-
Telewizja bez kobiet, debata publiczna to męska rzecz?
... . Czasami argumentem jest także niechęć do innych uczestników spotkania w mediach – kobiety nie zawsze chcą uczestniczyć w debatach, rozmowach, gdy adwersarzem jest lub są ... i reporterzy, bo to on kształtuje rzeczywistość. Jeżeli ma ona uwzględniać kobiety, to media powinny nie tylko chętniej rozmawiać z kobietami, ale także śmielej korzystać z ...
Tematy: telewizja, serwisy informacyjne, telewizja, media, monitoring mediów, TVN, Polsat, TVP, równouprawnienie -
Polacy i telewizja w 2006 roku
... TVN – 59% widzów tej stacji stanowią kobiety. W porównaniu z rokiem 2005 nieco mniejszy odsetek widowni kobiety stanowią w TVP2 (57,1% w 2005 roku) i Polsacie ... (6,3 mln widzów) oraz druga seria „Zagubionych” (3,7 mln), popularna także w innych krajach. Telewizja Polska dominuje także w przypadku programów rozrywkowych – „Szansa na sukces” lub „Jaka ...
-
Jak telewizja dzieli internautów
... Grupa ta bardzo chętnie korzysta z internetu mobilnego i Facebooka. To nieco częściej kobiety, głównie po 25 roku życia, z których wiele posiada dzieci. ... wszystkim w tradycyjny sposób poprzez telewizor, a internet wykorzystuje w ograniczonym stopniu. „Telewizja i internet coraz bardziej się zazębiają. Rośnie liczba nadajników, którymi udostępniane ...
-
Polskie kobiety w internecie
... kobiety i mężczyzn. Coraz większy dostęp do Internetu oraz łatwość jego obsługi sprawiają, że to medium staje się tak powszechne, jak dotychczas powszechna była prasa, telewizja ... sennik, strona biblioteki - internetową widownię tych witryn stanowią przede wszystkim kobiety. Na pierwszym miejscu rankingu znajduje się jedyna w zestawieniu obcojęzyczna ...
-
Telewizja vs video online. Dwie różne widownie?
... mainstreamu wśród internautów. Z drugiej strony wskazuje to na to, że warto, aby telewizja publiczna zintensyfikowała swoje działania interaktywne/digitalowe. Youtube wg deklaracji korzystania z serwisów video (dane IRCenter) ... kablowej i cyfrowej Panowie w wieku 55-64 wyróżniają się oglądaniem bezpłatnych serwisów video online Kobiety w wieku 65-75 ...
-
Telewizja do lamusa?
... 18 do 34 lat wolą korzystać z Internetu niż oglądać telewizję - wynika z badania przeprowadzonego przez Online Publishers Association i ComScore Networks. Mężczyźni i kobiety z tej grupy wiekowej to najaktywniejsi zwolennicy Internetu. Choć stanowią zaledwie 24% populacji Stanów Zjednoczonych, generują aż 40% odwiedzin na stronach ...
Tematy: telewizja, badania telewidzów -
Osoby starsze a telewizja 2008
... OBOP. Według badania, dla porównania, w tym samym okresie statystyczny Polak w wieku powyżej 4 roku spędził przed telewizorem średnio 3 godziny 26 minut (kobiety 3 godziny 36 minut, mężczyźni 3 godziny 16 minut). W grupie seniorów najlepiej oglądanym programem był jeden z odcinków serialu „M jak miłość”, który obejrzało ...
-
Ulubione media internautów
... że internetowe radio i telewizja cieszą się większą popularnością wśród panów. Kobiety natomiast chętniej czytają w internecie prasę. Jak wynika z powyższego wykresu w porównaniu z wynikami poprzedniej fali badania z listopada 2005, internauci coraz chętniej korzystają z tradycyjnych mediów za pośrednictwem sieci. Telewizja Nadal ulubionym kanałem ...
-
Audio i wideo w Internecie I 2011
... serwisy/usługi audio i wideo online jak: telewizja internetowa (np. tvn24.pl, onet.tv, tvp.pl, ipla.pl lub inne), telewizja p2p (telewizja oglądana przy użyciu ... oferujących treści multimedialne online – mężczyźni nieco częściej wolą oglądać serwisy wideo, a kobiety VOD. gemiusReport wskazuje także przybliżony wiek oglądających audio i wideo w sieci. ...
