-
Sprzedaż obligacji skarbowych X 2013
... o łącznej wartości nominalnej 56 389 700 zł. - Nasze analizy pokazują również, że październik był miesiącem, w którym sprzedaż obligacji dwuletnich wśród kobiet osiągnęła najwyższą wartość w tym roku. – mówi Kamila Gers, Naczelnik Wydziału w Ministerstwie Finansów. – Ponadto, również po raz pierwszy w tym roku kobiety ...
-
Sprzedaż obligacji skarbowych XII 2010
... , gdy sprzedano 498 433 sztuk obligacji dwuletnich. Ten rodzaj papierów dłużnych cieszył się w grudniu br. nieco większym zainteresowaniem mężczyzn niż kobiet. Ci pierwsi wykonali bowiem 2000 transakcji kupna wobec 1860 transakcji dokonanych przez kobiety. Zdecydowanie najwięcej dokonanych transakcji to były transakcje ...
-
Sprzedaż obligacji skarbowych 2012
... obligacji o wartości blisko 1,423 mln zł, w 58 914 transakcjach. Co ciekawe, mężczyźni chętnie inwestowali w obligacje dziesięcioletnie oraz czteroletnie. Wśród kobiet natomiast największym zainteresowaniem cieszyły się obligacje dwuletnie i dziesięcioletnie. W 2012 roku kobiety kupiły blisko 9,5 mln sztuk obligacji, w 43 618 transakcjach. Wartość ...
-
Sprzedaż obligacji skarbowych III 2013
... mężczyźni chętniej inwestują w obligacje trzy- i dziesięcioletnie. Wartość zakupów trzylatek wyniosła w marcu 42 063 sztuk w przypadku mężczyzn i 18 748 sztuk w przypadku kobiet. 192 164 sztuk obligacji EDO nabyli mężczyźni, a kobiety 130 941 sztuk. Natomiast w zbliżonej proporcji zarówno kobiety, jak i mężczyźni zdecydowali się ...
-
Sprzedaż obligacji skarbowych IX 2013
... wzrost sprzedaży o niemal 13,5 tys. sztuk, czyli o 1,35 mln zł. Obligacje trzyletnie we wrześniu cieszyły się także dość dużym zainteresowaniem kobiet. 43,8% wszystkich sprzedanych trzylatek o łącznej wartości nominalnej 4 508 600 zł kupiły kobiety. W porównaniu do poprzedniego miesiąca ich udział wśród kupujących ...
-
Sprzedaż obligacji skarbowych XI 2010
... 2010 roku – sprzedano wówczas 971 340 sztuk obligacji dwuletnich. Ten rodzaj pierwszorzędnych papierów dłużnych cieszył się w listopadzie br. podobnym zainteresowaniem kobiet i mężczyzn, którzy wykonali niemal podobną ilość transakcji (odpowiednio; 2 073 i 2 035). Zdecydowanie najwięcej dokonanych transakcji trzymało się w przedziale 100-500 sztuk ...
-
Sprzedaż obligacji skarbowych I 2011
... wcześniej (sprzedano wówczas 951 659 sztuk „dwulatek”). Ten rodzaj skarbowych papierów dłużnych cieszył się w styczniu br. większym zainteresowaniem mężczyzn niż kobiet. Ci pierwsi kupili bowiem blisko o 140 tys. szt. „dwulatek” więcej. Zdecydowana większość z nich to były transakcje średniej wielkości – między 100 ...
-
Sprzedaż obligacji skarbowych IV 2011
... najchętniej kupowane papiery skarbowe przeznaczone dla inwestorów indywidualnych. Pod względem ilości transakcji i liczby nabytych obligacji cieszyły się one podobnym zainteresowaniem kobiet, jak i mężczyzn. Podobnie jak w poprzednim miesiącu, najwięcej sprzedano ich w pakietach średnich liczących od 100 do 500 sztuk, oraz w dużych, liczących ...
