-
7 dni Mistral w sieci
11 marca 2003 firma Peugeot Polska rozpoczęła internetową prezentację modeli z serii limitowanej Mistral. Kampania, do której kreacja przygotowana została przez agencję OS3 multimedia ma na celu zainteresowanie potencjalnych nabywców letnią serią limitowaną Peugeot. Seria Mistral obejmuje trzy modele Peugeot: 206, 307 oraz 406 w specjalnej cenie, ...
-
Swoboda zrzeszania się w związki zawodowe
Swoboda zrzeszania się w związki zawodowe to tzw. wolność związkowa korzystająca z ochrony międzynarodowej. W Polsce gwarantuje ją konstytucja jako jednemu z podstawowych praw człowieka i zasadzie prawa pracy. Pracownikom służy prawo tworzenia zrzeszeń związkowych bez konieczności uzyskania zezwolenia jakiejkolwiek organizacji państwowej czy ...
Tematy: związki zawodowe -
Kup kamerę, będziesz bezpieczny
Ofiara napadu z bronią w ręku, 25-letnia Brazylijka Veronika Soares, została uratowana przez policje dzięki temu, że jej przyjaciółka zobaczyła obraz zdarzenia zarejestrowanego przez kamerę internetową. Veronica Soares, nauczycielka mieszkająca w mieście Aracatuba, chatowała właśnie ze swoją przyjaciółką mieszkającą w stolicy Urugwaju Montewideo, ...
Tematy: ciekawostki -
Sprzedaż kart kredytowych on-line
K2 Internet prowadzi kampanię promocyjno-sprzedażową kart kredytowych BPH PBK - trzeciego pod względem aktywów banku w Polsce. Promocja i sprzedaż kart kredytowych to kolejny projekt realizowany wspólnie przez oraz . Jego głównym elementem jest samodzielny, produktowy serwis internetowy . Użytkownicy serwisu mogą zapoznać się z szerokim wachlarzem ...
Tematy: k2 internet, bph pbk -
W obronie koni
Allegro.pl wspiera apel o zakaz eksportu koni na mięso. Od 15 września można licytować dzieła znanych polskich artystów, a całkowity dochód z aukcji zostanie przekazany na kampanię "Nie w moim imieniu". Polska co roku eksportuje na mięso kilkadziesiąt tysięcy koni. 90 proc. z nich trafia do Włoch, a pozostałe do Francji i Belgii. Zwierzęta ...
Tematy: allegro.pl, obrońcy praw zwierząt -
Ogólnokrajowe biuro numerów
Prezes Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty Witold Graboś podpisał 30 września 2003 r. decyzję zobowiązującą Telekomunikację Polską do świadczenia wszystkim użytkownikom publicznych sieci telefonicznych, łącznie z użytkownikami aparatów publicznych, usługi ogólnokrajowego biura numerów. "Na skutek liberalizacji rynku telekomunikacyjnego dane ...
Tematy: biuro numerów -
Świąteczna promocja w NumerNet
Operator numeru dostępowego do Internetu 0 20 9280 NumerNet przygotował dla swoich użytkowników świąteczno-noworoczną promocję. Polega ona na wprowadzeniu bardziej atrakcyjnych warunków naliczania punktów za połączenia, które użytkownicy mogą zamieniać na dowolnie wybrane produkty z oferty, m. in. na produkty firmy Logitech - cyfrowe aparaty ...
Tematy: numernet -
Promocja Neostrady przedłużona
Telekomunikacja Polska o dwa miesiące przedłużyła świąteczną promocję Neostrady TP. Wszyscy, którzy zamówią usługę do końca lutego 2004 r., zapłacą za zestaw instalacyjny tylko 99 zł brutto i dodatkowo otrzymają w prezencie kamerę internetową lub grę multimedialną. Z promocji mogą skorzystać Klienci, którzy podpiszą umowę na 12 miesięcy i nie ...