-
Pozytywny wpływ telewizji na dziecko?
... oglądania telewizji ich dzieci stają się agresywne, a 1/5 ankietowanych sądzi, że telewizja straszy ich dzieci. W porównaniu do średniej europejskiej na poziomie 15 proc ... młodsze), a 36 proc. rodziców ocenia zawartość programów konsultując się ze swoimi pociechami. Kobiety częściej oceniają telewizyjne programy dla dzieci niż mężczyźni. Wyniki badań ...
-
Polacy o handlu kobietami
... sprzątaczki, hostessy, czy pomoc domowa. Jako społeczeństwo uważamy, że prasa, radio i telewizja pełni bardzo ważną rolę prewencyjną. Panuje przekonanie, iż media poprzez nagłaśnianie ... pogląd wyraża trzy czwarte ankietowanych. 25 proc. Polaków sądzi jednak, że kobiety powinny same dbać o siebie. Badanie CBOS przeprowadzono pod koniec ubiegłego roku ...
-
Polki na zakupach. Gdzie szukają inspiracji?
... kobiety, planując zakup różnych dóbr i usług. Analiza zachowań Polek dowiodła, że przy zakupie ubrań, kosmetyków oraz artykułów wyposażenia najchętniej zaglądają one do internetu – takiej odpowiedzi udzieliło ponad 70% respondentek. Z kolei w przypadku 1/3 ankietowanych istotną rolę odgrywają tradycyjne media, w szczególności prasa oraz telewizja ...
-
E-marketing: komunikacja online z małym budżetem
... w sieci. I chociaż wciąż w całościowym budżecie króluje telewizja, to w ciągu dekady internet prześcignął wszystkie inne media takie jak prasa, magazyny, ... myśleniu w stylu – „każdy może być klientem” lub skupiać się na ogólnikach typu „kobiety z większych miast po 30-tce” lub „mężczyźni z wyższym wykształceniem zainteresowani motoryzacją”. Bez ...
-
Najpopularniejsze media wg interneutów
... mediów inaczej niż ogół Polaków. Telewizja, internet, radio, prasa … Telewizja. Według ostatniego raportu Gemius SA telewizja jest najpopularniejszym medium wśród ... Komputer Świata (o 12,7 proc. częściej niż kobiety) i Auto Świata (o 10,9 proc.). Kobiety z kolei chętniej wymieniały Galę (o 11,2 proc. częściej niż mężczyźni), Przyjaciółkę, ...
-
Czas wolny Polaków 2012
... Polakami przeprowadzone przez MillwardBrown SMG/KRC pokazują, że grillowanie to działanie w tandemie: kobiety i mężczyźni działają razem, uzupełniają się, mają przypisane swoje role. W ... z najlepszych znawców piwa w Polsce, autor portalu piwoznawcy.pl. Czas wolny a telewizja Telewizja jest najbardziej dostępną domową rozrywką Polaków. Oglądamy coraz ...
-
Rośnie wykorzystanie Internetu
... 11% telewizja) oraz osób w wieku do 30 roku życia (65% Internet vs 23% telewizja). Na Internet również nieco częściej wskazują mężczyźni niż kobiety (57% ... W poszukiwaniu informacji Internet wybierają głównie mężczyźni (60%) oraz osoby pracujące (59%).Telewizja uzyskuje najwięcej wskazań z kolei wśród bezrobotnych (50%), natomiast z prasy korzystają ...
-
Branża budowlana a media
... zawartych w prasie branżowej oraz w Internecie. W zbliżonym odsetku zarówno kobiety, jak i mężczyźni są odbiorcami radia i telewizji. Analizując miejsce zamieszkania ... przeznaczają na czytanie prasy branżowej. Według ASM można zaobserwować, że radio, telewizja oraz Internet w przeważającej większości użytkowane są codziennie (odpowiednio 92,8%, ...
