-
Tam, gdzie Customer Intelligence spotyka Marketing Automation
... osiągnąć wymagany poziom trafności przy dużych, niejednorodnych grupach klientów, zważywszy na bogactwo dostępnych danych? Połączenie Customer Intelligence i Marketing Automation Customer Intelligence analizuje dostępne informacje w czasie rzeczywistym, tym samym reprezentując idealny warunek konieczny do wprowadzenia trafnej automatyzacji kampanii ...
-
Gry komputerowe: gdzie podąża rynek i co go napędza?
... przychody w wysokości 211 mld USD, z czego 116 mld USD będzie pochodzić z gier używanych na urządzeniach przenośnych, wynika z danych S&P Global Market Intelligence i analizy EY. Ten rozwój napędzają też zmiany technologiczne: coraz szybsze procesory, coraz lepsza grafika i nieustanna poprawa jakości doświadczeń klienta korzystającego ...
-
Szkodliwy hałas
... Jon Francis, dyrektor zarządzający Market Intelligence Menagement, firmy, która przeprowadziła raport o hałasie na zamówienie firmy AEG-Electrolux. Informacje o badaniu Niezależny projekt badawczy na temat hałasu w Europie został zrealizowany na zlecenie AEG – Electrolux w styczniu b.r. przez Market Intelligence Menagement. Szczegółową ankietę ...
-
Ile reprezentacja Polski straciła po mundialu?
... byli idolami, nagle zaczęli tracić popularność. Wymiernym efektem tego jest spadek wartości marketingowej sportowców. Dowodzą tego analizy przeprowadzone przez SW Intelligence, które dzięki zestawieniu danych z kilku niezależnych źródeł pozwoliły określić wartość marketingową poszczególnych piłkarzy tuż przed rozpoczęciem rozgrywek oraz śledzić na ...
-
Portale społecznościowe w biznesie
... pochwalenie się kreatywnością i innowacyjnymi działaniami, które nie przynoszą jednak konkretnych efektów? Na te pytania starają się dopowiedzieć eksperci z firmy Interactive Intelligence. „Wiele osób spiera się o realny wpływ działań prowadzonych w społecznościach internetowych na wyniki sprzedażowe firmy. Osobiście uważam, że są one niezwykle ...
-
Marketing pod znakiem AI. Poznaj najważniejsze trendy 2017
... dostawcami, jeśli nie spełnią oni ich potrzeb w zakresie personalizacji. Główne wnioski z raportu: AI powoduje rewolucję w marketingu. Sztuczna inteligencja (Artificial Intelligence) jest technologią, która w ciągu najbliższych dwóch lat będzie coraz częściej stosowana w marketingu. Wykorzystanie AI w tym czasie wzrośnie o ponad 50%, pomagając ...
-
DUCKTAIL i DUCKPORT atakują użytkowników Meta Business
... fałszywych e-maili i stron, takich jak Upwork i Freelancer – podaje Mohammad Kazem Hassan Nejad z WithSecure Intelligence Research. DUCKPORT – nowa odnoga DUCKTAIL W marcu 2023 roku eksperci z WithSecure Intelligence zaczęli obserwować i śledzić aktywność hakerów wykorzystujących inny infostealer malware o nazwie DUCKPORT. Biorąc pod uwagę ...
-
Tajwańska specjalność
... uwagę że światowy rynek tych urządzeń obejmie około 26,35 mln sztuk, firmy z Tajwanu będą go kontrolować w blisko 70% - szacuje Market Intelligence Center. W pierwszej połowie roku tajwańscy producenci sprzedali 8,545 mln modemów xDSL – o 57,6% więcej niż 12 miesięcy wcześniej. Największymi odbiorcami sprzętu ...
-
Google wprowadza serwis płatniczy
... , że pozycja systemu Paypal jest wystarczająco silna, żeby przetrzymać atak Google. „Google Checkout nie zabije Paypal” – powiedział Greg Sterling z Sterling Market Intelligence, mówiąc, że na rynku długo zdominowanym przez Paypal jest miejsce na wiele takich usług. Komentatorzy wskazali na to, że te ...
