-
Reklamodawcy w TV: Lidl na czele rankingu marek
... jest Tesco, które jednak nadal plasuje się blisko czołówki. Druga z marek, która wypadła z zestawienia – Neonet z wynikiem 14 953 GRP, co sprawiło, że z miejsca 10. w 2017 roku przesunęła się daleko poza czołową dziesiątkę. Telewizja to ... farmacja (7%), a na pozycji 4. - FMCG (6%), reprezentowane przez markę Winiary. Co ciekawe, w zestawieniu TOP10 ...
-
Outsourcing na polskim rynku. 20 lat doświadczeń, dobre prognozy na przyszłość
... nim powodów, dla którego polscy przedsiębiorcy sięgają dzisiaj po pomoc firm outsourcingowych, to „wsparcie w rekrutacji”, co wydaje się w współgrać z ewolucją rynku pracy w kierunku „rynku pracownika”. ... czy Johnson & Johnson. Grupa prowadzi też usługi outsourcingowe dla branży FMCG - za obsługę tego segmentu odpowiedzialna jest firma NDG Sales ...
-
Najlepsi pracodawcy w Polsce, czyli YouGov Reputation 2023
... FMCG, sieci handlowe, firmy motoryzacyjne i usługi finansowe w 11 kategoriach monitorowanych w naszym kraju. Pierwsze miejsce w rankingu YouGov Reputation w Polsce zajmuje E. Wedel – wskaźnik reputacji dla tej marki wynosił ponad 35,7% w drugiej połowie 2022 r. Jest to ...
-
Polscy studenci a atrakcyjność branż
... bankowego jest w tym roku ... jest Ernst & Young (2. miejsce w rankingu Biznes), po piętach depczą mu PwC (5. miejsce) i Deloitte (6. miejsce). Na czele pracodawców z branży FMCG w opinii studentów biznesu znajduje się firma L'Oréal (3. miejsce w rankingu Biznes), wysoko notowane są także Procter & Gamble (8. miejsce) oraz Mars (10. miejsce). Co na to ...
-
Branża spożywcza rządzi reklamą oline
... FMCG oraz telekomunikacyjna plasują się niezmiennie od kilku lat w czołówce branż pod względem aktywności reklamowych – komentuje Michał Wiśniewski, ekspert firmy Gemius od reklamy w sieci. – W dużej mierze wynika to ... to stałą obecność w mediach, w tym w dużej mierze w Internecie. Dodatkowym czynnikiem, jest ...
-
Jak detal niszczy hurt
... jest przede wszystkim mały, niezależny hurt, co jest bezpośrednim rezultatem kurczącej się liczby sklepów małoformatowych. W trosce ... hurtowniach. Około 10 proc. klientów hurtowni to podhurtownicy. Procesy konsolidacyjne zachodzące na ... strategicznym, jak i operacyjnym), dotyczące polskiego rynku hurtowego FMCG. Zawiera informacje o liczbie hurtowni, ...
-
Rekrutacje pracowników w czasie pandemii. Nowe realia
... FMCG, centrach usług wspólnych oraz, co może być zaskakujące, w finansach i bankowości. Ciekawe wyniki spłynęły z branży finansowej, energetyki oraz części produkcji – gdzie liczba rekrutacji pracowników wzrosła. Na drugim biegunie jest 52% firm, które zawiesiły ponad 50% rekrutacji lub całkowicie je wstrzymały. Są to ...
-
Spożywcze produkty dla dzieci: bajkowy świat nazw i opakowań
... to, że tort do podziału między koncerny i firmy z branży FMCG jest naprawdę ogromny. Warto w tym kontekście przyjrzeć się zabiegom najczęściej wykorzystywanym w sferze namingu i projektowania graficznego opakowań produktów dla dzieci. Dlaczego jest to tak ważne? Odpowiedni branding jest ...
-
Polacy nie gotują? Sprzedaż dań gotowych ostro w górę
... %) produktów z tej kategorii, wydając na nie aż 881,4 mln złotych, co w ujęciu rocznym oznacza z kolei wzrost na poziomie 16%. Zdaniem autorów ... do lutego 2015 r., skłoniły do zakupu aż 81 proc gospodarstw domowych. Jest to równoznaczne ze wzrostem o 2,5 punktu proc. w porównaniu do analogicznego okresu rok ... przez siebie zakupach produktów FMCG ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych I kw. 2019
... co jest wynikiem zbliżonym do zachodnioeuropejskiej średniej (279 mkw. na 1000 mieszkańców). „Nasycenie rynku centrów handlowych rośnie, co ...
-
Koronawirus: kto ma szansę na rozwój firmy w czasie pandemii?
... Co gorsza, ostatnie dni pokazują, że zarówno w Polsce, jak i szerzej, w Unii Europejskiej, już zaczęły pojawiać się informacje o ogłaszaniu bankructw w obszarze usług FMCG. Co ...
