-
E-commerce w Polsce 2022. Są najnowsze dane
... „E-commerce w Polsce 2022” było poznanie postaw, zwyczajów i motywacji związanych z kupowaniem online. Przedmiotem badania były m.in. zachowania zakupowe e-konsumentów, rozpoznawalność marek, czynniki, które zachęcają internautów do zakupów w sieci, ale też napotykane przez użytkowników problemy. Raport przygotowała firma Gemius we współpracy ...
-
Co czeka e-commerce w 2022 roku?
... e-commerce. Jakie będą trendy w 2022? Oto przewidywania IdoSell. Handel internetowy w ciągu ostatnich dwóch lat znacząco przyspieszył. Jak wynika z raportu Gemius "E-commerce w Polsce 2021 ... Tak rodzą się nowe tendencje w e-handlu. Jakie będą trendy w e-commerce w 2022 roku? Oto przewidywania jednego z polskich liderów e-commerce IdoSell. Cross-border ...
-
Koszyk Roku 2022: znamy najbardziej przyjazne sklepy internetowe
... pokazują badania, udział handlu online nadal rośnie - wg ostatniego raportu Gemius już 77% badanych przynajmniej raz dokonało zakupów w internecie. Dlatego chcąc zyskać ... które są jednymi z najistotniejszych w procesie zakupowym klienta. TOP 10 rankingu Koszyk Roku 2022 - najbardziej przyjazne sklepy internetowe sklepmartes.pl brw.pl mediaexpert. ...
-
Które social media reklamują najlepiej? Nie tylko największe
... z badań gemiusAdReal oraz Mediapanel. Jest wynikiem współpracy firmy Gemius z Polskimi Badaniami Internetu oraz Grupą Roboczą Social Media przy IAB Polska. YouTube z najwyższym zasięgiem reklamowym, Facebook z największą liczbą kontaktów reklamowych Platformą, która w 2022 roku odnotowała najwyższy średni miesięczny zasięg reklamowy, był YouTube ...
-
Social media opanowane przez kobiety i reklamy?
... reklamowych palma pierwszeństwa należy do Facebooka (średnio 10,4 mld miesięcznie w 2022 r.). Drugie miejsce należało w tym kontekście do platformy YouTube (5,2 mld kontaktów reklamowych ... oraz badania gemiusAdReal. Analizie poddano okres od 1 stycznia do 31 grudnia 2022 roku, pod uwagę wzięto średnie miesięczne z całego roku. W raporcie zostały ...
-
Rusza sezon na reklamy środków na przeziębienie i grypę
... mediach. Oznacza to, że w październiku 2023 przeciętny Polak w wieku 7-75 miał kontakt z reklamą tej kategorii aż 185 razy. W analogicznym okresie w 2022 roku odnotowaliśmy 7 734 117 570 z częstotliwością 237 kontaktów na użytkownika. Październik 2023 – TOP Reklamodawcy Najbardziej aktywną marką z kategorii środków na ...
-
Najwyższe wydatki w e-commerce na artykuły spożywcze, najniższe na kulturę
... na bilety do kina i teatru – 102 zł (wzrost o 34%, z 76 zł w 2022). Analiza demograficzna badanych w kontekście wydatków na zakupy online wskazuje, że więcej wydają ... najmłodszych e-konsumentów. Tegoroczny raport „E-commerce w Polsce 2023” to efekt współpracy Gemius, Polskich Badań Internetu oraz IAB Polska, a jego wyniki wzbogacono o dane z badania ...
-
Sprzedaż w internecie sposobem na przetrwanie kryzysów?
... na starcie wygrywają z tymi, którzy ociągają się w transformacji cyfrowej. Według danych Gemius zakupy online robi już 77 proc. polskich internautów, w dodatku na rynku ... sprzedaż detaliczna online w dalszym ciągu rośnie - w cenach bieżących w kwietniu 2022 r. była o 33,4 proc. wyższa niż w kwietniu 2021 r. - mówi Rafał Gadomski, CEO Advox Studio, ...
-
Zaległości e-handlu przekroczyły 400 mln zł
... sektorów, mocno odczuwa skutki wysokiej inflacji i załamania gospodarczego. Jak podaje Gemius zakupy ograniczyło 30 proc. kupujących online, a spadek popytu w tym kanale po prostu ... się sprzedażą wysyłkową lub przez internet (PKD 4791Z) wzrosły między sierpniem 2022 r. a sierpniem 2023, o ponad 22 proc. W przypadku całego handlu detalicznego zmiana ...
-
Co czeka e-commerce w 2023 roku?
... 2023? Handel internetowy w ciągu ostatnich lat znacząco przyspieszył. Jak wynika z raportu Gemius "E-commerce w Polsce 2022", już 77 proc. Polaków (użytkowników internetu) robi zakupy online ... w 2023 nadal będzie się rozwijał. Jak wynika z badań Gemius, już w 2022 konsumenci do robienia zakupów online znacznie częściej wybierali urządzenia mobilne, ...
