-
Płatności mobilne wspierają handel
... telefonu do czytnika. Kolejnym krokiem milowym w rozwoju płatności mobilnych są zakupy on-line na raty czy kredyt internetowy, o przyznaniu którego decyzja zapadnie w ciągu kilkunastu ... podmioty zrozumiały, że system płatności mobilnych wspiera nie tylko handel elektroniczny, ale także tradycyjny. Bez jednej wizji przyszłości, i lepszego ...
-
Handel elektroniczny w Polsce i na świecie
... ,5 mld Euro. W Polsce też się zarabia – ale to dopiero początek gorączki zakupowej on-line, a więc i więcej niż godnych profitów dla właścicieli e-sklepów. „Rosnące zainteresowanie ... w procesie zakupu on-line są także szczegółowy opis asortymentu oraz jego jakość. Amerykańscy internauci nie robiący zakupów on-line zakupów on-line deklarują, że do ...
-
Handel elektroniczny w MSP 2004 i 2007
... Badanie pt. „Handel elektroniczny w małych i średnich przedsiębiorstwach – analiza porównawcza z lat 2004 i 2007” przebiegało w dwóch etapach. Pierwszy etap obejmował okres od lipca do października 2004 roku, a drugi okres od sierpnia do listopada 2007 roku. W badaniu wykorzystano autorski kwestionariusz on-line i zrealizowano założone próby ...
-
Handel detaliczny: konieczne nowe strategie rynkowe
... rośnie zarówno na rynkach rozwiniętych, jak i rozwijających się: 40% mieszkańców Europy Zachodniej zrobiło zakupy on-line w 2011 roku, planowany wzrost rynku internetowego w 2012 roku to 16%. Handel detaliczny w Europie Zachodniej zawsze należał do dynamicznie rozwijających się rynków odnotowujących nieustanny wzrost obrotów. Zróżnicowane ...
-
Jak rozwija się handel poza centrami handlowymi?
... mld zł, a w 2020 r. nawet 70 mld zł. Na koniec 2017 r. udział sprzedaży on-line wyniósł 7.5%, podczas gdy zaledwie trzy lata wcześniej stanowił niecałe 5% sprzedaży ... wielkich metropolii charakterystyczne są handlowe ciągi komunikacyjne, specyfiką naszej stolicy jest handel punktowy. Rozwój ulic handlowych jest wciąż przed nami, a jego efektem będzie ...
-
Handel w Internecie
... wirtualni jest chęć szybkiego pozyskania konkretnego towaru czy usługi. I tutaj pojawia się problem, gdyż większość konsumentów nie będzie wybierać zakupów on-line, gdy może ich dokonać w sklepie położonym blisko miejsca zamieszkania. Konsumenci z niektórych miast mają zapewniony komfort w postaci szerokiego asortymentu, ale w przypadku ...
Tematy: -
Handel elektroniczny przyspiesza
... e-handlu” - oceniła Małgorzata O’Shaughnessy, dyrektor generalna Visa Europe w Polsce. Handel w internecie jest najbardziej rozwinięty w Stanach Zjednoczonych, na które przypada ponad ... jedna czwarta e-handlu. Wzrostowi zaufania konsumentów do regulowania płatności on-line sprzyja wdrażany na świecie i w Polsce system „Verified by Visa”, w skrócie ...
-
Polski handel elektroniczny
... większego znaczenia transakcji elektronicznych konieczne staje się również przygotowanie konsumentów do właściwego korzystania z usług dostępu do Internetu oraz sprzedaży on-line. W ramach szerokiej akcji informacyjno-edukacyjnej Urząd Ochrony konkurencji i Konsumentów przeprowadził w sierpniu 2004 roku badanie witryn internetowych pod kątem ich ...
-
Branża IT: firmy a handel internetowy w sektorze B2B
... wirtualnego handlu, jak: negocjowanie cen w sieci, pobieranie duplikatów faktur w formacie PDF czy aukcje internetowe. Tylko 1 proc. badanych chce kontaktu on-line w formie elektronicznego czatu z handlowcem. Badanie ujawniło też najchętniej kupowane przez Internet urządzenia i oprogramowanie. Markami najczęściej zamawianymi w sieci są: D-Link ...
