-
Jakie błędy popełniamy w marketingu online?
... z Commplace wyjaśniając, że za sukcesem kampanii internetowej stoi nie tyle narzędzie, które wykorzystamy, ile zręczność, z jaką posłużymy się tym narzędziem. Less is more. Czy to słuszna opinia? – Commplace odpowiada. Istotnym problemem dzisiejszego świata zachodniego jest dostrzegalny już niemal na każdej płaszczyźnie przesyt. Marketing ...
-
Marki odzieżowe i ich strategie
... „less is more”. Strategia ta zasadza się na założeniu, że poprzez silny fokus uwagi konsumentów na jakości korzystania z produktu, ułatwiony dzięki maksymalnie uproszczonemu packagingowi i wystrojowi salonu, można wyrobić u konsumentów wsparty racjonalnymi benefitami nawyk wybierania określonej jakości. Tę wyrażoną w słowach „this is enough ...
-
Trendy w budowaniu marki
... nie ma, ale każdy doświadczony projektant z wyczuciem estetyki, z dobrze wypełnionym briefem powinien wiedzieć, kiedy jakie rozwiązanie zastosować. Najlepszą zasadą jest "Less is more". Zatem oszczędna forma z właściwie dobraną typografią. To wydaje się najlepsze rozwiązanie. Kolorystyka Każdy kolor ma inne skojarzenia. Pomarańcz kojarzy nam ...
-
Marketing w e-commerce: jak przygotować dobry newsletter
... lojalności, tak istotnej dla wszystkich sklepów internetowych. Treść samej wiadomości powinna być przemyślana i estetyczna, nieprzeładowana zbyt wieloma informacjami w myśl zasady „less is more”. Oczywiście każdy mail musi zawierać możliwość rezygnacji z subskrypcji, nie tylko bo tak po prostu wypada, ale szczególnie, że nakazuje tak ...
-
Jakie pułapki kryje retargeting?
... legitymuje się wiedzą i doświadczeniem, ale również wyposażona jest w specjalistyczne i nowoczesne technologie. Warto również pamiętać o znajdującej tu zastosowanie zasadzie “less is more” (mniej znaczy więcej), która w tym przypadku oznacza, że korzystanie z wielu platform marketingowych jednocześnie nie jest najlepszym pomysłem. Jak podkreśla ...