-
Jak oswoić swoje stanowisko pracy?
... i pracodawców, jest kwestia ergonomii miejsca pracy, tj. dostosowywania go do właściwości psychofizycznych danej osoby. Jej istotą jest takie zaaranżowanie biurka, krzesła, komputera i innych przedmiotów, by praca była efektywna, przyjemna i nie wpływała negatywnie na nasze zdrowie i samopoczucie. Gdy dużo czasu siedzisz przy ...
-
Gdzie szukać pracy zdalnej?
... Wielkiej Brytanii - mówi Szymon, którego kariera zaczęła się rozwijać w dość niespodziewany sposób. - Studiowałem zarządzanie nieruchomościami, później pracowałem w eksporcie, sprzedawałem krzesła biurowe, prowadziłem też księgowość międzynarodową. W końcu żona, która jest graficzką, namówiła mnie, żebym coś zmienił. Po kilku miesiącach prób nauki ...
-
Savoir vivre w open space
... i… wirusy? Pamiętaj o tym, że rzeczy na wspólnej przestrzeni nie zawsze są wspólne. Pożyczanie bez pytania długopisów, innych przyborów biurowych czy krzesła to główne grzechy współpracowników. Jeśli więc potrzebujesz czegoś, co nie jest twoje, upewnij się, do kogo należy dany przedmiot i czy ...
-
Produkcja zatrudnia. Pomimo pandemii rekrutacja pracowników trwa
... końca 2020 roku, zrobili krok dalej i zapewnili swoim pracownikom komfortowe warunki pracy finansując niezbędne wyposażenie do pracy – np. biurka czy krzesła biurowe – komentuje Aleksandra Kurasiewicz, Senior Client & Team Manager, Antal Engineering & Operations.
-
Prywatny najem mieszkań: koszty remontu i wyposażenia w PIT
... wyposażenie mieszkania zakupione zostały dwa łóżka (rama, stelaż, pojemnik na pościel) wraz z materacami, szafka nocna, dwie szafy, dwa biurka, dwa krzesła biurowe, dwie lampy biurkowe, komplet poduszek i narzuty. Wymienione zostały zamki w drzwiach wewnętrznych, dorobione zostały komplety kluczy do mieszkania. Na wyposażenie łazienki ...
-
Jak obniżyć podatek PIT za 2024 rok?
... i jednocześnie poprawią komfort pracy. Jednym ze skutecznych rozwiązań jest zainwestowanie w wyposażenie biura lub jego remont. Może warto w końcu wymienić wysłużone krzesła biurowe na nowe albo kupić nową niszczarkę do dokumentów? Wydatki do kwoty 10 000 zł można wliczyć jednorazowo w koszty uzyskania przychodu ...
-
Ergonomia stanowiska komputerowego
... na podłodze. Zaleca się stosowanie podnóżków. 9. Jeżeli w zajętej pozycji uda uciskają o krawędź krzesła, zastosowanie podnóżka jest konieczne. Ucisk na tętnice może być przyczyną ... Szerokość przejścia w biurach powinna być nie mniejsza niż 60 cm. 3. Czy materiały biurowe i dokumenty, których używasz są łatwo dostępne, bez pochylania lub skrętu? 4. ...
-
Nowoczesne biuro to większa efektywność pracy
... relaksującego masażu. Młodzi pracownicy często rezygnują ze standardowych miejsc pracy jakim są biurka i krzesła, wolą wykonywać pracę na stojąco, na sofie, miękkich fotelach czy specjalnych siedziskach, ... ścianki, nowoczesne systemy meblowe, systemy siedzisk modułowych, szklane ściany działowe, a także specjalne tzw. „biurowe budki telefoniczne”, ...
-
Wyposażenie sfinansowane dotacją jest kosztem podatkowym
... firmy otrzymała dotację z Urzędu Pracy w kwocie 18.800 zł. Za te środki kupiła komputer, laserowe urządzenie wielofunkcyjne, niszczarkę, meble biurowe, fotel i krzesła. Wartość poszczególnych składników majątku nie przekroczyła netto 3.500 zł (wnioskodawczyni zarejestrowała się jako czynny podatnik VAT). Zainteresowana zadała pytanie, czy ...
-
Praca w biurze typu open space. 10 najbardziej irytujących zachowań
... . Przywłaszczanie długopisów, poszukiwanie rzeczy na biurkach innych osób czy „pożyczanie” krzesła to główne grzechy współpracowników. Chcąc zadbać o relacje w zespole, należy przypomnieć ... też wygłaszanie zdania „poczęstuję się, dobrze?”. Niestety, ale biurowe podjadanie nie swojego jedzenia – zwłaszcza tego pozostawionego w kuchni – to gigantyczny ...