-
Polscy internauci 2012
... ilość czasu korzystania z Internetu jest podobna. Mężczyźni spędzają więcej czasu korzystając z Internetu niż kobiety. Im starsi respondenci, tym mniej czasu spędzają na tej czynności. ... informacji, natomiast dla osób powyżej 30 roku życia najważniejsza jest telewizja. Ponadto, im starsi respondenci, tym więcej uwagi przywiązują do radia i prasy. ...
-
Reklama leków nie trafia w target?
... i policzalnego. Niezbędna jest także wiedza o grupie docelowej – w większości są to kobiety, które kupują preparaty dla siebie i całej rodziny. Ważne jest również ... media, dostosować do tematu/produktu/grupy docelowej: Telewizja – bardzo dobry kanał do wywołania zainteresowania produktem i stymulowania sprzedaży, ale telewizja nie jest w stanie ...
-
"Finanse i emocje - odzyskaj kontrolę nad swoimi pieniędzmi" - raport na Dzień Kobiet
... i jak budować niezależność finansową. Zawiera omówienie schematów, wzorców i barier, z którymi muszą się mierzyć kobiety, wraz z konkretnymi przykładami. To także praktyczne porady ekspertek specjalizujących się w tematyce finansów. Do ... Fintech Poland, eGospodarka.pl, fxmag.pl, iKsync, Obserwator Gospodarczy, Portfel Polaka, Reach4.biz, Telewizja ...
-
Cyfryzacja w Polsce wciąż nieznana
... sygnał analogowy zamilknie i zostanie zastąpiony cyfrowym – wynika z raportu „Nowoczesne technologie i telewizja cyfrowa w oczach Polaków” przeprowadzonego przez PBS DGA na ... Guern, Prezes Zarządu CANAL+ Cyfrowy. O cyfryzacji częściej wiedzą mężczyźni (60%) niż kobiety (45%). Jednak największe różnice uwarunkowane są miejscem zamieszkania oraz ...
-
Jakość obrazu HD ceniona wśród Polaków
... wiekowymi. Znacznie więcej korzyści wynikających z cyfryzacji dostrzegają mężczyźni (58,4%) niż kobiety (40,8%) oraz osoby z wyższym wykształceniem. Wśród mężczyzn najczęściej wskazywaną ... też oglądania programu jak leci” – dodaje prof. Godzic. JAKIE KORZYŚCI DAJE TELEWIZJA CYFROWA? CYFRA+ podaje, iż z atutów telewizji cyfrowej mogą korzystać obecnie ...
-
Oszczędzanie na emeryturę według Polaków
... , z których respondenci czerpią (czy raczej chcieliby czerpać) wiedzę, to Internet, prasa, radio i telewizja (nieco ponad 60 proc. osób). Co ciekawe, tylko co dziesiąta ... raczej wpływa na emocje i postawy. Skrót IKE potrafiły nieco lepiej rozszyfrować kobiety (23 proc.) niż mężczyźni (15 proc.), osoby legitymujące się wyższym wykształceniem (32 ...
-
Nadawanie cyfrowe wg Polaków
... ostatecznie wyłączony. Znacząco słabiej pod tym względem wypadają kobiety (40% z nich słyszało o naziemnej cyfryzacji), osoby z wykształceniem podstawowym (40%) oraz ... zarządu CANAL+ Cyfrowy. Informacje o badaniu Raport opinii „Nowoczesne technologie i telewizja cyfrowa w oczach Polaków” został przeprowadzony na reprezentatywnej grupie Polaków ...
-
Projekt nowej ustawy emerytalnej
... stroną internetową oraz infolinią. O kolejnych etapach będziemy informować na bieżąco - dodał. Telewizja W pierwszym etapie kampanii, w telewizji emitowane będą dwa spoty, zrealizowane w oszczędnej, ale ... trochę dłużej. W pełni na nowych zasadach na emeryturę przejdą dopiero kobiety, które teraz mają lat 38. Chyba, że zdecydują się na emeryturę ...
-
Brak wyboru pobudza popyt na ściąganie filmów z Internetu
... się mediami i ogólnie rozumianą kulturą. Do tej grupy zazwyczaj należą osoby młodsze, kobiety z małych miasteczek lub obszarów wiejskich, uczniowie i studenci. Mimo że widzowie ... . Ogólnie rzecz biorąc są odcięci od większości przejawów kultury innych niż telewizja i gry wideo. W skład tej grupy zazwyczaj wchodzą młodzi mężczyźni lub seniorzy, ...
