-
Polscy przedsiębiorcy - ocena 2012 i prognozy 2013
... dla swoich firm w 2013, przeprowadziliśmy w grudniu internetowy sondaż wśród członków BCC – menedżerów i właścicieli firm ... (48,6%) uważa, że spowolnienie gospodarcze w Polsce może (choć nie musi) przejść w 2013 r. w recesję. Natomiast ... przemysł wydobywczy 87,3% budownictwo 2,8% energetyka 32,4% handel 36,6% transport/logistyka 21,1% usługi 15,5% ...
-
Firma w Internecie to nie tylko strona www
... rynków w Polsce. Rodzimy e-handel to także najprężniej ewoluujący tego typu rynek w Europie. Dzisiaj już każdy zdaje sobie sprawę ... firmy. Koszt takiego wyrównania szans to kilkadziesiąt groszy za jedną aukcję. Posiadając już sklep internetowy, warto skorzystać z serwisów typu pasaże i wirtualne galerie handlowe. W skrócie można je opisać jako ...
-
Sprzedaż w internecie sposobem na przetrwanie kryzysów?
... ostatnie miejsce zajmuje administracja publiczna. Najczęściej kod PKD oznaczający handel internetowy do swojej podstawowej działalności dodawały sklepy spożywcze - w sumie aż ... na Podlasiu Sklepów sprzedających online w Polsce z roku na rok przybywa. Największy wzrost liczby zarejestrowanych w Polsce firm, które jako swoją główną działalność ...
-
PayPal: m-commerce rośnie w siłę
... a rola m-commerce na świecie, ale także w Polsce, będzie znaczna – twierdzi Jacek Szlendak, Prezes Zlotewyprzedaze.pl ... o kwestie bezpieczeństwa (23%). O ile mały ekran i słaby zasięg internetowy to kwestie obiektywne, to jeśli chodzi ... i coraz częściej zagranicą. Przed przedsiębiorcami prowadzącymi handel w sieci kanał mobilny otwiera zupełnie nowe ...
-
Zakupy online: rosną wymagania wobec sklepów internetowych
... na temat produktów. Świadomość ekologiczna Rosnąca świadomość ekologiczna przekłada się na nawyki zakupowe. Również w Polsce, aż 51% ankietowanych zmienia je z powodu globalnego ocieplenia. Zrównoważony handel nabiera znaczenia zwiększając potrzebę działań proekologicznych – w zakresie bioróżnorodności, czy ograniczania zużycia zasobów. 7 edycja ...
-
Optymalizacja internetowej kampanii reklamowej
... źródłami przychodów były sprzedaż powierzchni reklamowej oraz handel produktami i usługami poprzez Internet. Doprowadziło to ... na promocję, toteż każdy dobry serwis internetowy mógł liczyć na szybką sprzedaż powierzchni reklamowej. ... na wydatki marketingowe. Jednymi z pierwszych w Polsce firm, które głębiej zainteresowały się możliwościami optymalizacji ...
Tematy: -
Co czwarty Polak robi zakupy przez Internet
... na zlecenie Loyalty Partner Polska, operatora Programu PAYBACK. Handel detaliczny w Internecie w Polsce to ciągle niewielki procent rynku. Okazuje się jednak, że ... się również czas, co przy dzisiejszym tempie życia nabiera niebagatelnego znaczenia”. Internetowy koszyk? Badanie dowiodło, że najczęściej kupowane w sieci produkty to sprzęt ...
-
Rynek elektroniki użytkowej i sprzętu AGD
... połowę całkowitych obrotów w segmencie komputerów przenośnych nieprzeznaczonych do gier. W Polsce komputery posiadające dyski SSD (czysty flash lub rozwiązania hybrydowe) również ... kontrola głosowa odbywa się często za pośrednictwem zewnętrznych urządzeń smart. Handel internetowy zakłóca światowy rynek TV Ogólnie rzecz biorąc, w pierwszych sześciu ...
-
Zakupy spożywcze w sieci, czyli o wyzwaniach ostatniej mili
... dark stores czy zachęcić klientów do korzystania z punktów odbioru. W Polsce, w Warszawie, funkcjonują już tzw. Coolomaty – czyli paczkomaty, przeznaczone do ... Lidlu i Biedronce – sieciach, które do tej pory nie weszły jeszcze w pełni w handel internetowy. Należy też zaoferować klientom skoncentrowany na ich potrzebach sposób realizacji zamówień - ...
