-
Polska: wydarzenia tygodnia 46/2017
... pracować nawet 1,5 tys. osób. Komentarz do wydarzeń gospodarczych MEDYCYNA ESTETYCZNA TO CORAZ WIĘKSZY BIZNES. WYGŁADZANIE ZMARSZCZEK, ROZŚWIETLANIE... CO NAJCZĘŚCIEJ POPRAWIAMY? Gabinety kosmetyczne oraz salony urody odwiedza blisko 69 proc. kobiet i 39 proc. mężczyzn. Rynek medycyny estetycznej w Polsce rozwija się niezwykle dynamicznie. Już ...
-
Biurowiec Alchemia w Gdańsku
... niezbędnych w codziennym życiu powierzchni usługowych. Oprócz pomieszczeń biurowych znajdą się tam: baseny rekreacyjne i sportowe, hala sportowa ze ścianą wspinaczkową, gabinety kosmetyczne, sauny, bary, restauracje, a także punkt przedszkolny. Zakończenie I etapu inwestycji planowane jest w trzeci kwartał 2013 roku, w tym okresie budynek zostanie ...
-
Zdrowie i uroda na kredyt
... czy może skorzystać z szerokich możliwości, jakie oferują prywatne ośrodki medyczne. I nie chodzi tu już tylko o gabinety stomatologiczne, ale o wszelkiego rodzaju ośrodki medyczne i rehabilitacyjne, gabinety kosmetyczne, chirurgiczne, kliniki leczenia niepłodności (oferujące zabiegi in vitro), czy zajmujące się medycyną estetyczną, które nie tylko ...
-
Ile kosztuje lokal użytkowy na terenie nowego osiedla?
... użytkowania w pierwszym kwartale 2017 roku, a ich ceny kształtują się od 5700 zł/mkw. Jesteśmy także w posiadaniu kilku lokali usługowych, idealnych pod gabinety kosmetyczne i biura o powierzchni od 35 do 70 mkw. Przemysław Bednarczyk, wiceprezes zarządu Waryński S.A. Grupa Holdingowa W okolicach ulicy Jana Kazimierza w Warszawie w bardzo ...
-
Branża beauty w kłopotach. Długi przekraczają 45 mln zł
... jest to nowy pomysł. Postulat obniżenia stawki VAT do 8 procent na usługi kosmetyczne pojawił się już w pandemii w ramach tak zwanej „Tarczy Beauty”. Szacowano wówczas, ... , gdzie 398 firm ma do spłaty 5,1 mln zł, zaś pierwszą trójkę zamykają gabinety kosmetyczne i zakłady fryzjerskie z woj. pomorskiego, które mają do zwrotu niewiele mniej, bo 5,04 ...
-
Prywatny przedsiębiorca 2005
... e-mail (52%), przeglądaniem aktualnych wiadomości (50%) oraz edukacyjnych (45%). Interesują się sportem i dbają o piękny wygląd – jedna czwarta odwiedza gabinety kosmetyczne i solaria, a ponad 14% ćwiczy w salonach fitness/siłowniach oraz wygrzewa się w saunach. Dane pochodzą z najnowszej fali Ogólnopolskiego Kwestionariusza Produktów i Usług ...
-
Nowe trendy w handlu
... w nowopowstających obiektach projektuje się poza sklepami nie tylko sale kinowe, restauracji i kręgielnie, ale także kluby fitness, centra medyczne, gabinety kosmetyczne, czy odnowy biologicznej. Rozbudowywanie funkcji rozrywkowych, kulturalnych i zdrowotnych jest naturalną konsekwencją zmiany nastawienia klientów. Przyszłość handlu będzie opierała ...