Tematy: neostrada -
Linki sponsorowane w NetSprint
Nieco ponad 2 lata po wprowadzeniu Linku Sponsorowanego wyszukiwarka NetSprint.pl uruchomiła kampanię dla swojego pięćsetnego reklamodawcy. Z tej okazji zespół wyszukiwarki przygotował podsumowanie skuteczności linku sponsorowanego w minionym okresie oraz sporządził małą mapę aktywności e-biznesu w Polsce, analizując pochodzenie geograficzne ...
-
Akcja "Dziecko w sieci"
Nawiązywanie za pośrednictwem Internetu kontaktu z dziećmi w celu ich seksualnego wykorzystania dzieci przybiera na sile. Fundacja Dzieci Niczyje rozpoczęła ogólnopolską kampanię pod hasłem "Dziecko w sieci", której celem jest przeciwdziałanie temu przerażającemu zjawisku. Kampania "Dziecko w sieci" będzie realizowana w dwóch podstawowych nurtach: ...
-
Sfinks przez SMS
Sfinks Polska S.A., spółka zarządzająca siecią restauracji SPHINX we współpracy z MobiJOY! opracowała i rozpoczęła nową akcję promocyjną. Kampania pod hasłem "Imprezka w SPHINX'ie" ma na celu przedstawienie lokali SPHINX jako miejsca sprzyjającego luźnym spotkaniom młodych ludzi. W historii SPHINX'a to pierwsza akcja wykorzystująca SMS do ...
-
Internetowe zawody strzeleckie
Grupa AMP Media przygotowała nowy projekt z dziedziny marketingu interaktywnego dla Polskiego Portalu Strzeleckiego Wiatrowki.pl. Gra Kolter CUP wykonana w technologii Flash jest elementem szerszej kampanii promującej strzelectwo sportowe oraz serwis Wiatrowki.pl. "Międzynarodowy Wirtualny Puchar w Strzelectwie Sportowym to gra o formule ...
-
Polityczny Klub Wolnorynkowy
Gazeta Polityczna Korespondent.pl poinformowała o swojej nowej inicjatywie. Z początkiem maja powstał "Klub Wolnorynkowy Korespondent.pl" Klub to multimedialna wiedza oraz społeczność z innymi zwolennikami wolnego rynku. Klubowicze otrzymują pełny dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów Korespondenta, a przede wszystkim dostęp do ciągle ...
-
Badania cross-mediowe
Polski oddział stowarzyszenia Interactive Advertising Bureau (IAB) oraz firma badawcza Gemius SA opracowały metodologię pozwalającą optymalizować wydatki na kampanie reklamowe prowadzone w kilku mediach jednocześnie. gemiusCrossEffect – badanie typu cross-media – to narzędzie badawcze służące do optymalizacji wydatków na Internet w media planie ...
-
(Nie)dobra Idea
Jaka jest Polska rzeczywistość kryjąca się pod reklamami telefonii komórkowej... Czego się wystrzegać aby oszczędzić sobie nerwów i niepotrzebnych kłopotów? Co rusz zasypywani jesteśmy reklamami roześmianych ludzi rozmawiających przez telefony komórkowe, jeżdżących wózkami w hipermarkecie (oczywiście z słuchawką przy uchu). Obrazy ludzi ...
-
Konkurs na najlepszą reklamę
Już tylko niespełna 4 tygodnie pozostały polskim firmom i agencjom marketingu internetowego, aby zgłosić się do międzynarodowego konkursu na najlepszą kampanię internetową AD:TECH Awards. Do udziału w konkursie zaproszone są wszystkie firmy, które mogą pochwalić się interaktywnym projektem WWW zrealizowanym po 1 maja 2003. Główny cel ...
-
Polityczni naciągacze
W internecie pojawiło się nowe zagrożenie związane ze startem kampanii prezydenckiej w USA. Analitycy SurfControl odnotowali zjawisko tzw. politycznego "phishingu". Oznacza to, że niektóre wiadomości e-mail zawierające prośbę o dotacje na rzecz kandydatów w wyborach prezydenckich mogą się okazać próbą wyłudzenia poufnych informacji takich, jak ...