-
Akcje KGHM i GTC pomogły indeksowi WIG20
... , ale na bezrybiu i rak ryba, więc w USA zwrócono uwagę na indeks zaufania do gospodarki publikowany przez Investor's Business Daily i TechnoMetrica Market Intelligence. Spadł on w kwietniu gwałtownie sygnalizując, że konsumenci boją się recesji. Ta publikacja nie miała wielkiego wpływu na rynek, ale sygnalizuje ...
-
Systemy ERP coraz popularniejsze
... (o 16,5 proc. do 2009 r., IDC), i to nie tylko na rynku ERP. Coraz większą popularnością cieszą się w Polsce także systemy Business Intelligence, które pobierając dane m.in. z systemów CRM i ERP pozwalają prognozować np. dynamikę sprzedaży w kolejnych miesiącach. Polski rynek BI, wart obecnie 50 ...
-
Rynki akcji: kolejne bańki spekulacyjne w 2010?
... w skali tego roku (dane z 4 stycznia 2010). Powołując się z kolei na dane z wiarygodnej, acz niedocenianej ankiety obrazującej rynkowy sentyment, autorstwa Investors Intelligence, w ostatnim tygodniu ub. r. przewaga giełdowych "byków" nad "misiami" wynosiła 35,5 pkt proc. (51,1 do 15,6), zahaczając o wartości notowane podczas szczytów ...
-
Czy biznes wykorzystuje social media?
... mające na celu włączenie mediów społecznościowych do ogólnej strategii marketingowej w obszarach takich, jak: zarządzanie kampaniami, analiza rynkowa, CRM oraz Business Intelligence. "Firmy nie wykorzystują oferowanych im możliwości efektywnego promowania produktów oraz zarządzania reputacją. Nie posiadają wiedzy o tym, kto wypowiada się na ...
-
Praca tymczasowa - wynagrodzenia wg branż
Według raportu "Market Intelligence 2011" opublikowanego przez Adecco Poland najlepsze warunki finansowe pracownikom tymczasowym zapewniają sektory finansowy, ubezpieczeniowy i konsultingowy. Przeciętne wynagrodzenie godzinowe brutto czasownika w ...
-
Rynek powierzchni biurowych w Polsce 2012
... i dystrybucji wiedzy. KPO dotyczy usług, do których wytworzenia potrzebna jest specjalistyczna, ekspercka wiedza i obejmuje przede wszystkim usługi finansowe, business and market intelligence, usługi prawne i badawcze. Podstawowym celem nie jest jednak w tym przypadku oferowanie klientom oszczędności, lecz wysoka wartość dodana tworzona dla ...
-
Najlepszy Partner w Biznesie 2012
... inwestorów. W kategorii IT - SAS Institute Polska za 20 lat wspierania rozwoju polskich przedsiębiorstw poprzez dostarczanie innowacyjnych rozwiązań Business Intelligence. W kategorii Ubezpieczenia - TUiR "WARTA" S.A. za skuteczne zaspokajanie potrzeb ubezpieczeniowych klientów biznesowych, a także za stworzenie struktury dającej satysfakcję tak ...
-
Jakość obsługi klienta ważniejsza od ceny
... czerpią informacje oraz w których obszarach procesy nie zapewniają obsłudze klienta odpowiedniego priorytetu” – mówi Monika Kaczmarek, Director, Analytics Enterprise Intelligence Solutions, Verint. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono z ośrodkiem Ipsos-MORI we wrześniu 2012 r. W ankiecie wzięło udział 7000 respondentów z następujących krajów ...
-
Komunikacja zunifikowana: trendy technologiczne 2013
... UCC Market Predictions for 2013 and Beyond" w najbliższych latach na rynku rozwiązań komunikacji zunifikowanej i kolaboracji można ... ze światem” – powiedział Marcin Grygielski, dyrektor regionalny na rynek Europy Środkowej i Wschodniej w Interactive Intelligence. – „Coraz więcej firm decyduje się na wprowadzenie polityki BYOD (Bring Your Own Device), ...