-
Handel detaliczny a nowe technologie
... rozwoju obu tych segmentów. Wraz ze wzrostem znaczenia działalności handlowej portali internetowych (w stosunku do ich funkcji informacyjnych), udział sprzedaży on-line w całości sprzedaży zbliży się w latach 2012-2015 do 20%. Jednocześnie tradycyjny detal będzie w coraz większym stopniu korzystać z nowych rozwiązań technologicznych ...
-
Handel tradycyjny: spada sprzedaż
... o badaniu: Badanie CMR prowadzone jest na reprezentatywnej próbie kilkuset sklepów handlu tradycyjnego, które zostały wyposażone w kasy fiskalne i terminale transmitujące on-line wszystkie transakcje na serwery CMR. Użytkownicy badania mają zapewniony dostęp do szybkiej i precyzyjnej informacji umożliwiającej ocenę, czy bieżące działania dotyczące ...
-
E-handel w Polsce 2005
... ma dostęp do sieci. Chociaż polski handel on-line wciąż jeszcze raczkuje, to jego obroty już sięgają miliarda złotych, zaś większość ... – ale to dopiero początek gorączki zakupowej on-line, a więc i profitów dla właścicieli e-sklepów. Przedsiębiorcy, którzy chcą się rozwijać, już teraz powinni inwestować w handel internetowy. To dziś jedyna forma ...
-
Idealny sklep online wg internautów
... najbardziej ceni sobie dobre tempo realizacji zamówienia. Od zakupów on-line oczekują zaoszczędzenia wolnego czasu. Znamienne jest to, że szybkość ... osobie kupującego ocenia chęć i sprawność załatwienia reklamacji. 7 grzechów głównych polskich e-sklepów Choć handel on-line wzbija się na coraz większy poziom, sprzedawcy nadal popełniają wiele ...
-
E-commerce w Polsce 2005
... (28,1%). Gdzie, kiedy i o której? – czyli trochę więcej o zwyczajach zakupowych Polski handel elektroniczny, w opinii badanych internautów, zdominowany jest przez kilka sklepów i ... marketów mamy do czynienia ze sporą koncentracją, to już na rynku aukcji on-line występuje właściwie hegemonia jednego podmiotu - Allegro. Na prośbę o spontaniczne ...
Tematy: handel elektroniczny, e-commerce -
eCard wdraża V.me by Visa
... przez e-detalistów problem rezygnacji z transakcji w trakcie dokonywania zakupów on-line. Obecnie najczęściej trzeba podawać dane karty płatniczej przy każdej płatności. ... roku udostępnić usługę V.me by Visa wszystkim swoim klientom obsługującym handel internetowy. „Dla eCard, jednego z największych agentów rozliczających e-płatności w Polsce, ...
-
Płatności internetowe Polaków 2006
... w sieci, a prawie 20 procent bierze udział w aukcjach internetowych - wynika z raportu podsumowującego handel w Internecie w 2006 roku, przygotowanego przez Money.pl i eCard S.A. Firmy Money.pl ... , ale sporo jest jeszcze do zrobienia w dziedzinie produktów do płatności on-line – to główny wniosek raportu przygotowanego przez Money.pl i eCard S.A. Jak ...
-
Zakupy online: Polska wyprzedza Rosję
... wyniki raportu Gemius. Aż 66 proc. polskich internautów, którzy słyszeli o możliwości robienia zakupów on-line, skorzystało choć raz z tej szansy. W raporcie „E-commerce 2007” przedstawiono dynamikę ... poziomie od 85 proc. dla Litwy do 99 proc. dla Rosji. Handel elektroniczny – perspektywy rozwoju Według badań Gemius w ciągu najbliższych dwunastu ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2012
... w 2012 r. o blisko 65%. Natomiast pomimo dużej dynamiki, wydatki na reklamę on-line w urządzeniach mobilnych nadal stanowiły zaledwie 0,6% rynku, podczas gdy np. w ... najwyższej dynamice wynoszącej +38%. Na wysokim miejscu znalazł się także handel. Duże wzrosty wydatków zanotowano ponadto w sektorze nieruchomości oraz branży farmaceutycznej. ...