-
Allegro w walce z głodem
Już po raz kolejny allegro.pl wraz z Polskim Czerwonym Krzyżem wystawiły na licytację przedmioty. Dochód z tych aukcji przeznaczony jest na finansowanie programów dożywiania w ramach kampanii PCK walki z głodem. Poprzednie takie akcje cieszyły się wielka popularnością wśród użytkowników Internetu. Wszystkie przedmioty znalazły kupców, a pieniądze ...
-
IAB reklamuje Internet
Rozpoczęła się kampania edukacyjna "Internet też medium", prowadzona przez polski oddział Interactive Advertising Bureau (IAB). Ma ona na celu wskazanie zalet Internetu i budowanie wiedzy na temat możliwości efektywnego wykorzystania tego medium w działaniach reklamowych. Głównym elementem kampanii jest serwis edukacyjny pod adresem , aktywnie ...
-
Nowa polityka transferu domen
ICANN, organizacja odpowiedzialna za kontrole nad rynkiem domen internetowych, zapowiedziała wprowadzenie nowej polityki transferu domen, która ułatwi przenoszenie domen, zwiększy konkurencję na rynku i zapewni ochronę klientom przed nieuczciwymi pośrednikami. Nowe reguły mają wejść w życie 12 listopada br. Stare rozwiązania, obowiązujące jeszcze ...
-
Raport Polski Konsument
We wrześniu SMG/KRC Millward Brown Company wprowadza na rynek raport na temat trendów konsumenckich. W ciągu ostatniego pół roku socjologowie z departamentu Target Group Index z SMG/KRC przeanalizowali 15 światowych trendów konsumenckich opisanych przez F. Popocorn w The Popocorn Report i porównali je z polskimi wskaźnikami konsumenckimi. Na tej ...
-
Firewall dla małych sieci
D-Link wprowadza na polski rynek nowy, kompaktowy firewall dedykowany użytkownikom indywidualnym oraz niewielkim biurom. DFL-200 to urządzenie, które zapewnia ochronę sieci lokalnych przed atakami z Internetu, a także pozwala na tworzenie bezpiecznych i elastycznych połączeń VPN (Virtual Private Network). To ostatnia z serii tegorocznych premier ...
-
TelePolska: 2 mln na reklamę
TelePolska, alternatywny operator telekomunikacyjny, wyda w lutym i marcu nowego roku 2 miliony zł na kampanię wizerunkową oraz kilka do kilkunastu milionów w rozwój dostępu radiowego. Firma oferuje obecnie usługi dla biznesu w warszawskiej strefie numeracyjnej, ale od marca przyszłego roku obejmie 2/3 Polski. Spółka podpisuje obecnie umowy z TP ...
-
Antywirusowy skaner online
Na stronie internetowej firmy Trend Micro pojawiła się najnowsza polskojęzyczna wersja darmowego skanera antywirusowego. HouseCall współpracuje z różnymi przeglądarkami oraz systemami operacyjnymi (Windows, Linux i Solaris). Skaner został zaprojektowany na platformie Java2, dzięki czemu także internauci korzystający z przeglądarek Mozilla, Firefox ...
-
Tydzień 49/2004 (29.11-05.12.2004)
Ukraina to duży europejski kraj, graniczący z Polską, Słowacją i Węgrami - obecnie członkami Unii Europejskiej i NATO. Jednak dzisiejsza Ukraina ma także sąsiadów z północy i wschodu, z którymi łączą ją setki lat wspólnej wspólnej państwowości, a obecnie są to także silne więzy gospodarcze oraz poplątane związki rodzinne i kulturowe, których ...
-
Nowy Alcatel One Touch 556
TCL& Alcatel Mobile Phones wprowadza na rynek nowy model telefonu Alcatel One Touch 556. Nowy telefon wyposażony jest m.in. w wysokiej jakości kolorowy wyświetlacz, wbudowaną kamerę VGA, polifoniczne dźwięki obsługiwane przez układ dźwiękowy Yamahy i odtwarzacz wideo. Konstrukcja Alcatel One Touch™ 556 została podporządkowana osiągnięciu jednego ...