-
Bezpłatne webinarium PMR: Growing in crisis - grocery retail in Russia
... Środkowo-Wschodniej. Specjalizujemy się w sektorach: budowlanym, handlu detalicznego, farmaceutycznym, opieki zdrowotnej i ICT. Publikujemy ponad 150 raportów rynkowych i serwisów market intelligence rocznie. Przeprowadzamy konferencje i szkolenia biznesowe, a na indywidulane zamówienie realizujemy usługi doradcze oraz badania rynkowe. Od 1995 roku ...
Tematy: -
E-mail ReTargeting ma potencjał
... bez winy, gdyż to właśnie oni przyczynili się do braku subskrypcji i zainteresowania wysyłką anonimowych i niespersonalizowanych e-maili. Lecz jak dowodzi Symantec Intelligence Raport w czerwcu wyniki spamu nie przekroczyły 50%, a te statystyki nie były tak korzystne aż od 2003 roku. Także kilka inwestycji ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 39/2016
... podpisali umowę ws. budowy dwureaktorowej elektrowni nuklearnej Hinkley Point C (wartość inwestycji jest szacowana na 18 mld funtów). Z raportu S&P Global Market Intelligence wynika, że w ciągu ostatnich 7 lat podwoił się odsetek kobiet zajmujących stanowisko dyrektora generalnego w 350 największych firmach w Europie. Byłaby to informacja ...
-
Sztuczna inteligencja w HR. Jakie jeszcze technologie warto śledzić?
... funkcjonowanie współczesnych organizacji. Jak wynika z raportu "HR Technology Market 2019" w 2019 r. firmy zwiększyły swoje inwestycje w technologie HR o 29% - wzmacniając cały rynek ... analitycznych w firmie. Jedną z nich jest sztuczna inteligencja (ang. artificial intelligence - AI) i wg ekspertów jej zastosowanie w organizacji będzie miało ...
-
Duży sprzęt AGD: sprzedaż rośnie, ale zyskują tylko niektóre marki
... , że Polacy zamiast oszczędzać są skłonni do zwiększenia wydatków, między innymi na sprzęt dużego AGD – komentuje Artur Noga-Bogomilski, Head of Market Intelligence / Proxy. Potwierdzają to również wyniki badania Corona Mood zrealizowanego przez GfK w listopadzie ubiegłego roku. Aż 73 proc. Polaków deklarowało wówczas ...
-
GfK: nastroje konsumenckie w Polsce znów w dół
... fali pandemii COVID-19. Wtedy wartość indeksu spadła do rekordowego w 18-letniej historii poziomu –33 punktów – mówi Artur Noga-Bogomilski, head of market intelligence w firmie GfK w Polsce. W maju br. kluczowe składowe Barometru Nastrojów Konsumenckich kształtowały się następująco: Informacje o badaniu Badanie zrealizowano w dniach 5-11 ...
-
GfK: w sierpniu nastroje konsumenckie mocniej w dół
... przeciwnie - może trwać przez kolejne lata i negatywnie wpływać na realizację nawet podstawowych potrzeb gospodarstw domowych – mówi Artur Noga-Bogomilski, Head of Market Intelligence w GfK. W sierpniu br. dodatnie nastroje konsumenckie dotyczyły tylko jednej, najmłodszej grupy wiekowej (15-22 lata), w której mocno wrosła większość kluczowych ...
-
GfK: nastroje konsumenckie w Polsce wciąż kiepskie
... efektu paniki – Polacy czekają na to co nadejdzie i spodziewają się, że będzie trudniej niż dotychczas – mówi Artur Noga-Bogomilski, Head of Market Intelligence w GfK. W październiku br. ujemne nastroje konsumenckie dotyczyły większości grup wiekowych analizowanych przez GfK. Najwyższy wynik odnotowano w grupie od 15 do ...
