-
Polscy politycy w reklamie?
... się na zakup piwa lub słodyczy, w reklamie których pojawiłby się poseł Kalisz. Dobry humor, którym zwykle tryska na wizji Pan Ryszard powoduje, że pozytywnie zostałby odebrany w reklamie, wprowadzających nas właśnie w dobry nastrój, produktów. Z drugiej strony internauci nie widzą w reklamie Zbigniewa Ziobro i Antoniego Macierewicza. Zdecydowanie ...
-
Wizerunek kobiet w reklamie i komunikacji marketingowej wymaga zmian
... marek. A wszystko to po to, aby pogłębić wiedzę na temat roli płci w reklamie. Kluczowe wnioski Kiedy w reklamach pojawiają się przedstawiciele obu płci mężczyźni są o 38% ... elementów kreacji reklamowej, które gwarantują sukces wśród widzów danej płci. Każdy lubi humor – elementy humoru sprawdzają się w przypadku obu płci, ale reklamy, w których ...
-
Celebryci nie zachęcają do zakupów
... oraz korzyści i niedogodności w codziennym użytkowaniem. Mimo że internautom podoba się humor i muzyka w materiałach promocyjnych marki, to nie postrzegają tych elementów jako ... sytuacja wygląda, gdy przyjrzymy się odpowiedziom na pytanie o wpływ celebrytów w reklamie marki na jej wizerunek. O metodologii badania Badanie Content Marketing Polska ...
-
Prawa konsumenta: rzetelna reklama
... nam więc to, co chcemy widzieć. Wykorzystanie humoru i specyficznej muzyki. Humor w reklamie sprzyja wytworzeniu sympatycznego, oryginalnego klimatu. Muzyka zwiększa zapamiętanie przekazu. Odwołanie się do doświadczeń grupy docelowej. Klienci lubią oglądać w reklamie swoje własne życie. Skuteczność przekazu wzrasta, jeśli pokazuje on prawdziwe ...
-
Fiat 500 X - powiększony słodziak
... ? Fiat zaserwował nam odpowiedź w bardzo humorystycznej reklamie. Sprawdzałem, czy faktycznie taka sytuacja mogła mieć miejsce. Oczywiście nie wsypywałem do ... miejscach. Sama bryła karoserii nawiązuje również do legendarnego Fiata. Tak jak widać na reklamie, 500 X to taka muskularna „pięćsetka” po sporej dawce sterydów i intensywnych miesiącach na ...
-
Rozrywkowa reklama z marką
... staje się przyjemniejsze niż czytanie gazet czy śledzenie innych programów. Drugi poziom tej rozrywkowej funkcji powiązany jest z zawartością w reklamie elementów o charakterze rozrywkowym (humor, wpadająca w ucho melodia, wdzięk i uroda kobiet, egzotyczna kultura czy erotyzm). Toteż funkcję rozrywkową należy rozpatrywać jako uzupełniającą ...
-
Skuteczna strategia marketingowa
... na ogół nie bawią, lecz są trywialne i nieprawdziwe. Zawarty w nich humor jest po prostu sztucznym barwnikiem. A wobec takich reklam internauci są bezwzględni ... i spójne zarządzanie nią wymaga zaangażowania marketera, agencji reklamowej i media plannera. Historie w polskiej reklamie trafiają się niezwykle rzadko, ale jeśli już, to nawet, jeśli trwają ...
-
Skuteczność reklamy
... nic. Motywacja oglądacza jest odwrotnie proporcjonalna do ilości informacji zawartej w reklamie – nikt nie chce się czuć jak na wykładzie. Kiedy pytamy o reklamy ... wybrednych konsumentów powodują, że humor jest rzeczywiście wymagającym narzędziem komunikacji, ale za to naprawdę skutecznym. Budujące jest to, że humor w definicji większości osób ...
-
Reklamy powinny być cool
... przedstawiające zafascynowanych swą pracą profesjonalistów budzą nieufność, dlatego jeśli już pojawiają się w reklamie, to tylko jako antyteza głównego przekazu, coś jak brudne pranie, którego ... . No i jeszcze ważna jest odrobina humoru, choćby nawet miał to być czarny humor. Kanonem jest tu amerykańska reklama piłek tenisowych. Stojący na dachu ...
-
Mleczarnie inwestują w kampanie reklamowe
... marki Łaciate. Kampania marki Łaciate była zupełnie niestandardowa. Stawialiśmy na humor, zabawę oraz zaangażowanie konsumentów. Oprócz silnej kampanii telewizyjnej i prasowej, ... , nie chcąc stracić rynku, próbujemy kampanią dotrzeć do innej grupy. W reklamie postawiliśmy głównie na zawody zaufania społecznego, między innymi: policjanta, kominiarza, ...
-
Polski Internet a środki na grypę
... bardziej ze względu samą ekspozycję produktu i jego marki niż przesłanie kampanii. Czy humor pomaga kupować leki? O wpływie humoru na skuteczność reklam napisano wiele ... zawsze, skoro od lat do bólu eksploatowany jest społeczny dowód słuszności w reklamie leków OTC. Co prawda mamy odświeżające hasło „najchętniej wybierana marka na przeziębienie ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę IV kw. 2014 r.
... z ekranu TV. ING Bank Śląski po raz kolejny postawił w swoich spotach na humor. Reklamy, w których dziecięcy aktorzy pytali „Mamo, a dlaczego wujcio Pawcio tańczy jak mu ... najczęstszymi tematami internautów były pożyczki. Na Facebooku pisano o „kosmatych myślach” w reklamie miniratki PKO BP, jak również publikowano numery kont bankowych, które ...