-
Internet w Polsce II-IV 2014
... proc.), na trzeciej – Allegro (61,6 proc.). Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown zostało przeprowadzone w okresie od lutego do kwietnia 2014 roku na próbie 6 833 osób
-
Internet w Polsce I-XII 2014
... w okresie styczeń - grudzień 2014 roku. Zgodnie z nimi, w analizowanym okresie z sieci korzystało 64,4 proc. Polaków, przy czym 51 proc ... popularnością cieszył się serwis Google. Łącznie 64,4 proc. Polaków posiadało dostęp do Internetu w 2014 r. – wśród nich 51 proc. to kobiety. Najliczniejszą grupę wiekową użytkowników sieci stanowią osoby w ...
-
E-commerce w Polsce: trendy 2014
Zgodnie z przewidywaniami ekspertów spółki arvato Polska, w 2014 roku będziemy świadkami dalszego, intensywnego rozwoju branży e-commerce w Polsce. Zwłaszcza w przypadku dużych sieci handlowych wykorzystanie kanału elektronicznego stanie się standardem, nie zaś czynnikiem przewagi konkurencyjnej. Coraz większy napór międzynarodowych ...
-
M-commerce w Polsce: trendy 2014
... m-commerce w Polsce. Upowszechnienie filozofii „mobile first”, mobilnych płatności, inteligentnych cen czy ekspansja sklepów internetowych ... finansowa, usługowa, gastronomiczna oraz handel - uważają eksperci mGenerator.pl. Rok 2014 upłynie pod znakiem zwiększenia zainteresowania technologiami mobilnymi. Działy marketingu i przedsiębiorcy uświadomią ...
-
Internet w Polsce IX–XI 2014
Firma Millward Brown przedstawiła wyniki z ogólnopolskiego badania NetTrack, przeprowadzonego w okresie wrzesień - listopad 2014 roku. Okazuje się, że obecnie 63,7 proc. Polaków korzysta z sieci - jest to wynik o 0,7 proc. niższy niż kilka miesięcy wcześniej (luty - ...
-
Zakupy przez Internet wyprzedziły handel stacjonarny
... 2014 roku, według najnowszego raportu PMR (Handel internetowy w Polsce 2014 ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne I 2014
... SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za styczeń 2014 roku. BIZNES, FINANSE, PRAWO W kategorii „Biznes, finanse, prawo” w styczniu na pierwszym miejscu, podobnie ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne II 2014
... SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za luty 2014 roku. BIZNES, FINANSE, PRAWO W kategorii „Biznes, finanse, prawo” w lutym na pierwszym miejscu, podobnie jak ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne III 2014
... Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za marzec 2014 roku. Biznes, finanse, prawo W kategorii “Biznes, finanse, prawo” na pierwszym miejscu, podobnie jak ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne IV 2014
... SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za kwiecień 2014 roku. Biznes, finanse, prawo W kategorii „Biznes, finanse, prawo” na pierwszym miejscu, podobnie jak ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne V 2014
... Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za maj 2014 roku. Biznes, finanse, prawo W kategorii „Biznes, finanse, prawo” na pierwszym miejscu, podobnie jak ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne VI 2014
... SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za czerwiec 2014 roku. Biznes, finanse, prawo W kategorii „Biznes, finanse, prawo” na pierwszym miejscu, podobnie jak ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne VII 2014
... SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za lipiec 2014 roku. Biznes, prawo i finanse W kategorii „Biznes, prawo i finanse” na pierwszym miejscu Grupa Onet-RASP ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne VIII 2014
... SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za sierpień 2014 roku. Biznes, prawo i finanse W kategorii „Biznes, prawo i finanse” na pierwszym miejscu Grupa Onet-RASP ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne IX 2014
... SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za wrzesień 2014 roku. Biznes, prawo i finanse W kategorii „Biznes, prawo i finanse” na pierwszym miejscu Grupa Wirtualna ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne X 2014
... SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za październik 2014 roku. Biznes, prawo i finanse W kategorii „Biznes, prawo i finanse” na pierwszym miejscu, tak jak przed ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne XI 2014
... SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za listopad 2014 roku. Biznes, prawo i finanse W kategorii „Biznes, prawo i finanse” na pierwszym miejscu, tak jak przed ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne XII 2014
... SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za grudzień 2014 roku. Biznes, prawo i finanse W kategorii „Biznes, prawo i finanse” na pierwszym miejscu, tak jak przed ...
