-
12 prognoz dla rynku mediów 2019
... kształtować będą krajobraz na rynku mediów, nie pozostając obojętnymi na działalność właścicieli marek, agencji mediowych oraz platform mediów. W raporcie przedstawiono 12 najważniejszych trendów, które w nadchodzącym roku wywrą największy wpływ na rynek mediów. Prognozy obejmują m.in. kwestie związane z postępami w zakresie rzeczywistości ...
-
Work Service: obawy o utratę pracy, Polacy gotowi na przekwalifikowanie zawodowe
Jeszcze przed wybuchem pandemii o rynku pracy mówiło się głównie w kontekście dobrej sytuacji pracowników - pikującego bezrobocia, rosnących wynagrodzeń oraz pogłębiających się deficytów kadrowych. Pandemia zmieniła nieco rozkład sił, ale trzeba przyznać, że Polacy nie tracą optymizmu - wprawdzie obawy o utratę pracy są dziś największe od 2017 ...
-
Amazon preferowaną przez konsumentów platformą reklamową
... spadła z 3. miejsca w zeszłym roku na 12. miejsce wśród preferowanych przez marketerów kanałów w 2023 roku, a sponsoring telewizyjny spadł z 12. miejsca na 20. Tylko 6% marketerów twierdzi ... – W 2022 roku 61% marketerów twierdziło, że zwiększy wydatki w Metaverse, ale tylko 12% faktycznie to zrobiło. W edycji badania z 2023 r. tylko co piąty (22%) ...
-
Przyszłość dziecka: matematyka ważniejsza niż języki obce?
... proc. wśród rodziców najmłodszych dzieci do 77 proc. w przypadku rodziców dzieci pomiędzy 10 a 12 rokiem życia). Zaskoczeniem nie jest również to, że wraz z ... rodziców), matematyczne gry na komputerze (43 proc. odpowiedzi; wykorzystanie przez rodziców: 12 proc.) czy aplikacje i programy na tablet/telefon (32 proc. odpowiedzi; wykorzystanie przez ...
-
Sytuacja finansowa Polaków: dobrobyt i tarapaty
... w jasnych barwach. Co trzeci Polak spodziewa się wzrostu zarobków w ciągu najbliższych 12 miesięcy. Co ciekawe, w porównaniu z I edycją badania „Portfel statystycznego Polaka” odsetek osób, które pozytywnie patrzą na wzrost zarobków, wzrósł z 12% w 2015 roku do 35% aktualnie. Finansowymi optymistami częściej są mężczyźni (47% w ...
-
Marketingowiec omija platformę X i celuje w reklamę na YouTube
... jeszcze bardziej, gdy stery przejął Elon Musk – z 22% w 2022 roku do 12% w 2024 roku. Tylko 4% marketingowców uważa, że reklamy w serwisie X zapewniają ... wydatki marketingowe z serwisu X. Ponieważ trend ten wyraźnie przyspieszył w ciągu ostatnich 12 miesięcy, zmiana wektora wydaje się obecnie mało prawdopodobna. Marketingowcy są opiekunami swoich ...
-
Kariera w MultiBanku
MultiBank uruchomił nowy serwis internetowy Kariera i współpraca. Na stronach serwisu znaleźć można wyczerpujące informacje na temat możliwości nawiązania współpracy z MultiBankiem w charakterze pracownika etatowego, praktykanta, partnera lub przedstawiciela banku. Serwis umożliwia także złożenie elektronicznego formularza zgłoszeniowego. Serwis ...
-
Super i hipermarkety a wydatki na reklamę w I poł. 2012
... telewizji w komunikacji. Piąta pozycja należy do Intermarche Muszkieterowie – wydatki rzędu 19 mln zł (-11% rdr), a szósta do marki Real z wydatkami 12 mln zł (-33% rdr) i mimo spadku nakładów reklamowych zapowiada powstanie w ciągu kolejnych 3 lat kolejnych 5 hipermarketów. 6 top graczy koncentruje ponad 91 ...
-
Praca zawodowa kluczem do... Co mówi młode pokolenie?
... własnym stałym budżetem – prawie 2/3 w najmłodszej (15-19) i ponad 3/4 w najstarszej (25-30 lat) kategorii wiekowej. Młodzi przykładają też wagę do oszczędności - 12 proc. 15-19 latków, 31 proc. 20-24 latków i prawie połowa 25-30 latków twierdzi, że posiada własne oszczędności. Wiek 15-30 lat to ...
