-
Rejestr dłużników, a nie dłużniczek: kobiety solidniejsze?
... zaległości, za jakie wierzyciele wpisują zadłużonych do rejestru. Okazuje się, że kobiety praktycznie nie posiadają długów alimentacyjnych, z rzadka również zalegają z płatnościami wobec ubezpieczycieli ... opóźnienia w spłacie kredytów, przeterminowane zadłużenie na kartach kredytowych oraz nieopłacone zakupy ratalne. Ich udział wynosi tu między 39 a ...
-
Przedświąteczne zakupy Polaków 2012
... listopada tego roku, wzięło udział ponad 3500 internautów, z czego 53% stanowiły kobiety, a 47% – mężczyźni. Dominująca grupa wiekowa w badaniu to osoby w przedziale wiekowym 25 ... jeszcze w listopadzie (28%), ale z drugiej strony prawie 12% badanych zostawi zakupy na ostatnią chwilę. - Koniec roku to tradycyjnie najgorętszy okres w branży e-commerce ...
-
Zakupy czy mieszkanie? Na co wydają cudzoziemcy w Polsce?
... . Dla ogółu badanych obcokrajowców głównym celem pobytu w Polsce były zakupy (59,3%), zawodowo przyjeżdżało 12,2%, a tranzytem przejeżdżało 10,1%. Część osób ... udział wzięła reprezentatywna grupa N=1000. Respondentami byli pełnoletni cudzoziemcy (kobiety i mężczyźni) – pochodzący z 62 krajów – Europy, Azji, Afryki, Ameryki (północnej i południowej ...
-
Zakupy, których żałujemy, czyli o nieprzemyślanych wydatkach
... proc. pań i 15 proc. panów. Tymczasem spontaniczne, przekraczające możliwości finansowe zakupy, to jeden z częstszych powodów utraty panowania nad budżetem domowym. – ... typu wydatku żałują znacznie rzadziej (3 proc.). Z badania wynika jednocześnie, że kobiety powinny głębiej w kieszeni trzymać portfel przebywając w sklepie ze sprzętem muzycznym (5 ...
-
Bankowość mobilna - kobiety kontra mężczyźni
... zależności od płci. Kobiety częściej niż mężczyźni opłacają w ten sposób rachunki i czynsz (61% kobiet vs. 56% mężczyzn), częściej też płacą za zakupy w sklepach internetowych (77 ... Facebooka korzysta o 11 % więcej kobiet niż mężczyzn (78% kobiet vs. 67% mężczyzn), kobiety częściej też publikują w mediach społecznościowych zdjęcia (61% kobiet vs. 53% ...
-
Zakupy z ochroną środowiska w tle. Tak czy nie?
... twierdzi, że w ciągu ostatnich dwóch miesięcy zabrała torbę wielorazowego użytku na zakupy, zaś co trzecia osoba deklaruje, że odmówiła wzięcia w sklepie ... nawyków mogłaby się pozytywnie przyczynić do ochrony środowiska. W tej grupie przeważają kobiety i osoby z wyższym wykształceniem. - Z naszego badania wynika, że w Polakach budzi się świadomość ...
-
Przedświąteczne zakupy online 2010
... podarunków dla 3-5 osób. Ten przedział był zaznaczany najczęściej zarówno przez kobiety, jaki i przez mężczyzn. Jednak przyglądając się osobno odpowiedziom obu płci, widać, ... że w świątecznym kupowaniu bardziej aktywne są kobiety. To one deklarują, że kupią większą liczbę prezentów ale za to w niższej cenie. Kobiety także wcześniej zabierają się do ...
-
Zakupy w aptekach
... Zakupy w aptekach Zdecydowana większość Polaków przynajmniej od czasu do czasu robi zakupy w aptece - przynajmniej raz na pół roku z apteki korzysta 75 procent Polaków w wieku 15 lat i więcej. Co najmniej raz w miesiącu odwiedza apteki 48 procent Polaków. Częściej są to kobiety ... grypie także dostępne bez recepty (82%). Zakupy poza aptekami 41 proc. ...
