-
Idea GSM pod marką Orange
... Józefiak, Prezes Zarządu Telekomunikacji Polskiej S.A. Marka Orange została wprowadzana po raz pierwszy na rynek brytyjski w kwietniu 1994 r. W chwili obecnej, Orange jest jedną z wiodących marek na rynku telefonii komórkowej, z której korzysta ponad 54 miliony klientów w 16 krajach. Marka Orange jest uznana za jedną z najbardziej innowacyjnych ...
-
Smartfony i operatorzy komórkowi w Top Marka 2020. Kto liderem?
... wpływa też ich aktywność sponsorska: w przypadku Plusa wspieranie PlusLigi, w przypadku Orange – Orange Warsaw Festivalu i Openera – komentuje Kamil Wyszomirski, starszy analityk mediów ... i duża liczba publikacji – 245 694. Na 2. miejscu uplasował się Orange z wynikiem 3 598 130 pkt. Marka odnotowała wyższy niż lider indeks sentymentu – 3,29. Trzecia ...
-
Top Marka w mediach 2015
... z miejsca szóstego na czwarte w rankingu najczęściej opisywanych. Zwycięzcą w sektorze ponownie okazała się marka T-Mobile, która wyprzedziła Plus oraz Orange. W podsumowaniu publikacji internetowych lider pozostał ten sam, ale Orange okazał się popularniejszy niż Plus. Podobna sytuacja wystąpiła w mediach społecznościowych. Stacje paliw Piątą pod ...
-
Orange zamiast Idei
... marki sieci Idea na Orange. Marka Idea zostanie zastąpiona marką Orange do końca tego roku. Media wykorzystywane w kampanii wprowadzającej markę Orange do Polski to główne ogólnopolskie stacje telewizyjne, prasa (najważniejsze dzienniki i tygodniki), radio, outdoor oraz Internet. W połowie kwietnia Centertel zawarł z Orange Brand Services Ltd ...
-
Badanie znajomości marki Orange
... Orange spontanicznie wymieniało o 24 punktów procentowych badanych mniej niż markę Idea. Podobna różnica widoczna jest w przypadku znajomości wspomaganej – marka ...
-
Reklamodawcy w TV: Orange, Lidl oraz Play na podium
... . Niekwestionowanym liderem minionego półrocza został Lidl (29 079), wyprzedzając zeszłorocznego zwycięzcę – Orange, który w bieżącym roku znacznie obniżył swoją aktywność telewizyjną (spadek z 37 ... Bartosz Zientek. Warto zauważyć, że w rankingu nie pojawiła się żadna marka największego obecnie reklamodawcy na rynku, czyli firmy Aflofarm. Wynika ...
-
Top Marka w mediach 2014
... . Jak podkreśla Marcin Szczupak, kierownik działu raportów medialnych PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, marka Volkswagen zgromadziła nie tylko najwięcej wzmianek prasowych, ale też najwięcej ... , zyskując aż 46 za liczbę materiałów. Drugie miejsce w branży zajął Orange, a trzecie Plus. Wśród sieci handlowych na miejscu pierwszym utrzymała się Biedronka ...
-
Marki kojarzone z Euro 2012
... Orange, którą powiązało z mistrzostwami 25 proc. Polaków oraz TP SA – 19 proc.. Co ciekawe na trzeciej pozycji znalazła się marka ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Branża handlowa najaktywniejsza
... – była marka Lidl. Wygenerowała ona 1,21 mld kontaktów reklamowych, docierając do 86,4% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazł się Orange (1,2 ... Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Orange – jej udział w wydatkach wyniósł 2,17% - a na drugim Rossmann, z udziałem na ...
