-
Operatorzy komórkowi a obsługa klienta
... jakość obsługi klienta ma nadal dużo niższe znaczenie w momencie podejmowania decyzji. W celu pogłębienia wiedzy na temat wybranych aspektów jakości obsługi klienta w 25 krajach świata, w tym i w Polsce, KPMG przeprowadziło globalne badanie przy użyciu techniki „tajemniczego klienta ... , tj. bezpłatnej dystrybucji starterów telefonii przedpłaconej ...
-
Ustawa o dystrybucji ubezpieczeń. Jakie efekty dla klientów i agentów?
... sprzedaży na bardziej zaawansowany, doradczy model działania może okazać się problemem. Nowa Ustawa o dystrybucji ubezpieczeń spowoduje, że wielu sprzedawców będzie musiało niemal z dnia na dzień znacznie podnieść jakość obsługi klienta, a nie da się tego zrobić bez rozbudowanego zaplecza szkoleniowo-biznesowego – uważa Jakub Nowiński. Zmiany ...
-
Jak pozyskać i zatrzymać klienta w Internecie?
... obsługi jak i samego produktu, łatwą oraz szybką weryfikowalność efektywności i osiągnięcia celów kampanii promocyjnej w sieci. Dla e-firmy ważne są też niższe koszty dystrybucji ... do oczekiwań odbiorcy i zapewnić mu jakość usług na wysokim poziomie. Dlatego ... czy też złą obsługę klienta. Trudno potem odzyskać utraconego klienta. Aby witryna nie ...
-
Dobra konsumpcyjne: największe wyzwania branży
... danych do postaci użytecznych i dynamicznych informacji, które wspierają jakość obsługi klienta w procesach sprzedaży, marketingu i serwisu po zakupie (dotyczy zarówno procesów ... wprowadzaniem do dystrybucji nowych produktów i wykorzystywaniem informacji ze sklepów hamują rozwój branży. Wzmocnienie relacji B2C poprzez sprzedaż online i jakość ...
-
Jak radzą sobie firmy innowacyjne w kryzysie?
... jakość produktów i usług (41% firm), dzięki czemu mogą oferować lepsze produkty i usługi po porównywalnej do konkurencji cenie, wzrosła liczba klientów (29% firm), wzrosła również jakość obsługi klienta ... produktów i usług, nowatorstwa, jakości obsługi klienta, a także pod względem promocji i dystrybucji istotnie wzrosła. Wpływ inwestycji w innowacje ...
-
CRM - czy to się opłaca?
... z klientami. Nie wystarczy kupić oprogramowanie klasy CRM by faktycznie zwiększyć jakość obsługi klienta i móc powiedzieć, że wdrożyło się CRM. CRM-u nie ... z tych projektów była jednak projektowana i udanie wdrażana w systemach ERP, finansowych czy dystrybucji. Niesprawdzone użycie ich w projektach CRM obarczone jest zupełnie innym ryzykiem. Zmiany ...
Tematy: -
Raport bankowość w roku 2015
... znana wysoka jakość obsługi, ... obsługi klienta, zarządzania siłą roboczą i IT, to kolejny czynnik o zasadniczym znaczeniu dla powodzenia banków w przyszłości". Konieczne będzie ciągłe wprowadzanie innowacji w obszarze zarówno produktów i usług, jak i rynków działania, procesów operacyjnych i podejścia do klienta, a także w zakresie kanałów dystrybucji ...
-
Jak obniżyć koszty transportu?
... obsługi klienta oraz minimalizację kosztów przy akceptowalnym poziomie nakładów. Transport występuje na wszystkich etapach organizacji przedsiębiorstwa, począwszy od pozyskiwania surowców do produkcji, a skończywszy na dystrybucji ...
-
Debiut Adform Group SA na NewConnect
... dystrybucji Zdobywanie i ... obsługi Klienta podejmowane są intensywne działania handlowe w kraju i za granicą. W celu dotarcia do Klientów zagranicznych Adform Group utworzył biuro handlowe w Holandii dedykowane na rynek w Holandii, Belgii i Luksemburgu. Szeroka oferta, możliwość wdrożenia zaawansowanych technologii oraz wysoka jakość obsługi Klienta ...
