-
Małe agencje reklamowe mają duże długi
... agencji reklamowych, które świadczą szeroko rozumiane usługi reklamowe, badawcze, wydawnicze, wspierając firmy w komunikacji marketingowej i dotarciu do klientów. To głównie ich problemy finansowe odbijają się w bazie danych KRD. - Ta branża charakteryzuje się dużym rozdrobnieniem. Małe agencje reklamowe często przyjmują w ciemno każde zlecenie, bo ...
-
Małe firmy internetowe kupują w sieci
... o konkurencyjnych cenach będą coraz popularniejsze - podaje raport. Nowe małe firmy internetowe nie tylko zwiększą ilość kupujących, ale oczekuje się, że będą przewodzić tendencji kompleksowych zakupów usług i produktów poprzez Internet. Takie branże jak usługi reklamowe, marketingowe, finansowe oraz karty kredytowe, pojazdy i meble będą czerpać ...
-
Mikro i małe firmy 2012
... małe przedsiębiorstwa. W dalszym ciągu jest to obszar, który nie jest w pełni wykorzystany w działalności biznesowej. 87% ankietowanych firm korzysta z komputera, ale tylko 57% z nich używa Internetu do kontaktu z administracją, a 56% firm ma własną stronę internetową. Mniej niż połowa - 48% prowadzi działania reklamowe ...
-
Agencje reklamowe w kłopotach. Długi rosną, zamówień brak
... , outdoorze i kinie rosły, a w prasie oraz telewizji malały. Małe agencje z największymi długami Branża kreatywna w Polsce to agencje reklamowe i marketingowe zajmujące się m.in. ... wierzycieli „branżowych” są ponadto firmy poligraficzne i wydawnicze, które mają do odzyskania 1,2 mln zł. Sytuacji nie poprawia fakt, że firmy reklamowe same mają do ...
-
Agencje reklamowe zadłużone na 112,7 mln zł
... małe, kilkuosobowe agencje oraz freelancerzy. Największe zadłużenie, a także najwyższą łączną liczbę dłużników mają agencje reklamowe: na koniec I półrocza 2022 r. zaległości 3745 z nich sięgają 98,9 mln zł. 7,3 mln zł powinny spłacić firmy ... należy do jednoosobowych działalności gospodarczych. Małe agencje marketingowe, reklamowe czy PR-owe oraz ...
-
Przekazanie towarów na cele reklamowe
... ustawy o VAT). Analogicznie będzie się miała rzecz w przypadku przekazywanych na cele reklamowe (względnie promocyjne lub reprezentacyjne) kubków, jeśli również one są prezentami ... zm.) Doradztwo dla księgowych plus wszystko, czego potrzebujesz do bezbłędnego rozliczania Twojej firmy, w jednym miejscu. W Portalu FK www.portalfk.pl indywidualnie ...
-
Mleczarnie inwestują w kampanie reklamowe
... , jak i prywatne firmy mleczarskie są bardzo otwarte na wszelkie innowacje, na kreatywność. Problemem są jednak ograniczone budżety reklamowe, które uniemożliwiają ... firmy, a raczej jej wyniki, ocenił krytycznie, wskazując równocześnie przyczyny takiego stanu. Efektywność akcji określiłbym jako bardzo umiarkowaną. Słabą stroną akcji było zbyt małe ...
-
Bezpieczeństwo w Internecie 2012
... ochronnych”. Małe firmy są najsłabszym ogniwem Ataki ukierunkowane coraz częściej dotyczą podmiotów zatrudniających mniej niż 250 pracowników. Już teraz firmy te ... na stronach internetowych, są złośliwe reklamy (malvertisements). Przestępcy kupują miejsca reklamowe na legalnych stronach internetowych i wykorzystują je do ukrycia kodu ...
-
Urządzenia mobilne osłabiają bezpieczeństwo IT
... małe firmy. Prawie połowa (42% badanych firm) oceniła straty spowodowane atakami na kwotę przewyższającą 100.000 USD. W ocenie specjalistów branży IT i bezpieczeństwa całkowita wartość kosztów, jakie poniosły polskie firmy ... złośliwe reklamy (malvertisements). Przestępcy kupują miejsca reklamowe na legalnych stronach internetowych i wykorzystują je ...