-
Zobacz, jak angażować pokolenie Z
... X), ale jego przedstawiciele równie często mają zainstalowaną aplikację blokującą reklamy mobilne na swoim telefonie (13% wobec 14% dla Pokolenia Y oraz 12% dla Pokolenia X). Biorąc pod uwagę sceptyczne nastawienie wobec reklam, można wywnioskować, że dzięki takim zabiegom treści reklamowe poszczególnych marek są ...
-
7 największych problemów z zakupami online
... zbyt długo czekało na zamówiony towar (w 2016 roku – 16 proc.), 15 proc. otrzymało inny produkt niż zamówiony (10 proc. w 2016 r.), a 12 proc. miało problemy ze skontaktowaniem się ze sprzedawcą (9 proc. w 2016 r.). Ponad jedna dziesiąta (11 proc.) internautów otrzymała uszkodzony towar (9 proc ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2018
... mediów tradycyjnych i cyfrowych. Dziesiąta już edycja raportu rzuca światło na perspektywy, wyzwania i szanse, jakie rysować się będą przed marketerami w nadchodzących 12 miesiącach, wspomagając ich tym samym w kształtowaniu strategii mediowych. „W przypadku nietradycyjnych form reklamy wyzwaniem jest udowodnienie ich skuteczności. Pojawia się tu ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, reklama online, wideoreklama, reklama telewizyjna, rok 2018 -
Wiedza na temat segregacji odpadów rośnie, ale...
... i wsi. Osoby z dużych miast są zdania, że to media i wspólnoty mieszkaniowe powinny edukować jak segregować kartony po mleku i sokach (po 12 proc.). Mniejsza ilość respondentów uważa, że rola ta jest przypisana przede wszystkim producentom opakowań kartonowych (9 proc.) bądź organizacjom pozarządowym (6 proc ...
-
Czy żywność i chemia z Niemiec rzeczywiście są lepsze?
... wersji językowej (co świadczy z kolei, że miała trafić do innych krajów Europy Zachodniej). Kontroli poddano ogółem 101 par produktów, z czego w 12 dostrzeżono istotne różnice. I tak np. okazało się, że żelki Haribo produkowane na polski rynek mają więcej smaków jabłkowych i cytrynowych, a na ...
-
Jak nam idzie segregacja odpadów?
... delikatny spadek (2 proc.) wiedzy w tym zakresie w stosunku do roku 2018. Na drugim miejscu ankietowani wymienili pojemniki lub worki w kolorze niebieskim (12 proc.), a następnie zielonym (8 proc.) oraz brązowym (4 proc.). Dla porównania rok temu korzystanie z pojemników niebieskich do segregacji odpadów wielomateriałowych deklarowało 15 ...
-
Wszystkie przelewy powinny być natychmiastowe
... wszystkie przelewy powinny być natychmiastowe, przekonanych jest 36 proc. respondentów. Dla porównania, jeszcze w minionym roku odsetek tego rodzaju wskazań był o 12 pkt. proc. niższy. Badanie ujawnia również, że taką potrzebę mają przede wszystkim trzydziestolatkowie (40 proc. wskazań). Wśród grup zawodowych najbardziej ...
-
BrandZ: najcenniejsze fast foody świata
... to poprzez inicjatywy społeczne, ekologiczne i korporacyjne. Wojna handlowa między Chinami i USA odbiła się na dynamice rankingu Top 100 – w ciągu ostatnich 12 miesięcy wzrost spowolnił, spadając do +7%. Ucierpiał na tym optymizm konsumencki, ponieważ na szereg kategorii wpłynęły cła handlowe, najbardziej na sektor ...
-
Co czeka media w 2020? Kantar: nadchodzi paradoks cyfrowy
... poważniej podchodzić do pomiarów skuteczności swoich działań w tym obszarze. Przygotuj się do gry: e-sport staje się bardziej popularny: w ciągu kolejnych 12 miesięcy zwiększy się popularność e-sportu, co oznacza duże zyski dla tych właścicieli mediów oraz reklamodawców, którzy będą umieli wykorzystać ten ...
-
Zachowania konsumentów: kosmetyki kupujemy na wiele sposobów
... wyłącznie przez internet. Tak samo liczna grupa badanych weryfikuje informacje o produktach w sieci, a następnie udaje się na zakupy do sklepu stacjonarnego. 12 proc. badanych preferuje najpierw obejrzeć produkty stacjonarnie, a następnie znaleźć najlepszą ofertę internetowego sprzedawcy i kupić je online. 41 proc. badanych preferuje ...