-
Idea zmienia się w Orange
... jakość obsługi w ogólnopolskiej sieci sprzedaży. W temacie roamingu Orange zapowiada: przejrzysty układ 4 stref (Europa, Pozostałe kraje europejskie, Reszta świata, Operatorzy satelitarni), obniżki cen nawet o ponad 20% oraz dodatkowe upusty dla klientów biznesowych. Propozycja Orange dla klienta ...
-
TP SA wchodzi na rynek usług finansowych?
... Witucki deklaruje, że zamiast cięć w budżecie i zasobach ludzkich, chce stawiać na jakość obsługi klienta i przyspieszenie tempa wprowadzania nowych usług na rynek. Jednak wbrew oczekiwaniom ... ważnym partnerem dla wielu banków - zwłaszcza tych z mniejszą siecią dystrybucji, chcących konkurować z PKO BP i Pekao SA. Telekomunikacja Polska może też ...
-
Sklepy stawiają na remodeling
... obsługi, zwiększanie wizualnej atrakcyjności sklepów, rozszerzanie asortymentu oraz zasięgu terytorialnego sieci. Konsumenci coraz umiejętniej poruszają się w świecie marketów. Cena jest nadal kryterium decydującym dla większości Polaków, jednak coraz bardziej klienci zwracają uwagę na atmosferę robienia zakupów - wygląd sklepu, jakość obsługi ...
-
Firmy ubezpieczeniowe niegodne zaufania?
... EMEIA odpowiednio 70% oraz 71%). Poza tym dla klientów ważna jest jakość obsługi, a także polecenie przez agenta lub znajomych innego ubezpieczyciela. W EMEIA istotnym ... . Wraz z postępem cyfryzacji firmy ubezpieczeniowe muszą przemyśleć i zmienić swoją strategię dystrybucji produktów oraz budowania relacji z klientami. Badanie EY wyraźnie wskazuje ...
-
Branża TSL 2013-2014
... usług. Ważny aspekt stanowiły również działania wpływające na usprawnienie obsługi klienta. „Najważniejsza w dalszym ciągu jest jakość i terminowość usług, ale coraz większe znaczenie zaczął ... to czynniki determinujące rozwój usług multimodalnych. Dalszy rozwój systemu dystrybucji - zwiększająca się konsumpcja, rozwój exportu, skrócenie czasu ...
-
Zarobki w Polsce: trendy 2016
... obsługi. Takie innowacyjne podejście do sprzedaży i obsługi ubezpieczeń prowadzi do tworzenia nowych kanałów dystrybucji ... . Coraz więcej uwagi zwraca się na jakość i walory wizualne marek własnych. Tu pojawia się ... Procesów Logistycznych. Nie słabnie również zainteresowanie Specjalistami ds. Obsługi Klienta ze znajomością języków obcych, przy czym ...
-
Bankowość detaliczna na świecie
... dystrybucji oraz wymaga całkowitego oddania się procesu doskonalenia podczas każdego kontaktu z klientem.” Rola oddziału musi ewoluować, aby spełniać zmieniające się potrzeby klienta Zgodnie z indeksem CEI oddział jest głównym kanałem kontaktu klienta ...
-
Ubezpieczenie OC: kiedy zapłacimy mniej?
... zagranicznych ubezpieczycieli wchodzących na polski rynek postanowił zawalczyć o klienta ceną. Strategia o tyle skuteczna, że miała za sobą ... wiadomo im niższe podatki tym lepiej. Ponadto jakość obsługi też nie ma w tym wypadku ... kraju, ale tendencje związane z rozwojem nietradycyjnych kanałów dystrybucji ubezpieczeń już są na świecie wyraźnie widoczne. ...
-
Jak zbudować wizerunek marki sklepu detalicznego?
... jakość obsługi - zarówno w sklepie stacjonarnym, online jak i przez urządzenia mobilne. 4. Wiedza oraz odpowiednie narzędzia sprzedażowe Wyposaż swoich pracowników nie tylko w niezbędną wiedzę o produkcie, ale także narzędzia umożliwiające skuteczną obsługę klienta ...