-
Smart shopping - Polacy i sprytne zakupy
... sposoby na oszczędzanie podczas zakupów (korzystanie z promocji, rabatów, kart stałego klienta itp.). Największą grupę klientów robiących zakupy zgodnie z ideą „Smart shopping” stanowią kobiety do czterdziestego roku życia. Do „najsprytniejszych” konsumentów należą mieszkańcy województw: mazowieckiego, śląskiego oraz pomorskiego – prawdopodobnie ...
-
Polski konsument a zakupy: cena ważna dla 95% Polaków
... trzecia z nas to tzw. świadomi entuzjaści, którzy lubią zakupy, znają swoje prawa i konsekwentnie rozliczają z ich ... Kobiety częściej niż mężczyźni zwracają uwagę na markę kosmetyków, środków czystości i artykułów żywnościowych. Dla mężczyzn jest ona ważna, gdy kupują odzież, obuwie, sprzęt RTV-AGD oraz sportowy. Tylko co piąty konsument lubi zakupy ...
-
Co 4 internauta robi zakupy spożywcze w Internecie
... lata temu. Najnowsze badania polskiego rynku e-commerce dobitnie pokazują, że zakupy spożywcze w sieci robi coraz większa rzesza internautów. Obecnie przyznaje się do tego 24 procent internautów, przy czym częściej są to kobiety (26 proc.) niż mężczyźni (23 proc.). Najczęściej są to internauci ...
-
Zakupy online: płatność kartą czy za pobraniem?
... pobraniem i płatność kartą. Panie preferują natomiast płatności elektroniczne. Kluczowa dla obu płci jest wygoda płatności. W ubiegłym roku to kobiety zdecydowanie dominowały jeśli chodzi o zakupy w sieci. W tym roku sytuacja się jednak odwróciła. Wśród mężczyzn ten rodzaj zakupów deklaruje 86% badanych, a wśród pań 83 ...
-
USA: oszczędne zakupy w święta 2008
... , że najbardziej oszczędnymi i szukającymi najlepszych okazji by zaoszczędzić pieniądze klientami są ludzie młodzi i kobiety. Podczas, gdy młodzież częściej niż starsi kieruje się zasadą "zawsze szukaj możliwie najtańszych produktów", kobiety we wszystkich grupach wiekowych wykorzystują dużo częściej od mężczyzn takie możliwości oszczędzania, jak ...
-
Wiosenne zakupy w Internecie
... modeli i marek, również tych niedostępnych w Polsce. Statystyki eBay’a pokazują, że kobiety potrafią wydać na markową torebkę nawet kilka tysięcy złotych (najdroższa kupiona ... zakupów nie tylko w Polsce, ale i Włoszech, Wielkiej Brytanii czy Niemczech. Czego kobiety szukają na wiosnę? W marcu tego roku na ebay.pl najwięcej sprzedało się torebek ...
-
E-maile nakręcają zakupy
... – mówi Marek Kaczmarek, marketing manager w REDLINK. Promocje e-mailowe większym wabikiem na kobiety O tym, że rabat czy atrakcyjna promocja to bodźce do dokonywania zakupów, wiadomo ... że panowie do promocji podchodzą z większą wstrzemięźliwością - to oni znacznie częściej niż kobiety (61% vs. 54%) przyznają się do zakupu nie więcej niż 5 produktów. ...
-
Internet a zakupy chemii gospodarczej
... chemii gospodarczej i w swoich gospodarstwach domowych są odpowiedzialni za zakupy. Większość z nich, wśród źródeł informacji o produktach chemii gospodarczej, wymienia na ... w odniesieniu do kosmetyków. Ciekawą obserwacją z badania jest także fakt, że kobiety i mężczyźni równie często poszukują online informacji na temat artykułów chemii ...
-
Boże Narodzenie. Czas rodziny czy czas na zakupy?
... na które czeka 82% Polaków, jak wskazuje raport Barometr Providenta. Kobiety myślą najczęściej o perfumach, kosmetykach, biżuterii i czekoladkach, mężczyźni zaś są ... wystrój sklepów i panująca w nich świąteczna atmosfera. Gdzie szukamy inspiracji? Raport Deloitte „Zakupy świąteczne 2019” wskazuje, że co drugi Polak poszukuje inspiracji głównie w ...
