-
Wydatki na gadżety reklamowe a koszty firmy
... z o.o. przekazuje swoim obecnym i potencjalnym kontrahentom gadżety reklamowe opatrzone logo przedsiębiorstwa. Są one rozdawane podczas targów, spotkań z kontrahentami, itp. Wartość jednostkowa przekazywanych przedmiotów nie przekracza kwoty 100 zł brutto. Czy wydatki na takie gadżety reklamowe stanowią koszt podatkowy? Odpowiedź Tak, wydatki tego ...
-
Gadżety reklamowe i upominki dla pracowników w trakcie dni otwartych
W ramach obchodów jubileuszu 10 - lecia istnienia działalności podatnik będący spółką kapitałową zorganizował dzień otwarty, w trakcie którego pracownicy i ich rodziny otrzymali upominki z logo spółki, takie jak kalendarze, długopisy, piłki, balony, smycze. Prezenty sfinansowane zostały ze środków obrotowych podatnika. Czy wartość przekazanych ...
-
Gadżety z logo firmy a koszty podatkowe
... jako znak graficzny przedsiębiorstwa (firmy) czy produktu stanowi jedynie swojego rodzaju informację handlową. W tym też rozumieniu, wydatki ponoszone na gadżety reklamowe o niskiej wartości jednostkowej oznaczone logo lub nazwą Spółki, jej adresem i numerami telefonów, ewentualnie adresem strony internetowej, wręczane klientom bądź potencjalnym ...
-
Przetargi reklamowe w Polsce X-XII 2011
... 2011 roku. Specjaliści przeanalizowali blisko 754 wyniki postępowań przetargowych w branży reklamowej, w skład której wchodzą następujące podbranże: akcje promocyjne, gadżety, identyfikacje wizualne firm oraz reklamy. Zebrane informacje pochodzą z Biuletynu Zamówień Publicznych oraz Suplementu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej. Kiedy ...
-
Przetargi reklamowe w Polsce I-VI 2012
... 2012 roku. Specjaliści przeanalizowali blisko 1430 wyników postępowań przetargowych w branży reklamowej, w skład której wchodzą następujące podbranże: akcje promocyjne, gadżety, identyfikacje wizualne firm oraz reklamy. Zebrane informacje pochodzą z Biuletynu Zamówień Publicznych oraz Suplementu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej i są ...
-
Gadżety z logo dla klientów a koszty firmy
... W celach reklamowych firmy zostały przygotowane zestawy reklamowe zapakowane w torbę opatrzoną w logo firmy, zawierającą drukowane materiały reklamowe, komplet długopis z ołówkiem w cenie netto 7,38 ... o niewielkiej wartości należy stwierdzić, iż co do zasady drobne gadżety nie mają charakteru reprezentacyjnego – ich obecność jest dziś bowiem ...
-
Przetargi reklamowe w Polsce 2011
... w 2011 roku. Specjaliści przeanalizowali blisko 2589 wyniki postępowań przetargowych w branży reklamowej, w skład której wchodzą następujące podbranże: akcje promocyjne, gadżety, identyfikacje wizualne firm oraz reklamy. Zebrane informacje pochodzą z Biuletynu Zamówień Publicznych oraz Suplementu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej i są ...
-
Mecz piłki nożnej jako koszty uzyskania przychodu firmy?
... czy wydatki ponoszone na gadżety kibiców mogą być zaliczone w ciężar kosztów uzyskania przychodu. Niemniej rozpoznanie kosztu uzależnione ... koszulki, klaskacze - wszystkie z logo spółki, oraz gadżety do kibicowania bez logo (peruki czy trąbki na sprężone powietrze). Zakupione zostaną także banery reklamowe wykorzystywane podczas zawodów sportowych jak ...