-
Sprzedaż obligacji skarbowych V 2011
... . Większość z nich została kupiona w dużych pakietach, liczących ponad 1000 szt. Pod względem liczby nabytych obligacji cieszyły się one podobnym zainteresowaniem kobiet, jak i mężczyzn, natomiast mężczyźni dokonali prawie dwa razy więcej transakcji. Oprocentowanie roczne obligacji czteroletnich w maju 2011 r. wynosiło 5 proc. Obligacje ...
-
Sprzedaż obligacji skarbowych II 2013
... wynik daje spojrzenie na pozostałe dwa rodzaje skarbowych papierów dłużnych. Okazuje się, że zarówno w przypadku trzy- jak i dziesięciolatek, to więcej kobiet zdecydowało się na ich zakup w ramach zamiany. Wartość dyskonta zakupów pań wyniosła: EDO0223 1 435 zł i TOZ0216 572 zł i odpowiednio zakupy ...
-
Sprzedaż obligacji skarbowych IV 2013
... wartości nominalnej opiewającej na 9,030 mln złotych. Pozostałą liczbę 51 000 sztuk zakupiły podmioty gospodarcze. Patrząc na procentowy udział zakupów kobiet i mężczyzn w liczbie transakcji dla dziesięciolatek, nie obserwujemy istotnych rozbieżności. Liczba dokonanych przez mężczyzn transakcji to 58% całości – mówi Małgorzata Jabłońska ...
-
Sprzedaż obligacji skarbowych VIII 2013
... – tutaj sprzedaż, w porównaniu do miesiąca ubiegłego, wzrosła pięciokrotnie (z 25 068 do 130 997). Trzylatki cieszyły się także dość dużym zainteresowaniem kobiet – nabyły one 88 877 tych papierów dłużnych. Więcej niż dziesięciolatek (67 633) oraz mniej od liczby czterolatek (104 395). Dużym ...
-
Sprzedaż obligacji skarbowych III 2009
... obligację o 10 groszy mniej niż stanowi cena emisyjna. Typowy inwestor nabył przeciętnie około 500 sztuk „dwulatek”. Statystyki sprzedaży pokazują, liczba kobiet kupujących „dwulatki” minimalnie przekroczyła liczbę mężczyzn. W marcu – podobnie jak w poprzednich miesiącach - najwięcej papierów dwuletnich (31,6 proc.) trafiło do mieszkańców ...
-
Sprzedaż obligacji skarbowych V 2010
... stopy WIBOR6M. Być może tym można tłumaczyć większe zainteresowanie tą formą inwestycji wśród mężczyzn, których zainteresowanie giełdą jest większe niż u kobiet – podsumowuje Anna Suszyńska. Co szósta obligacja czteroletnia kupiona przez Internet W maju sprzedano 158 636 sztuk obligacji czteroletnich (COI0514) z czego niemal ...
-
Sprzedaż obligacji skarbowych III 2011
... sztuk „dwulatek”). Pod względem ilości transakcji i liczby nabytych obligacji, „dwulatki” – podobnie jak miesiąc wcześniej – cieszyły się niemal takim samym zainteresowaniem kobiet, jak i mężczyzn. Najwięcej sprzedano ich w pakietach średnich liczących od 100 do 500 sztuk, oraz w dużych, liczących powyżej 1000 sztuk. Poprzez ...
-
Debiut Hygienika SA na Catalyst
... , którego dotychczas zanotowano na rynku obligacji. Działalność emitenta Obecnie podstawowa oferta produktowa Emitenta obejmuje pieluszki dla dzieci, artykuły higieniczne dla kobiet oraz pieluchy dla dorosłych. Emitent poprzez nowoczesne sieci handlowe w Polsce i Europie (m.in. w Czechach, Słowacji, Chorwacji, Słowenii, na Litwie i Białorusi ...
-
Nowe trzyletnie obligacje skarbowe
... oszczędzania. „Trzylatki” są jedynymi obligacjami o charakterze rynkowym – można nimi handlować na giełdzie oraz na rynku regulowanym MTS-CeTO. „Dwulatki” popularne wśród kobiet Spora część inwestorów czeka jednak na szczegóły oferty papierów dwuletnich, od lat cieszących się największą popularnością. Oprocentowanie sierpniowej emisji zostało ...