-
Outsourcing logistyczny, czyli jak kupuje się oszczędności?
... dystrybucji ... klienta, Dogodne położenie magazynów pod kątem autostrad i wszelkich ważnych węzłów komunikacyjnych, Jakość obsługi, zapewnienie całodobowej opieki zespołu i dedykowanego opiekuna, Klasa dostępnych powierzchni magazynowych oraz dostępność dodatkowych usług magazynowych, Opinie i referencje od partnerów poświadczające wysoką jakość ...
-
Budowanie marki: jakich błędów unikać?
... technologia i kanały dystrybucji wartości. ... obsługi klienta, aby wyróżnić się na rynku. Największy problem z obsługą klienta nie polega na tym, że jest ona jakoś szczególnie zła. Problem polega na tym, że ciężko się dzięki niej wyróżnić. Ile firm, których pracownikami są czytelnicy, szkoliło swoich pracowników z zakresu obsługi klienta ... jest jakość ...
-
Jak zwiększyć efektywność firmy?
... . Takie naturalne zaangażowanie jest bardzo pożądane ze względu na jakość pracy i osiągane wyniki. Jedni zarządzający marzą o tak zaangażowanej załodze, ... obsługi klienta, dla tego by być partnerem dla naszych klientów, firma musi zmienić organizację procesów np. system dystrybucji, a nie po raz kolejny szkolić pracowników z umiejętności obsługi ...
-
Serwisy samochodowe 2007
... obsługi? Konkurencyjna cena to czynnik, który przekonuje większość kierowców, by powierzyć auto nieautoryzowanym stacjom. Dla 66% ceny części oraz napraw są decydujące. Poza czynnikiem ekonomicznym, istotny jest kontakt z naprawiającym (47%) - zapewne bliższy i bardziej regularny - który lepiej zna samochód klienta ... dystrybucji ...
-
Getin Bank uruchamia samoobsługowy Getin Point
... jakość obsługi oraz udostępnił Klientom pakiet innowacyjnych rozwiązań technologicznych. Zgodnie z założeniami strategii, Getin Bank dostosowuje swój model biznesowy do wyzwań rynkowych. Getin Point ma odpowiadać na oczekiwania Klientów, łącząc wysoki standard obsługi ...
-
Zarządzanie przedsiębiorstwem: gra do wspólnej bramki
... produkcja, jakość, ... klienta również wtedy, kiedy wymaga się wiedzy na temat tego, co się dzieje z towarem w danej części kanału dystrybucji. Wiedza taka pozwala odpowiednio zaplanować i dostosować procesy w przedsiębiorstwie, uniknąć strat w postaci przezbrajania maszyn, zatrudniania dodatkowej siły roboczej. W systemie logistycznym obsługi klienta ...
-
Jaka przyszłość czeka systemy ERP? 2020 rok przyniesie zmiany
... dystrybucji ... obsługi klienta, a nawet spersonalizowana oferta, są głównym celem, jaki powinny sobie postawić przedsiębiorstwa w warunkach nasilającej się konkurencji. Lepsza obsługa klienta ...
-
Kolej na Ad-verto
... klienta. Zdaniem Ignacego Chrzanowskiego, specjalisty ds. marketingu Provident, Ad-verto umożliwia tanie i gwarantowane dotarcie do klienta ... koleje. Dzięki rozbudowanemu systemowi dystrybucji możliwe jest sterowanie wielkością kampanii i ... przychodów dla przewoźnika kolejowego oraz poprawią jakość obsługi naszych klientów". Jedną z największych ...
-
Kampania SMS: jak mierzyć jej efektywność?
... klienta, czy wszystkie statystki w jednym miejscu Realizując wysyłkę SMS korzystając z panelu klienta marketer ... liczby odwiedzin niedługo po przeprowadzeniu dystrybucji wiadomości do klientów może być wyraźnym znakiem ... przedświąteczna gorączka zakupów. Pytaj odbiorców SMS-ów o jakość obsługi Nie zawsze SMS-y mają cele sprzedażowe. Wiadomości tekstowe ...
