-
Coraz częściej robimy zakupy w internecie. Co kupujemy?
... dowiesz się m.in.: Jakie produkty kupujemy w internecie? Jakie usługi nabywamy online? Gdzie najczęściej kupujemy online? Ile wydajemy w sieci? Agencja Inquiry już po raz piąty przeanalizowała zwyczaje Polaków w zakresie zakupów internetowych. Wyniki pokazują, że aż 80% ankietowanych kupuje w internecie przynajmniej raz w miesiącu, a ponad 1/3 ...
-
Polacy królami świątecznych zakupów w internecie
... Najprawdopodobniej wynika to z coraz większej popularności zakupów w internecie. Jak wynika ze zrealizowanego przez ... internecie mogą zrobić w dowolnie wybranym przez siebie czasie. Internet to także baza opinii innych ludzi o produktach, co docenia aż trzy czwarte kupujących w sieci. Prawie tyle samo badanych deklaruje, że kupuje w Internecie ...
-
Pokolenie 55+ zwiększa zakupy w internecie
... kupuje już co czwarty użytkownik 57+, a co trzeci ma zamiar zwiększyć swoje wydatki w internecie ...
-
Zachowania konsumentów w sieci. Kto, jak i kiedy kupuje?
... cenne dla firm działających w branży e-commerce. Kto zatem, jak i kiedy kupuje przez internet? Z badania "Polski konsument w sieci" wynika, że statystyczny e-kupujący to ... , udowodniła, że aż 42 proc. respondentów zdecydowała się już na sprzedaż w internecie. Prowadzą własny sklep internetowy, bądź też sprzedają za pośrednictwem serwisów ...
-
Częsta sprzedaż w internecie (na allegro) z podatkiem VAT
... na baczności muszą mieć się ci, którzy parają się sprzedażą w internecie. Takie transakcje bowiem nie są anonimowe. Gdzie jest granica mówiąca o tym, ... częstotliwością, a dodatkowo okaże się, że dany podatnik nie tylko sprzedaje ale i kupuje, istnieje duże prawdopodobieństwo, że prowadzenie działalności gospodarczej zostanie przez organy podatkowe ...
-
Polacy a bezpieczne zakupy w Internecie
... kupuje odzież, obuwie oraz dodatki – torby, paski, galanterię. Jeszcze niedawno wydawało się, że kupno ubrań w Internecie ...
-
Buty online - tak kupuje Polak
... ostatnio przez Sarenza, aż 45% ankietowanych swoją ostatnią parę butów kupiło właśnie w Internecie. I nie tyczy się to tylko kobiet. Wprawdzie panowie są jeszcze tradycjonalistami i ... mężczyźni do zakupu obuwia podchodzą w sposób racjonalny. Co drugi kupujący przyznaje, że kupuje buty wtedy, gdy są mu potrzebne, 41% badanych najczęściej robi to w ...
-
Promocja produktu nie tylko w Internecie
... zwane powszechnie hostessami, nadal są niezwykle skuteczne. Reklama - czy to w TV, czy w internecie - bardzo pobudza ślinianki i człowiek na pewno przyjdzie do sklepu, ale ... Wiele osób przychodzi po bardzo konkretny produkt wybranej marki, ale ostatecznie kupuje zupełnie inny. Reklama zadziałała, ale informacje w alejkach zadziałały bardziej. Wynika ...
-
Co kupujemy w Internecie?
... większość, bo aż 61 proc. spośród kupujących książki, albumy i płyty w Internecie, stanowiły kobiety. Jednak Polacy korzystają także z coraz bardziej zróżnicowanej oferty sklepów ... kupowanymi produktami w sklepach internetowych są książki, filmy i muzyka; coraz więcej Polaków kupuje przez Internet także sprzęt elektroniczny i odzież; tylko 17 proc. ...
-
M-commerce rośnie w siłę. Kto i jak kupuje przez telefon?
