-
Kierownik magazynu
... w biurze i magazynie, zazwyczaj przez osiem godzin dziennie. Czym się zajmuje kierownik magazynu (Zakres obowiązków): rozdzielanie pracy magazynierom przyjmowanie dostaw i sprawdzanie ich ... płynnego łańcucha zaopatrzenia koordynacja przepływu towarów rozpatrywanie reklamacji związanych z brakami i uszkodzeniami towarów powstałymi podczas transportu ...
Tematy: kierownik magazynu -
Kierownik sklepu
... w systemie zmianowym, również w niedziele i święta. Czym się zajmuje kierownik sklepu (Zakres obowiązków): organizowanie i kontrolowanie pracy podległego zespołu, ustalanie grafiku ... nadzorowanie estetycznej ekspozycji produktów nadzór nad prawidłową obsługą reklamacji Wymagania Wielu pracodawców wymaga wykształcenia wyższego – preferowane są ...
Tematy: kierownik sklepu -
Wakacje 2012 a prawa konsumentów
... reklamacji należy: dokładnie opisać wady wyjazdu, dołączyć zdjęcia, oświadczenia innych osób, kopię reklamacji wręczonej Rezydentowi czy Pilotowi, kopię rachunków za konkretne usługi podczas pobytu podlegające reklamacji ... za przedmioty zaginione ponosi kierownik służby pięter (czasem kierownik recepcji). Przedmioty niewielkiej wartości są ...
-
Obsługa zamówień w sklepach internetowych
... zostało rozpatrzonych ok. 74 procent reklamacji dotyczących paczek pocztowych (36 procent reklamacji rozpatrzono w czasie dłuższym niż określony przepisami). W przypadku reklamacji zawierających żądanie ... znaleźć paczki. Bagatela szafa o wys. 2 m. Po "cudownym odnalezieniu" pani kierownik zmiany oświadczyła, że przesyłki mi nie wyda. Przesyłki ...
-
Prawa konsumenta: reklamacja towaru
... : Do sprzedawcy, czyli do przedsiębiorcy, od którego zakupiono towar konsumpcyjny. Nie ma znaczenia natomiast osoba sprzedawcy. Do przyjęcia reklamacji nie jest potrzebny właściciel ani kierownik sklepu – każda osoba pracująca w sklepie jest w tym przypadku „sprzedawcą”. GWARANCJA: W miejsce wskazane w gwarancji. Może to być punkt ...
-
Zmiana ustawy o nadzorze nad rynkiem finansowym
... reklamacji należy udzielić bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. W szczególnie skomplikowanych przypadkach odpowiedź ta będzie mogła być udzielona w dłuższym terminie – do 60 dni od dnia otrzymania reklamacji. Sankcją za niedotrzymanie określonych terminów będzie uznanie reklamacji ... kierownik ...
-
Usługi: co powinna zawierać umowa o dzieło?
... przedsiębiorcy, z którym zawarto umowę o dzieło (od którego zakupiono towar konsumpcyjny); nie ma znaczenia natomiast osoba sprzedawcy; do przyjęcia reklamacji nie jest potrzebny właściciel ani kierownik zakładu (sklepu) – każda osoba w nim pracująca jest w tym przypadku „sprzedawcą”. GWARANCJA W miejsce wskazane w gwarancji. Może to być ...
-
Młodzi konsumenci i ich prawa
... konsumentów w lokalu przedsiębiorstwa, nie ma znaczenia czy jest to właściciel, kierownik czy pracownik sklepu albo punktu usługowego. Każda z tych ... jakim oferta lub informacja o cenie mają charakter wiążący, miejsce i sposób składania reklamacji (siedziba przedsiębiorcy, listem poleconym). Janek zrozumiał podane informacje, były one sformułowane ...
-
Cele i zarządzanie przez cele
... liczba reklamacji zgłaszanych przez klientów, wskazuje to konieczność podjęcia kroków, które będą temu przeciwdziałać. Potrzeba będzie więc jasna: zmniejszenie liczby reklamacji. ... przed wdrożeniem ZPC charakteryzowały się “tradycyjnym” podejściem do zarządzania, w którym kierownik decyduje o wszystkim, a pracownicy sprowadzeni są do roli wykonawców ...
-
Ochrona praw konsumenta, czyli reklamacja, gwarancja i inne
... realizacji umowy zawartej ze sprzedawcą, obowiązujące prawa konsumenta umożliwiają nam złożenie reklamacji. Ma ona na celu jak najlepsze wspieranie interesów konsumenta, jest ... unikać nieuczciwych ofert sprzedaży zanim będzie za późno – komentuje Ewa Cegielska, Kierownik Zespołu Kredytów Gotówkowych z Santander Consumer Banku. – W razie potrzeby poza ...
-
Odmowa wypłaty odszkodowania? Nie składaj broni!
... tomografii, rezonansu magnetycznego czy innych badań lekarskich – tłumaczy Marzena Walkowska, kierownik działu likwidacji szkód Centrum Odszkodowań DRB, firmy specjalizującej się ... szczegółowych procedur przewidzianych przez zakład ubezpieczeniowy. Na rozpatrzenie reklamacji towarzystwo ubezpieczeniowe ma 30 dni. W przypadku przekroczenia terminu, ...