-
Korale, górale i biznes - o przedsiębiorczości po małopolsku
... kompetencji komunikacyjnych. Na UEK odbędą się warsztaty ze skutecznej komunikacji, a także gry i symulacje wzmacniające strategiczne myślenie i inne sprzyjające byciu ... z misją i głową pełną ideałów, opowiedzą przedstawiciele Stowarzyszenia WIOSNA oraz agencji marketingowej „Leżę i Pracuję”, która wspiera osoby sparaliżowane. Natomiast z pytaniem ...
-
E-maile nakręcają zakupy
... dla wielu firm idealny moment do przemyślenia swojej strategii e-mail marketingowej – mówi Marek Kaczmarek, marketing manager w REDLINK. Promocje e-mailowe większym ... celów marketingowych oraz zgody na przesyłanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej. - Firmy powinny odpowiedzieć sobie na pytanie, czy wiadomości promocyjne ...
-
Zmiany Google i co jeszcze? SEO i SEM 2019
... akcji bezpośrednio z reklamy na YouTube, sporo zmienił w planowaniu strategii digital marketingowej oraz optymalizacji obecnych działań dla klientów z większym budżetem. W tym ... Linke, Starszy Specjalista ds. Marketingu w Grupie TENSE. Omnichanel – różne kanały komunikacji, jeden cel Chodzi o taką integrację narzędzi do komunikowania się z odbiorcą, ...
-
Jak ostatnie 10 lat zmieniło SEO i content marketing?
... się również na rodzaj tworzonego contentu oraz na ton i styl komunikacji. W miarę jak technologia umożliwiła gromadzenie i analizę dużej ilości danych o użytkownikach ... AI, czyli przyszłość SEO i content marketingu Kierunków rozwoju branż SEO jak i content marketingowej może być wiele, ale już teraz jesteśmy w stanie wymienić kilka trendów ...
-
Wykorzystanie Infolinii w Polsce - Raport
... kontakt z klientem staje się niezbędnym elementem współczesnej strategii marketingowej. Coraz więcej firm rozpoczęło uruchamianie tzw. infolinii, ... 63) – stanowią one 11% wszystkich przedsiębiorstw posiadających tego typu kanał komunikacji z klientami. FUNKCJONOWANIE POLSKICH INFOLINII Zdecydowana większość polskich infolinii funkcjonuje w dni ...
Tematy: -
Dokumenty pod nadzorem
... Klientom kompleksowych rozwiązań usprawniających procesy masowego przetwarzania korespondencji i sposoby komunikacji z klientem zewnętrznym." powiedział Maciej Smolewski, Prezes DDP Sp. z o.o. "Oba te zagadnienia mają kluczowe znaczenie dla sprawności organizacyjnej i marketingowej firm, ich wizerunku, a także bezpośrednio wpływają na ich koszty ...
Tematy: ddp -
Olimpiada w internecie
... marketingowej PKO Banku Polskiego. Mamy nadzieję, że adres www.sport.pkobp.pl stanie się źródłem rozrywki i informacji dla wszystkich miłośników sportu i że uda się choć w pewnym stopniu przenieść pozytywne emocje z nim związane w świat wirtualny. – mówi Marek Kłuciński, dyrektor Departamentu Promocji i Komunikacji PKO ...
-
POLAR w internecie
... jej produktów klientom oraz partnerom handlowym. Serwis, który właśnie uruchomiliśmy, jest jednym z elementów realizowanej strategii marketingowej marki Polar" – komentuje Joanna Kubiak, specjalista ds. komunikacji w Whirlpool Polska, firmie będącej właścicielem marki Polar. Witrynę internetową zaprojektowała i utworzyła agencja interaktywna Super ...
-
Trafić z ceną
... to w klasycznym ujęciu marketingowym jeden z czterech kluczowych elementów tzw. mieszanki marketingowej (obok produktu, dystrybucji i promocji). Analiza zachowań zakupowych polskich konsumentów, a ... , co się podoba czy też nie podoba, ani też pod kątem komunikacji czy istotności przekazu – chodzi o to, czy konsument wyda swoje pieniądze na ...