-
Polak-malkontent to jedynie stereotyp?
... połowa dotyczy mediów (np. Internet, telewizja), rozrywki i kultury, a co czwarty wpis jest natomiast związany z innymi ludźmi – znajomymi, rodziną, celebrytami, sportowcami czy politykami. Kobieta kocha i uwielbia, mężczyzna pisze, że jest miło Autorami pozytywnych informacji są najczęściej kobiety, których wpisy są bardziej emocjonalne, niż ...
-
Sektor TMT - prognozy 2016
... 2016 roku: Technologia: Kobiety na stanowiskach informatycznych: chodzi o coś więcej niż tylko edukację. Do końca 2016 roku w krajach rozwiniętych kobiety będą zajmowały mniej ... do kin spadnie o około 3 proc. r/r do poziomu około 10,6 mld dolarów. Telewizja w Stanach Zjednoczonych: erozja, nie implozja – Amerykański rynek telewizyjny jest największy ...
-
Jak pokolenie Z konsumuje media społecznościowe?
... – technologia i sport – oraz to, co preferują kobiety. Wśród tematów, które w większym stopniu interesują kobiety, jest zarówno kultura, jak i ekologią. Generalnie można ... media społecznościowe, które wyparły tradycyjne media, takie jak prasa czy telewizja, nawet w wydaniu cyfrowym. Zmienił się także sposób, w jakim Gen Z konsumuje treści. Z mediów ...
-
E-klient - zachowania nabywców
... e-commerce nadal znajduje się w początkowej fazie rozwoju. Jak pokazują zachodnie badania i analizy, kobiety są ważnym segmentem e-klientów [7, str. 2]. Według amerykańskich agencji badawczych ... je kreować. Rośnie pokolenie dzieci, dla których komputer jest tak istotny jak telewizja. Świetnie sobie z nim radzą, chcą go używać i traktują jak część ...
-
Depilacja wg Polek
... zwykle komputer (68%), telewizja cyfrowa (31%) i przynajmniej jeden samochód (64%). Najczęściej robią zakupy w hipermarketach (41%) ,a co czwarta z nich wydaje średnio tygodniowo ok. 100-150 zł. Wykazują też większe zainteresowanie muzyką (68%), komputerami (39%) oraz nauką języków obcych (30%). Kobiety stosujące kremy do depilacji ...
-
Studenci w USA preferują Internet
... być bardziej zapalonymi internautami niż kobiety (odpowiednio 37,2 proc. do 29,8 proc.), spędzając w Internecie ponad 20 godzin tygodniowo. Dla marketerów ważny okazał się fakt, że obecnie wśród studentów Internet jest znacznie popularniejszy niż np. radio czy telewizja. Mniej niż jeden na pięciu ...
-
Przedsiębiorczość i samozatrudnienie w Europie 2007
... . - Media audiowizualne takie jak: telewizja, radio i film wraz z Internetem i nowymi mediami są najefektywniejsze w docieraniu do dużej liczby osób. Komisja Europejska szuka metod, które umożliwią wykorzystanie tych mediów w promowaniu przedsiębiorczości wśród populacji europejskiej. - Kobiety i grupy mniejszościowe to główni, potencjalni ...
-
Ataki hakerskie na celebrytów
... eksperci F-Secure. Podobne ataki dotknęły także inne hollywoodzkie gwiazdy. Jak donosi telewizja ABC w kręgu poszkodowanych znalazły się m.in. aktorki Jessica Alba i Ali ... przez „federalnych” dochodzenia w sprawie szajki hakerów szantażujących najsławniejsze kobiety Hollywood. Sposób działania przestępców polegał na wykradaniu kompromitujących ...
-
Smartfony opanowują rynek
... tych nowoczesnych urządzeń przeważają mężczyźni, którzy stanowią 67% całej grupy. Z kolei kobiety do tej pory wybierały raczej telefony standardowe. Smartfona posiada 15% z ... telefony. Użytkownicy smartfonów również rezygnują z bardziej tradycyjnych mediów, takich jak telewizja czy prasa, za to częściej grają w gry komputerowe. Oprócz tego, lubią ...