... zakupu również w tym kanale. Wśród konsumentów mobilnych 39% kupuje regularnie z wykorzystaniem urządzenia mobilnego, ale - w przypadku podejmujących decyzję zakupową na ... dedykowane zniżki. 3/4 konsumentów potwierdza, że informacje tego typu, znalezione w Internecie, zachęcają ich do wizyty w sklepie offline. Czytaj także: - Gwarancja zwrotu ...
-
Co Polacy kupują w internecie?
... internautów w Polsce przyznaje się, że w ciągu ostatnich 6 miesięcy przynajmniej 3 razy zrobiła zakupy w internecie, co w porównaniu z wcześniejszymi statystykami jest pozytywnym wynikiem. Najczęściej kupowanymi artykułami w internecie są: książki (kupuje je ponad 50% internautów), płyty CD oraz sprzęt komputerowy wraz z akcesoriami (niecałe 30 ...
-
Digital goods po polsku. Jakie treści i usługi cyfrowe kupuje Kowalski?
... przeprowadzonego w październiku 2016 na zlecenie Digital Virgo wynika, że 65% polskich internautów kupuje w sieci treści i usługi cyfrowe. Najczęściej są to osoby młode, do 24 ... od jakiegoś czasu udostępniają swoim abonentom możliwość rozliczania się za zakupy w Internecie za pomocą metody direct billing, polegającej na doliczeniu kwoty transakcji do ...
-
Grupa Polsat kupuje Interię
... produkowanych już obecnie na potrzeby 34 kanałów telewizyjnych z logiem Polsatu. Dla Grupy Polsat, Interia będzie również głównym polem działań marketingowych w Internecie całego jej portfolio usług i produktów. Doradcą prawnym Telewizji Polsat przy transakcji był Greenberg Traurig Grzesiak sp.k. a Trigon pełnił rolę doradcy ...
-
Zorganizowana przestępczość w Internecie
... popełniania przestępstw przez „zwykłych” hakerów. Informatyczni najemnicy. Zorganizowana przestępczość kupuje na czarnym rynku wiedzę informatyków, a następnie wykorzystuje ją do ... akcji. Przestępcy kupują tanie akcje jakiejś firmy, a następnie rozpowszechniają w Internecie fałszywe informacje biznesowe na jej temat w celu zawyżenia cen tych akcji ...
-
Product placement w Internecie?
... kupuje produkty, o których dowie się właśnie z tego źródła. W coraz większym stopniu postawy konsumenckie kreowane są za pośrednictwem mediów społecznościowych. Niemal każda marka, zwłaszcza skierowana do młodych ludzi, wykorzystuje je jako jeden z głównych kanałów komunikacji. Reklama od kuchni W promocji firm z branży FMCG w Internecie ...
-
Wiosenne zakupy w Internecie
... sortowania – w zależności od ceny, regionu czy stanu przedmiotu. Kto kupuje od nas? Najczęściej Niemcy i Szwajcarzy. Według przeprowadzonych w ubiegłym roku przez TNS OBOP badań na zlecenie eBay, Polacy deklarowali większą chęć kupowania w Internecie w porównaniu do roku poprzedniego. Wśród powodów satysfakcji z elektronicznych zakupów Polacy ...
-
Seniorzy a zakupy w Internecie
... nich dzieci czy wnuki. Ciężko natomiast oszacować jaki procent seniorów kupuje właśnie w taki sposób – za pośrednictwem innych. Użytkownicy 55+, którzy sami ... osób starszych to z całą pewnością nowocześni seniorzy – sprawnie poruszają się w internecie, chętnie kupują online. Robiąc zakupy przez Internet najchętniej płacą przelewem internetowym ...
-
7 faktów i mitów o zarabianiu na treściach w internecie
... reportaże, felietony znanego i lubianego dziennikarza czy teksty eksperckie. Czytelnik tradycyjnej prasy kupuje ją po stwierdzeniu, że w środku znajduje się wysokojakościowy content, za ... go agresywnymi przekazami reklamowymi. Zakładanie nowych serwisów i blogów nie ma sensu – w internecie znajduje się ich zbyt wiele Mit. Nawet jeżeli każdego dnia ...