-
Czy polski sektor TSL jest gotowy na deglobalizację?
... o konsolidacji – mówi Marcin Bąk, Prezes Zarządu Spedimex, polskiego operatora logistycznego obsługującego sieci detaliczne, galerie handlowe, handel internetowy oraz przewozy drobnicowe i FTL w Polsce i w Europie. Jak postrzegany jest polski sektor logistyczny na świecie? Najbardziej wszechstronnym i globalnie miarodajnym zestawianiem porównawczym ...
-
Polski e-commerce idzie w górę
... badania poświęconego w całości opiniom i postawom polskich internautów odnośnie handlu elektronicznego w Polsce" - podkreśla Artur Zawadzki, Wiceprezes Zarządu Gemius SA. - "Złożone analizy ... zapełnia przynajmniej kilka razy w roku. Według raportu, w nadchodzących miesiącach polski handel elektroniczny ma szanse na dalszy szybki rozwój. Aż 38 ...
-
Shopper marketing
... same mechanizmy mają na to wpływ, niezależnie, czy chodzi o handel tradycyjny, czy też o sklep internetowy. Przebadano dokładnie ścieżki zakupowe shopperów w kontekście różnych formatów sklepowych, ... stosunek do zakupów produktów FMCG. Po ponad 20 latach wolnego rynku w Polsce zdecydowanie możemy mówić, że u nas również wykształciła się duża grupa ...
-
Jak osiągnąć sukces w e-commerce?
... ustawiają się następni chętni: platformy aukcyjne, sprzedażowe, e-pasaże oraz zagraniczni gracze myślący o rynku Europy Centralnej i Wschodniej, w tym Polsce. Całości dopełnia intensywnie rozwijający się handel transgraniczny, którego wartość, wg agencji badawczej Nielsen, wyniesie aż 308 miliardów dolarów w 2018 roku. To powoduje, że również ...
-
Centra handlowa: niższa odwiedzalność i obroty, wyższa cyfryzacja
... branży handlowej Udział e-commerce w sprzedaży detalicznej przed pandemią oscylował w Polsce w granicach 5%-6%. W wyniku kolejnych obostrzeń nakładanych na branżę i wielu tygodni całkowitego zakazu handlu drogą stacjonarną, dla wielu sklepów handel internetowy był jedynym kanałem dystrybucji. Udział e-commerce w sprzedaży detalicznej osiągał ...
-
Jak dostosować e-commerce do wymogów B2B?
... Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Czy w Polsce rynki B2B mają szansę stać się wkrótce ... , dla wielu przedsiębiorców dobrym rozwiązaniem jest sklep internetowy B2B w modelu oprogramowania SaaS (Software as a Service), które ... zdają egzamin w handlu B2C, badani są przekonani, że handel B2B powinien skorzystać z Rozszerzonej Rzeczywistości (AR). Jedna ...
-
E-commerce pomoże logistyce w kryzysie, ale cena będzie wysoka
... gastronomiczna czy hotelarska – mówi Marcin Bąk, Prezes Zarządu Spedimex, polskiego operatora obsługującego sieci detaliczne, galerie handlowe, handel internetowy oraz przewozy drobnicowe i FTL w Polsce i w Europie. Pomimo niesprzyjających okoliczności, na wolniejsze, ale wciąż dodatnie perspektywy rozwoju krajowego e-commerce uwagę zwraca również ...
-
Parki handlowe w I kw. 2024 wciąż na celowniku inwestorów
... handlową jest najwyższy? Jakie marki handlowe zadebiutowały w Polsce w I kw. 2024? jak sztuczna inteligencja zmienia handel? Parki handlowe wciąż na topie 16,06 mln m ... nowego internetowego sklepu spożywczego w partnerstwie z Glovo. Po trzech latach działalności w Polsce znika z kolei internetowy sklep spożywczy Barbora.pl, należący do litewskiej ...