-
Praca w branży reklamowej
... ekantami”), którzy kontaktują się ze zleceniodawcami, czy planerów strategicznych opracowujących strategie komunikacji dla marek, Co to jest „agencja reklamowa” W książce telefonicznej, ... agencje typu full service, które świadczą usługi z zakresu ustalania strategii marketingowej, kreacji, produkcji, czasem też maja własne działy lub oddziały PR, ...
-
Stanowiska w firmie: jaka nazwa na wizytówce?
... (np. siedziba lub oddziały za granicą, export-import), w której językiem codziennej komunikacji jest angielski. Wiele przedsiębiorstw, które działają w wymiarze krajowym, wymaga ... dla produktu/usługi/działu, budowaniem świadomości marki, opracowywaniem strategii marketingowej lub inwestycyjnej działu/firmy, ewentualnie planów sprzedaży. A także ...
-
Skuteczny mailing - podstawowe zasady e-mail marketingu
... własna baza adresowa, w której właściciele kont pocztowych wyrazili chęć otrzymywania korespondencji marketingowej z danej firmy. Co więcej, określili na przykład podczas wypełniania ... kontaktów z klientami, zwiększenie liczby odwiedzin strony WWW oraz niskie koszty komunikacji za pomocą korespondencji elektronicznej [SA06]. W związku z powyższym ...
-
Systemy CRM i nowoczesny marketing relacyjny
... Ukierunkowanie przedsiębiorstw zaczęło ewoluować przez orientację sprzedażową do obecnie panującej marketingowej. Orientacja marketingowa, często też nazywana rynkową, jest w obecnych ... już nie wystarczy. Trzeba stworzyć między klientem a organizacją skuteczną platformę komunikacji, która pozwoli nam wsłuchać się w jego potrzeby oraz poznać motywy ...
-
Portfel spółek: jak zbudować architekturę?
... , skalę i kierunki rozwoju. Dział Public Relations może wykorzystywać opracowania architektury portfela do komunikacji skomplikowanych relacji między firmami w sposób prosty i zrozumiały dla otoczenia. Dla działów handlowych ... alokowania środków marketingowych, które nie są tam ulokowane, gdzie są możliwe największe zwroty z inwestycji marketingowej ...
-
Ewolucja spamu 2007
... zawiera następujący punkt: "Przetwarzanie danych osobowych w celu promocji marketingowej towarów, pracy i usług poprzez bezpośredni kontakt z potencjalnym ... lipca 2006 r.): "Dystrybucja reklamy za pośrednictwem sieci telekomunikacyjnych, w tym z wykorzystaniem telefonu, faksu oraz komunikacji poprzez telefonię komórkową jest dozwolona jedynie pod ...
-
Pozycjonowanie marki - koncept
... i po co jest nasza marka), jest podstawą tworzenia planów aktywności marketingowej dla marki, które powinny realizować ideę zawartą w koncepcie strategicznym ... powinniśmy się posługiwać, mówiąc o naszej marce, o produktach (umożliwia właściwe odkodowanie komunikacji marki), ułatwia komunikację i popularyzację marki wewnątrz firmy (pomaga rozumieć, o ...
-
Insight czyli zrozumienie konsumenta
... ”. Dlaczego warto poszukiwać? Dlaczego insight jest tak istotny w planowaniu strategii marketingowej? Odpowiednio określony pozwala osiągnąć sukces. Należy jednak pamiętać, że ... Także te, które są nie w pełni uświadomione. Wykorzystanie insightu w komunikacji przynosi wiele korzyści. Konsument identyfikuje się z daną sytuacją, rozpoznaje w niej ...
-
Strategia brand butler
... Informacja na oczekiwanym poziomie i w odpowiednim czasie może stać się istotnym elementem marketingowej gry z klientem. Nie do przecenienia okazuje się możliwość zdobycia jej w ... – opadach, grubości pokrywy śnieżnej – doceniają ją szczególnie narciarze. Komunikacja Ideę komunikacji najlepiej oddają serwisy społecznościowe. Wiele firm posiada już ...