-
Strategia brand butler
... może przybierać wiele różnych postaci w zależności od funkcji, jaką pełni sama marka. Zasadniczo z obecnie dostępnych aplikacji można wygenerować 8 kategorii brand butlerów: ... klientów. Orange Power Pump jest urządzeniem pozwalającym ładować baterie telefonów komórkowych przez wykorzystanie energii własnych stóp. Pompki Orange pozwalają na ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 50/2015
... muzycznego i rynku festiwalowego w Polsce. Alter Art staje się organizatorem Orange Warsaw Festival, a Orange będzie od tej pory głównym sponsorem Open’era – mówi ... wydarzenia. – Bardzo się cieszę z tej współpracy, ponieważ dwóch liderów rynku, Orange jako marka i Alter Art jako największy niezależny promotor, łączy siły. Już w przyszłym roku ...
-
Telekomunikacja a wydatki na reklamę w 2013
... w połowie br. Drugim graczem na podium jest operator marki Orange - PTK Centertel (obecnie Orange Polska SA) z wydatkami rocznymi na poziomie 429 mln zł (o 12,4 ... Przykładem jest Play, który wykorzystuje aktora Michała Żebrowskiego – właściciela teatru „6 piętro”. Marka ta, jak żadna inna do tej pory, na polskim rynku wykorzystała w komunikacji ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio V 2024
... marka Orange z 0,58 mld kontaktów reklamowych i 78,08% zasięgu w populacji 7-75. Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka ... reklamowych). Najbardziej aktywnym reklamodawcą w radiu w maju była ponownie marka Media Expert - wygenerowała ona 2,68 mld kontaktów reklamowych, ...
-
Lidl liderem reklamy telewizyjnej
... której wynika, że w I półroczu 2018 roku liderem został Lidl. Na podium znalazły się także Orange i T-mobile. Lidl zanotował 22% wzrost GRP w tym przedziale czasowym w porównaniu z rokiem ubiegłym ... swoją aktywność o 33% i znalazł się na 8 miejscu z liczbą 14 304 GRP. Druga marka, która nie była obecna rok temu, a pojawiła się w obecnym to Nivea. Ze ...
-
Najcenniejsze marki technologiczne B2B w 2013 r.
... % dzięki rozwiązaniu SmartCloud przeznaczonemu dla klientów biznesowych. AT&T to z kolei najcenniejsza marka telekomunikacyjna – w tym roku AT&T wspięło się o dwa miejsca, zajmując 6. miejsce w ... natomiast gorsze wyniki u graczy takich jak Deutsche Telekom, Orange i hiszpański Movistar, natomiast japoński NTT DoCoMo odczuł skutki spowolnienia w ...
-
Jak social media spędziły majówkę?
... się nie wylogowywać. Nie próżnowały też marki G2A, Orange, McDondal’s i Avon. Na Youtube dominowały grupa Abstra i ... marka jako jedyna zaburzyła dynamikę dyskusji w głównych kanałach. Ponadto na działania w social media zdecydował się McDonald’s, który umieścił na Facebooku angażującego GIFa o jedzeniu w trakcie podróży (2,4 tyś. like’ów), Orange ...
-
Telefonia komórkowa 2006/2007
... %. Dzięki tak dynamicznemu wzrostowi marka Era była w końcu 2007 roku najbardziej rozpoznawalną na rynku. Przeprowadzone w latach 2006-2007 na zlecenie Urzędu Komunikacji Elektronicznej badania opinii publicznej wykazały wysoki stopień rozpoznawalności marek operatorów telefonii ruchomej w Polsce (Era – 90,2%, Plus – 88%, Orange – 87,1%, Play – 54 ...
-
Powody zmiany nazwy firmy
... Orange także w segmencie stacjonarnym. Wygląda na to, że po wprowadzeniu marki Orange na usługi telefonii mobilnej, marka i nazwa TPSA były sztucznie utrzymywane. Orange na rynku okrzepł, zbudował wysoką świadomość marki i pozytywny wizerunek. Obecnie marka ...
