-
Skuteczna reklama w interncie
... powyżej średniej krajowej. Według Nielsen Entertainment1 76 proc. graczy gier na konsole i MMOG (Massively Multiplayer Online Games) to mężczyźni z grupy wiekowej 18-34 lata. W roku ... być komunikowana we wszystkich kanałach promocji produktu, nie tylko online, ale i offline, np. adres internetowy komunikowany w kampanii prasowej. I co jest bardzo ...
-
Kim są europejscy gracze?
... 29 lat), strategie (43%) i gry online (36%). Ogólnie można powiedzieć, że wszystkie kategorie gier są uruchamiane na pecetach, czego ... online, upodobanie do tych gatunków zmniejsza się po 40 roku życia na rzecz gier strategicznych i fabularnych. Ankieta zawierała również pytania o jakość połączenia z Internetem, która ma kolosalne znaczenie dla gier ...
-
Rynek elektroniki użytkowej i sprzętu AGD
... i 527 euro. Trend ożywiły rosnące ceny komputerów nieprzeznaczonych do gier oraz wzrost udziału komputerów do gier. „Również klienci w Polsce oczekują, żeby ich komputery były ... półroczem roku 2017. Obecność w handlu tradycyjnym jest istotna, na znaczeniu zyskuje jednak obecność online. Urządzenia w cenach premium „Popyt na smartfony w Polsce jest ...
-
Debiut Macro Games SA na NewConnect
... gier Spółka na podstawie własnych projektów tworzy gry internetowe przeznaczone dla każdej grupy wiekowej. Są to głównie gry gatunku MMOG (masowe wieloosobowe gry online) oraz MMORPG (masowe internetowe wieloosobowe gry fabularne online ...
-
Dziecko w sieci ogląda pornografię
... dzieci korzystających z komunikatorów i gier komputerowych spada. 3,45% dzieci czatujących ze swoimi przyjaciółmi i 2% osób uzależnionych od gier komputerowych to pięciolatki. ... nieodpowiedniego języka. Ponad 17% wszystkich dzieci czytających lub publikujących obraźliwe treści online to 14-latki, za nimi są 15-latki (16,52%) i 16-latki (12, ...
-
Digital goods - rozrywkowa gałąź e-commerce
... , około połowa egzemplarzy sprzedawanych jest drogą cyfrową. Globalna wartość rynku gier komputerowych oceniana jest aktualnie na 91,5 mld dolarów, a sam polski rynek ... uniemożliwia dokonywania najbardziej korzystnych zakupów. Z obliczeń wynika bowiem, że klienci kupujący online, mając swobodny dostęp do produktów i usług oferowanych przez branżę ...
-
Måneskin i Simple Dimple - tego latem szukały dzieci w sieci
... YouTube najwięcej zapytań dotyczyło gier wideo (32,3%), w szczególności z kategorii filmów, w których popularni twórcy pokazują proces przechodzenia gier. Wśród najpopularniejszych ... swoim dzieciom pozytywne doświadczenie online: Surfujcie po internecie i uczcie się wspólnie. Sprawdź, gdzie Twoje dziecko spędza czas online, i dowiedz się, jak ...
-
Najlepsze sklepy internetowe 2012
... , a 74% uważa za raczej bezpieczne. Entuzjaści, czyli ludzie, którzy uważają zakupy online za bezpieczne, stanowią 15% badanych. Respondentów, którzy obawiają się zakupów w sieci ... to sklep KrainaZabawy.pl sprzedający najróżniejsze gry dziecięce i zabawki. ŚWIAT KOMPUTERÓW I GIER Na miejsce pierwsze – awans z drugiego – sklep X-Kom.pl, w którym ...
-
Szkodliwe programy mobilne 2010
... obejścia uwierzytelnienia za pośrednictwem SMS-ów stworzonego dla klientów bankowości online. Trojan ten został wykorzystany w złożonym ataku w połączeniu z niebezpiecznym trojanem ZeuS ... , wygodne surfowanie po Sieci oraz możliwość oglądania filmów i korzystania z gier w wysokiej rozdzielczości. Dzięki temu stanowią rynkowy hit. Podobny trend będzie ...
