-
Ponad 1/2 Polaków korzysta z social media
... % respondentów, którzy korzystają z social media, zagląda do nich, by mieć stały kontakt z przyjaciółmi, tylko 13% używa ich by zawierać nowe znajomości, 8% by grać w gry online, a jedynie 4% korzysta z portali społecznościowych w celach zawodowych. Połowa respondentów w wieku powyżej 65 lat deklaruje, że korzysta z social media w celu odświeżenia ...
-
Rząd Beaty Szydło na Facebooku, czyli co mówią w social media
... to publikacje pozytywne. Tylko 20% publikacji było nieprzychylnych. Wydźwięk opinii publikowanych w social media rozkłada się zatem inaczej niż tych deklarowanych w badaniach ankietowych. ... ogłoszono, że Janniger został odwołany ze stanowiska. Jak wynika z monitoringu social media w IMM, falę komentarzy można było zaobserwować również 5 grudnia. ...
-
Social media służbowo. Czy w pracy korzystamy z mediów społecznościowych?
... pracy z mediów społecznościowych? Które social media królują w pracy? Czy przełożeni wyrażają zgodę na korzystanie z social media? Do jakich celów wykorzystujemy social media w pracy? Jaka część Polaków korzysta z mediów społecznościowych w pracy? Po jakie kanały sięgają najchętniej i do jakich celów je wykorzystują? Social media w pracy? To zależy ...
-
Social media: słupy z ogłoszeniami o pracę?
... wykorzystywanym do celów zawodowych pozostaje LinkedIn. Korzysta z niego 87 proc. specjalistów i menedżerów, deklarujących włączanie social media do strategii poszukiwania pracy. Na drugim miejscu znalazł się Facebook z 43 proc. wskazań, a na trzecim Instagram, z którego w celu znalezienia pracy korzysta co piąty respondent badania. Mniejszym ...
-
Social commerce: jaki potencjał sprzedaży przez media społecznościowe?
... platformy social media, stały się one czymś znacznie ważniejszym - nowym kanałem sprzedaży. Polscy konsumenci spędzają w mediach społecznościowych znacznie więcej czasu - korzysta z nich ... mediów społecznościowych - w tym 65% firm w Polsce . Wielu sprzedawców nadal korzysta z mediów społecznościowych tylko po to, aby budować świadomość marki ...
-
Kampania wyborcza w social mediach
... piosenka wyborcza kandydata Sojuszu Lewicy Demokratycznej Łukasza Naczasa, która stylistycznie nawiązuje do teledysku ze słynnymi „Aniołkami Napieralskiego”. Sam polityk intensywnie korzysta z kanałów social media, a zwłaszcza popularnych mikroblogów. Posiada również swój profil na Facebooku, a także kanał na Youtube. Kandydat SLD buduje tym samym ...
-
Media tradycyjne coraz chętniej korzystają z social media
... przypomina sinusoidę o stale rosnącej skali - w dwuletniej rozpiętości od 80 do 770 cytowań! To największa różnica pośród wszystkich badanych przez IMM social mediów. Interesująca jest również zależność pomiędzy przemiennym zainteresowaniem dziennikarzy postami z Facebooka i Twittera. Facebook „wyraża” sportowe emocje W lutym 2014 roku liczba ...
-
Social media 2017. Zasięg i intensywność korzystania
... Instagram ze Snapchatem: 78% użytkowników Snapchata korzysta z Instagrama, a 49% użytkowników Instagrama korzysta ze Snapchata. Serwisem, który skupia najbardziej aktywnych użytkowników social mediów jest natomiast Tumbrl – przynajmniej 6 na 10 internautów, którzy z niego korzystają, korzysta także z innych analizowanych platform. Weronika Niżnik ...