-
Zakupy online: kupujemy produkty ekologiczne
... tylko żywność – w segmencie BIO znaleźć można również stworzone wyłącznie z naturalnych składników kosmetyki, a nawet organiczne środki czystości. Co ciekawe, nie tylko kobiety wpisują się w ekologiczny trend. We Frisco.pl liczba mężczyzn składających zamówienia zawierające towary organiczne zwiększyła się o ponad 80% w stosunku do ...
-
Zakupy: zachowania konsumentów ekologiczne czy ekonomiczne?
... „polować” na promocje, obniżki i oferty specjalne. Postawą tą wykazują się przede wszystkim te grupy badanych, które deklarują ograniczenie zakupów, a więc kobiety (47%) i osoby najstarsze (47%). Skłonność do rezygnacji z zakupu nowych rzeczy przy jednoczesnym poszukiwaniu produktów w niższych cenach może mieć swoje podstawy ...
-
Analiza rynku kosmetycznego 2011
... zakupów stanowią zakupy w drogeriach lub sklepach kosmetycznych, to 42% stanowią zakupy w sklepach ogólnospożywczych: hipermarketach (24%) lub supermarketach i dyskontach (18%). Taki układ miejsca zakupów potwierdza hipotezę weryfikowaną w innych projektach badawczych PMR, która mówi, iż mężczyźni częściej niż kobiety realizują zakupy kosmetyków ...
-
Jak uwolnić potencjał m-commerce?
... , aby płacić za zakupy online, ale tylko 57% firm deklaruje, że oferuje zakupy zoptymalizowane pod kątem urządzeń mobilnych. M-commerce - wielkie zakupy i wielkie obawy ... a 98% indyjskich firm przyjęło płatność smartfonem w ciągu ostatnich 6 miesięcy. Kobiety wybierają zakupy mobilne: 48% kobiet woli kupować online za pomocą urządzeń mobilnych (39 ...
-
Decyzje zakupowe polskich kobiet
... Zakupy są kobietą Kobiety kupowały, kupują i będą kupować. Dla 90 proc. Polek zakupy to przyjemność, a tylko 3 proc. kobiet uważa je za przykry obowiązek. Przekłada się to bezpośrednio na liczbę kobiet decydujących o zakupach w swoich gospodarstwach domowych. W USA kobiety ... same za siebie – ZAKUPY SĄ KOBIETĄ! Komu ufają kobiety Skoro kobiety stanowią ...
-
Kobiece zarządzanie finansami
... jest porównywalna, milionerki wydają za granicą czterokrotnie mniej niż mężczyźni milionerzy. Królowe supermarketów Kobiety o niższych dochodach używają plastikowego pieniądza odmiennie. Ponad jedna trzecią ich wydatków stanowią zakupy w supermarketach i sklepach spożywczych. W drugiej kolejności, podobnie jak milionerki, panie wydają zarobione ...
-
Jaki prezent pod choinkę?
... prezentów. Na świąteczne zakupy najbardziej cieszą się osoby młode (15-29), studenci, Polacy z wyższym wykształceniem, w dobrej sytuacji materialnej oraz kobiety, które częściej wyrażają zdecydowane zadowolenie ze świąt. Kobiety, małżeństwa i osoby powyżej 40 roku życia martwią się najczęściej tym, że świąteczne zakupy nadszarpną domowy budżet ...
-
Matka Polka Finansowa: czy i jak Polki zarządzają budżetem domowym?
... głownie młode mamy i z wyższym wykształceniem. Stacjonarne zakupy chętniej wybierają kobiety wierzące. Co ważne samodzielność w podejmowaniu decyzji o zakupach dla dzieci wzrasta wraz z wiekiem potomstwa. W pierwszym roku życia dziecka kobiety w największym stopniu konsultują swoje zakupy z partnerem. W kolejnych latach wraz z rosnącą pewnością ...