-
5 rad jak sprzedawać w m-commerce
... nie od razu decydować. Według raportu „Handel mobilny w praktyce 2014”, należy zadbać przede ... o to, by były dostosowane do specyfiki przeglądarek. W Polsce największą popularnością cieszy się ta wbudowana w system Android. ... rozwiązania zależy od tego, w jaki sposób zbudowano sklep internetowy. Jeśli powstał on w oparciu o jedną z dostępnych ...
-
Dla kogo wolne niedziele są szansą?
... zakupy w niedzielę? Od każdej reguły istnieją jednak pewne wyjątki. I tak np. handel w kwiaciarniach będzie w niedzielę dozwolony, ale tylko wówczas, gdy przeważająca działalność ... legislacyjnych jest bardzo korzystnym impulsem dla branży e-commerce. Liczba kupujących online rośnie w Polsce z roku na rok – tak samo jak obroty e-sklepów. Ogromną ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 6/2019
... biometryczne, inteligentne półki, które będą nam podpowiadać produkty i wiele innych udogodnień. Na razie według szacunków Nielsena, handel internetowy odpowiada za zaledwie 1 proc. sprzedaży FMCG w Polsce. Jednak globalnie widać trend znacznie szybszego – czterokrotnie – wzrostu sprzedaży online niż offline. Dlatego również na polski rynku ...
-
Adv.pl z bronią w ręku
Sprzedaż on-line zaczyna dotyczyć coraz szerszych grup asortymentowych. W Polsce prężnie rozwija się handel internetowy bronią nie wymagającą zezwolenia. Obecnie największy sklep internetowy, oferujący militarystyczny asortyment znajduje się w sieci pod adresem www.militaria.pl. Twórcą oprogramowania oraz kreacji graficznej jest Agencja Interaktywa ...
Tematy: adv.pl, militaria.pl -
Porównywarki cen - łowcy okazji
... około 30 proc. Porównywarki cenowe zyskały popularność wraz z boomem na sieciowy handel. Pierwsza z nich, amerykańska , pojawiła się w 1996 roku, zaledwie kilka miesięcy po ... 9sekund.pl uzyskali, stopniowo rozszerzaną, możliwość zakupu niedostępnych wcześniej w Polsce filmów, nagrań muzycznych i książek. Zasada ograniczonego zaufania Choć korzystanie ...
-
E-sklepy: Alma oraz Piotr i Paweł najtańsi
... Yellow Label (50 szt.) kosztuje tam tylko 8,69 zł. W Mokpolu (24supermarket.pl) - ponad 11 zł. W internecie ciągle drogo Choć e-delikatesy w Polsce są coraz popularniejsze, ciągle musimy w nich przepłacać. Najtańszy koszyk w naszym wrześniowym zestawieniu hipermarketów (Carrefour) kosztował nas 114 zł. Czyli o 16 ...
-
Zarządzanie sklepem internetowym: integracje
... transakcji drogą elektroniczną trudno wyobrazić sobie handel "na odległość". Integracja z systemem ... do użytkowników. Allegro Ten najpopularniejszy portal aukcyjny w Polsce wciąż jest chętnie wykorzystywanym miejscem sprzedaży, ale ... które są okresowo pobierane przez porównywarkę. Jeśli sklep internetowy decyduje się na integrację z porównywarką, musi ...
-
E-commerce, czyli niewykorzystany potencjał sąsiadów
Handel transgraniczny to ciekawa opcja dla przedstawicieli rodzimego e-commerce. Interesująco przedstawia się ... online ma wszelkie zasoby, by zagospodarować tę grupę - mówi Joanna Pieńkowska-Olczak, Country Manager PayU w Polsce. Klienci – boom w CE i Rumunii, a na Zachodzie bez zmian W krajach Europy Zachodniej liczba klientów kupujących online ...
-
Kontrola koncentracji: są nowe decyzje UOKiK
... roku prowadziła handel detaliczny w salonach. Spółka Matras jest m.in. właścicielem sieci księgarń działających na terenie całej Polski, prowadzi także sklep internetowy i hurtownie ... roku poprzedzającym przekroczył 1 mld euro na świecie lub 50 mln euro w Polsce. Decyzje wyrażające zgodę na dokonanie koncentracji wygasają, jeżeli połączenie nie ...
