-
Karty Visa na stokach. Polacy zapłacili nimi ponad 50 mln euro
... które zapłacono kartami z jej logo, sięgnęły niemal 50 mln euro. Okazuje się również, że łączna ilość transakcji dokonywanych w okresie zimowego wypoczynku podskoczyła o ponad 1/5. Polskimi kartami płacono najczęściej za hotele, ... . Aplikacja jest dostępna w wersji na urządzenia z systemem Android oraz iOS. Można ją bezpłatnie pobrać ze sklepów ...
-
Smartfon myPhone LUNA II w Biedronce
... sklepów Biedronka jest dostępny smartfon myPhone LUNA II z dużym ekranem i i wygodnym systemem one-handed operation. myPhone ... Mpx z szybkim autofokusem i dwiema lampami LED oraz aparat przedni 5.0 Mpx. Dzięki opcjom, takim jak duża ilość filtrów, tryb pięknej twarzy i wykrywanie określonych gestów każdy użytkownik będzie mógł pochwalić się ...
-
Bankomaty znikają z ulic
... liczba sklepów akceptujących płatności kartami i dokonywanych kartami transakcji. Bankomaty będą więc cieszyły się coraz mniejszą popularnością i będzie ich zapewne coraz mniej. Z bankomatów najchętniej korzystaliśmy w 2013 r. kiedy wykonaliśmy w nich aż 778 mln operacji. Od tego czasu zainteresowanie systematycznie spada. Mimo tego, ilość takich ...
-
Mobile coraz silniejszym trendem w zakupach online
... wrześniu raport Criteo potwierdza, że ilość transakcji realizowanych za pośrednictwem smartfonów rośnie na całym świecie, a w Europie Północnej oraz ... unikalnych użytkowników (dane z 2017 r.). Tak dobre wyniki powodują, że kolejne sieci sklepów inwestują w tworzenie własnych aplikacji. W Ameryce Północnej i Ameryce Południowej wskaźnik konwersji w ...
-
W natłoku informacji o koronawirusie łatwo wpaść w pułapkę
... , niż koronawirus. Ilość informacji na temat rozprzestrzeniającego się po całym świecie zagrożenia jest wręcz gigantyczna i rośnie z ... towary z zaufanego źródła. Jedną z metod jest nieklikanie w linki promocyjne z maili, a zamiast tego wyszukiwanie sklepów w Google. Uważaj na „specjalne” oferty. „Unikalny lek na koronawirusa za 150 dolarów” zwykle ...
-
7 zasad bezpiecznych zakupów online
... , a dynamika jej rozwoju bez wątpienia może być obiektem zazdrości zagranicznej konkurencji. Za taki obrót spraw odpowiada m.in. coraz to większa ilość sklepów internetowych, które oferują nam produkty i usługi ze wszystkich możliwych kategorii, a także ciągle powiększająca się rzesza e-kupujących - z raportu „E-commerce w Polsce 2019 ...
-
Zachowania konsumentów: COVID-19 blokuje zakup wyprawki szkolnej
... ilość zakażeń koronawirusem w Polsce pobiła dotychczasowe rekordy. To nie umknęło uwadze polskich konsumentów i ... produktami, które najchętniej kupujemy w Internecie. Co ciekawe po książki też najrzadziej wybieramy się do księgarni czy sklepów stacjonarnych. Robi tak tylko 19 proc. zapytanych przez Deloitte. Najczęściej do tych ostatnich wybieramy się ...
-
Płatności BLIK wyprzedziły karty. To już 60 proc. wartości polskiego e-commerce
... było to niespełna 6 mld zł. Rośnie jednak nie tylko wartość, ale i ilość transakcji. Karty płatnicze mogą BLIKOWI tylko pozazdrościć. Większość, bo już 3 na 4 płatności ... znaczne wzrosty największy wpływ wywarła pandemia, a dokładnie - przesunięcie zakupów ze sklepów stacjonarnych do internetu. Wynika to oczywiście z lockdownu oraz obaw wielu z nas ...