-
Hotelarze kontra pandemia. Jakie działania naprawcze podjąć?
... epidemii na poziomie europejskim jest zdecydowanie bardziej istotny statystycznie. Potwierdza to trwałe i silne ... zdecydowanie bardziej sytuację epidemiczną w Europie niż w samej Polsce. Co mogą zrobić hotelarze? W pierwszym okresie ... usługach prawniczych, tzw. ecommerce, sektorze produktów szybkozbywalnych (tzw. FMCG). Należy mieć na uwadze, że ...
-
Mapa Rynku Pracy - Styczeń 2005
... jest ciągle symboliczny – w porównaniu z grudniem 2003 sięgnął on 0,2%, ale jest to ... FMCG ...
-
Public relations - rynek pracy VII 2009
... to pierwszy miesiąc w tym roku, kiedy liczba ofert pracy dla PR-owców jest wyższa w porównaniu m/m z rokiem poprzednim. Co ...
-
Opakowania produktów elementem kreacji marki
... jest wprost proporcjonalny do dynamiki segmentów produkujących zawartość tych opakowań. Niemal zawsze jednym z podstawowych elementów strategii wizerunkowej marek FMCG jest ... nierzadko poszukują czegoś nowego, oryginalnego, co wyróżnia produkt od masy podobnych, a tym ... globalnej grupy P&G Beauty and Grooming to bardzo ważny krok naprzód w staraniach ...
-
Rynek detaliczny liczy na e-commerce
... różnorodność wyboru. To klient decyduje gdzie kupi przedmiot, którym jest zainteresowany, a sprzedawca musi mu to umożliwić. Dotyczy to ... . Jak wynika z listy TOP 250 sektor FMCG stanowi ponad 50 proc. wszystkich detalistów w ... roku finansowym FY 2010 osiągnąć średni przychód co najmniej w wysokości 3,7 mld dolarów. Raport przedstawia również ...
-
Atrakcyjność inwestycyjna Europy Środkowo-Wschodniej
... . Od 2008 roku wzrosły one o niemal 30%,co świadczy o ciągłym dążeniu do poprawy konkurencyjności krajów ... w Europie rynków wytwarzania sprzętów AG D i produktów FMCG . Można także oczekiwać, że zwiększą się inwestycje w ... to robił w poprzednich latach. Mimo to polska gospodarka utrzyma dobrą kondycję m.in. wykorzystując swój ogromny atut, jakim jest ...
-
4 prognozy dla handlu i łańcucha dostaw na 2022 rok
... czynienia z ograniczeniami w handlu stacjonarnym. To spowodowało, że mocno rozwijał się i ... FMCG czy artykuły gospodarstwa domowego. Wpływ na łańcuch dostaw odczuwali szczególnie detaliści. Jesteśmy nadal w trakcie tych zmian, ale okres 18 miesięcy pozwala już wyciągać wnioski i przewidywać, co ... jest większe bezpieczeństwo pracy, co jest istotne w ...
-
Mapa Rynku Pracy - Luty 2005
... to zostało okrzyknięte "festiwalem zysków". Rekordowo wysokie wyniki osiągnęły banki, co biorąc pod uwagę niedawny poważny kryzys w tej branży jest ...
-
Lokale gastronomiczne w Polsce 2005
... jest rynkiem bardzo rozdrobnionym. Nadal tylko około 10 proc. punktów całorocznych jest zrzeszonych w sieciach. Biorąc pod uwagę postępującą koncentrację sprzedaży w handlu artykułami FMCG, również na rynku gastronomicznym spodziewany jest ...
-
Mapa Rynku Pracy - Listopad 2005
... jak w październiku wyniosła 17,3%. Wśrod zarejestrowanych bezrobotnych przeważająca większość (87%) to osoby bez prawa do zasiłku. W tej grupie prawie połowę ... niż przed miesiącem, co dało temu sektorowi 9% udział we wszystkich badanych ofertach. Mniej ogłoszeń niż w październiku zamieścili pracodawcy z sektora FMCG. Spadek wyniósł około 20 ...
-
Systemy ERP z EDI w hipermarketach
... to nie tylko w branży FMCG ... Jest to możliwe, ponieważ księgowanie i kontrolowanie dokumentów oraz towarzyszące im analizy są całkowicie zautomatyzowane. Owocuje to ...
-
Rynek pracy specjalistów I kw. 2009
... Jest to także efekt fali informacji o kolejnych zwolnieniach, które ogłaszane były w ostatnich miesiącach przez pracodawców. Stawia to ...
-
Ostatni dzwonek na staż wakacyjny
... jest blisko 340 propozycji praktyk i staży, głównie od korporacji z branży doradczej, finansowej, telekomunikacyjnej i FMCG. - Praktyki i staże to ...