-
Na urlopie macierzyńskim bez kasy fiskalnej
... . Od 1 stycznia br. w życie weszło rozporządzenie, które zabiera prawo do skorzystania ze zwolnienia kolejnym grupom zawodowym, w tym osobom prowadzącym gabinety kosmetyczne i fryzjerskie oraz warsztaty samochodowe. Zgodnie z treścią tego rozporządzenia, osoby zajmujące się taką działalnością musiały zakupić kasy fiskalne i rejestrować sprzedaż od ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 23/2015
... Nowoczesne obiekty budują swoją wartość dodaną poprzez tworzenie dodatkowych funkcjonalności. Należą do nich miejsca do odpoczynku i uprawiania sportu, usługi gastronomiczne, gabinety kosmetyczne i medyczne, punkty handlowe i usługowe, a nawet przedszkola. Dzięki temu budynek wyróżnia się na tle innych, co ma znaczenie w warunkach dużej konkurencji ...
-
Nowe biuro, lepsza jakość, więcej możliwości
... serwis, bo takie są aktualne oczekiwania najemców. Znajdują się w nich m.in. bankomaty, apteki, sklepy, drogerie, kawiarnie i restauracje, bary, kluby fitness, gabinety kosmetyczne, przedszkola, wypożyczalnie samochodów, itp. Punkty usługowe mieszczą się często w powstających przy biurowcach pasażach handlowych oraz częściach hotelowych.
-
Warszawskie ulice handlowe wracają do łask?
... w okolicach ul. Poznańskiej (26%), a następnie ul. Mokotowskiej i ul. Marszałkowskiej (odpowiednio 19% i 16%). W przypadku dwóch pierwszych ulic, są to najczęściej gabinety kosmetyczne, natomiast w przypadku ul. Marszałkowskiej, zakres usług jest szerszy i obejmuje również biura podróży, szkoły językowe czy kantory wymiany walut. Sektor spożywczy ...
-
Panattoni Europe buduje kolejny park logistyczny w Warszawie
... Warszawy ,był strategiczną decyzją dla firmy, którą komentuje Grzegorz Hryciuk – Prezes Zarządu: „Grono naszych klientów to salony urody, atelier fryzjerskie, gabinety kosmetyczne zlokalizowane na terenie całej Europy, zaś nasz drugi filar stanowią klienci detaliczni. Rynek e-commerce oczekuje od nas natychmiastowej reakcji realizacji ...
-
Galerie handlowe w Warszawie mają silną konkurencję
... – wymienia Bartłomiej Zagrodnik. Powierzchnia usługowa w biurowcach chętnie wynajmowana jest także pod kluby fitness, przedszkola, usługi finansowe, czy gabinety kosmetyczne i medyczne oraz handel. Odpowiednio rozbudowaną infrastrukturę towarzyszącą o charakterze usługowym deweloperzy zapewniają dziś w każdym nowym budynku biurowym w Warszawie ...
-
Zakładasz sklep internetowy? O te podstawy musisz zadbać!
... i nie oszczędza nikogo. Jednak najbardziej cierpią w tej chwili restauracje, firmy organizujące eventy oraz koncerty, biura podróży. Podobne spadki notują gabinety kosmetyczne i fryzjerskie, które z powodu odgórnie wprowadzonych przepisów musiały zostać zamknięte. Ze względu na restrykcje wdrożone na całym świecie dotyczące organizowania wydarzeń ...
-
Allegro Biznes zadebiutuje w lutym
... do sprzątania, sprzęt IT itp.). Oferta będzie również dostosowana do bardzo specyficznych branż, takich jak warsztaty samochodowe, firmy budowlane czy gabinety kosmetyczne.
-
Centrum handlowe Galeria Dąbrówka
... mieszkalnych znajdują się także gotowe do sprzedaży lub wynajmu lokale handlowo-usługowe. Zlokalizowane w atrium nowoczesnego obiektu stanowią idealne miejsce m.in. na gabinety lekarskie, stomatologiczne, fryzjerskie czy kosmetyczne.
-
Debiut CM International S.A. na NewConnect
... pierwszej kolejności dystrybutorzy, którzy następnie docierają z ofertą Emitenta do swoich klientów, którymi są salony kosmetyczne, salony SPA, salony piękności, hotele, kliniki dermatologiczne, gabinety specjalistyczne, centra medyczne, centra odnowy biologicznej i inne podmioty rynku medycyny estetycznej i kosmetycznej. W dotychczasowej historii ...