-
Subskrypcje z rosnącą rzeszą fanów. Jakie usługi najpopularniejsze?
... subskrybentów), do gier (11 proc.) oraz do prasy online (11 proc.) O ile jednak odnotować można tendencję wzrostową wśród subskrypcji gier, zauważalny jest niewielki ... duża popularność platform streamingowych wśród opłacanych przez Polaków usług online. Z drugiej strony, wśród tradycyjnych usług cyklicznych wybieramy raczej usługi podstawowe i ...
-
Vectra wprowadza usługę Bezpieczny Internet DOM
... urządzenia (np. smartfony, laptopy, tablety, nagrywarki, telewizory, konsole do gier). Po aktywacji działa automatycznie już na poziomie modemu, zabezpieczając użytkowników przed ... do plików Ochrona bankowości i bezpieczne zakupy – ochrona płatności bankowości online przed oszustami. Funkcja „bezpieczne zakupy” pozwala sprawdzić wiarygodność sklepów ...
-
Monitory Samsung UD590, SD590, SD390 oraz SD360
... wynoszącym zaledwie 1 ms, UD590 potrafi wyświetlać filmy, gry i treści oglądane online w idealnej jakości, bez smug i cieni, dzięki czemu widz może w pełni ... jednym monitorze, wyświetlając je w oryginalnej rozdzielczości. Monitor ma także tryb obsługi gier, w którym ciemne i zamazane obrazy są wyostrzane i rozjaśniane. Gniazdo wyświetlacza i dwa ...
-
Gaming przynosi krociowe zyski
... dotyczących sprzedaży, choć przyznawał, iż w wieczór premiery w grach online uczestniczyło 370 mln graczy, zaś dyrektor wykonawczy Bobby Kotick stwierdził wymijająco: „Tytuł zapewnił w tygodniu otwierającym sprzedaż większe przychody niż jakakolwiek inna premiera w branży gier, filmowej, muzycznej czy książkowej”. „Lords of the Fallen”, czyli ...
-
Nowe technologie: 10 prognoz dla konsumentów
... na tworzenie nowych rodzajów gier toczących się w określonej lokalizacji, analogicznie do tego jak Pokemon Go w 2016 roku spopularyzował nową kategorię gier. 4. Sztuczna inteligencja ... coraz częstsze ze względu na szybko rosnącą wartość rynku reklamy online. Szacuje się, że w 2017 r. rynek reklam video online wart był 28 mld dolarów. W tym samym ...
-
Zagrożenia internetowe - trendy 2009 roku
... gier komputerowych. Ich głównym celem jest wykradanie informacji dotyczących kont w różnego rodzaju grach online. Jaki interes mają w tym cyberprzestępcy? W czasach rosnącej popularności takich gier ... również trojany wyspecjalizowane do kradzieży danych związanych z grami online. Ponadto niewątpliwie nastąpi rozwój szkodników atakujących portale ...
-
Nowe laptopy Dell XPS
... modemem szerokopasmowym, wyróżnia się czarnym wykończeniem ze skóry, która niweluje jakiekolwiek interferencje z wbudowanymi antenami, pozwalając być online w praktycznie każdym miejscu i czasie. XPS 15: do multimediów i gier XPS 15 to smukły laptop oferujący dużą wydajność i wysoką jakość wyświetlanego obrazu, co przydaje się szczególnie ...
-
ASUS ROG GR6
... TCP i UDP oraz dwukrotnie większą prędkość podczas przesyłania małych pakietów gier. GameFirst III nadaje wysoki priorytet pakietom gry i przydziela im ... w kilku prostych ruchach. Z ASUS HomeCloud będziemy zdalnie strumieniować multimedia i otwierać pliki online. Funkcja USB Charger na przednim porcie USB dwukrotnie szybciej naładuje urządzenia ...
-
Jak chronić dziecko w sieci?
