-
Wakacje 2017: ceny nie spadają
... docierać informacje o pojawianiu się rosyjskich wysłanników z walizami pełnymi banknotów, którzy usiłują przekonać hotelarzy do podpisania z nimi nowych umów. Może to doprowadzić latem do braków odpowiednich pokoi lub nawet overbookingów na kierunkach greckich. Rosjanie mogą też w znaczącej skali zacząć ponownie przybywać do ...
-
Małe firmy: czynniki rozwoju
... w budowaniu pozytywnych doświadczeń klientów, szczególnie w modelu zindywidualizowanej komunikacji 1 do 1. Małe firmy chcą skuteczniej docierać do użytkowników serwisów społecznościowych i ... komunikacji (jak np. obsługa maili, kontaktów telefonicznych, czy zarządzanie dostawami). W komunikacji bazującej na nowych technologiach widać większe ...
-
Analityka Big Data czyli dyskretna, ale udana kariera
... jest jak nigdy dotąd – dyskretna i niezwykle skuteczna. Analityka danych ma się dobrze pomimo RODO – nowych unijnych regulacji ... gigant zyskał wiedzę o preferencjach zakupowych swoich klientów, od ulubionych napojów po porę dnia, ... podstawie takich analiz można nie tylko docierać z reklamą internetową do osób o zbliżonej charakterystyce, lecz również ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 38/2012
... docierać do wszystkich Polaków, ma powstać do ...
-
Rząd w walce z pandemią: po co sięgać po nowe technologie?
... do życia. Jednocześnie państwa musiały zwiększać swoją aktywność w kanałach cyfrowych, by docierać z informacjami do jak najszerszej grupy obywateli. Nasze badania i doświadczenia z ostatnich miesięcy pozwalają spodziewać się dalszego wzrostu znaczenia nowych ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2014
... docierać z nośną kreacją reklamową do ... do sklepu czyta recenzje w Internecie, 72% potencjalnych nabywców najpierw chce zobaczyć telewizor w sklepie, a 53% klientów po wizycie w salonie sprzedaży odwiedza stronę internetową tego sklepu. Już wkrótce będziemy mogli pogłębić te informacje, ponieważ otrzymamy do ... nowych opcji kierowania przekazu do ... się, jak ...
-
Jacy powinni być liderzy przyszłości?
... do rozwijania nowych usług i coraz częściej oferują swoim liderom większą autonomię oraz możliwość realizacji własnych pomysłów – dodaje ekspertka Hays. Biorąc jednocześnie pod uwagę, że organizacje muszą coraz szybciej reagować na zmiany zachodzące na rynku oraz dopasowywać swoją ofertę do bieżących potrzeb klientów ...
1 2