-
Odroczony termin płatności? Tak, jeśli to my mamy zapłacić
... . To mogą być firmy budowlane, transportowe, handlowe, usługowe, ale również małe agencje reklamowe, PR-owe i wydawnicze, w których realizacja projektu bez zaliczki jest powszechną praktyką, a które bez wsparcia finansowego nie miałyby szans utrzymać się na rynku – wskazuje Dariusz Szkaradek, prezes Zarządu firmy faktoringowej NFG i dodaje ...
-
Rynek poligraficzny w Polsce
... marketing i tym samym zmniejszenie ilości zamówień na materiały reklamowe, na czym straciło środowisko poligraficzne. Przychody polskiego sektora poligraficznego w ... małe stanowiły 3,3% rynku, a pozostałe 1,1% to przedsiębiorstwa średnie i duże. Łącznie mikroprzedsiębiorstwa wygenerowały w 2009 roku 34% przychodów branży, podczas gdy małe firmy ...
-
Znane marki a SEO
... największe koncerny na świecie, pomimo swej rozpoznawalności i popularności, wciąż prowadzą akcje reklamowe. Daje się zauważyć, że reklamy te dotyczą nie tylko nowych ... bez specjalnych działań marketingowych. Jednakże jest wiele przypadków w Internecie, gdzie małe firmy (często nieznane szerszej publiczności) są wyżej w wynikach wyszukiwania niż ...
-
Reklama w Internecie górą
... małych i średnich przedsiębiorstw deklaruje, że prowadzi działania reklamowe. Wydaje się, że badani zdają sobie sprawę z potęgi Internetu, ponieważ ... z nich prowadzi działania w zakresie promocji własnej firmy. Najbardziej aktywne są w tej kwestii małe firmy (77 proc.). Na następnej pozycji plasują się średnie firmy – 74 proc., za nimi mikrofirmy – ...
-
Branża AGD a wydatki na reklamę w I poł. 2014 r.
... 57% wydatków kategorii. Z kolei motorem napędowym tegorocznego wzrostu są firmy Nestle oraz Mondalez, promujące ekspresy do kawy. Z drugiej strony Zelmer, marka zakupiona przez koncern BSH, zmniejszyła swoje inwestycje ponad trzykrotnie. Wydatki reklamowe w przekroju półrocznym Małe AGD obecny rok rozpoczęło porównywalnie z wcześniejszymi latami na ...
-
Symantec: ochrona danych w sektorze MŚP w 2013
... firmy Symantec pokazują, że 71 proc. małych i średnich przedsiębiorstw, które wdrożyły wirtualizację serwerów, deklaruje większą gotowość na awarie, podobnie jak 41 proc. używających chmur publicznych i 43 proc. korzystających z chmur prywatnych. 4. MOBILNE OPROGRAMOWANIE REKLAMOWE upowszechni się Mobilne oprogramowanie reklamowe ...
-
Strategia marketingowo-rynkowa
... mieć niczego wspólnego z sytuacją rynkową. To małe przedsiębiorstwa, które wymagają dzisiaj ... reklamowe zyskały wyrazistość i spójność. Powołano plan marketingowy, a budżet promocji marki został ściśle pozwiązany z aktywnościami wpisującymi się w przewagę rynkową marki: (www.probaodpornosci.pl). Efektem przyjęcia strategii jest dalszy rozwój firmy ...
-
Agencje marketingowe czekają na 154,2 mln zł od klientów
... się m.in.: Jakie długi mają agencje reklamowe? Dlaczego branża marketingowa ma problemy z utrzymaniem płynności finansowej? Jakie firmy mają największe zadłużenie? Branża marketingowa w ... ,9 mln zł, ale w rejestrze jest ich mniej, bo 1,8 tys. Małe agencje reklamowe i marketingowe pracują głównie projektowo. Wiąże się to z ciągłym wyzwaniem utrzymania ...