-
Polacy o pandemii, fake newsach i demokracji
... Polaków nie odbiegają znacząco od średnich wyników europejskich. Badanie Standardowy Eurobarometr przeprowadziła firma Kantar Polska na zlecenie Komisji Europejskiej w dniach 12 lutego – 18 marca 2021 roku, na reprezentatywnej próbie 1036 osób w wieku 15 i więcej lat, techniką wywiadów bezpośrednich w domach respondentów. Standardowy ...
-
Amazon utrzymał pozycję najcenniejszej marki świata
... bardziej odporne na trudności i szybciej z nich wychodzą – komentuje Dyrektor Marketingu firmy Kantar Nathalie Burdet. - W 2020 roku udział handlu elektronicznego wzrósł z 12% do 15% łącznej globalnej sprzedaży, co oznacza, że był to pozytywny rok dla marek uczestniczących w tym łańcuchu wartości – od detalistów ...
-
Czy łatwo sprzedać i warto kupić odnowiony smartfon?
... . badanych słyszało o takiej opcji. Jednak aż 61 proc. zapytanych, czy rozważyliby zakup odnowionego urządzenia w przyszłości odpowiada “tak” lub “być może”. 12 proc. badanych stwierdza, że potrzebuje więcej informacji. Producentami telefonów, które respondenci najchętniej nabyliby z drugiej ręki, są Samsung (59 proc.), Apple ...
-
Co i jak marnujemy w Święta Wielkanocne?
... ” i wskazuje na konieczność edukacji jako istotnego narzędzia walki z marnowaniem żywności i to nie tylko w tej grupie wiekowej. Okazuje się również, że 12% wszystkich ankietowanych nigdy nie przerabiało jedzenia świątecznego, a duża część nie jest zainteresowana inspiracjami i wiedzą dotyczącą niemarnowania żywności, co stanowi 16 ...
-
BrandZ B2B: oto najcenniejsze marki z sektora rozwiązań dla biznesu
... i przejrzystych cen na ofertę usług w chmurze. NVIDIA przesunęła się blisko do pierwszej dziesiątki (Top 10) najcenniejszych marek świata, awansując z miejsca 12. na 11. w rankingu za 2022 rok. Jej wzrost wynika z nienasyconego zapotrzebowanie gospodarki światowej na coraz szybszą, lepszą grafikę. Infosys zadebiutował ...
-
Inflacja niweczy eko-zachowania konsumentów?
... ). Przewiduje się, że do 2027 roku segment aktywnych ekologicznie nabywców wzrośnie wartościowo do 763 mld USD w scenariuszu pesymistycznym lub do 1,12 bln USD w prognozie optymistycznej. Wartość nabywcza szerzej zdefiniowanej grupy, czyli osób, które przynajmniej w pewnym stopniu interesują się zrównoważonym rozwojem, oceniana ...
-
W których krajach jest przestrzeń dla różnorodności i integracji społecznej?
... . Globalna wartość indeksu, wynosząca 55, pozostała niezmieniona w porównaniu z rokiem 2020. W latach 2019–2022 spadek wyniku Inclusion Index odnotowało aż 8 spośród 12 rynków. Z kolei największymi postępami w zakresie DEI w ciągu ostatnich trzech lat mogą się pochwalić Meksyk (+15%) i Australia (+7%). Sytuacja w branżach Poszczególne branże ...
-
Inwestycje w ziemię: czy kupno działki jest opłacalne?
... % wstrzymało się z działaniem. W przypadku badanych nieplanujących inwestycji w grunty, zdecydowana większość (88%) pozostała przy pierwotnej decyzji. Nieco ponad co dziesiąty ankietowany (12%) zmienił zdanie i chce obecnie dokonać zakupu ziemi. Respondenci zwracają również uwagę na fakt, że ciągły wzrost wartości ziemi (47%) jest ...
-
5 hamulców przed skorzystaniem z ulgi B+R
... nie zyskała zbyt szerokiej popularności. Jak dowodzi badanie zrealizowane przez Kantar* dla Ayming Polska, w minionym roku podatkowym skorzystało z niej zaledwie 12 proc. zapytanych firm. To kiepski wynik, tym bardziej, że od ubiegłego roku pozwala ona na odpisanie 100 proc. kosztów kwalifikowanych ...
-
Jakie będą media 2023? Oto najnowsze prognozy Kantar
... to czas podsumowań. Temu trendowi poddaje się Kantar, który jak co roku publikuje raport zawierający prognozę rozwoju rynku mediów w kolejnych 12 miesiącach. Pod jakim znakiem upłynie 2023 rok? Autorzy opracowania zwracają uwagę na m.in. nowe modele VOD oraz gwałtownie rosnące koszty ...