-
Decyzje zakupowe kobiet
... to również powodem, dla którego panie kochają robić zakupy z przyjaciółkami – zachwyt w oczach drugiej kobiety redukuje ich dysonans poznawczy: pasuje/nie pasuje, kupić/nie kupić. Opinie ... natury kobiet, że zawsze mają tę nadzieję, nawet wbrew zdrowemu rozsądkowi). Kobiety kochają zakupy i mogą je robić wszędzie – pojadą na drugi koniec miasta, kraju ...
-
Korzystanie z internetu 60+. Jak seniorzy surfują w sieci?
... w ich przypadku zakupy online, najczęściej wybierane formy płatności, czy cele surfowania w sieci. Oto wnioski, do których prowadzi. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jakie czynniki determinują zakupy online seniorów? W jakim celu dojrzali konsumenci korzystają z internetu? Jak często seniorzy kupują w internecie? Fundacja Kobiety e-biznesu po ...
-
Zwyczaje zakupowe Polaków i Brytyjczyków
... kobiety robią zakupy spożywcze. Okazuje się, że proporcje są bardzo zbliżone, zarówno wśród osób robiących takie zakupy ...
-
Polacy pokochali centra handlowe
... w centrum handlowym, robiąc zakupy, ale także korzystając z pozasklepowej oferty, np. restauracji, kina lub centów fitness. Więcej czasu w galeriach spędzają kobiety, średnio około 3 godzin, ... - nawet 80 procent, resztę kosmetyki. - Kobiety od lat są głównymi klientkami centrów handlowych. Rodzinne zakupy to często ich inicjatywa. Wiele z nich ...
-
Polski konsument 2009
... dotyczy to głównie produktów mniej wartościowych. Kobiety częściej (76 proc.) niż mężczyźni (71 proc.) deklarują, że ich zakupy są efektem racjonalnej decyzji. Pod wpływem chwili ... . W równym stopniu nie potrafią dokonać takiego wyboru zarówno mężczyźni, jak i kobiety (odpowiednio 29 proc. mężczyzn i 32 proc. kobiet). Ocena jakości danego produktu ...
-
Finanse polskich kobiet
... zakupy. W pierwszej trójce ulubionych form spędzania wolnego czasu są jeszcze dbanie o wygląd i urodę oraz oglądanie telewizji. Do każdego z tych zajęć przyznaje się ponad 70% kobiet. Płace Jak czytamy w raporcie, kobiety ...
-
Polscy konsumenci na zakupach
... kobiety w wieku 18-35 lat, o wysokich dochodach. Życiowi optymiści lubią zakupy i robią je bez pośpiechu w różnych miejscach, relaksując się przy tym. Chętnie oglądając nowości, ale przeważnie dobrze planują swoje zakupy ...
-
Finansowy portret Polki 2023
... ich do tego sytuacja finansowa, także pozostają zgodni. 61% kobiet i 57% mężczyzn przyznaje, że byłby to rachunek za zakupy w sklepach internetowych/za zamówienia online. Kobiety nie są zadowolone z tego, ile oszczędzają W obecnej sytuacji ekonomicznej, raczej wszyscy staramy się oszczędzać. Zgodnie z deklaracjami ankietowanych, każdego ...
-
Ile wyniosą wydatki świąteczne Polaków?
... (67%). Za to kobiety uznają zakupy za przyjemność, a nawet ... zakupy świąteczne kartą deklarują osoby w wieku 18-39 lat. W Polsce podczas świątecznych zakupów kartą chętniej posługują się mężczyźni (32%) niż kobiety (22%). Podobną tendencję GE Money Bank zaobserwował w innych krajach, za wyjątkiem Czech. U naszych południowych sąsiadów to kobiety ...
-
Jakość obsługi: polskie matki nie mają łatwo
... respondenci najchętniej pozbawiliby ich większości udogodnień, które miały będąc w ciąży. Zakupy z małymi dziećmi nie zawsze należą do przyjemności. Jak uważają rodzice ... z pozytywnym zachowaniem pracowników obsługi względem kobiety w ciąży lub z małym dzieckiem w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Na co mogą liczyć kobiety? Najczęściej (53,2%) na większą ...