-
Reklama piwa i wina bezalkoholowego - nie dla małoletnich?
... lub podobnych opakowań, podobnych etykiet – zatem ich reklama podlegać będzie tym samym przepisom, co reklama alkoholi. Wszelkie produkty, które zawierają nazwę ... alkoholowych szczególnie wśród dzieci i młodzieży, gdyż spożywanie przez dzieci oraz młodzież piwa bezalkoholowego wyrabia nawyki konsumpcji piwa w życiu dorosłym.” i komunikuje „warto ...
-
Młodzież w świecie reklamy
... , przyznając wprost, że nigdy nie weryfikuje informacji zawartych w reklamach. Z badań wynika, że młodzież często dokonuje domowych zakupów. Co piąty pytany otrzymuje od rodziców pieniądze i ... lub jest przez nich pytanych o zdanie. To sprawia, że dzieci i młodzież mają wpływ na wiele domowych zakupów. Częste zakupy, jakich dokonują nastolatki ...
-
Reklama jako propozycja zawarcia umowy
... odbiorców np. młodzież, gospodynie domowe, miłośników boksu, entuzjastów czynnego wypoczynku itp. Chodzi tu o treść reklam, produkt i przesłanie z nim związane, tak przedstawione, aby zainteresować i wpłynąć na określoną grupę osób. Jednakże z punktu widzenia prawa cywilnego aspekty psychologiczne i marketingowe są bez znaczenia i reklama może być ...
-
Reklama w Internecie 2010
... przygotowanego przez IAB Polska w ramach raportu AdEx 2010, najbardziej popularna reklama display, czyli w najprostszym ujęciu - banery - wciąż dominuje, ale jej udział w rynku ... toteż firma Ad-Vice postanowiła sprawdzić, jaki drzemie w nich potencjał marketingowy i jak młodzież odbiera kierowane do nich - ale nie tylko - przekazy reklamowe. Efektem ...
-
Reklama społeczna w internecie
... reklamowych - nie tylko o charakterze komercyjnym, ale również i społecznym. Dzieci i młodzież to adresaci wielu programów edukacyjnych i profilaktycznych. To także często ... współczynnika odnotowano dla kampanii "Sieciaki" Fundacji Dzieci Niczyje. W ramach kampanii reklama dotarła do ponad 2 mln użytkowników (cookies). Spośród nich 140 235 kliknęło ...
-
Jaka reklama zyskuje zaufanie?
... różne rodzaje reklamy. Badanie pokazuje, że najmłodsi z ankietowanych, czyli młodzież i internauci, którzy nie przekroczyli 24 roku życia, częściej deklarują zaufanie do reklam ... do reklam powiązanych z nowymi technologiami jak internet, mailing, czy reklama w kinie, zaś u starszych większe zaufanie budzą prasa i programy z produktami lokowanymi” ...
-
Reklama internetowa odporna na kryzys
... wersję przedstawia inny bankowiec, Bill Morrisom z ThinkPanmure, który twierdzi, że reklama online utonie jak kamień z jedynie 3 procentowym wzrostem nakładów w 2009 r. Morrisom powiedział ... medium, któremu poświęcają oni najwięcej czasu. Badania statystyczne wykazały, że młodzież spędza więcej czasu w tygodniu surfując w Internecie, niż oglądając ...
-
Skuteczna reklama w interncie
... oczywiście było kilkanaście lat temu, kiedy pierwsze konsole do gier i komputery osobiste pojawiły się w powszechnym użyciu. Ówcześni gracze, wtedy dzieci i młodzież, już dorośli, ale bynajmniej nie zaprzestali grania. Dlatego obecnie przeciętny gracz to nie nastolatek, ale mężczyzna w wieku około 30 lat ...
-
Pokolenie Y a tradycyjna reklama
... do wielu różnych społeczności realnych i wirtualnych, które narzucają pewien sposób myślenia i działania. Patrząc z punktu widzenia doboru technik i narzędzi komunikacyjnych - ta młodzież to wielbiciele nowych technologii, które nie mają dla nich żadnych granic. Oni żyją intensywnie, robią wiele rzeczy naraz, bardzo szybko ...
-
Prawa najmłodszych
... się Dnia Dziecka przypomina najmłodszym o tym, że nie są bezbronni. Dzieci i młodzież nie tylko dysponują własnym kieszonkowym, ale również doradzają rodzicom przy podejmowanych ... prawa konsumenckie, a także pokazać, na czym polega rynek, marketing i reklama. W jej ramach prowadzony jest szereg działań edukacyjnych zwiększających znajomość praw ...
-
Jak reklamy wpływają na dzieci i czy możemy je chronić?