-
Social media w pracy rekrutera. Są zalety, są wady
... .pl we współpracy z ekspertami Uniwersytetu Warszawskiego postanowili sprawdzić, jakie social media i w jaki sposób najczęściej wykorzystują rekruterzy. Oto, co udało się ustalić. ... talentów. Największy odsetek badanych HR-owców wskazał, że zawsze lub często korzysta z LinkedIn w procesie rekrutacji (34%). Relatywnie ważne miejsce w procesach ...
-
Budowanie świadomości marki w social media
... treści Teraz, kiedy najważniejsze elementy zostały zidentyfikowane, należy zająć się opracowaniem właściwej strategii content marketingowej. Aby nakreślić plan treści związanych z social media, marki polegają zazwyczaj na konceptach bezpośrednio związanych z tym, co sprzedają lub czym się zajmują. To jednak dosyć krótkowzroczne podejście ...
-
Lubię to i kupuję to? Czy social media sprzedają?
... korzysta z niego ponad 30% osób w wieku 55+. Followersi Różne marki w social media „lajkuje” 42% użytkowników. Nieco częściej robią to kobiety niż mężczyźni (+6 p.p przewagi) i młodsi konsumenci. Właściwie można powiedzieć, że skłonność do lubienia i śledzenia marek w social ...
-
Social Customer Care. 5 kroków do sprawnej komunikacji z klientami
... korzysta z mediów społecznościowych za pomocą urządzeń mobilnych. Dlatego też działania Social Customer Care powinny być kierowane do użytkowników smartfonów ... social media, z czego ponad 14 mln, czyli ponad 82%, korzysta z nich poprzez mobile. Widzimy więc doskonale, że oba obszary mocno się przenikają. W codziennym kontakcie w social media z ...
-
Polscy PR-owcy a social media
... pod uwagę znikomą popularność tego kanału wśród polskich internautów. Informacje o badaniu Badanie „PR-owcu, co wiesz o social media?” jest pilotażowym projektem związanym z uruchomieniem portalu i usługi Kompas Social Media. Badanie przygotowane przez zespół PRoto.pl i Instytutu Monitorowania Mediów przeprowadzono za pomocą ankiety dostępnej na ...
-
ESET Social Media Scanner
Firma ESET, producent rozwiązań antywirusowych, z których korzysta ponad 3,5 mln Polaków, udostępniła samodzielne narzędzie, pozwalające chronić profil użytkownika w popularnym serwisie społecznościowym Facebook. ESET Social Media Scanner identyfikuje odnośniki, które prowadzą do stron WWW zawierających złośliwą zawartość lub próbujących wyłudzać ...
-
Social media: frustracja przyćmiewa przyjemność
... social media ciągle potrafią nastrajać nas pozytywnie, coraz częściej jednak są źródłem zdecydowanie negatywnych odczuć. Okazuje się bowiem, że pokaźna grupa użytkowników odwiedza social media dla dobrze kojarzących się korzyści. 65% korzysta ... bawimy się przy okazji świąt i wakacji (43%). Social media to jednak nie tylko przyjemności. Przeszło 7 ...
-
Social media w różnych branżach
... 840 grup dotyczących reklamy, marketingu oraz image’u w sieci społecznościowej Goldenline, a także ponad 370 grup dotyczących mediów i dziennikarstwa. Informacje o raporcie Raport Social Media opracowany na podstawie analiz przeprowadzonych w 22 krajach sieci Ecco Network ma charakter poradnikowy, uwzględniający specyfikę takich rynków jak Niemcy ...
-
Jak e-sklepy wykorzystują social media?
... online - tak wynika z badania "Co nakręca e-commerce". Partnerem części dotyczącej social media jest NapoleonCat.com. Badanie przeprowadzone zostało przez CubeResearch. Wśród ... wzrost znaczenia treści video w polskim e-commerce. 28 proc. sklepów deklaruje, że korzysta z YouTube. Według danych NapoleonCat.com Leroy Merlin Polska odnotował już ...
-
Social media i marketing treści: jak zwiększyć ich skuteczność?