-
Najpierw lajk, a potem pieniądze. Jak kupuje pokolenie Y?
... z głównych czynników wpływających na zmianę procesu zakupowego. Nowy typ konsumenta jakim jest millennials to osoba będąca non-stop online. Spędza on w Internecie dwa razy więcej czasu niż jego rodzice, a tylko 8 proc. z nich nie posiada aktywnego konta w kanałach social media. Millennialsi to osoby ...
-
Polski e-konsument 2010
... w Internecie biżuterię i zegarki oraz artykuły dla zdrowia i urody. Jedynie 2,3% badanych kupuje w Internecie żywność. Kobiety częściej niż mężczyźni kupują w Internecie odzież i obuwie, produkty związane z pielęgnacją zdrowia i urody oraz artykuły dziecięce. Z kolei mężczyźni zdecydowanie częściej niż kobiety zamawiają w Internecie produkty ...
-
E-klient - zachowania nabywców
... - ponad 24% z nich kupuje w Internecie - oraz studenci, z ... kupuje kiedy chce i jak chce, w każdej chwili może przerwać by w przyszłości wrócić na strony sklepu, może oglądać i porównywać oferty jak długo chce. Bariery rozwoju handlu elektronicznego w Polsce Najczęściej wymienianym przez respondentów powodem, dla którego nie kupują w Internecie ...
-
Zakupy internetowe - jak zmienia się e-klient?
... chętnie kupujemy w internecie alkohole oraz specjalistyczny sprzęt np. fotograficzny czy turystyczny. Wśród usług na podium znajdziemy przede wszystkim rezerwacje noclegów (28% badanych dokonało takiego zakupu online w ostatnim roku), bilety kolejowe (27%) oraz płatne serwisy TV (25%). Co piąty Polak kupuje w internecie również bilety ...
-
Zakupy online zupełnie spowszednieją?
... zauważa się wzrost popularności szybkich i wygodnych rozwiązań e-commerce. Potwierdzeniem tego są chociażby rezultaty opracowanego przez Autopay Research badania “Jak kupujemy w internecie 2019”. Czy można się spodziewać, że sieć stanie się w końcu podstawowym miejscem robienia zakupów? Aktualnie odsetek respondentów, którzy deklarują dokonywanie ...
-
Robisz zakupy online? Uważaj na chińskie platformy zakupowe
... wkładamy do cyfrowych koszyków oraz grono przedsiębiorców, od których kupujemy w internecie. Coraz częściej też decydujemy się na zakupy transgraniczne. Przemawia za nimi ... 500 zł. Wielki potencjał, ale i spory problem Połowa spośród kupujących za granicą, kupuje też w krajach spoza Unii Europejskiej, przeważnie wykorzystując do tego platformy ...
-
Zakupy w sieci: kobiety kupują z głową
... i są w dobrej cenie, to decydują się na ich zakup. Przeprowadzone w kwietniu badanie Ceneo.pl wskazuje, że zdecydowana większość kobiet (56,7%) w Internecie kupuje właśnie ubrania i buty. Potwierdzają to również dane popularności tej kategorii w całej porównywarce. W pierwszym kwartale tego roku w porównaniu z ubiegłym rokiem o prawie ...
-
Nie ma cię w e-commerce, nie istniejesz. 84% Polaków robi zakupy online
... e-klientów? Gdzie zamierzamy udać się na zakupy po pandemii? W Internecie kupuje już 84% internautów. To kolejny rok, gdzie odsetek kupujących online rośnie ... nie ma Cię w Internecie, znacznie utrudniasz konsumentom wybór Twojego produktu. Co więcej, konsumenci zaczęli kupować w Internecie częściej - 2-5 razy w miesiącu kupuje już 59% e-klientów - a ...
