-
Marsh: ceny ubezpieczeń rosną już od kilkunastu kwartałów
... może być końcówka roku i konieczność zrealizowania budżetów przez zakłady ubezpieczeniowe. Małgorzata Splett – Dyrektor Działu FINPRO (ubezpieczenia finansowe i profesjonalne) i PEMA (fuzje i przejęcia) w Marsh Polska dodaje: Powoli stabilizują się stawki ubezpieczeń D&O, jednak nadal oznacza to kilkanaście-kilkadziesiąt procent wyższy realny koszt ...
-
Colliers: przemyślane inwestycje tak ważne, jak wyniki finansowe
... , które przynoszą korzyści dzięki silnym powiązaniom z trendami demograficznymi i społecznymi. Strategie inwestycyjne uwzględniające joint venture, partnerstwa lokalne oraz fuzje i przejęcia to doskonałe rozwiązania dla wytrawnych inwestorów, nastawionych na dynamiczny rozwój. Aktywa alternatywne stanowią atrakcyjną opcję inwestycyjną, ale ich ...
-
UOKiK: podsumowanie działań w 2021 roku
... , w tym 295 to zgody na koncentrację, 4 decyzje warunkowe oraz jeden zakaz. W 2021 r. Prezes Urzędu wszczął 329 postępowań, w których sprawdzał, czy fuzje i przejęcia nie wpłyną negatywnie na konkurencję. Prezes Urzędu wszczął ponadto osiem postępowań z zakresu kontroli inwestycji. Wydał trzy decyzje, w dwóch przypadkach nie ...
-
Dobra luksusowe: czas na strategię cyfrową i zrównoważony rozwój
... rozwiązań jest powołanie spółki Joint Venture (podmiot utworzony w celu realizacji konkretnego celu biznesowego) lub partnerstwo z innymi podmiotami (47 proc.), a następnie fuzje i przejęcia (34 proc.). Tylko 16 proc. ankietowanych planuje w tym celu wykorzystać własne działy badań i rozwoju. … do bardziej świadomej konsumpcji i pozyskiwania ...
-
Biura elastyczne: Warszawa w TOP10 miast z największymi zasobami
... wychodzące za granicę. Operatorzy ci wywierają ciągłą presję na większych graczy, zarówno jakościową, jak i cenową. Jednocześnie widzimy rosnący apetyt na fuzje i przejęcia, w ramach których mniejsi operatorzy lokalni są przejmowani przez większe, bardziej ekspansywne grupy. Takie transakcje są złożone i nie zawsze dochodzi do ...
-
Sztuczna inteligencja nie zabierze pracy, ale są inne zagrożenia
... , Partner EY-Parthenon w Polsce i krajach bałtyckich, Lider Transaction Strategy & Execution w Regionie CESA, w zespole Strategia i Transakcje w EY Polska. Fuzje i przejęcia Transformacja uwzględniająca wdrażanie sztucznej inteligencji oraz zrównoważony rozwój wymaga finansowania. Większość prezesów (63%) widzi źródła finansowania w zwiększonej ...
-
Przyszłość, nadzieje i zagrożenia oczami CEO
... w ciągu najbliższych trzech lat (odpowiednio 64% i 35%) swoją strategię rozwoju do niepewnego otoczenia biznesowego, geopolitycznego i cyfrowego. Umiarkowany apetyt na fuzje i przejęcia Chociaż warunki rynkowe nie są obecnie stabilne, 96% polskich dyrektorów generalnych uczestniczących w badaniu KPMG przyznało, że w ciągu najbliższych trzech lat ...
-
Sztuczna inteligencja tajną bronią firm. Co o korzyściach z GenAI mówią CEO?
... inwestycje w sztuczną inteligencję. Dla inwestorów staje się to jeden z ważniejszych czynników przy ocenie atrakcyjności danej transakcji. Co ważne, apetyt na fuzje i przejęcia spadł do najniższego poziomu od 2014 r., spowolnił także wzrost liczby przejęć w obszarze AI, ponieważ dyrektorzy generalni mają trudności ze zidentyfikowaniem ...
-
Rynek handlowy 2023 i prognozy na rok 2024
... będzie mieć konieczność dostosowania obiektów do wymogów ESG, a także zmieniające się oczekiwania konsumentów. Najważniejsze wydarzenia na polskim rynku handlowym w 2023 r. 1. Fuzje i przejęcia W 2023 r. odnotowano liczne aktywności na rynku fuzji i przejęć. To właśnie w minionym roku Go Sport – sieć, na którą nałożono sankcje w związku ...
-
Jak przeprowadzić samodzielny audyt marki?
... lub kryzysu wizerunkowego, rebranding staje się narzędziem odbudowy zaufania klientów i społeczności. Pozwala na przełamanie negatywnych skojarzeń i rozpoczęcie nowego rozdziału. Fuzje i przejęcia to kolejna sytuacja, w której rebranding może być konieczny. Integracja dwóch różnych firm pod jednym wspólnym wizerunkiem pomaga unifikować kulturę ...
Tematy: marka, marki, opinie, opinie klientów, audyt marki, audyt opinii, wizerunek marki, wizerunek firmy, rebranding