-
Branża HoReCa perspektywiczna
... kraju restauracje to jedno z nielicznych miejsc, gdzie można przeprowadzać akcje promocyjne i reklamowe alkoholi. Stąd wiele marek właśnie w tym kanale walczy o zajęcie i ... , wyposażenie ogródków oraz serwis urządzeń. Szacunkowo, rocznie na tego typu gadżety reklamowe w jednym lokalu browar wydaje powyżej kilkunastu tysięcy złotych. Większość ...
-
Etykieta biznesu a relacje z klientami
... sekund poświęcając jej uwagę. Otrzymaną wizytówkę mężczyzna może włożyć do wewnętrznej kieszonki marynarki, a kobieta – do torebki. Niektórzy traktują wizytówki jak gadżety reklamowe i rozdają je na lewo i prawo. Taka postawa znamionuje brak klasy. Na przyjęciu lub przerwy w konferencji wymieniamy się wizytówkami dopiero po ...
-
Chcesz założyć sklep internetowy? Sprawdź, od czego zacząć
... . Wybierz odpowiednią kolorystykę i zachowaj ją na stronie swojego sklepu. Stworzone logo oraz firmowe kolory wykorzystaj później, tworząc papier firmowy oraz gadżety reklamowe. Skorzystaj z nich również podczas promocji sklepu w Internecie, np. tworząc grafiki do mediów społecznościowych lub do kampanii Google AdWords. 5. Marketing przede ...
-
Podatek od nagrody: rywalizacja wyklucza zwolnienie
... . Przedmiotowe zwolnienie w praktyce ma zastosowanie do nieodpłatnych świadczeń otrzymywanych w ramach akcji promocyjno-reklamowych, w czasie których wręcza się drobne gadżety reklamowe i promocyjne (np. kalendarze, upominki i drobne prezenty), czy też wykonuje usługi wchodzące w zakresie działalności gospodarczej dokonującego świadczenia. Przepisy ...
-
Najbardziej perspektywiczni polscy konsumenci
... a spora część korzysta z Internetu z domu lub kawiarenkach internetowych. Lubią nowości i gadżety technologiczne, choć muszą się bardzo nagimnastykować, chcąc wysupłać na ... całości gospodarstw domowych: 2,8% Są zdania, że: Do sklepu przyciągają mnie atrakcyjne gazetki reklamowe, dogodne godziny otwarcia i miła atmosfera. Są rzeczy, które kupuję ...
-
Świadczenia pracownicze a opodatkowanie VAT
... tych towarów (z wyjątkiem przekazania towarów stanowiących drukowane materiały reklamowe i informacyjne bądź spełniających warunki do uznania ich za prezenty ... , odznaczenia, artykuły spożywcze, wieńce i wiązanki pogrzebowe, kondolencje, kwiaty, firmowe gadżety i inne, Wnioskodawca zobowiązany jest do naliczenia podatku z tytułu przekazania ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2014
... ), ta oferta wydaje się całkiem niewinna (minimalistyczna), a wręcz nudna. W dalszej części filmu gadżety te okażą się jednak bezcenne. Wyniki naszych badań eyetrackinowych dla ... na czasie i na bieżąco z trendami. Rakesh Kumar, Singapur 10. BUDŻETY NA FILMY REKLAMOWE NADAL BĘDĄ ODCHODZIĆ OD TELEWIZJI I PRZESUWAĆ SIĘ W STRONĘ REKLAMY WIELOEKRANOWEJ ...
-
Kalendarz z logo firmy: rozliczenie VAT 2013
... gdy wcześniej, w trakcie roku przedsiębiorca przekazywał temu samemu kontrahentowi inne gadżety, o łącznej wartości 95 zł, a wartość przekazywanego kalendarza jest wyższa niż 5 ... podatkowe nie zawierają definicji tych pojęć, mówią natomiast, że tylko wydatki reklamowe mogą być zaliczone w ciężar kosztów podatkowych. Reklama jest kosztem podatkowym, ...