-
Mikroprzedsiębiorcy: najlepiej jest na Lubelszczyźnie
... w podregionie bialskim – 30%). Tylko połowa korzysta z oprogramowania wspomagającego zarządzanie firmy i wykorzystuje internet przy kontakcie z administracją publiczną. Mniej niż połowa przedsiębiorców prowadzi też jakiekolwiek działania reklamowe w internecie. Mikro i małe firmy dostrzegają za to korzyści bankowości elektronicznej – używa jej 80 ...
-
Sektor MŚP: ocena I kw. 2017 i prognoza II kw. 2017
... małe firmy ...
-
Marketing usług
... turystycznie miejscu. Wpadli więc na pomysł, aby wokół hotelu urządzić małe zoo z domowym ptactwem, kucykami, strusiami itp., a także małymi wodospadami ... firmy usługowej i stworzyć wrażenie namacalności jej działań. Można: napisać książkę, broszurę lub artykuł prasowy wydać gazetkę dla klientów publikować ogłoszenia informacyjne (nie tylko reklamowe ...
-
Prawo reklamy: jak działa?
... ). W praktyce proceder ten wygląda tak, że z usług nielegalnego naklejania naklejek (jak również rozwieszania plakatów i rozdawania ulotek) korzystają zarówno małe jak i duże firmy. Materiały reklamowe umieszczane są przez osoby dobrze do tego przygotowane - poruszające się pieszo lub na rowerze, przez nikogo nie zatrzymywani rozwieszają ...
-
Spam a gospodarka globalna
... rodzaju spamu w rosyjskim Internecie jest zwykle nieznaczna, ponieważ większość agencji nieruchomości to duże firmy, które nie korzystają z usług spamerów. Jednak w badanym okresie powierzchnia biurowa była wynajmowana głównie przez małe firmy, co spowodowało zwiększenie aktywności reklamowej podczas kryzysu. Jest to dość logiczne. Wiele firm ...
-
Sektor MŚP: ocena IV kw. 2016 i prognoza I kw. 2017
... małe firmy. W ... reklamowe, zatrudnienie nowych pracowników). Niemal w każdym z nich w relacji do poprzedniego kwartału badani planują mniej inwestycji. Firmy, które zamierzają wydatkować w pierwszym kwartale, kupować będą głównie nowe maszyny, służbowe samochody oraz oprogramowanie. Informacje o badaniu Próba: uczestnicy badania to mikro, małe ...
-
Upadłości firm X 2017
... działalności. Wynika to z faktu, że ich rynek się skurczył. Małe, niezależne sklepy znikają albo szukając oszczędności ... firmy z bardzo wielu sektorów: turystycznego, związanego z obsługą nieruchomości i procesów inwestycyjnych, ochrony zdrowia, agencje reklamowe, firmy doradztwa i obsługi finansowej. Warto zwrócić uwagę, że w tym gronie są też firmy ...
-
Specjaliści od e-reklamy poszukiwani
... to trzeba się zastanowić czy wybieramy małe serwisy tematyczne (mniejszy zasięg), czy ... podstawowych podmiotów funkcjonujących na rynku (portali, sieci reklamowe), znajomość języka angielskiego (najnowsze trendy w reklamie pochodzą przecież z ... , otwartość, gotowość na nowe wyzwania. Firmy marketingowe niechętnie mówią o wynagrodzeniach specjalistów ds. ...
-
Skuteczny link sponsorowany
... ponad 150 tysięcy, Overture - ponad 100 tysięcy), wśród których są zarówno małe firmy, jak i światowe koncerny i instytucje. W Polsce linki sponsorowane oferowane są przez wszystkie liczące ... płatnych linków - te standardowo ukazujące się wśród wyników zapytań i tzw. boksy reklamowe, które pojawiają się po prawej stronie wyników zapytań (w podobnej ...
-
Biura podróży: jakość obsługi klienta
... reklamowe znajdowały się też na stoliku obok stanowiska obsługi. W miejscach takich, jak biura podróży ważne jest, aby już wystawa, czyli wygląd zewnętrzny, swoją aranżacją przyciągała klienta. I tutaj firmy ... . Disneyland, Paryż. Odpowiedź była taka sama - nie ma szans, bo za małe dziecko i nie wpuszczą nas. Zapytałam więc, co mam zrobić, żeby gdzieś ...
