-
Obowiązki pracodawcy zatrudniającego min. 20 pracowników
... liczba pracowników. W sytuacji, kiedy powyższe informacje reguluje ... w formie papierowej i otrzymania od każdego pracownika oświadczenia, że zapoznał się on ... albo nagroda jubileuszowa). Można także ustalić w nim prawo do dodatków ... sektorze finansów publicznych) mogą zwolnić się z obowiązku tworzenia Funduszu i wypłacania świadczenia urlopowego na ...
-
5 zabójców Twojego sukcesu
... kiepskie wyniki w pracy lub trzeba go zwolnić. Wybrana platforma technologiczna nie działa zgodnie z oczekiwaniami. ... dorosła też będziesz żyć w chaosie. 3 | Nadzorca Kiedy zatrudniasz pracownika, a następnie wykonujesz za niego pracę, ... nie określił zasad, podstawowych koncepcji, nic, na czym można było pracować. Zasugerowałem, by porozmawiał z ...
-
Jak rozpoznać i pokonać wypalenie zawodowe
... powie, że wypalenie zawodowe pracownika było dla niego zaskoczeniem – podkreśla ... z dystansem. Obniżona ocena własnych dokonań i brak skuteczności. Kiedy pracownik zaczyna tracić wiarę w ... wezwanie do tego, aby zwolnić tempo. Jeśli możliwy ... ciekawe spędzanie czasu poza pracą. W takim momencie można w końcu na spokojnie przewartościować sprawy zawodowe ...
-
Gdy szef nam zleca załatwianie swoich prywatnych spraw
... . Dla niektórych szefów normalnie jest, że pracownikowi można zlecić tego typu zadania. W przypadku ... mu dużo szczegółowych pytań dotyczących tego zadania. Kiedy będzie musiał wszystko wyjaśnić i dokładnie wytłumaczyć, być ... nieposłuszeństwo, narażające pracownika na nieprzyjemności. Oczywiście szef nie może zwolnić swojego podwładnego z powodu ...
-
Odpowiedzialność prawna za dane osobowe w firmie
... można go upomnieć, udzielić nagany albo (w przypadkach wskazanych w Kodeksie pracy) również zwolnić ... pracownika ...
-
Prawa ciężarnej pracownicy
... Zgodnie z wyrokiem Sądu Najwyższego w sytuacji, kiedy kobieta nie była w ciąży składając wniosek o rozwiązanie ... do innych obowiązków lub zwolnić ją od konieczności świadczenia ... czasowego wykonywanych obowiązków. Nie można ich bowiem zatrudniać w godzinach nadliczbowych ... na czas zastępstwa nieobecnego pracownika. „Inaczej sytuacja wygląda w przypadku ...
1 2