-
Sprzedaż obligacji skarbowych XI 2008
... To oznacza powrót do widocznego wcześniej trendu. Jedynie w rekordowym pod względem popytu październiku wśród kupujących „dwulatki” było więcej mężczyzn, niż kobiet. W listopadzie najwięcej papierów dwuletnich (23,3 proc.) trafiło do mieszkańców województwa mazowieckiego. „Trzylatki” nowej serii Listopad był pierwszym miesiącem sprzedaży „trzylatek ...
-
Sprzedaż obligacji skarbowych VI 2009
... Polskiego, przez telefon oraz przez Internet. „Dwulatki” szczególnie popularne wśród kobiet Kolejny już raz najbardziej popularnym instrumentem okazały się „dwulatki” o stałym oprocentowaniu ... „dwulatek” pokazują, że papiery te cieszą się szczególnym zainteresowaniem wśród kobiet. Kupiły one obligacje dwuletnie za 92,6 mln zł, co stanowiło aż ...
-
Sprzedaż obligacji skarbowych IX 2008
... Finansów. Typowy inwestor kupował przeciętnie około 500 sztuk „dwulatek”. W dalszym ciągu statystyki sprzedaży pokazują, że wśród nabywców „dwulatek” jest więcej kobiet, niż mężczyzn (inaczej, niż w przypadku innych typów obligacji). Jednak średnia suma, jaką inwestują kobiety, jest mniejsza, niż wśród mężczyzn. We ...
-
Sprzedaż obligacji skarbowych X 2008
... przeciętnie około 500 sztuk „dwulatek”. W październiku po raz pierwszy od dłuższego czasu liczba mężczyzn kupujących papiery dwuletnie przekroczyła liczbę kobiet. W październiku najwięcej papierów (24,2 proc.) znalazło nabywców w województwie mazowieckim. „Trzylatki” w cenie Październik był ostatnim miesiącem sprzedaży „trzylatek” serii TZ0811 ...
-
Sprzedaż obligacji skarbowych XII 2008
... nabył przeciętnie około 500 sztuk „dwulatek”. Statystyki sprzedaży za grudzień 2008 r. pokazują, że liczba kupujących „dwulatki” mężczyzn nieznacznie przekroczyła liczbę kobiet. Do tej pory w przypadku papierów dwuletnich zwykle to kobiety przeważały wśród nabywców. W grudniu najwięcej papierów dwuletnich (27,5 proc.) trafiło do ...
-
Sprzedaż obligacji skarbowych I 2009
... o 10 gr mniej od ceny emisyjnej. Typowy inwestor nabył przeciętnie około 500 sztuk „dwulatek”. Statystyki sprzedaży pokazują, że ponownie liczba kobiet kupujących „dwulatki” przekroczyła nieznacznie liczbę mężczyzn. W styczniu najwięcej papierów dwuletnich (20 proc.) trafiło do mieszkańców województwa mazowieckiego. Koniec sprzedaży starej ...
-
Sprzedaż obligacji skarbowych II 2009
... mniej niż stanowi cena emisyjna. Typowy inwestor nabył przeciętnie około 500 sztuk „dwulatek”. Statystyki sprzedaży pokazują, że kolejny raz liczba kobiet kupujących „dwulatki” przekroczyła nieznacznie liczbę mężczyzn. W lutym najwięcej papierów dwuletnich (21,6 proc.) trafiło do mieszkańców województwa mazowieckiego. Nowa seria papierów ...
-
Sprzedaż obligacji skarbowych IV 2009
... 500 sztuk „dwulatek”, choć spora część nabywców poprzestała na zleceniach opiewających na 50 i mniej papierów. Statystyki sprzedaży pokazują, że liczba kobiet kupujących „dwulatki” znów przekroczyła liczbę mężczyzn. W kwietniu – podobnie jak w poprzednich miesiącach - najwięcej papierów dwuletnich (28,3 proc.) trafiło do mieszkańców województwa ...