-
Branża piekarnicza czeka na odbicie w HoReCa
... spadła ilość zamówień z branży hotelarsko-gastronomicznej, z powodu lockdownu tego sektora, z drugiej - wzrosła sprzedaż pieczywa w kanale ... trwałość popytu. Tu znaczenia nabiera możliwość elastycznego przesuwania sprzedaży między różnymi kanałami, np. do sklepów detalicznych. Powinna temu sprzyjać rosnąca liczba punktów, zarówno w handlu wielko jaki ...
-
E-commerce: jak e-sklepy pozyskują zaufanie klientów?
... je można w zaledwie jednej trzeciej tamtejszych sklepów. Formy, w jakich sprzedawcy informują o otrzymanych opiniach na stronie głównej swoich sklepów są różne. W przypadku polskich sklepów najczęściej są ... znaków jakości (aż sześcioma) mogą pochwalić się niemieckie sklepy. Duża ilość tego typu wyróżnień może mieć jednak swoje złe strony, jak ...
-
Jakie portale społecznościowe wybierają sprzedawcy?
... popularność wśród sklepów oprócz Instagrama notują też prowadzone przez nie blogi. Niewykorzystany potencjał portali społecznościowych w Polsce W Polsce absolutnym liderem popularności wśród sprzedawców internetowych jest Facebook, który z 84% wyraźnie wyprzedza następujące po nim Google+ i Twittera. Biorąc pod uwagę ilość użytkowników tych ...
-
Boże Narodzenie przygotuj online. O czym warto pamiętać?
... . Dużo ważniejszy jest fakt, że o nich pamiętacie, a najcenniejszym prezentem jest wspólnie spędzony świąteczny czas! Informacje o badaniu W badaniach idealo uwzględniono 50 sklepów internetowych współpracujących z porównywarką cen idealo w Polsce, posiadających największą ilość kliknięć na ich oferty. Adam Bębenek
-
Polacy coraz częściej szukają promocji
... drugi taki sam produkt oraz większą ilość produktu w takiej samej cenie. Z obu form najchętniej korzysta około 1/3 konsumentów, niezależnie od kategorii. Najmniej interesują nas oferty promocyjne polegające na dołączaniu prezentu do kupowanego produktu. Wśród sieci sklepów, w których najczęściej korzystamy z promocji, niekwestionowanym liderem ...
-
Jakie metody płatności oferują europejskie sklepy internetowe?
... mogą polscy klienci. Niemcy: Obciążenie rachunku niemieckim rarytasem W Niemczech, podobnie jak w Polsce, ilość sprzedawców oferujących płatności kartą kredytową jest również stosunkowo niska. Kartą kredytową można płacić w 88% niemieckich sklepów internetowych, zaś kartą debetową – w zaledwie 7%. Za Odrą znacznie częściej akceptowane są płatności ...
-
Omnichannel w e-commerce. Jak wygląda wielokanałowość po polsku?
... sprzedawców. Odsetek sklepów internetowych posiadających filię stacjonarną wynosi 47%. Połączenie tych dwóch kanałów jest jednak łatwiejsze dla sklepów stacjonarnych. Rozpoczęcie sprzedaży w Internecie wymaga bowiem mniej przygotowań, niż otwarcie filii sklepu. Rozwiązania mobilne: strona responsywna najpopularniejsza Ilość polskich konsumentów ...
-
Jak sklepy internetowe zachęcają kupujących?
... choć 48 spośród 50 najpopularniejszych brytyjskich sklepów oferuje ekspresową przesyłkę, ... sklepów we Francji, Niemczech i Hiszpanii oferują także inną formę, której zabrakło wśród zanalizowanych polskich sprzedawców. Mowa tu o abonamencie na koszty przesyłki, kiedy to klient płaci określoną kwotę w ciągu roku, która gwarantuje mu nieograniczoną ilość ...
-
E-commerce: dlaczego klienci porzucają koszyk?
... czasu potrwają dalsze kroki oraz jakie informacje będą od nich wymagane. Naprzeciw takim potrzebom klientów wychodzi 90% sklepów, które – najczęściej w przystępnej formie paska nawigacyjnego – ilustrują ilość pozostałych do ukończenia zamówienia kroków. Taka forma przedstawienia etapów procesu zamówienia ilustruje również inne zagadnienie związane ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce w I poł. 2013 r.