-
Ceny usług telefonii ruchomej 2005-2007
... okresie marki Tak Tak, Heyah, Orange, Simplus, Sami Swoi odnotowały spadki cen odpowiednio o 36%, 43%, 38%, 28% i 4%. Najniższą cenę w 2007 roku oferowała marka WPmobi, ... Tak, Heyah, Orange, Simplus, odnotowały spadki cen odpowiednio o 11%, 65%, 69%, 51%. Marka Sami Swoi odnotowała wzrost ceny o 7%. Najniższą cenę w 2007 roku oferowały marki Orange i ...
-
Przedświąteczne wydatki na reklamę 2013
... Orange, Plus i Play to marki, które zajmują 4 z 5 miejsc wśród brandów, na których promocję reklamodawcy w badanym okresie przeznaczyli najwięcej środków. Wyjątkiem jest marka Lidl ... tylko niespełna 500 tys. zł. Grupa Orange przeznaczyła najwięcej środków na reklamy marki Orange (ponad 11 tys. emisji w telewizji i 6 tys. w rozgłośniach radiowych) ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert bierze wszystko?
... marka Media Expert – jej udział w wydatkach wyniósł 3,14% - a na drugim Orange ...
-
Zakup domen internetowych a projektowanie nazwy
... „orange.pl”. Operator komórkowy działający pod marką Idea zmienił nazwę na Orange. Orange w ramach swojego projektu nazewniczego nie nabyło praw do domeny „orange.pl ... amerykańskiej organizacji zrzeszającej gospodarstwa rolne w Stanach Zjednoczonych. Po co korporacji Marka Zuckerberga taka domena, skoro firma jest właściciel marki i domeny „facebook ...
-
Gospodarstwa domowe a rynek telekomunikacyjny 2010
... operatorów telefonii ruchomej jest na podobnym poziomie: Era (82,8 %), Orange (81,1 %) oraz Plus (77,7 %). Ponad połowa respondentów wymienia marki Play (61,2 %) i Heyah ... z kolei Netia jest wymieniana przez 36,4 % respondentów. Podobne wartości uzyskały Orange (32,7 %) i Era (30,3 %). Nieco mniej rozpoznawalny jest Plus z 26,1 % wskazań oraz Play ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio II 2024
... lutym była marka Lidl. Wygenerowała ona 1,3 mld kontaktów reklamowych, docierając do 84,31% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazł się Orange (1,04 mld kontaktów reklamowych i 83,81% zasięgu), natomiast na trzecim – Biedronka (0,96 mld kontaktów i 85,18% zasięgu). Na 10. miejscu prezentowanego rankingu uplasowała się marka ...
-
LPP oraz Santander Bank Polska z nagrodami głównymi w Konkursie Raporty Społeczne
... LPP, Santander Bank Polska, Benefit Systems, Grupa Energa, Kompania Piwowarska, Orange Polska - to lista firm, których raporty z zakresu CSR i zrównoważonego rozwoju ... 13. KONKURSU RAPORTY SPOŁECZNE Nagroda za najlepszy raport zintegrowany LPP („Globalna marka, polska firma”, http://bit.ly/2J1pzOK). Uzasadnienie: Nagroda za raport przemyślany, ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: handel znowu na czele
... Orange (0,99 mld kontaktów i 86,55% zasięgu). Na 10. miejscu prezentowanego rankingu uplasowała się marka ...
-
Operatorzy wirtualni - czy to już pora?
... Cyfrowy Polsat z Erą oraz P4 z Polkomtelem. W tym roku również sieć Orange zamierza sfinalizować rozmowy, które prowadzi z kilkoma podmiotami. Oprócz firm z branży medialnej ... i kompletnie nierozpoznawalną markę mają nikłe szanse na powodzenie. A właśnie marka i rozległa sieć lojalnych klientów to, element decydujący w największym stopniu o ...