-
Sprzedaż obligacji skarbowych V 2009
... ”, choć spora część nabywców poprzestała na zleceniach opiewających na 50 i mniej papierów. Statystyki majowej sprzedaży pokazują, że tym razem liczba kobiet kupujących „dwulatki” znów była wyższa niż liczba mężczyzn. Średnio to jednak mężczyźni składają większe zlecenia zakupu. W maju – podobnie jak w poprzednich ...
-
Sprzedaż obligacji skarbowych VII 2009
... opiewających na 50 i mniej papierów. Statystyki lipcowej sprzedaży „dwulatek” pokazują, że papiery te cieszą się w dalszym ciągu szczególnym zainteresowaniem wśród kobiet. Kupiły one obligacje dwuletnie za 92,6 mln zł, co stanowiło 48 proc. wartości ich łącznych zakupów. Co ciekawe, kobiety stanowiły ...
-
Sprzedaż obligacji skarbowych II 2011
... (sprzedano wówczas 692 947 sztuk „dwulatek”). Pod względem ilości transakcji i liczby nabytych obligacji „dwulatki” cieszyły się niemal takim samym zainteresowaniem kobiet, jak i mężczyzn. Najwięcej sprzedano ich w pakietach liczących od 100 do 500 sztuk. Poprzez e-kanały (Internet, konto Inteligo, telefon) nabyto w lutym ...
-
Sprzedaż obligacji skarbowych V 2013
... dwuletnie, ich sprzedaż rozłożyła się niemal po równo między obiema płciami (240 049 – nabyły kobiety, a 267 331 mężczyźni). Nadal niewiele kobiet inwestuje w obligacje dziesięcioletnie – ich zakupy to 37 procent całości. Podsumowując, udział mężczyzn w zakupie obligacji jest wyższy i ta tendencja dotyczy wszystkich ...
-
Rodzinne Obligacje Skarbowe jak kulą w płot?
... dziecka i spłatę długów (10 proc. panów wobec 7 proc. pań), natomiast kobiety z większą częstotliwością deklarowały wydatki na zakup zabawek (14 proc. kobiet wobec 10 proc. mężczyzn) oraz bieżące wydatki (36 proc. pań wobec 25 proc. panów). To, że Polacy nie są mistrzami ...
-
KIG: "Pracodawca godny zaufania" 2011
... dba o rozwój pracowników poprzez takie projekty rozwojowe jak: Energetyczne przywództwo czy Liga Mistrzów. Orlen nie zapomina także o matkach, które po urlopie wracają ... . Mottem portalu jest hasło „Siła kobiet – siłą firmy”, ponieważ tworzenie udogodnień dla pełnego wykorzystania potencjału kobiet przynosi korzyści zarówno kobietom, jak i samej ...
-
Polska Ekstraklasa 2013
... hegemonię na kilka następnych lat. Odpowiedź brzmi – raczej nie. Liga Europy to jednak nie Liga Mistrzów. Jednak niełatwo będzie zdetronizować Wojskowych. Najbliżej tego mógłby ... 27% widzów oglądających Legię w TV. Druga w tej kategorii Lechia gromadziła 26,9% kobiet przed telewizorami. Najwięcej fanów na Facebooku ma również Legia Warszawa (284 tys ...
-
Ile zarobisz na graniu w gry komputerowe?
... organizowane są również międzynarodowe turnieje na światową skalę. Pierwsza zawodowa liga graczy (występowała pod nazwą Cyberathlete Professional League) powstała 23 ... . Tabela 3. przedstawia wynagrodzenia zawodniczek, które osiągnęły najwyższe zarobki. Wśród kobiet zajmujących się e-sportem występuje spore zróżnicowanie, jeśli chodzi o gry w jakich ...
-
Gaming i e-sport: zyskują popularność czy nie?
... karciane (35%), przy czym wszystkie te kategorie są znacznie bardziej popularne wśród kobiet. Mężczyźni częściej wybierają gry akcji i strzelanki, a także strategiczne, wyścigowe oraz sportowe. ... są również takie imprezy e-sportowe jak Ultraliga, Valorant Champions oraz Liga CyberSport. Dość popularna wśród graczy e-sportu jest także impreza ESL One ...