-
Upadłości firm 2017
... , nieustające kłopoty z transportem na wschód oraz wyniszczająca walka o klienta, która z jednej strony wymaga inwestycji w jakość obsługi, a z drugiej – obniżania marż. Rosnące w siłę sieci ... handlowe. Mniejsi handlowcy również nie zaliczą 2017 roku do udanych. W dystrybucji sieci handlowe i dyskonty przewyższyły liczbą małe sklepy, które to chcąc ...
-
Skuteczny omnichannel marketing? Podążać ścieżkami konsumenta
... . Decydujące znaczenie ma tu jakość i zakres dostępnych danych, wybranie ... Czy posiadamy odpowiednie zasoby do ich obsługi? 3. Przygotowanie treści Sprzeczne informacje i powtarzalność ... komunikaty bazując na zachowaniu klienta, na przykład wtedy, kiedy skorzysta on ... to podstawa, zarówno w formie, jak i czasie dystrybucji. Treści, którymi dysponujemy ...
-
Ekstranet dla zaufanych i wybranych
... dystrybucji pomiędzy firmą (często producentem) a klientem finalnym. Baza wiedzy korporacyjnej zawiera wiele dokumentów, w tym opisów, prezentacji, specyfikacji, parametrów funkcjonalno-technicznych oferowanych dóbr i usług. Poza tym zawiera niezbędne informacje dotyczące warunków handlowych, procedur obsługi klienta ... to: Ilość i jakość publikowanych ...
-
Polskie firmy a outsourcing
... dystrybucji i logistyki (33,5%). Duży potencjał rynkowy istnieje natomiast w zakresie usługi związanej z pozyskaniem odzieży roboczej (korzysta z niego obecnie 21% badanych firm) i wynajmu urządzeń higieny (18% firm). Zaskakująco niewielkie okazało się wykorzystanie outsourcingu centrów obsługi klienta ...
-
Jak e-commerce wpływa na centra handlowe?
... rynku handlowego, w tym na wartość, jakość i markę. Z tego względu naszym zdaniem ... się udostępnić klientom jak największą różnorodność kanałów dystrybucji i dokonywanie transakcji w najbardziej dogodny sposób. Centra ... platformę e-commerce i przywiązywanie dużej wagi do obsługi klienta. W tym celu Yoox stworzyła w pełni zautomatyzowany centralny ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 43/2015
... mobilne, wielokanałowe sposoby dystrybucji oraz wdrożenie systemów umożliwiających działania marketingowe i podejmowanie decyzji w czasie rzeczywistym. Z kolei za kluczowe czynniki sukcesu strategii cyfrowej respondenci uznali spójność obsługi klienta we wszystkich kanałach, jakość usług i ich personalizację. Walka z czasem i o klienta Jak pokazuje ...
-
X Gala Polish Businesswomen Awards zakończona sukcesem
... MARLENA SZAJBLER – BEŁZ – ALITE CLINIC Lider w Dystrybucji Najwyższej Jakości Kosmetyków - HOUSE OF ... URBAN FOOD Lider wśród Diet Pudełkowych − za jakość, smak i prozdrowotne działanie - BISTRO BOX Lider ... w Budowaniu Nowych Przedsięwzięć - MARTYNA FIGIEL Lider najwyższej jakości obsługi klienta w imporcie aut z USA - MAREK JANCZYK KATEGORIA: „PRODUKTY ...
Tematy: Polish Businesswomen Awards -
Firmy kurierskie w epoce 2.0
... jakość oferowanych usług. ... klienta indywidualnego ze specjalizacją wymaganą w obsłudze poszczególnych branż. Chcąc wyjść naprzeciw oczekiwaniom klienta ... obsługi jest celem każdego operatora logistycznego. - Firmy kurierskie przez ostatnie lata przystosowały własną infrastrukturę do obsługi ... dotychczas z tradycyjnych metod dystrybucji, coraz częściej ...