... ochronę swoim dzieciom - uważają eksperci z Kaspersky Lab. Telefony komórkowe, konsole do gier czy usługi internetowe: podczas gdy dorośli nadal uczą się reguł ... na przykład regulować sposób korzystania z portali społecznościowych, takich jak Nasza-Klasa, zakupy online oraz pobieranie muzyki i filmów. Dzieci w wieku poniżej dziesięciu lat nie powinny ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2018
... zdobył aż 164 tysiące opinii. W przeważającej większości pozytywnych. – Kupujący online stanowią dzisiaj ponad połowę wszystkich internautów w Polsce. Jednak motorem napędzającym sprzedaż ... Od planszowych klasyków z dzieciństwa, po nieprzebraną liczbę odmian gier karcianych, figurkowych czy logicznych - pojęcie “gry” jest naprawdę szerokie. A ...
-
Jakie benefity pracownicze oferują firmy w czasie pandemii?
... online. Innym świadczeniem dodatkowym zapewniającym rozrywkę pracownikom może być benefit w postaci kodów aktywacyjnych do gier ...
-
Reklama natywna w grach scenariuszowych
... oferty produktowej. Nagrodą dla zwycięskiej drużyny jest zniżka na zakupy w sklepie online. Wyzwaniem dla graczy – stworzenie idealnego wnętrza zbudowanego z oferty ... mówi Przemysław Kłosiński. Oczywiście reklamodawca nie jest zobligowany do tworzenia własnych gier i pozyskiwania do nich graczy. Może wykorzystać już istniejące scenariusze i wykupić ...
-
Polscy gracze to nie tylko młodzież. Na znaczeniu zyskuje silver gaming
... w tym czasie do lamusa, a zamiłowanie do gier przestało być uznawane za wstydliwe hobby. W ... online z innymi ludźmi. „Od zawsze uważaliśmy, że granie jest dla wszystkich, niezależnie od wieku, a w tym trudnym okresie kwarantanny coraz więcej osób sięga po taką rozrywkę. Osoby 55+ to rosnąca grupa konsumentów i ciekawa szansa dla branży produkcji gier ...
-
Gaming, czyli jak gramy w gry?
... 10 Polaków spotkało się z pojęciem streamingu gier, najczęściej za pośrednictwem platformy ... gier wyprodukowanych według światowych standardów – komentuje Michał Dębek, szef badań rynku i analiz w firmie Try Evidence. O badaniu Badanie zostało zrealizowane we wrześniu 2022 r. na reprezentatywnej próbie 1005 dorosłych Polaków metodą CAWI (sondaż online ...
-
Media elektroniczne - trendy 2011
... nich to, że – jak pokazują wyniki naszego ostatniego badania - YouTube, promocje online, za których emisję się płaci, generują dodatkowy „darmowy” bonus w postaci ... w pełni interfejs większego urządzenia, jakim jest iPad. Prawdopodobny jest również wzrost popularności gier społecznościowych przy założeniu, że twórcy tacy jak Zynga będą w stanie ...
-
Szkodliwe programy 2012 i prognozy na 2013
... ze sobą przy użyciu cyberszpiegostwa, największe firmy zajmujące się rozwojem oprogramowania i gier, takie jak Adobe, Microsoft, Oracle czy Sony, organy ścigania oraz ... bankowych, robienia zakupów oraz utrzymywania kontaktów towarzyskich online. Za każdym razem, gdy zakładamy konto online, wymaga się od nas podania informacji dotyczących nas samych, ...
-
Bezpieczeństwo IT w 2030 roku
... ścieżek transmisji. Będzie to ogromna szansa dla kogoś, kto potrafi stworzyć światy gier, które są wystarczająco interesujące, aby przyciągnąć innych graczy, którzy ... na przykład w celu zapewnienia bezpieczeństwa wiadomościom e-mail oraz transakcjom bankowości online). Nie ma wątpliwości, że rootkity, trojany oraz ataki phishingowe nadal będą ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy III kw. 2014
... na urządzenia mobilne i desktop. Także video online, dostępne teraz na wielu urządzeniach: smartfonach, tabletach, konsolach do gier i w podłączonych do internetu telewizorach, daje reklamodawcom szereg nowych możliwości dotarcia do konsumentów. Zdaniem analityków ZenithOptimedia wydatki na reklamę video online będą rosły o 24,2% rocznie do 2016 ...