-
Najlepsi pracodawcy a jakość przywództwa
... różnice kulturowe nie mają większego wpływu. Co ciekawe, generalnie, kluczową rolę w budowaniu ... FMCG (12%) oraz media i reklama (9%). Pod względem wielkości zatrudnienia, największą część badanych firm (46%) stanowiły organizacje zatrudniające pomiędzy 50 a 250 osób, a 20% to firmy zatrudniające powyżej 1000 pracowników. BNP 2011 organizowane jest ...
-
Tendencje na rynku pracy specjalistów II kw. 2014
... miesięcy planuje przeprowadzić redukcje zatrudnienia wśród tej grupy zawodowej, co jest równoznaczne ze spadkiem o 3 punkty procentowe w ... w rekrutacji należą również: Księgowość i Consulting (67%) oraz FMCG (64%). Transformatorzy 16. edycja badania ... specjalistów i menedżerów. – Czwarty kwartał roku w branży TSL to jeden z najbardziej dynamicznych i ...
-
Nowa hala magazynowa w P3 Mszczonów
... rok był udany, co zachęciło nas, ... to wiodąca firma w dziedzinie międzynarodowej logistyki, świadcząca usługi magazynowania, copackingu, comanufacturingu, transportu i zarządzania łańcuchem dostaw na terenie Europy. Portfel klientów FM Logistic obejmuje sieci handlowe, producentów żywności, kosmetyków, FMCG oraz firmy farmaceutyczne. Firma jest ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych VIII 2017
... jest wyraźnej przewagi któregokolwiek z formatów, co jest zjawiskiem charakterystycznym dla wielu krajów Europy Zachodniej. Dzięki temu polscy konsumenci mają możliwość szerokiego wyboru miejsca zakupów produktów pierwszej potrzeby. Handel detaliczny FMCG ... wysoką dynamikę rozwoju. Wynika to z dwóch zasadniczych czynników: siły dystrybucyjnej ...
-
Czego o zachowaniach konsumentów dowiemy się z paragonów?
... co za tym idzie spadek cen i deflację. Od tego czasu obserwujemy istotną zmianę zachowań konsumentów - Polacy kupują rzadziej, ale większą ilość produktów. Zniesienie obostrzeń spowodowało również postępujący wzrost cen i inflację, która zahamowała dopiero na początku czerwca. Jest to ...
-
Jak sektor OTC inwestuje w reklamy?
... do potrzeb formułowanych przez konkretnych konsumentów? Co jest podstawową rolą reklamy produktów OTC? ... większość innych podkategorii nadal rosła, a przykładem na to jest wzrost sprzedaży środków nasennych. Wraz z wybuchem pandemii, ... OTC jest zatem podtrzymywanie świadomości marki w miejscu zakupu, podobnie jak w przypadku reklamy produktów FMCG. ...
-
E-gospodarka w Polsce 2003
... elektronicznych narzędzi jest handel i to zarówno w relacjach B2B, jak i B2C. W 2003 roku wartość transakcji w Internecie sięgnęła 3 mld zł, co stanowi ok. 50% ... kolejne standardowe wzory dokumentów elektronicznych wykorzystywanych w relacjach biznesowych w branży FMCG (produktów szybko zbywalnych); 6. na rynku zaistniały pierwsze podmioty oferujące ...
-
Mapa Rynku Pracy - Listopad 2004
... jest dla wielu branż czasem wzmożonej aktywności i zwiększonych zysków. Sytuacja na rynku pracy pozostaje stabilna, choć nie jest to ... z mediów i reklamy, FMCG, elektroniki, hotelarstwa i gastronomii, ... co dało tej kategorii 37%. Druga, najbardziej poszukiwana przez pracodawców grupa - finansiści, wypadają na tle sprzedawców skromnie - oferty dla nich to ...
-
Reklama internetowa 2005 wg IAB
... reklamodawców z branży FMCG (z 15 do 19 ... jest zwiększająca się ilość i atrakcyjność oferty sklepów internetowych. Istotną rolę odgrywa także wzrost odstępności kart płatniczych, spowodowany rozwojem usług bankowych w Polsce oraz zanikającymi obawami klientów o bezpieczeństwo transakcji. Co ... połowa (52,9 proc.) robiła to codziennie lub prawie ...
-
Sieci handlowe chcą inwestować w Polsce
... to okazja do ekspansji, wykorzystania spadku cen najmu w centrach handlowych do zawarcia wieloletnich umów. Wśród najodważniejszych inwestorów najwięcej jest sieci sklepów spożywczych. Badania CB Richard Ellis pokazały, że 40 proc. spożywczych sieci detalicznych zamierza otworzyć co ...
-
Public relations - rynek pracy I 2010
... Co więcej niektóre z nich zamieściły po 2-3 oferty, w których widniała ta sama nazwa stanowiska, ale wymagano w nich innej, sprofilowanej branżowo, specjalizacji i znajomości konkretnej tematyki. Chęć rozwoju zespołu jest niewątpliwym dowodem na to ... FMCG, po cztery z branż: edukacyjnej, konsultingowej, nieruchomości, produkcyjnej i wydawniczej. Co ...