-
Nie tylko ostatnia mila. W e-commerce liczy się też magazyn
... Wakefield. Idealny magazyn dla e-commerce Z operacyjnego punktu widzenia, idealny magazyn dla e-commerce to magazyn, który posiada: właściwie zaprojektowaną strefę przyjęcia i wydania, którą można modyfikować w zależności od poziomu dostaw i wysyłek, różne strefy składowania (regały paletowe, półkowe, stojaki do przechowywania odzieży na wieszakach ...
-
X Gala Polish Businesswomen Awards zakończona sukcesem
... BIOLONICA Lider Wyjątkowych Kosmetyków do Ciała, Dłoni i Paznokci - CUCCIO Lider Nowoczesnych i Bezpiecznych Zabiegów Anti-Aging - LA BOCA CLINIC Lider Najwyższej Jakości Odzieży Medycznej i Kosmetycznej - VENA Lider wśród Salonów Kosmetycznych - 5TH AVENUE WARSZAWA Lider Innowacji i Najwyższych Standardów w Stomatologii - SCAN LAB Kategoria: „MODA ...
Tematy: Polish Businesswomen Awards -
TOP trendy w logistyce: automatyzacja i co dalej?
... pracy oraz obsłudze materiałów niebezpiecznych, to wydaje się, że już wkrótce każdy magazyn wyposażony będzie w choć częściowo zautomatyzowany proces. Warto pamiętać, że pracownik ... pojawią się nie tylko w zakresie dostaw artykułów spożywczych, ale i odzieży. Ponadto, wspólnie z magazynie w centrach handlowych i systemem FFS (fullfillment from store) ...
-
Reklama: prasa + internet = sukces
... proc. - telewizyjne spoty reklamowe, a 43,7 proc. - artykuły informujące o danym produkcie. Internauci najczęściej wyszukują w sieci informacji o sprzęcie elektronicznym (50,8 proc. wyszukiwań), odzieży (31,9 proc.) i AGD (27 proc.). Bardzo często dzielą się też wyszukanymi informacjami ze swoimi znajomymi. 68, 9 proc. z nich rozmawia o rezultatach ...
-
Elektroniczna gospodarka w Polsce 2006
... przeciwnym biegunie plasują się takie branże jak: handel detaliczny (80 proc.) i produkcja artykułów spożywczych, napojów i wyrobów tytoniowych, produkcja wyrobów włókienniczych i odzieży, itd. (84 proc.). Badania przeprowadzone w 2006 roku przez GUS pokazały, że różnego rodzaju problemy z utrzymaniem bezpieczeństwa miało 28 proc. przedsiębiorstw ...
-
Luksus kocha dzieci
... Holmes. Dziewczynka już w wieku pięciu lat mogła się pochwalić zawartością szafy wycenianą przez magazyn „InStyle” na 3,5 mln dol.! Nie brakowało tam modnych sukienek od Armaniego za ... dla dzieci jest dla domów mody częścią strategii, bo oferta odzieży dziecięcej to długofalowa metoda na pozyskiwanie nowych klientów i ich utrzymanie. – Mają ...