-
Bezpieczeństwo Internetu 2010
... oraz szkodliwą optymalizację pod kątem wyszukiwarek. Do prowadzenia działalności biznesowej, komunikacji z rodziną i znajomymi, śledzenia aktualności oraz rozrywki, Internetu używa obecnie ... takich jak Twitter i Facebook, co jest efektem nasilonej kampanii marketingowej na podziemnym rynku. Dział Internet Security firmy CA Technologies odnotował ...
-
Jest praca w mediach społecznościowych
... angażować społeczność. Doświadczenie w tworzeniu tekstów, kreatywność oraz umiejętność komunikacji to podstawowe czynniki, które decydują o zatrudnieniu potencjalnego kandydata”, ... . Jednak coraz więcej firm poszukuję własnych specjalistów nie tylko odnośnie działalności marketingowej, ale także kadrowej. Media Społecznością odgrywają tez coraz ...
-
Liderzy opinii a preferencje zakupowe
... proces, osłabiając znaczenie roli liderów opinii. Można śmiało przyjąć, że w praktyce marketingowej należy wykorzystać do maksimum obie te teorie, łącząc w całość płynące z ... w grupie odniesienia, a na tym bardzo mu zależy. Poza odpowiednim tonality i merytoryką w komunikacji z liderem kluczową sprawą są wszelkie narzędzia pozwalające mu możliwie ...
-
Debiut iCom Vision Holding a.s. na NewConnect
... dla klientów firmowych. Rozwiązania te umożliwiają integrację technologii mobilnych i internetowych i tworzą kompleksową platformę do realizacji online komunikacji firmowej i marketingowej klientów. Długofalowym celem firmy jest zostanie pierwszą agencją zapewniającą komunikację online z końcowym konsumentem za pośrednictwem technologii mobilnej ...
-
Marketing miejsc - promocja miasta jako marki
... regionów czy nawet miast prócz hasła reklamowego ma solidny fundament w postaci strategii marketingowej. Marketing miejsc, jak innych produktów nie może być tworzony z przypadku, a niestety ... studenci oraz mieszkańcy. Do każdej jednak z tych grup trzeba dostosować odpowiedni kanał komunikacji. By wiedzieć do kogo i co się chce mówiąc potrzebna jest ...
-
Reklamy dla kobiet
... może być coś bardziej podniecającego dla męskiego marketera niż formatowanie kampanii marketingowej dla grupy docelowej o drżąco-wibrującej nazwie „kobieta”? Uwodzenie marketingowe ... „kobieta” jest przepojona ambicjonalnością i konkurencyjnością, wobec czego poziom zaufania w komunikacji na rynku kobiecym jest niezwykle niski. Dlatego szukając ...
-
Zakupy grupowe jako technika sprzedaży?
... , szczególnie w sektorze MSP, nie posiada przemyślanej strategii marketingowej (rynkowej), to znaczy nie analizuje rynku, poczynań konkurencji, nie zastanawia się, która grupa docelowa jest najbardziej korzystna z ekonomicznego punktu widzenia oraz w końcu – nie podkreśla w swojej komunikacji wyróżnika rynkowego, bo i też nie ma pomysłu na ...
-
Marketingowcy tracą czas pracy
... do zarządzania projektami dużo rzadziej narzekają na marnowanie czasu”. Niemal w połowie firm w branży marketingowej (47%) nie stosuje się żadnej metodyki prowadzenia projektów. Aż 7% ... 2.0, promującej nowoczesne, oparte na wykorzystaniu nowych technologii narzędzia komunikacji w biznesie. Patronat medialny nad badaniem objęły: IAA (Międzynarodowe ...