... są wolne od tego wpływu. Ponieważ reklama może być potężnym narzędziem dla firm, jej negatywny wpływ na młode umysły jest często niedoceniany i pomijany. Badania pokazują, że ze względu na rozwijające się zdolności krytycznego myślenia, dzieci i młodzież są bardziej podatni na reklamy niż ...
-
Sprzedaż alkoholu - nowe restrykcje?
... . Reklama piwa będzie mogła pojawić się w telewizji dopiero po 23. Zakazane będzie także sprzedawanie alkoholu ... alkoholizm wśród osób niepełnoletnich. Z takim wnioskami nie zgadzają się przedstawiciele branży piwowarskiej. - Wieczorem młodzież siedzi w internecie, a nie przed telewizorem - powiedział "DGP" Paweł Kwiatkowski z Kompanii Piwowarskiej. ...
-
Wypić reklamowane piwo
... też młodocianych aktorów angażować do gry w spotach. Reklama nie powinna operować żargonem młodzieżowym. Zabroniona jest reklama piwa na okładkach prasowych, w prasie młodzieżowej, ... i pozytywne odczucia z tego płynące. Producenci napojów alkoholowych wiedzą, że młodzież jest grupą klientów przyszłościowych, którzy za kilka lat mogą odpłacić ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2014
... działań podejmowanych w roku 2014 będą nieustanne innowacje, ponieważ współczesną młodzież przyciągają marki, które potrafią zmienić zasady gry, a także marki nadające ... optymalizacji multimediów w oparciu o skalę dotarcia do odbiorcy. Peking Tan, Chiny 11.CYFROWA REKLAMA ZEWNĘTRZNA DALEKO ODCHODZI OD IDEI „ZWYKŁEGO EKRANU” Otacza nas coraz więcej ...
-
Edukacja finansowa. 5 domowych lekcji, które możesz dać dzieciom
... jest o wiele skuteczniejsza, niż tłumaczenie dziecku, jak to robić. Duży wpływ na młodzież ma także postawa ich rodziców, czyli to jak na co dzień podchodzimy ... do skarbonki, to będzie to postawa, którą dziecko zapamięta. 1) Jak działa reklama Z badań brytyjskiego Ofcomu wynika, że dzieci mają poważny problem z odróżnieniem treści reklamowych od ...
-
Bezpieczeństwo dzieci w Internecie
... Tematyką artykułu nie jest problem spędzania wolnego czasu przez dzieci i młodzież, ale skutek nieodpowiedniego zabezpieczenia stanowiska, z którego korzystają. Twórcy złośliwego ... zachęcić je do rejestracji w różnego typu portalach, pobierania programów i dodatków. Reklama dźwignią handlu Kolejnym problemem jest spam. Przyzwyczailiśmy się, że spam ...
-
Polski Internet a wybór ZUS czy OFE
... od 14 stycznia do 31 lipca 2014 r. zabroniona jest reklama zawierająca informacje o OFE lub informacje sugerujące, że reklama odnosi się do funduszy. Zakaz ten ma na ... bohater przedstawiał przed audytorium (w którym znalazły się zarówno osoby starsze, jak i młodzież) zalety oferty OFE, rozpoczynając swój wykład od słów „A teraz zobaczymy, jak buduje ...
-
Chronimy dzieci czyli internet tylko w nocy
... także przypadkowo, dlatego że „doczepiane” są do witryn i portali odwiedzanych przez młodzież. Strony te są bardzo często oglądane przez uczniów, mających dostęp do sieci ... gry wideo i programy komputerowe, radiofonia i telewizja, prasa, komiksy, portale internetowe, reklama zewnętrzna, trwałe nośniki muzyki oraz filmy, umożliwiający dotarcie ...
-
Rosyjski Internet z potencjałem
... 23 lata, do której zalicza się uczniów starszych klas, studentów szkół wyższych i młodzież (która nie uczy się i nie pracuje lub nie uczy się, ... towary w grupie docelowej - mieszkańcy Moskwy i regionu moskiewskiego w wieku 24 - 44 lata. Reklama kontekstowa w Runecie Z analizy Bluerank wynika, że najdroższe są kliki w sferze ‘usług finansowych’ (0,58 ...
-
Seniorzy w Internecie a działania marketingowe
... ‑latkowie, którzy korzystają z internetu, są wszędzie tam, gdzie młodsi użytkownicy. Istnieje więc niebezpieczeństwo, że reklama w potencjalnie interesującym naszą grupę serwisie może zostać „wyklikana” przez młodzież. Aby temu zapobiec, należy wykorzystać atuty prowadzenia komunikacji w środowisku online. Po pierwsze, należy wykorzystać możliwość ...