-
Sprzedaż telewizorów spadła w IV kw. 2022 o 20% r/r
... z Wi-Fi. Świadomy konsument wybiera zatem sprzęt nowoczesny technologicznie, SMART, pozwalający na korzystanie z wielu innowacyjnych opcji – mówi Wiesław Peché, Senior Consultant Market Intelligence w GfK. Cena gra kluczową rolę Pomimo, że w całym 2022 roku średnie ceny telewizorów spadły o -1,7 proc. w porównaniu z rokiem 2021, a w ostatnim ...
-
Nastroje polskich konsumentów w gorszym stanie
... w przyszłości z pewnością zdecyduje także sytuacja geopolityczna w regionie i dalsze rozstrzygnięcia związane z wojną w Ukrainie – mówi Artur Noga-Bogomilski, Head of Market Intelligence / Proxy w GfK. W lutym 2023 r. ujemne nastroje konsumenckie dotyczyły wszystkich grup wiekowych analizowanych przez GfK. Najwyższy wynik odnotowano w grupie od ...
-
Giełda - jak się zmieniała na przestrzeni lat?
... dwaj najwięksi gracze, tj. Bloomberg oraz Refinitiv kontrolowali ok. 53 % rynku, w wysokości odpowiednio: 33 % oraz 20%. Trzeci gracz S&P Global Market Intelligence (grupa Dow Jones & Co./,,The Wall Street Journal”) miał prawie 6 % rynku, ale udział ten w 2020 r. powiększył co najmniej o jakieś 2 % za ...
-
Dobra luksusowe: polski rynek notuje rekordową wartość
... , Euromonitor International, Eurostat, Głównego Urzędu Statystycznego, Ministerstwa Finansów, Narodowego Banku Polskiego, Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego, Urzędu Lotnictwa Cywilnego, S&P Global Market Intelligence.
-
Nastroje konsumenckie w sierpniu na podobnym poziomie co w lipcu
... się wybory. Z pewnością, bez względu na wynik, nie pozostaną one bez wpływu na odczucia konsumentów – mówi Artur Noga-Bogomilski, Head of Market Intelligence w GfK – an NIQ company. W sierpniu 2023 r. dodatnie nastroje konsumenckie dotyczyły dwóch z sześciu grup wiekowych wytypowanych przez GfK – an NIQ company ...
-
Nastroje konsumenckie najlepsze od początku pandemii
... gospodarczej i galopującej, rekordowej inflacji jeszcze kilka miesięcy temu każdy brałby takie statystyki „w ciemno” – mówi Artur Noga-Bogomilski, Head of Market Intelligence w GfK – An NIQ Company. W listopadzie 2023 r. kluczowe składowe Barometru Nastrojów Konsumenckich kształtowały się następująco: Informacje o badaniu Badanie zrealizowano ...
-
Rynek dóbr luksusowych w Polsce wart ponad 42 mld zł na koniec 2023 roku
... dane: Credit Suisse, Cenatorium, Euromonitor International, Głównego Urzędu Statystycznego, Ministerstwa Finansów, Narodowego Banku Polskiego, Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego, S&P Global Market Intelligence.
-
Rośnie niewypłacalność firm na całym świecie
... elektronicznych rejestrów sądowych (PACER) stanowi około połowy krajowego wyniku w oparciu o perspektywy historyczne. Skupiając się na największych firmach, S&P Global Market Intelligence odnotowuje wzrost o +35% z 206 sprawami w II kwartale i 346 ogółem w I półroczu, przy wzroście w szczególności w sektorach dóbr konsumenckich, opieki zdrowotnej ...
-
Polski handel z Wielką Brytanią - przetrwał Brexit, nabrał nowej siły
... jeszcze bardziej perspektywiczną na nadchodzące lata. „Potencjał polsko-brytyjskiej współpracy gospodarczej” to raport przygotowany przez Business Intel – agencję Market Intelligence & Strategy, specjalizującą się w analizach strategicznych dla biznesu, organizacji pozarządowych i sektora publicznego. Raport powstał na zlecenie Brytyjsko-Polskiej ...