-
Konsumenci a usługi ubezpieczeniowe
... , ale… Badanie Ernst & Young potwierdza, że Internet staje się niezastąpiony w komunikacji firm ubezpieczeniowych z klientem. W skali globalnej aż 2 razy więcej klientów niż dotychczas ... fakt, który trzeba wziąć pod uwagę przy budowaniu strategii marketingowej i sprzedażowej. – dodaje Maja Mandela. Polacy do ubezpieczycieli: „Nie dbacie o lojalnych ...
-
Lokaty bankowe - na co zwrócić uwagę?
... roku na całości wpłaconych przez nas pieniędzy. Banki oferują na przykład lokaty progresywne, gdzie oprocentowanie rośnie z miesiąca na miesiąc. Często w marketingowej komunikacji używana jest stawka z ostatniego miesiąca, czyli ta najwyższa. Klienta powinno jednak interesować średnie oprocentowanie tego depozytu policzone na podstawie stawek ...
-
Wartość dodana marki nie tylko materialna
... uzupełniania istniejących. Marka stała się wyznacznikiem i składową strategii marketingowej coraz większej liczby przedsiębiorstw, które często… zaprzestawały ich ... ważnych elementów. Jednocześnie wiedza o marce pochodzi nie tylko z oficjalnych kanałów komunikacji, ale również z serwisów społecznościowych czy innych stron internetowych. „Poznaj!” ...
-
Zmiana pracy: ważna inteligencja marketingowa
... po przedyskutowaniu tego tematu, wyjaśnieniu właściwej roli profesjonalnej komunikacji oraz oczyszczeniu jej z negatywnych skojarzeń pojawia się gotowość do zaangażowania w pracę również nad tym aspektem CV. Innym przykładem braku odpowiedniego poziomu świadomości marketingowej jest zróżnicowany stosunek do czegoś pozornie tak oczywistego, jak ...
-
Big Data w firmie
... skuteczny oraz jaka forma reklamy display generuje więcej konwertującego ruchu. Poza tym, gdziekolwiek możesz, wykorzystuj personalizację. Zwłaszcza w swojej komunikacji e-mail marketingowej nie może zabraknąć tego kluczowego elementu. Jeżeli prowadzisz działania e-commerce’owe, warto pomyśleć nad systemem rekomendacji (w Polsce polecam Gravity ...
-
Prowadzenie bloga: jakich widgetów, wtyczek i dodatków używać?
... pasywni od subskrybentów e-mail. Wielu z nich preferuje jednak właśnie taki sposób komunikacji. Posiadanie dużej liczby subskrybentów RSS zapewni Ci te same korzyści, które ... artykułami. Taka informacja zwrotna umożliwi przemyślenie stosowanej strategii content marketingowej, lepsze jej dostosowanie do potrzeb konsumentów i kolekcjonowanie nowych ...
-
Fuzje i przejęcia w Polsce w I kw. 2014 r.
... będącej częścią Grupy SMT – holdingu firm działających w obszarach innowacyjnych technologii, komunikacji cyfrowej oraz e-commerce. Pozostałe 20% udziałów zostało przejęte od udziałowców będących pracownikami spółki. JWT Warszawa sp. z o.o. jest częścią grupy marketingowej WPP. Lemon Sky sp. z o.o. S.K.A. zatrudnia obecnie 70 osób w dwóch biurach ...
-
Jak usprawnić SEO na Google+
... Twoja strona na Google+ to coś więcej niż tylko kolejny kanał komunikacji. W ciągu ostatnich dwóch lat, Google wprowadziło wiele zmian w algorytmach - w szczególności w zakresie ... chcesz zwiększyć ruch). Poniżej widać sekcję linków Mari Smith, autorki i konsultantki marketingowej: Korzyści SEO: Wklejenie tych linków bezpośrednio do profilu nie tylko ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 23/2015
... z elektroniczną kontrolą dostępu, oferującym klasyczne moduły trudniej jest stworzyć atmosferę sprzyjającą wzajemnej komunikacji i wymianie myśli. Mniejsze budynki zapewniają do tego lepsze warunki i często bardziej ... znaczenie w warunkach dużej konkurencji rynkowej. Takie działania to często składowa nakreślonej strategii marketingowej – dodaje ...