Tematy: telefony komórkowe, Alcatel One Touch 556 -
Kampania reklamowa Onet.pl
Emisją spotu o zakopiańskim niedźwiedziu, który upewnia się, czy turysta pytający o pogodę był na Onecie, najpopularniejszy polski portal rozpoczął multimedialną kampanię reklamową. Obejmie ona telewizję, prasę, radio, reklamę wewnętrzną i BTL. Jest to pierwsza czysto wizerunkowa kampania portalu od 2001 roku. Hasłem przewodnim kampanii jest ...
-
Nowe taryfy Era Komfort
Z początkiem 2005r. Polska Telefonia Cyfrowa wprowadza nowe taryfy dla klientów biznesowych i indywidualnych. Stawkami za połączenia operator ma zamiar konkurować z telefonią stacjonarną. Klient w ramach taryfy Era KOMFORT dla abonentów prywatnych ma do wyboru kilka pakietów, które oferują darmowe połączenia wieczorami lub w weekendy oraz darmowe ...
-
Posłowie i informatyka
Styczeń to zwykle okres podsumowań minionego roku. W związku z tym serwis eGov.pl oraz ruch Internet Obywatelski postanowił ocenić, jakie działania podejmowali polscy parlamentarzyści na rzecz rozwoju społeczeństwa informacyjnego w przeciągu ostatnich miesięcy. Dodatkowym bodźcem był fakt, że ku końcowi zbliża się czwarta kadencja Sejmu RP i już ...
-
Kampania "Sprawni w pracy"
Wczoraj rozpoczęła się ogólnopolska kampania na rzecz zatrudnienia osób niepełnosprawnych - "Sprawni w pracy". Jej celem jest zachęcenie pracodawców do zatrudniania niepełnosprawnych pracowników, a także namówienie samych niepełnosprawnych do prowadzenia aktywnego trybu życia i walki o prawo do realizacji zawodowej. „Podjęcie natychmiastowych ...
-
Fałszywa darmowa reklama
Do UOKiK napływa coraz więcej skarg na działalność zagranicznych firm wysyłkowych, które przesyłają do polskich przedsiębiorców oferty rzekomo darmowej reklamy, nie informując, że w rzeczywistości wiąże się ona z kosztami. Urząd przestrzega przed tego rodzaju praktykami. Przedsiębiorcy, którzy zdecydują się na udzielenie odpowiedzi i wypełnienie ...
-
Nowy broker internetowy
Niedawno na polskim rynku rozpoczęła działalność firma Galposter Online specjalizująca się w planowaniu i zakupie powierzchni reklamowej w Internecie. Nowy broker internetowy oferuje klientom w standardowej ofercie możliwość bieżącego monitorowania efektów prowadzonej kampanii oraz jej szczegółową postanalizę. Galposter Online ma nadzieję stać się ...
-
Internet w biznesie
Ponad połowa przedsiębiorców deklaruje, że ich firmy posiadają własną stronę www, przy czym najczęściej strony te były wizytówkami firm - wynika "Raportu o stanie e-gospodarki w Polsce w 2004 r.", który powstał na zlecenie Ministerstwa Gospodarki i Pracy. W 2004 r. 38,4 proc. przebadanych przedsiębiorców zadeklarowało, że ich firmy składały ...
-
Niemcy zwalczają dumping zarobkowy
Do zbliżających się wyborów powszechnych w Niemczech, rząd kanclerza Gerharda Schroedera zamierza wprowadzić ustawę, która ma na celu wyrównanie minimalnych stawek między rodowitymi Niemcami i przybyszami zza wschodniej granicy, w szczególności Polakami. Rząd chce rozszerzyć zasięg tego prawa, aby obejmowało ono wszystkie sektory gospodarcze. ...
-
Bezpłatna reklama społeczna
W ramach wspólnego projektu trzech firm - Gemius SA, stat.pl oraz spółki Polskie Badania Internetu - fundacje wpisane na listę organizacji pożytku publicznego mogą bezpłatnie prowadzić kampanie reklamowe w internecie. Celem inicjatywy jest wspieranie programów społecznych organizacji non-profit oraz promowanie wśród internautów społecznie ...