-
Megapanel II 2014
... , współpracujące w zakresie realizacji badania Megapanel PBI/Gemius – standardu pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za luty 2014. W rankingu witryn zgrupowanych i niezgrupowanych wg zasięgu miesięcznego w lutym 2014 roku nadal prowadzi Grupa Google z zasięgiem 92,09 proc., drugie miejsce bez zmian ...
-
Megapanel III 2014
... Gemius, współpracujące w zakresie realizacji badania Megapanel PBI/Gemius – standardu pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za marzec 2014. W rankingu TOP20 wydawców wg zasięgu miesięcznego w marcu 2014 roku nadal prowadzi Grupa Google z zasięgiem 92 proc., drugie miejsce bez zmian zajmuje witryna ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce spadną
... użytkowników. - Rynek AOD w Polsce dopiero raczkuje i edukuje się, ... 2014 roku mają stanowić już 40%. Widać więc wyraźnie potencjał do dalszego wzrostu udziału reklamy internetowej w globalnych wydatkach na reklamę w kolejnych latach. Internet przynosi także najwięcej nowych wydatków na reklamę. ZenithOptimedia szacuje, że w latach 2011–2014 Internet ...
-
Kaspersky Internet Security multi-device i Anti-Virus 2014
... użytkownicy". Ceny i dostępność Nowe produkty bezpieczeństwa Kaspersky Lab z linii 2014 są dostępne w Polsce jako Kaspersky Internet Security multi-device oraz Kaspersky Anti-Virus 2014. Oprócz ochrony komputerów PC standardowa licencja na produkt Kaspersky Internet Security multi-device pozwala zabezpieczyć dowolną kombinację urządzeń, takich jak ...
-
Rynek dóbr luksusowych w Polsce 2014
... Wiśniewski, partner w KPMG w Polsce. Majętni Polacy kupują przez internet i inwestują samodzielnie Polacy coraz chętniej dokonują zakupów przez internet, także zakupów dóbr ... partner w KPMG w Polsce. Informacje o badaniu „Rynek dóbr luksusowych w Polsce. Edycja 2014” jest piątą edycją publikacji KPMG o rynku luksusu w Polsce. Celem tegorocznej ...
-
Rynek e-commerce w Polsce i na świecie
... częściej kupowane przez Internet. Obecnie 33% konsumentów na świecie deklaruje, że w ciągu najbliższych 6 miesięcy kupi przez Internet żel do mycia ciała (w Polsce 22%), pastę ... „Nielsen Global E-commerce and the New Retail” zostało przeprowadzone pomiędzy sierpniem a wrześniem 2014 roku. Zostało one zrealizowane na próbie ponad 30.000 użytkowników ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2013
... łączne wydatki netto na reklamę w Polsce w 2013 roku będą niższe od ubiegłorocznych o ... od poprzednio prognozowanego wzrost rynku w latach 2014 i 2015 – odpowiednio o 0,1 p.p. i o 0,2 p.p. Powodem obniżenia prognoz jest ... prasowej. Internet przynosi także najwięcej nowych wydatków na reklamę. ZenithOptimedia szacuje, że w latach 2012–2015 Internet ...
-
Internet Media Services S.A. przechodzi z NewConnect na GPW
... spółka staje się liderem w świadczeniu wyspecjalizowanych usług z zakresu Marketingu Sensorycznego w Polsce. O emitencie Nazwa spółki: Internet Media Services S.A. Spółka na rynku regulowanym: 465 Debiut w 2014 r.: 21 (9 przejście z NC w 2014 r., historycznie 34) Rynek (podstawowy/równoległy): Równoległy Sektor: Media/17 Miejsce siedziby: Warszawa ...
-
Ranking internetowych kont osobistych - jesień 2014
... edycja rankingu internetowych kont osobistych opublikowana została na początku czerwca 2014 r. Czas, jaki upłynął od jego publikacji, obfitował w zmiany na rynku kont osobistych. ... m.in.: brak opłat za prowadzenie, darmowe przelewy przez Internet czy bezpłatne wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce. Karta debetowa do konta jest darmowa pod ...