... ponad 152.000 mkw. nowoczesnej powierzchni biurowej, dzięki czemu jej całkowita ilość w stolicy przekroczyła 4 mln mkw. wobec 6.428.370 mkw. łącznie we wszystkich głównych ... sklepów i wkraczają do galerii handlowych oraz centrów miast. Z kolei sieci hipermarketów modyfikują swoje strategie, podążając w kierunku zmniejszania powierzchni sklepów ...
-
E-commerce w Polsce 2013
... zdrowy tryb życia – dodaje. Rok 2013 nie przyniósł większych zmian w rankingach sklepów posiadających największą ilość produktów. Tak, jak w latach ubiegłych – obok najsilniejszych rynkowych graczy, takich jak Amazon czy Media Markt, w gronie sklepów mogących pochwalić się najbogatszą ofertą produktową, znalazły się również niewielkie firmy ...
-
Jak przenieść swój biznes do Internetu w czasach kryzysu?
... artykułów spożywczych nigdy nie kupowaliśmy online równie chętnie, co w czasach pandemii - rozwija się trend przenoszenia swoich firm do Internetu. Ilość rejestrowanych sklepów w sieci rośnie wykładniczo, a platformy e-commerce, takie jak Shoper, SkyShop, Shoplo czy Prestashop odnotowują olbrzymi wzrost zainteresowania swoimi usługami. Wszystkie ...
-
Ewolucja spamu VII-IX 2012
... z serwisów hostingowych, systemów bankowych, portali społecznościowych, sklepów internetowych oraz innych serwisów. Wcześniej większość szkodliwych ... Niemcami. Odsetek spamu wykrytego w Wielkiej Brytanii spadł o 1,7 punktu procentowego (5 miejsce), natomiast ilość spamu we Włoszech zmniejszyła się o 1,6 proc., przez co państwo to całkowicie wypadło ...
-
Przedświąteczne zachowania konsumentów, czyli jak kupujemy w grudniu?
... dowodzą m.in. rosnącego znaczenia kanału mobile oraz coraz większych oczekiwań względem sklepów, które muszą dołożyć wszelkich starań, aby ujednolicić komunikację i obsługę klientów we ... w tym roku sprzedanych zostanie o 13% więcej towarów niż w ubiegłym. Mniejsza o 5% będzie ilość zamówień, co jest efektem łatwiejszego dostępu do płatności online, ...
-
Reklama internetowa 2005 wg IAB
... obroty handlu elektronicznego osiągnęły poziom 1 proc. całości obrotów detalicznych w Polsce. Liczba sklepów internetowych wzrosła do prawie 800. Główną przyczyną wzrostu przychodów jest zwiększająca się ilość i atrakcyjność oferty sklepów internetowych. Istotną rolę odgrywa także wzrost odstępności kart płatniczych, spowodowany rozwojem usług ...
-
M-commerce 2013
... - dla użytkowników korzystających z urządzeń mobilnych. 41 proc. badanych planuje je wprowadzić dopiero w ciągu najbliższych 2 lat, a 19 proc. sklepów, nie planuje w ogóle ich wdrażać. Opiniom właścicieli sklepów internetowych przeczą widoczne zmiany dotyczące ruchu generowanego przez urządzenia mobilne w ich własnych sklepach. 80 procent z nich ...
-
Snapchat w rękach e-commerce
... sklepów internetowych. Szybki rozwój Snapchata może jednak sprawić, że medium tym, podobnie jak niegdyś Instagramem, zainteresuje się znacznie większa ilość konsumentów – w tym ... kondycję zagrożonych wyginięciem gatunków zwierząt: Snapchat – medium dla sklepów internetowych? Podobnie jak każde inne medium społecznościowe, tak i Snapchat rządzi ...
-
Najczęściej odwiedzane internetowe sklepy meblowe w Europie. Liderem IKEA.com
... internetowych, dla których za pomocą narzędzi internetowych określili: ilość wejść miesięcznie, średni czas i średnią ilość odwiedzonych podstron podczas wizyty oraz współczynnik ... , długo nic, aż wreszcie pojawia się Jysk i duża grupa sklepów należących do mniejszych graczy. Wśród sklepów remontowo-budowlanych natomiast wyróżnia się Leroy-Merlin. ...
-
Dlaczego mecze Euro 2024 oglądaliśmy jednym okiem?
