-
Nie znasz życia, jeśli nie pracowałeś w call center
... jako kierownik projektu, trener, helpdesk techniczny, account manager, HR. Tu możliwości się nie kończą – mówi Marcin Łukasik, Sales Manager w firmie Unicall. Według badań ankietowych przeprowadzonych przez firmę Mellon Polska to właśnie możliwość rozwoju i awansu jest obok wynagrodzenia głównym motywatorem do pracy w Call Center ...
-
Call center walczy o dobre imię
... przez konsumentów należy jednak szukać narzędzi alternatywnych i uzupełniających ten kanał dotarcia – wyjaśnia Marcin Szczupak, kierownik działu raportów medialnych „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. Analiza 1200 publikacji na temat call center przez pryzmat podmiotów działających w branży wykazała, że 90 proc. doniesień miało neutralny charakter ...
-
5. edycja konkursu "Telemarketer Roku" i nagrody "Złota Słuchawka"
... Sawiński - Kierownik Wydziału Contact Center, Kamila Krawczyk-Strawińska - Dyrektor Zarządzający Europe Calling, Katarzyna Jedynak - Dyrektor Operacyjny 4Life Direct, Maciej Buś - Prezes Zarządu Instytut Zarządzania Contact Center, Magdalena Chojnacka - Trener kluczowych projektów sprzedażowych Call Center Poland, Marzanna Grzechnik - Kierownik ds ...
Tematy: Telemarketer Roku, Złota Słuchawka -
Rusza 6 edycja konkursu TELEMARKETER ROKU
... osób”. - podkreśla Urszula Zarańska, przewodnicząca jury. W składzie tegorocznego jury znaleźli się następujący eksperci branży call center: Barbara Chaber - Strategic Project Coordinator Sygma Bank Dorota Łakomicka - Kierownik ds.Obsługi Posprzedażowej i Klientów Kluczowych DHL Express International Łukasz Pawłyszyn – Trener i Konsultant biznesowy ...
Tematy: Telemarketer Roku -
Wynagrodzenia menedżerów w Polsce I poł. 2011
... sieci (Manager Sklepu 4 500 PLN, Manager Restauracji 5 500- 6 500 PLN) czy call center (Agent Call Center 2 500 PLN, z językiem obcym 4 000 PLN). Spore różnice w wynagrodzeniach mają ... wzrost zapotrzebowania na kandydatów z doświadczeniem w zarządzaniu sklepami (Kierownik Sklepu, Regionalny Kierownik Sprzedaży) oraz bardzo dobrą znajomością języka ...
-
Średnie miasta beneficjentem rozwoju BPO/SSC
... lokalizacyjnych. Szczególnie w przypadku funkcji o mniejszej wartości dodanej, jak np. call center – mówi dr Bolesław Kołodziejczyk, dyrektor Działu Badań Rynkowych i Doradztwa w ... się również beneficjentem rozwoju branży SSC – mówi Karolina Kamińska-Maślarz, Kierownik Referatu z Centrum Obsługi Inwestora w Urzędzie Miasta Kielce. – Dodatkowym ...
-
Strategia w firmie
... których niewiele wynika. Wyznaczony jest kierownik projektu. Pozwala to uniknąć paraliżu decyzyjnego oraz walki o wpływy. Kierownik projektu powinien posiadać doświadczenie w ... obsługi klienta, to zarówno dyrektor działu obsługi klienta, jak i szeregowy pracownik call center powinni to mieć na uwadze. Pierwszy – decydując o przeznaczeniu dodatkowych ...
-
Ile kosztuje koszyk wielkanocny w 2016 roku?
... Java i kierownik budowy, którzy na zapełnienie koszyczka wielkanocnego potrzebują niespełna 3h pracy. Ponad dwa razy więcej niż osoby na wcześniej wspomnianych stanowiskach będą musieli pracować spawacz i ślusarz. Najwięcej czasu w pracy ze wszystkich wymienionych stanowisk będzie musiał spędzić konsultant call center. Osobie zatrudnionej ...
-
Są oferty pracy w telekomunikacji
... firmach z tego sektora stałe jest także zapotrzebowanie na doradców klienta, pracujących w call center. Pracy w tym sektorze nie zabraknie na pewno i w tym roku, bo od ... rynek pracy będzie poszukiwał zupełnie nowych specjalistów. Jak mówi Joanna Sekreta, Kierownik Zespołu Rekrutacji w firmie Polkomtel SA: - Branża telekomunikacyjna to sektor ciągle ...