-
Generacja Z na e-zakupach
... SW Research badania „Generacja Z na zakupach w Internecie” wynika, że 98% populacji młodych Polaków kupuje w e-sklepach przynajmniej raz na pół roku, 84% ... – Pokolenie Z jest szczególnie aktywną grupą wśród kupujących online. Robią oni zakupy w Internecie chętnie i często, a sprzedawcy internetowi konkurują w przyciągnięciu tej grupy do swojej ...
-
Zachowania konsumenckie zdominowane przez internet
... proc. najpierw czyta o produkcie w internecie, później ogląda go w sklepie stacjonarnym i dopiero dokonuje zakupu. Co piąty Polak proces zakupowy przeprowadza wyłącznie w sieci – tam wybiera produkt na podstawie dostępnych informacji i kupuje go. Niewiele mniej, bo 18 proc., po przejrzeniu wiadomości w internecie ogląda rzecz w sklepie stacjonarnym ...
-
Świąteczne zakupy online w 2008
... w sieci, najbardziej odpowiada przelew z konta bankowego (61%) lub płatność za pobraniem (48%). Pozostałe formy płatności (np. specjalne karty do transakcji w Internecie, klasyczne karty kredytowe, serwisy pośredniczące typu PayPal) wybierane są sporadycznie przez 1-2% klientów. Informacje o badaniu Badanie D-Link Technology Trend poświęcone ...
-
Jak wygląda polski rynek e-płatności?
... w e-commerce i m-commerce - mówi Adam Tochmański, dyrektor Departamentu Systemu Płatniczego NBP. WYBRANE WYNIKI BADANIA Ile osób kupuje w internecie? 41% ankietowanych zadeklarowało, że zdarza im się kupować elektronicznie w internecie. Najwięcej osób jest z miast między 200-500 tys. mieszkańców (61%), a najmniej ze wsi (33%). Najczęściej są ...
-
Produkty dla dzieci: w sieci kupujemy głównie zabawki
... których kupowania przyznaje się co czwarty badany. Na kolejnym miejscu plasuje się odzież i obuwie dla najmłodszych, które w sieci kupuje 18% respondentów. Nieco rzadziej poszukujemy w Internecie elektroniki (12%) oraz literatury dla najmłodszych (11%). Najmniejszym popytem cieszą się produkty z kategorii karmienie, artykuły szkolne i plastyczne ...
-
Sprytne zakupy przez internet. Czy Polacy są zaradni?
... 300 złotych (odpowiedzi ponad 70% badanych). Co czwarty ankietowany na internetowe zakupy przeznacza kilka godzin tygodniowo. Niecałe 3% badanych przyznało, że kupuje w sieci przez co najmniej 5 godzin w tygodniu, wydając przy tym powyżej 1000 złotych. Tylko jeden na czterdziestu Polaków w ogóle nie kupuje w internecie.
-
Życie w kwarantannie: pora na e-commerce i usługi online
... doskonalić w internecie, to gotowanie (36%), majsterkowanie (22%), programowanie (16%), a nawet strzyżenie włosów (14%). Nauka w sieci obejmuje też opanowywanie praktycznych umiejętności dnia codziennego. Prawie połowa polskich konsumentów (47%) zaczęła ostatnio korzystać z bankowości internetowej, a 42% korzysta z telemedycyny i kupuje leki online ...
-
Polscy konsumenci i zakupy online
... popularnością. Z badania zrealizowanego przez EY wynika, że w sieci kupuje już 57% respondentów, a 2 na 3 przyznaje, że poszukuje w internecie informacji o produktach i ich cenach. To, jak chętnie kupujemy online, w dużej mierze zależy od kategorii produktów (elektronikę kupuje 2 na 10 badanych, a artykuły spożywcze jedynie co 10), ale ...
-
Polscy internauci a kupno mieszkania
... , najłatwiej sprzedać kawalerkę, warszawiacy marzą o Mokotowie, ale kupują na Białołęce – niewiele jest dziedzin, z których każda publikacja jest tak chętnie komentowana w Internecie, jak doniesienia z rynku nieruchomości. Każda prognoza lub analiza rynku publikowana jest przez wiele portali jednocześnie i za każdym razem wywołuje dyskusję ...