-
Markowe wydarzenia
... doskonałe narzędzie do kreatywnej ekspozycji logo i innych elementów CI, np. kolory firmowe), - gadżety (zawsze są pożądane przez uczestników, mądrze dobrane mogą w oryginalny, trwały i ... banalnymi i oczywistymi błędami zdarzają się bardziej subtelne, np. źle usytuowane materiały reklamowe (np. w taki sposób, że nie ma możliwości, by logo sponsora ...
Tematy: -
Siła internetowego gadgetu
... zasoby lub offline - na komputerze użytkownika. Niektóre z nich wyświetlają nawet bannery reklamowe sponsorów. Narzędzia takie jak te pozwalają użytkownikom dotrzeć do specyficznych ... na stronach typowo informacyjnych lub prowadzących projekty badawcze. Internetowe gadżety powinny być dostosowane do natury i osobowości Twoich produktów i firmy. ...
Tematy: -
Piąte urodziny iPoda
... wydatki na gadżety. A jednak się kręci Tymczasem iPod podbijał serca klientów na przekór sceptykom. Pierwszy model działał wyłącznie z komputerami Mac produkowanymi przez Apple. Mieścił w zgrabnym opakowaniu wielkości talii kart dysk twardy o opjemności 5 GB, co wystarczyło na 1000 piosenek. Hasło reklamowe: „Tysiąc piosenek ...
-
Harry Potter a kreowanie marki
... prawa licencyjne do filmów, a następnie sprzedało te licencje firmom produkującym gadżety, pamiątki i inne towary. Apogeum wysypu towarów z logiem Pottera przyszło rok później ... . Kina są wypełnione, z czego cieszą się producenci popcornu i kinowe agencje reklamowe. Miejsca przedstawione w filmach stają się bardzo atrakcyjne turystycznie, choć trzeba ...
-
Firma Żabka ukarana za mylącą reklamę
... kary. Sprzedawcy zachęcają do robienia zakupów wabiąc atrakcyjnymi upustami czy efektownymi opakowaniami. Ustawiają towary w zasięgu wzroku, rozdają próbki i gadżety, wykorzystują plakaty i ulotki reklamowe. UOKiK zwraca jednak uwagę, że nie wszystkie chwyty są jednak dozwolone. Jeżeli reklama powoduje mylne wyobrażenie o produkcie, to wprowadza ...
-
Komunikacja marketingowa: crossmedia
... a tym samym wzrasta efektywność kampanii reklamowej. Marketerzy optymalizując budżety reklamowe bardzo chętnie korzystają z tego rodzaju narzędzia. Badania, jakie przeprowadziły ... Nie mniej ważna okazała się postać Harveya Denta. Internauci wyposażeni w akcesoria i gadżety wyborcze, których nie powstydziłaby się prawdziwa kampania polityczna, nie ...
-
Wydatki na reklamę a koszty firmy
... interpretacji było rozstrzygnięcie zagadnienia, czy przedsiębiorca, który rozdaje klientom prezenty reklamowe, może wydatki na takie podarunki zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów. ... jej przychodów, co stanowi prawną podstawę do zaliczenia wydatków na słodycze, gadżety firmowe oraz nagrody rzeczowe rozdawane klientom, jako koszty uzyskania ...
-
Sprzedaż premiowa a podatki
... ust. 3 ustawy o VAT nie podlegają jednak opodatkowaniu przekazywane drukowane materiały reklamowe i informacyjne, prezenty o małej wartości i próbki. Przy tym przez prezenty o ... tu zwłaszcza o nieodpłatne świadczenia rzeczowe, dokonywane w celach marketingowych, takie jak prezenty (gadżety) dołączane do towarów czy prezenty dla klientów przekazywane w ...
-
Napoje energetyczne podbijają rynek
... wygląd opakowań, tak samo, jak cała strategia marketingowo-promocyjna. Każdy widział rysunkowe spoty reklamowe, a hasło „Red Bull doda Ci skrzydeł” jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych sloganów w ... kampanią reklamową danej marki. Konsumenci są wciąż podatni na różne gadżety dołączane do opakowań napojów oraz opinie sprzedawców na temat, np. ...