-
E-commerce zawiódł. Na czym branża TSL zarobi w tym roku najwięcej?
... udziałów obserwowano w kategorii modowej. Dynamika udziału miesiąc po miesiącu w ostatnim kwartale 2022 r. prezentowała się następująco: 22,7%, 27,2% i 19,7%. Produkty RTV/AGD to z kolei 16 ... e-commerce, nie tylko w Polsce, ale także na świecie. Z niedawnego raportu Gemius analizującego sektor e-handlu w naszym kraju w 2023 r. wynika, że odzież, ...
-
Logistyka e-commerce rośnie trzy razy szybciej niż rynek kontraktowy
... r. wybrało ją 43,61% mieszkańców Unii korzystających z internetu. To wzrost o blisko 2 pp. względem 2022 r. Bardzo daleko za modą (18,54%) znajdują się zamówienia z restauracji i serwisy ... e-commerce działających w naszym kraju. Według badania Mediapanel realizowanego przez Gemius i PBI, po grudniowej górce zakupowej większość dużych serwisów ...
-
E-commerce pomoże logistyce w kryzysie, ale cena będzie wysoka
... Fundusz Walutowy zaktualizował w dół prognozę wzrostową dla globalnej gospodarki do 3,2% w 2022 r. i 2,7% w 2023 r. W porównaniu do szacunków z kwietnia br. to spadek o odpowiednio ... dla operatorów logistycznych obsługujących ten rynek. Z wrześniowego badania opublikowanego przez Gemius, PBI oraz IAB Polska wynika, że Polacy przebadani w połowie ...
-
Jakie zmiany w m-commerce w najbliższym czasie?
... działań sprzedażowych i marketingowych. Sprzedaż przez strony mobilne Sprzedaż przez strony mobilne również zyskuje na popularności. Według raportu "E-commerce w Polsce 2022" opublikowanego przez Gemius i IAB Polska, aż 42% użytkowników smarfonów i tabletów robi zakupy za pośrednictwem stron mobilnych. To oznacza, że strony internetowe muszą ...
-
(R)ecommerce podbija e-handel
... ich działalności pokazują statystyki OLX. Jak podał serwis w raporcie, według badania Mediapanel (Gemius Polska) odwiedza go co miesiąc około 14 mln użytkowników (tzw. real users ... często zachowane w bardzo dobrym stanie. Jak wskazuje przytaczany w raporcie sondaż CBOS, w 2022 roku 84% Polaków zdecydowało się na zakupy w internecie, ale tylko 46% ...
-
Boże Narodzenie coraz bliżej. Na co uważać podczas zakupów online?
... poprzedniego, ponad 5-krotnie wzrosła liczba incydentów związanych z oszustwami na najpopularniejszych polskich portalach zakupowych. W 2022 r. liczba ta, w porównaniu z 2020 r., była już niemal 7-krotnie wyższa. Musimy być ... CERT Polska 2022/2023” Raport „E-commerce w Polsce 2023”, Gemius Raport „Polaków portret własny. Bezpieczni na e-zakupach 2022 ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 1/2018
... polskiej gospodarki. Według agencji ratingowej Fitch potencjalny wzrost PKB Polski do 2022 r. może wynieść przeciętnie 2,6 proc. rocznie. Będzie to skutkiem sytuacji demograficznej oraz ... czasu się kurczy mimo że liczba internautów nieprzerwanie rośnie. Wg danych firmy Gemius w końcu 2017 roku, w Polsce było ich 27,5 miliona, a przed rokiem było o 1,4 ...
-
Polacy pokochali paczkomaty i inne automaty paczkowe
... numerem 1 dla konsumentów Według raportu „E-Commerce w Polsce 2021”, przygotowanego przez Gemius, aż 77% kupujących przez internet korzysta właśnie z takiej formy dostawy, co ... dni robocze na odebranie przesyłek. Według osób odpowiedzialnych za projekt - do końca 2022 roku klienci będą mogli korzystać z 2000 automatów paczkowych na terenie całego ...
-
Handel najbardziej zadłużoną branżą
... rozwój e-commerce. Z danych Gemius wynika, że w sieci robi zakupy już 77 proc. internautów, co oznacza wzrost o 4 pp. rok do roku. Jednak nie oznacza to, że e-handel zastąpi handel stacjonarny. Z danych CBRE wynika, że przybywa placówek handlowych. W I kwartale 2022 r. do użytku oddano nowe ...
-
Ceneo najpopularniejszą platformą e-commerce wg internautów
... przez Internet robi 77 proc. polskich Internautów, jak wynika z raportu Gemius, a wśród najczęściej kojarzonych serwisów związanych z zakupami internetowymi znajdują się przede ... Internautów. Analiza objęła okres od września 2021 do września 2022. Pod względem całkowitej liczby wzmianek bezkonkurencyjnie prowadzi serwis Ceneo, wymieniany 505,6 ...