-
YouTube i Netflix, czyli wakacje dzieci
... gier, filmów oraz muzyki dzieci często szukały stron internetowych zawierających treści dla dorosłych. W przypadku zablokowania takich stron przez rodziców (np. przy pomocy produktu firmy Kaspersky Lab) próby te kończyły się niepowodzeniem. Wśród dzieci dały się również zauważyć tego lata obawy o prywatność online ...
-
Zalewają nas dane: w 2024 skończy się przestrzeń na dyskach?
... ma być właśnie takim “next big thing” w biznesie i jest wykorzystywana szczególnie w reklamie online i firmowych systemach analitycznych. Zebrane na firmowych serwerach dane są wykorzystywane ... dużo? Najpopularniejszy obecnie dysk twardy montowany w laptopach czy konsolach do gier ma pojemność 1 terabajta, a to mniej więcej tyle ile miliard takich ...
-
Laptopy Acer Chromebook Plus Spin 714 oraz gamingowy Acer Chromebook Plus 516 GE
... audio i wideo, zapewniającą doskonałą jakość obrazu i głosu podczas rozmów online. Wrażenia dźwiękowe poprawiają także podwójne mikrofony i głośniki DTS® Audio. Wyposażony został w Wi-Fi 6E ... (CBG516-2H) oferuje zupełnie nowy sposób grania dzięki usłudze gier w chmurze NVIDIA GeForce NOW, a także najnowszej technologii i najwyższej klasy konstrukcji ...
-
Cyberzagrożenia w I półroczu 2024 roku
... tuż za nią Francja (7%) i Stany Zjednoczone (6%). Miłośnicy gier namierzani Rośnie także liczba ataków wymierzonych w entuzjastów gier komputerowych. W badanym przez ESET okresie zaobserwowano m.in. że niektóre zhackowane gry wideo i narzędzia służące do oszustw w grach online w trybie multiplayer zawierały złośliwe oprogramowanie , takie jak Lumma ...
-
Spam w IV 2012 r.
... battle.net szkodliwi użytkownicy mieli dostęp do jego kont dla popularnych gier, takich jak World of Warcraft oraz Starcraft, które wciąż cieszą się ... jest jedynym robakiem z pierwszej 10, który potrafi wysyłać żądania do zasobów online, a następnie pobierać szkodliwe programy. Warto wspomnieć o pojawieniu się trojana skryptowego Trojan-Downloader.JS ...
-
E-commerce pomoże logistyce w kryzysie, ale cena będzie wysoka
... , że nie zamierza obniżać swoich zachowań zakupowych online, natomiast 13% wskazywało, że będzie kupować online więcej niż wcześniej. Do zakupów w internecie motywuje ... oraz segment zdrowia i urody (51%). Najmniej w zwracanych jest natomiast zabawek, książek i gier (43%). Póki co na polskim rynku nie obserwujemy tak znaczącego odsetka zwrotów ...
-
Gry wideo: rozrywka biednych?
... za takich maniaków gier uznano już osoby, które kupują 6 gier w ciągu roku. Niejako przy okazji badanie wykazało, że użytkownicy konsol wciąż niespecjalnie interesują się tak usilnie promowanymi przez producentów grami online – tylko 7% nastolatków stwierdziło, że przy wyborze platformy do gier kierowali się możliwościami zabawy ...
Tematy: badania społeczne, gry wideo -
G DATA Total Care 2008
... jest wyposażony w filtr spamu, który rozpoznaje wiadomości w 10 językach. Kolejną nowością jest firewall zoptymalizowany dla 20 najpopularniejszych gier PC. W momencie rozpoczęcia sesji online, zapora przełącza się na tryb Autopilota i automatycznie sprawdza ustawienia użytkownika. Zabezpieczenia są praktycznie niewidoczne dla gracza, dzięki czemu ...