-
Marketing miejsc - promocja miasta jako marki
... promocji miejscowości i regionów. Do niedawna promowanie miejscowości było rzadkością, dziś slogany reklamowe mają nie tylko największe polskie miasta, ale i maleńkie wioski ... tego nie osiągnie się poprzez rozdawanie długopisów z herbem miasta. Promowanie przez gadżety obrazowo przedstawiłbym tak: „Chcemy mówić, ale nie wiemy jeszcze co” – uważa ...
-
Świąteczne prezenty dla klientów a podatki
... Ustawy podatkowe nie zawierają definicji tych pojęć, mówią natomiast, że tylko wydatki reklamowe mogą być zaliczone w ciężar kosztów podatkowych. Przedsiębiorcy nie pozostaje więc nic ... gruncie orzecznictwa, jak i w praktyce gospodarczej, ukształtował się pogląd, że gadżety o niewielkiej wartości, opatrzone logo firmy i wydawane masowo obecnym lub ...
-
Najpopularniejsze strony WWW oferujące treści audiowizualne
... się już skrótu 3M: Millenials, Multi-Culturals, Mobile. Jeszcze kilka lat temu tablety i smartfony uchodziły za gadżety głównie osób powyżej 45 roku życia oraz bardziej zamożnych. Obecnie tablet to przede wszystkim zabawka ... z nich również wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe ...
-
Reklama natywna w grach scenariuszowych
... podejmujących wspólnie decyzje. – Gry, o których mowa, stanowią nie tylko narzędzie reklamowe, ale także element programu lojalnościowego czy źródło pozyskania danych statystycznych ... bonusy otrzymywane za udział w zabawie. Taką korzyścią mogą być np. nagrody materialne, gadżety czy zniżki na zakupy. Nagradzanie uczestników jest bardzo ważne, jednak ...
-
Internet Rzeczy - o krok przed rewolucją
... jak np.: monitorowanie osiągnięć sportowych czy stanu zdrowia. Konsumenci chętnie sięgają po „gadżety”, które ułatwiają im życie. Z drugiej strony z uwagi na fakt, że ... – Marketerzy mogą również, dzięki elektronice noszonej, lepiej personalizować przekazy reklamowe, np. dopasowywać do aktualnej lokalizacji konsumenta, ustalonej w oparciu o dane z ...
-
Crowdfunding. Jak internauci finansują firmę?
... otrzymuje nagrodę, zależnie od kwoty, jaką przeznaczył. W przypadku małych sum są to oryginalne gadżety, a w wypadku większych to zwykle możliwość otrzymania produktu, nad którym pracuje ... nagrodach. Z tej marży należy przeznaczyć część środków na działania reklamowe, aby zwiększyć zasięg kampanii. Z kolei segmentację i grupy potencjalnych klientów, ...
-
Boże Narodzenie w popkulturze
... bożonarodzeniowe reklamy pojawiają się już w listopadzie. Część z nich to standardowe spoty reklamowe, ale pojawia się coraz więcej mini-filmów, których uśmiechnięci bohaterowie w ... w zaprzęgu św. Mikołaja Duży wpływ na nasze postrzeganie świąt mają również gadżety rozdawane przez firmy. Najlepszym przykładem jest książeczka o reniferze św. Mikołaja, ...
-
Branża MICE odżywa po pandemii, ale przeszkadza inflacja
... problemy z dostępnością hoteli, restauracji, dostawców cateringu czy firm produkujących gadżety. Podczas pandemii wiele z tych podmiotów zniknęło z rynku. W ich miejsce powstają ... 3 mln zł. Firmy z sektora przemysłowego powinny oddać 1,5 mln zł, a agencje reklamowe 1,4 mln zł. Jak pokazuje najnowsza analiza wywiadowni gospodarczej Dun & Bradstreet z ...
Tematy: MICE, targi, konferencje, koncerty, festiwale, branża eventowa, zadłużenie firm, długi, dłużnicy, rejestr dłużników