-
Oferty pracy: czy spece od e-commerce mogą narzekać?
... , nie omijając przy tym branży handlowej. Handel stacjonarny bardzo mocno hamował, a niektórzy jego przedstawiciele stracili w ogóle możliwość działania w ... . Gemius dla e-Commerce Polska” dowiadujemy się, że już 20 mln Polaków robi zakupy on-line. Choć COVID-19 rzucił rynkowi e–commerce szereg wyzwań związanych m.in. z logistyką, dostawami i ...
-
Współczynnik konwersji, personalizacja i konwersacyjny AI, czyli skuteczne narzędzia w e-commerce
... personalizacja, a także handel konwersacyjny wspierany przez sztuczną inteligencję są jednymi z najbardziej efektywnych instrumentów w nowoczesnym handlu internetowym. Są to także jedne z najcenniejszych narzędzi dla e-commerce do pomiaru zwrotu z inwestycji (ROI). Jak je skutecznie zaimplementować oraz zwiększyć sprzedaż on-line? Wśród marketerów ...
-
Lojalność e-klienta
Handel wirtualny stanowi obecnie jeden z najistotniejszych aspektów Internetu. Zajmuje nowe ... bez konieczności konsultacji ze sprzedawcą. W przypadku sprzedaży książek i czasopism korzystne może okazać się udostępnianie on-line kilku rodziałów książek czy też niektórych publikacji. W dobrym stylu jest informowanie klienta o dostępności towaru w ...
Tematy: -
Polski e-commerce idzie w górę
... , ale także pozwalają zaplanować przyszłe działania marketingowe w dłuższej perspektywie czasowej". Obecnie 2/3 internautów kupujących on-line wirtualny koszyk zapełnia przynajmniej kilka razy w roku. Według raportu, w nadchodzących miesiącach polski handel elektroniczny ma szanse na dalszy szybki rozwój. Aż 38 proc. internautów, którzy więcej niż ...
-
Fuzje i przejęcia generują ruch na rynku biurowym
... pod tym względem sektorami okazały się nieruchomości, przemysł, telekomunikacja i IT, handel oraz finanse i ubezpieczenia. Rozwojowi rynku M&A w Polsce niewątpliwie ... coraz więcej transakcji zawieranych pomiędzy podmiotami zajmującymi się handlem on-line. W listopadzie ubiegłego roku polski dystrybutor sprzętu elektronicznego Morele.net połączył się ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I-II kw. 2011
... badania IAB AdEx, przeprowadzonego przez PwC, wartość polskiego rynku reklamy on-line w pierwszym półroczu 2011 wyniosła prawie miliard złotych. Jest to o jedną czwartą ... wysokie procentowe wzrosty wydatków wśród tak znaczących sektorów jak handel, odzież czy produkty farmaceutyczne. W kwotach bezwzględnych natomiast nadal prym wiodą trzy sektory: ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2011
... on-line wciąż się utrzymuje - według badania IAB AdEx przeprowadzonego przez PwC, wydatki ogółem na ... pewno mają również sieci społecznościowe. Jeśli chodzi o branże, to najwięcej w internecie wydają finanse, telekomunikacja i handel, który zastąpił na trzecim miejscu motoryzację. Swoje wydatki w internecie bardzo szybko zwiększają też branża ...
-
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2012
... Polska, wartość polskiego rynku reklamy on-line w trzecim kwartale 2012 wyniosła 485 milionów złotych. Jest to o 5% więcej, niż w analogicznym ... branżowego nastąpiły drobne przetasowania, jednak grono ścisłych liderów pozostaje to samo. Finanse, motoryzacja i handel wygenerowały 42% wydatków na reklamę online. Artykuły FMCG, zgrupowane na podstawie ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w 2018 r.