-
Branża IT w 2014 r. - prognozy
... branży IT, które będą strategiczne dla większości przedsiębiorstw w 2014 roku. Na popularności zyskają m.in. Internet wszechrzeczy, inteligentne samochody czy trójwymiarowy druk. Według analiz ... druku z urządzeń mobilnych. Tego typu trend obserwować można również w Polsce - przekonuje Arkadiusz Chłopik, A&P & Strategic Marketing Manager, Xerox Polska ...
-
Sektor TMT - prognozy 2014
... się ze spadającą sprzedażą na rynku DVD. W Polsce widać to miedzy innymi po likwidacji ... . dużych organizacji szkoli w ten sposób swoich pracowników. Internet i nowe technologie zyskują coraz większe znaczenie także w kontaktach ... o 400 proc. w stosunku do 2012 roku. „Zainteresowanie e-wizytami będzie w 2014 roku rosło co wynika m.in. zarówno z chęci ...
-
"Zacne suchary" podbijają Internet
... słów wartych ocalenia zgłaszano w siedzibie biblioteki, przez internet oraz telefonicznie. Na podstawie prac BŚ ... słów tak pięknych, że kowadełka, strzemiączka i młoteczki w całej Polsce omdlewają od drżącej rozkoszy ich słuchania. ... lubią także dziennikarze. Łącznie od 1 stycznia 2014 zapomnianych słów użyli w opublikowanych w internecie artykułach, ...
-
Głosuj na najlepsze rozwiązania i produkty Mobility Trends 2014
... w Polsce. ... 2014 Notebook Roku 2014 Tablet Roku 2014 Gadżet Roku 2014 Akcesorium Roku 2014 Najciekawszy Design Roku 2014 Mobilna Aplikacja Roku 2014 Mobilny Bank Roku 2014 Technologiczne Auto Mobility Roku 2014 Gadżet Sportowy Roku 2014 Produkt Specjalny Roku 2014 Mobility Kids 2014 Nowość Roku - Produkt 2014 Nowość Roku - Usługa 2014 Internet ...
Tematy: Mobility Trends -
Jakie zagrożenia internetowe nękały Polskę w II kw. 2014 r.?
... atakami wymagana jest przede wszystkim czujność użytkownika oraz skuteczna ochrona antywirusowa. Łącznie produkty Kaspersky Lab wykryły w Polsce w II kwartale 2014 r. 2 163 985 szkodliwych programów atakujących przez internet. Polska plasuje się na 79 miejscu na świecie, jeżeli chodzi o zagrożenia związane z surfowaniem po internecie. „Na ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy IV kw. 2014
... Polsce o 2,4%. W ujęciu globalnym oczekiwane są wzrosty na poziomie 5,1%. ... 2015 roku ZenithOptimedia spodziewa się wzrostu wydatków na reklamę online o 11,8%. Internet zbudował sobie już stałe miejsce w budżetach marketerów. To ... rynkach będą rosły o 5,4% rocznie do 2017 roku. Już w 2014, roku dzięki ożywieniu na tych czterech rynkach, cały rynek ...
-
Kaspersky Internet Security multi-device i Kaspersky Anti-Virus 2015
... całym świecie. Ceny i dostępność Nowe produkty bezpieczeństwa Kaspersky Lab z linii 2015 są dostępne w Polsce od 1 września 2014 r. Licencje bazowe nowych produktów oferują ochronę dwóch urządzeń w następujących cenach sugerowanych: Kaspersky Internet Security multi-device: 159 zł (cena licencji rocznej na ochronę dwóch urządzeń wybranych dowolnie ...
-
Internet Rzeczy atakuje
... prowadzonej przez Wspólnotę. Prawdziwy boom – także ten rynkowy – Internet Rzeczy ma zatem jeszcze przed sobą. Internet Rzeczy 2015: najważniejsze trendy według IDC Wydatki na ... 1,5 mld dol. w 2014 r. do 3,1 mld dol. w 2018 r. Każdy z rynkowych obszarów Internetu Rzeczy ma swoją własną dynamikę wzrostu. Największą kategorią IoT w Polsce będzie rynek ...