-
Czy sztuczna inteligencja może wybrać prezydenta USA?
... ale i na całym świecie. Eksperci ds. cyberbezpieczeństwa z firmy ESET przestrzegają, że technologia deepfake daje ... prawdopodobne. To mechanizm wykorzystywany od dawna również przez kampanie reklamowe. Widać więc wyraźnie, że osoby ... fałszywych obrazów. Jednak są to nadal tylko małe kroki. Technologiczne możliwości reagowania na zagrożenie ...
Tematy: sztuczna inteligencja, AI, deepfake, fake news, wybory, wyniki wyborów, cyberzagrożenia, cyberataki -
Sektor MSP: ocena III kw. i prognoza IV kw. 2009
... przedsiębiorstw. Niemniej spośród wielu innych obszarów na pewno firmy reklamowe w ostatnich miesiącach odrobią słabsze obroty z pierwszej części roku. Wysokie wskazania przedsiębiorców ... to firmy mikro (zatrudniające do 9 osób) i małe (od 10 do 49), a 0,8 proc. to przedsiębiorstwa średnie (zatrudniające od 50 do 249 osób). Pozostałe to firmy duże. ...
-
Nieodpłatne świadczenia: przekazanie a podatki
... życia związaną ze stanowiskiem, pozycją firmy. Przekazywanie prezentów o małej wartości z logo firmy ma na celu rozpowszechnianie marki firmy w środowisku, co może wpłynąć na ... jednocześnie przekazała je na cele związane z prowadzonym przedsiębiorstwem (cele reklamowe). Natomiast ustawodawca w art. 7 ust. 2 ustawy o VAT nakazuje opodatkować tylko ...
-
Temat i adres w e-mailingu
... znajomych, korespondencja związana z pracą, posty z list dyskusyjnych, zamówione news-lettery, przesyłki reklamowe, e-maile wysłane przez wirusy oraz zwyczajny SPAM. Znaczną część listów ... warto podać wyczerpujące informacje na temat nadawcy nie ograniczając się jedynie do podania firmy. 3. Kluczową częścią nagłówka jest temat listu. Należy mu ...
Tematy: -
Strategia zarządzania marką: co-branding i licencjonowanie
... 16 października 1923 w Burbank przez braci Walta i Roya Disneyów, jako małe studio animacyjne pod nazwą Disney Brothers Cartoon Studio. Od 2008 roku ... marki obejmuje więc coraz szersze portfolio marki i produktów firmy. Oprócz oznakowania produktów licencja na markę zawiera kampanie reklamowe w POS realizowane w wybranych sieciach handlowych. To ...
-
Domeny internetowe. Koniec z .com?
... pizzerię w Polsce to szukamy domeny .pl zawierającej nazwę pizzerii, jej hasło reklamowe bądź cechy odzwierciedlające usługę jak dobrapizza.pl czy taniapizza.pl. Gdy budujemy ... Start-upy, czyli małe firmy wchodzące dopiero na rynek, ale też duże, długo istniejące przedsiębiorstwa szukają coraz to nowych dróg dotarcia do klienta. Młode firmy dzięki ...
-
McAfee: zagrożenia internetowe 2012
... firmy reklamowe pozyskujące bazy adresów z niejasnych, lecz formalnie legalnych źródeł takich, jak upadające firmy, różnego rodzaju bazy adresowe, serwisy internetowe itp. Jest to szczególnie prawdopodobne w USA, bowiem na mocy ustawy CAN-SPAM firmy ... przynajmniej sześcioznakowych haseł zawierających małe i wielkie litery, cyfry i znaki specjalne ...
-
E-mail marketing w Polsce
... 69%. Na drugim miejscu znalazły się małe przedsiębiorstwa (11-50 pracowników) z wynikiem 64%. Dużym zaskoczeniem mogą być firmy zatrudniające ponad 250 pracowników, które z ... zaledwie trzy punkty procentowe niższy. Ostatnie miejsce na podium zajęły agencje reklamowe i szeroki sektor technologiczny z wynikiem 62%. Wyniki badania wskazują na dużą ...