... nożnej nie oglądali finału z tak dużym zaangażowaniem, jak wcześniejsze mecze i w tym czasie przeglądali oferty sklepów internetowych, odkładając zakupy na później tylko w sytuacjach, w których padały bramki. Analizując średnią ilość odwiedzin podczas kluczowych meczów EURO 2024, możemy zaobserwować, że konsumenci wykorzystują każdą wolną chwilę ...
-
Zwyczaje zakupowe Polaków
... w ostatnim czasie w centrum handlowym. Nie bez znaczenia jest tu na pewno ilość tego typu obiektów dostępnych w każdym regionie, bo na Śląsku mamy ich 21, na Pomorzu ... przykładają do promocji i programów lojalnościowych. Kupujący po sąsiedzku/„miłośnicy sklepów osiedlowych”. Tą trzecią pod względem wielkości grupę konsumentów (16%) stanowią ludzie, ...
-
F-Secure: zagrożenia internetowe 2010
... mogą stać się pretekstem do tworzenia wielu Trojanów, fałszywych sklepów z biletami na rozgrywki, spamu, a także sklepów internetowych z gadżetami mającymi infekować komputery czy wreszcie ... ważnych danych z wykorzystaniem socjotechniki. Nie zmniejszy się też ilość ataków nakierowana na graczy komputerowych. Strony z grami są szczególnie popularne ...
-
Centra handlowe w Europie I poł. 2010 r.
... rynków w Europie Zachodniej poziom aktywności deweloperskiej raczej się nie zmienia. Ilość nowoczesnej powierzchni centrów handlowych na jednego mieszkańca powoli ... 2012 planowane jest oddanie do użytku tylko jednego obiektu. Zamknięcia wielu sklepów przez handlowców zmuszonych obniżać koszty, spowodowało wzrost wskaźników pustostanów zarówno w ...
-
Sklepy online: strony www do zmiany
... zapłaty Produkt (ilość, gabaryty, ciężar) Cena towaru Całkowita cena zamówienia Informacje o rękojmi Informacje o gwarancji Załącznik z wzorem odstąpienia od umowy UWAGA!!! Brak wskazanych w przepisach informacji umieszczonych w treści strony WWW sklepu, niesie za sobą bolesne konsekwencje dla właścicieli sklepów internetowych. Jakie konsekwencje ...
-
Fuzje i przejęcia w Polsce w I kw. 2017 r.
... więcej niż w 3 pierwszych kwartałach 2016 r. Wzrasta ilość dużych transakcji Warto zauważyć, że powoli wzrasta ilość transakcji z wartością powyżej 100 mln EUR. ... r. była sprzedaż, należącej do funduszu Mid Europa Partners, największej w Polsce sieci sklepów typu convenience „Żabka” oraz działającej w segmencie proximity sieci „Freshmarket”. ...
-
Jak kupujemy RTV/AGD?
... większy wybór. - Przewaga sklepów internetowych tkwi także w przejrzystej ofercie. Do wyboru mamy tysiące produktów AGD i sprzętu elektronicznego domowego użytku. Klienci zdają sobie sprawę, że w sklepie stacjonarnym nie ma możliwości zaprezentowania wszystkich możliwych opcji wyboru. Internet pomieści niezliczoną ilość zdjęć i opisów, a dodatkowo ...
-
Zakupy online: jakie prezenty świąteczne najpopularniejsze?
... , że świadczy to o tym, że w tym roku postawiliśmy na większą ilość małych i pojedynczych zakupów. Takie praktyki mają miejsce właśnie przy ... Na całej platformie Shoper w okresie świątecznym w porównaniu z ubiegłym rokiem niemal dwukrotnie wzrosła liczba sklepów prowadzących kampanie reklamowe Co ciekawe branże Upominki i akcesoria, Delikatesy, oraz ...
-
Miasta 15-minutowe. Czym są i co myślą o nich deweloperzy?
... podstawowych potrzeb we wspomnianym, krótkim czasie. Biorąc pod uwagę ilość nowo powstających inwestycji, a także zwiększenie zagęszczenia obszarów miejskich, wizja ... jej ogólnej atrakcyjności, jak i samego położenia oraz bliskości lokalnych sklepów, środków komunikacji, szkół czy przedszkoli. Przykładem inwestycji, którą moglibyśmy wpisać ...