... w ujęciu rocznym oznacza dynamikę rzędu 13%. Najbardziej prężnymi reklamodawcami pozostają handel, komunikacja, motoryzacja, finanse i żywność, które odpowiadają za połowę tortu ... do roku 2021 ma wzrosnąć do 65% (za: eMarketer). Polski rynek reklamy on-line w 2018 roku nie zawiódł, nadal utrzymując wysoką dynamikę wzrostu i znacznie przekraczając ...
-
Branża budowlana a social media
... (2,9%) badane firmy z branży budowlanej. Z raportu ASM wynika, iż uwzględniając profil działalności firmy można zaobserwować, że wśród producentów materiałów budowlanych handel on-line dotyczy 16% producentów. Natomiast wśród dystrybutorów materiałów budowlanych odsetek ten kształtuje się na poziomie 11,1%. Coraz bardziej społecznościowy charakter ...
-
Kantory internetowe V 2013 r.
... stanu rynku kantorów i platform on-line, tym razem w maju 2013 r. Zestawienie obejmuje 21 największych i najpopularniejszych kantorów i platform. Co ważne ... , LTL. Wszystkie kantory i platformy z zestawienia oferują wymianę 4 najpopularniejszych walut: EUR, USD, CHF, GBP. Handel kolejnymi: SEK, NOK, CAD umożliwia już jednak tylko 14 z nich. Idąc ...
-
Kantory internetowe VI 2013 r.
... stanu rynku kantorów i platform on-line, tym razem w czerwcu 2013 r. w Polsce. Zestawienie obejmuje 25 największych i najpopularniejszych kantorów i platform. ... , LTL. Wszystkie kantory i platformy z zestawienia oferują wymianę 4 najpopularniejszych walut: EUR, USD, CHF, GBP. Handel kolejnymi: SEK, NOK umożliwia już jednak tylko 15 z nich. Idąc dalej ...
-
Płatności mobilne osiągną 1 trylion dolarów
Handel internetowy rozwija się w błyskawicznym tempie. Coraz większą popularnością cieszy się ... dóbr i usług w postaci cyfrowej - np. doładowania GSM, płatności u akceptantów internetowych obsługiwanych przez agregatorów płatności on-line, transferów p2p pomiędzy użytkownikami czy płatności na zdefiniowane rachunki bankowe. mPay jest przykładem ...
-
Sklepy internetowe w Polsce 2007
... handlu elektronicznego i znoszenie wszelkich barier ograniczających transgraniczny handel elektroniczny. Sprzedaż on-line w sklepach internetowych w Polsce Z roku na rok obroty sklepów internetowych rosną bardzo dynamicznie. Z danych Głównego Urzędu Statystycznego wynika, że sprzedaż on-line w 2007 wzrosła o 66% w porównaniu z rokiem ubiegłym ...
-
Internet i komputery w Polsce - raport 2005
... przemysłowe, E – wytwarzanie i zaopatrywanie w energię elektryczną, gaz i wodę, F – budownictwo, G – handel hurtowy i detaliczny; naprawa pojazdów mechanicznych, motocykli oraz ... tysiąca przedsiębiorstw w 2004 r. Dokonywanie przez przedsiębiorstwa zapłaty w trybie bezpośrednim (on-line) za zrealizowane zamówienia złożone przez Internet nadal nie jest ...
-
Internet i komputery w Polsce - raport 2007
... Dzięki szerokiemu zasięgowi i elastyczności handel elektroniczny staje się coraz bardziej istotnym kanałem zakupów i sprzedaży. Coraz więcej przedsiębiorstw bezpośredni kontakt z klientami wspomaga formą elektroniczną i uruchamia serwisy internetowe przeznaczone do obsługi handlu elektronicznego. Zakupy on-line stają się coraz bardziej popularne ...
-
Społeczeństwo informacyjne w Polsce 2006-2010
... i usług. W ten właśnie sposób w 2009 r. reklamowało się w sieci 42% firm w Polsce. Handel elektroniczny Jak podaje GUS, w 2009 roku blisko 17 tys. firm ... omawianych form współpracy z administracją. W roku 2009 aż 99% z nich odsyłało wypełnione formularze on-line. Ta forma usług w sieci cieszyła się również dużą popularnością wśród firm związanych z ...