... podjęcia akcji (Call to action) Publikowanie nowych treści (szczególnie w środowisku social media) zakłada też wykorzystanie tzw. zachęcenia do podjęcia akcji (ang. ... poddane analizie i raportowaniu. Podsumowanie Skuteczne działania z zakresu marketingu treści i social media wymagają zastosowania sprawdzonych zasad, opracowanych i doprowadzonych do ...
-
Social Engineering czyli współczesne zagrożenia sieci komputerowych
... stała się jednym z narzędzi współczesnych hackerów, crackerów. Hackerem, który opanował sztukę Social Engineeringu do perfekcji jest znany chyba wszystkim, Amerykanin Kevin Mitnick, ... pracownik posiada terminal dostępowy z indywidualnym lub zbiorowym hasłem (hasło, z którego korzysta np. zespół pracowników). Istnieje wtedy duża liczba kont. Gdy mamy ...
Tematy: -
Do Google po poradę lekarską, po humor na social media
... 2023 r. Umożliwiają określenie, z jakiego typu stron użytkownicy trafili do danego serwisu w podziale na: direct (bezpośrednie wejścia na stronę), search (wyszukiwarki), social (media społecznościowe) oraz referral (pozostałe źródła). Dane dostępne są dla stron audytowanych i nieaudytowanych, w podziale na platformy PC, Phones oraz PC ...
-
Social media opanowane przez kobiety i reklamy?
... użytkowników social media” prezentuje, kim są osoby korzystające z mediów społecznościowych, z uwzględnieniem ich demografii. „Porównanie platform social ... nich najpopularniejsze. Kobiety aktywniejsze w social mediach Jak wynika z danych, niemal 28 mln internautów w wieku 7-75 korzysta z mediów społecznościowych. Większość z nich stanowią ...
-
Social media 2024. Kto i jak korzysta?
... 55 do 75 lat, ale najbardziej zaangażowane są osoby młode. Jak wygląda konsumpcja social mediów w Polsce? Które serwisy dominują na rynku reklamowym? Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Kto najczęściej korzysta z mediów społecznościowych? Z jakich mediów społecznościowych korzystają kobiety, a z jakich mężczyźni? Z jakich serwisów korzystają ...
-
Branża budowlana a social media
... ,6%) wykorzystuje możliwości „światowej pajęczyny”. Raz w tygodniu z zasobów Internetu korzysta 6,2% badanych. Mniejszą częstotliwość niż raz w tygodniu deklaruje ... cen, forach, blogach, profilach społecznościowych itp. E-commerce przeistoczył się w social commerce. A jakie znaczenie przypisywane jest opiniom wyrażanym w sieci o markach i ...
-
Orange na kartę: #hello5G i Social Pass w usłudze bez limitu
... sieci, pakiet 20 GB w kraju, ale też dostęp do #hello5G i Social Pass. W ramach Social Pass klienci mogą korzystać, za darmo i bez ograniczeń danych, z najpopularniejszych ... do swoich potrzeb. W każdej chwili podczas korzystania z usługi bez limitu z 5G i Social Pass można dokupić dodatkowe 5GB za 5 zł. Takich zakupów może być dowolna ilość, ...
-
Social media a prywatność i wizerunek w sieci
... opublikowanego przez Polskie Badania Internetu raportu "Prywatność i własny wizerunek w przestrzeni social media" wynika, że ponad 18 milionów Polaków korzysta z serwisów społecznościowych. W internetowe społeczności zaangażowani są niemal wszyscy - w przeciągu miesiąca zagląda na nie 99 proc. internautów. Większość z nich zostawia w sieci ...
-
Personal branding w social media
... aby otrzymać dobrą posadę. Nasze imię i nazwisko w social media to marka, którą tworzymy codziennie - podaje GoldenLine. Social media pracują dla Twojej kariery Wraz z ... wyszukujących pożądanych kandydatów, posiadających poszukiwane cechy oraz umiejętności. W portalu GoldenLine korzysta z nich już ponad 1 200 specjalistów do spraw zatrudnienia. - ...
-
Raporty spółek giełdowych w social media?