-
Pokolenie Y a tradycyjna reklama
... za złoty standard w komunikacji. Podobnie (z mniejszą lub większą konsekwencją) czynią to Orange, Coca-Cola, Nike, Diesel i jeszcze wiele innych, które odwołują się do najprostszych ... emocjonalnych, które mogą sprawić, że marka pomoże w wyrażeniu i wyróżnieniu konkretnego konsumenta. Taka ma być nowoczesna marka, którą wybierają młodzi. Ma dawać ...
-
Marki godne zaufania 2010
... Biuro podróży), Opel (Samochód), Bosch (Urządzenie AGD), Toshiba (Komputer osobisty), Orange (Operator telefonii komórkowej), Canon (Aparat fotograficzny/kamera), PKO BP (Bank), ... nieprzerwanie od kilku lat największym zaufaniem wśród Europejczyków cieszy się marka Nivea. Marka ta uzyskała godło European Trusted Brand we wszystkich 16 krajach ...
-
Polski Internet a sport
... okresie najczęściej w kontekście sportu wspominana była w internecie marka T-Mobile – sponsor piłkarskiej ekstraklasy: 6,1 tys. publikacji. Na drugim miejscu ... jako sponsor mistrzostw – raczej w kontekście reklam wiszących w Warszawie oraz festiwalu Orange Warsaw, który będzie się odbywał w pierwszy weekend EURO. W związku z mistrzostwami często ...
Tematy: internet, monitoring mediów, internauci, sport, Euro 2012, kibice, piłka nożna, kluby piłkarskie, futbol, Polacy -
Sponsorzy EURO 2012 zrobili dobry interes
... KIA, Biedronka oraz Orange. Wszystkie te ... Orange - zyskali dzięki sponsoringowi EURO 2012. Pozostaje jednak pytanie, co jest bardziej korzystne dla wizerunku marki: reklamy, czy artykuły przywołujące ją w kontekście mistrzostw piłki nożnej. Piwna rywalizacja Sponsorem, który w trakcie EURO 2012 zrezygnował z masowej kampanii reklamowej, była marka ...
-
Snapchat w rękach e-commerce
... może być polski oddział marki obuwniczej New Balance. Zestawienie otwiera natomiast Orange Polska, której poszczególne snapy odbiera nawet do 20 tysięcy widzów. Nie jest ... prowadzące od ukrytych biletów na Boiler Room. Akcja zakończyła się sukcesem, zaś marka cieszyła się wyraźnym wzrostem fanów. W wielu przypadkach sięga się po zabawne motywy ...
-
Najcenniejsze marki świata 2014
... poziomu zysków mają w dzisiejszym świecie większe szanse na sukces. Przykładowo marka Pampers, promująca problematykę zdrowia matki i dziecka, zajmuje miejsce 39. w rankingu i podniosła ... , jak również „Telekomunikacja” – tu odnotować należy marki Deutsche Telekom, Movistar i Orange. Sytuacja ta pozwoliła markom z Europy kontynentalnej wznieść się na ...
-
Marki godne zaufania 2011
... Polaków (84%) cieszy się marka Nestlé, zdobywca Złotego i Kryształowego Godła. Na drugim miejscu znalazła się marka Nokia, również nagrodzona w dwóch kategoriach ... RTV), Sony (Aparat fotograficzny), Toshiba (Komputer osobisty), Nokia (Telefon komórkowy), Orange (Operator telefonii komórkowej), TP (Firma internetowa), ING TFI (Fundusz inwestycyjny), ...
-
Marki godne zaufania 2012
... kategorii Telefon komórkowy). Marka Visa zwyciężyła w kategorii Karta płatnicza w 13 krajach, marka Canon w kategorii Aparat fotograficzny w 12 krajach, a marka HP wygrała w ... (Aparat fotograficzny), Hewlett Packard (Komputer osobisty), Nokia (Telefon komórkowy), Orange(Operator telefonii komórkowej), TP (Firma internetowa), Itaka (Biuro podróży), ...