-
Kawa i herbata: wydatki na reklamę I-VII 2013
... do 2012 gdy różnica ta wynosiła 1,5 razy. Łącznie wydatki sektora napojów ciepłych (kawa i herbata) wzrosły w tym roku o 14% i zamknęły się kwotą absolutną 153,2 mln zł. To wyniki najnowszych badań domu mediowego Equinox Polska. Mniejsze wydatki na reklamę herbaty Jak podaje firma badawcza Euromonitor International, statystycznie jedynie ...
-
Wydatki na reklamę jako koszty podatkowe
... Wydatki na usługi gastronomiczne - zakup żywności oraz napojów, w tym alkoholowych, nie są kosztami jedynie wówczas, gdy mają charakter reprezentacyjny. Przykładowo Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu w interpretacji z dnia 6 stycznia 2009 r. (ILPB3/423/666/08-2/KS) uznał, że „wydatki ponoszone na zakup produktów spożywczych typu kawa, herbata ...
-
Wydatki na kontrahentów a koszty podatkowe
... na koncert), które nie mają związku ze specyfiką prowadzonej przez podatnika działalności. Promocja towarów i usług Za koszty uzyskania przychodów, jako wydatki na reklamę, mogą być natomiast uznane wydatki na ...
-
Szkolenie dla kontrahenta w kosztach uzyskania przychodu
... na temat montażu uzyskają także informacje o spółce (dotyczące jej wyników finansowych, strategii sprzedaży, produktów). Wszystko to po to, aby podnieść efektywność sprzedaży. Spółka w związku z powyższymi szkoleniami będzie ponosić wydatki na zakwaterowanie uczestników, poczęstunek (kawa, herbata ...
-
MF: Usługi gastronomiczne w koszty podatkowe firmy
... na podstawie art. 16 ust. 1 pkt 28 updop i art. 23 ust. 1 pkt 23 updof ponoszone przez podatników wydatki na drobne poczęstunki (np. ciastka, paluszki, kanapki), napoje (np. kawa, herbata ...