-
2 filary sukcesu w nowoczesnym handlu detalicznym
... , by lepiej dostosować usługi do potrzeb klientów. Współpracujemy ze sprzedawcami w Polsce i na całym świecie. Wielu z nich odświeża i na nowo definiuje swoją ... centralny element działalności każdego sprzedawcy, niezależnie od tego, czy prowadzi sklep internetowy czy tradycyjny. Odpowiednie zarządzanie stanem magazynowym ogranicza problemy w całym ...
-
Jak przez 10 lat zmienił się polski e-commerce?
... sklepach” - aż 22%. Początki e-commerce w Polsce datuje się na drugą połowę lat dziewięćdziesiątych. Powstały wtedy pierwsze sklepy internetowe, katalogi e-sklepów i platformy aukcyjne. Jednak to właśnie w ostatnim dziesięcioleciu e- handel rozwinął się najbardziej dynamicznie. Handel internetowy rozwija się bardzo dynamicznie i analitycy ...
-
Jak założyć firmę w UE
... produkcja i sprzedaż margaryn i innych produktów spożywczych, handel nasionami, wymagana jest koncesja. ... zawodów, których wykonywanie nie podlega ograniczeniom. Adres internetowy Wydziału Ekonomiczno-Handlowego Ambasady RP w Austrii: . Wielka ... fizyczne podlega rejestracji, podobnie jak w Polsce, w urzędach samorządu terytorialnego (Önkormányzati ...
-
Przestępstwa gospodarcze - raport 2011
... (46%), turystyka i wypoczynek (45%), usługi finansowe (44%) oraz handel detaliczny i FMCG (42%). W powyższych branżach ... sposób 19% nadużyć w Polsce, 18% na świecie) oraz audyt wewnętrzny (odpowiednio - 16% w Polsce, 14% na świecie ... między lipcem a listopadem 2011 r. Na kwestionariusz internetowy odpowiedziało 3877 respondentów z 72 krajów na świecie, ...
-
Kupujesz za granicą? Sprawdź, jak wygląda zwrot towaru
... 64% sprzedawców wydłuża ten termin. W Niemczech e-sprzedawcy pokrywają koszty przesyłki zwracanego towaru, w Polsce opłaty ponoszą konsumenci Według przepisów ustawy o prawach konsumenta, to ... krajach można tłumaczyć specyfiką danych rynków. Pod tym względem nasz rodzimy handel w Internecie wciąż ma przed sobą długą drogę do osiągnięcia podobnego ...
-
Płatności internetowe Polaków 2006
... Polsce zbliżyła się na koniec III kwartału ubiegłego roku do 23 milionów. Już 11 mln Polaków aktywnie korzysta z Internetu, z których prawie 25 proc. regularnie dokonuje zakupów w sieci, a prawie 20 procent bierze udział w aukcjach internetowych - wynika z raportu podsumowującego handel ... internetowego w ubiegłym roku w Polsce nie jest niespodzianką ...
-
Rynek magazynowy i handlowy rosną dzięki e-commerce
... Gospodarki szacuje, że do 2018 udział ten wzrośnie w Polsce do 9,0%. Z danych Ecommerce Europe wynika, że średni koszyk zakupów internetowych w Polsce równa się €539, co stanowi ... w przypadku prowadzenia całego łańcucha dostaw samodzielnie, gdyż dzięki temu sklep internetowy może skupić się na działalności podstawowej, czyli sprzedaży towarów i usług ...
-
E-commerce rośnie w siłę
... się i do końca dekady będzie stanowić około 10 % wkładu w cały handel. Wrośnie również ilość sklepów internetowych w naszym kraju - z 23,5 tysiąca w ... konsumenci coraz chętniej kupują w e-sklepach. Klienci indywidualni Jak wynika z raportu „E-commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska” z kwietnia 2016 roku, 48 % polskich Internautów robi zakupy ...
-
Zakupy online: sprawdzaj sprzedawców, mają 92 mln długów
... miesięcy, a co trzeci zrobił zakupy online GUS informuje, że komputer ma w Polsce 80,1 proc. gospodarstw domowych, a dostęp do internetu 80,4 proc. Przytoczone w raporcie ... sklepach internetowych średnio 226 euro. Dla porównania Brytyjczyk, w którego ojczyźnie handel internetowy odpowiada za ok. 17 proc. obrotów handlu detalicznego, wydaje w sieci ...