... poparte głęboką i rzetelną analizą. Może właśnie dlatego tylko 14% Polaków korzysta z social mediów przy podejmowaniu decyzji finansowych (badanie IPSOS dla ING), czyli dokładnie tyle samo, co liczba firm w USA, która w 2012 roku używała social mediów do komunikacji giełdowej. Joanna Błeszyńska-Wysocka, Radca Prawny z Kancelarii ...
-
Polaków beztroska w social media
... niefrasobliwość. Dowodzi jej opracowany przez Procontent Communication raport „Bezpieczeństwa w social media”. Z opracowania wynika m.in. że aż 55% z nas nie ... pokoleniem digital natives, najchętniej loguje się poprzez Facebooka na serwisy zewnętrzne – korzysta z tego 47% ankietowanych.” – dodaje Aleksandra Młyńska. Nasze profile na Facebooku ...
-
Kim są użytkownicy social media w Polsce?
... badania platformy do zarządzania komunikacją w social media NapoleonCat wynika m.in., że z Facebooka i Messengera najaktywniej korzystają użytkownicy w wieku ... że ulubionym medium społecznościowym Polaków jest platforma stworzona przez Marka Zuckenberga. Z Facebooka korzysta w naszym kraju już 16,3 mln internautów powyżej trzynastego roku życia. 3 ...
-
Treści wizualne a strategia social media
... social media? Czy Twoje treści są wystarczająco elastyczne, aby zaangażować fanów w czasie rzeczywistym? ... oryginalny hashtag, specjalne miejsce przeznaczone na „selfies”, komputery ze zdjęciami, gotowymi do opublikowania w social media, wszechobecne Wi-Fi i iPady w każdym pokoju, aby dzielenie się zdjęciami nie przysparzało większych problemów ...
-
Polscy internauci a firmy w social media
... Facebooka nie cieszy się jak na razie popularnością wśród polskich internautów. Zdecydowana większość użytkowników tego serwisu (94 proc.) w ogóle nie korzysta z opcji kupowania na profilach sklepów. Głównym powodem rezygnacji z dokonywania tego typu transakcji jest inne wykorzystanie serwisu – dla 74 proc. respondentów ...
-
Kurorty nadmorskie w social media
Za oknem zawitała zima, jednak do wakacji pozostało już tylko 5 miesięcy. Postanowiliśmy sprawdzić, jak nadmorskie samorządy korzystają z możliwości kontaktu z turystami i mieszkańcami za pośrednictwem najpopularniejszej obecnie platformy społecznościowej jaką jest Facebook. Największe miasta w Polsce już dawno zaczęły walkę o integrację z ...
-
Social media a poszukiwanie pracy
... pytany (37%) przyznał, że używa swojego profilu świadomie w celu prezentowania siebie jako pracownika. Zdecydowana większość badanych (89%) deklaruje jednak, że korzysta z mediów społecznościowych jedynie w celach prywatnych – do śledzenia wiadomości dotyczących ich rodzin, bliskich i znajomych. - Odpowiedzi polskich badanych nie odbiegają w tej ...
-
Social media a B2B
... reprezentujący firmę badawczą Forrester Research Polska informuje słuchaczy, że największy odsetek internautów korzystających z mediów społecznościowych jest właśnie w naszym kraju. Z social mediów korzysta aż 95 proc. polskich użytkowników internetu! Na drugim miejscu Szwecja – 87 proc. To niejedyne badanie, które dowodzi ogromnego potencjału ...
-
Politycy w social mediach: posłowie czy już influencerzy?
... Twitterze i Instagramie zamyka poseł Witold Czarnecki z PiS (follow ratio = 0,99). Rada Ministrów w social mediach Największą liczbą obserwujących na X wśród członków Rady Ministrów może pochwalić ... Twitter (X) niż Instagram (różnica w popularności jest istotna statystycznie). Obecnie z X korzysta blisko 86% posłów. Konto na Instagramie posiada 58% ...