-
Współpraca franczyzowa: jak zacząć?
... systemie franczyzowym oraz mentorów biznesu. Zarządzanie działalnością franczyzową: Jako franczyzobiorca ... oznaczają mniejszą potrzebę przeznaczenia czasu na marketing a tym samym więcej czasu na rozwianie przedsiębiorstwa, ... działającego w ramach franczyzy zależy tylko i wyłącznie od ciebie. Strategia wyjścia: Jak każdy mądry inwestor, wchodząc w dany ...
-
Budowa wartości firmy: które działy kluczowe?
... może wzrostem potencjału podmiotu spowodowanym przez zastosowanie outsourcingu w tym obszarze. Marketing, zarządzanie marką oraz PR i IR – w obecnej gospodarce kiedy wyobrażenie produktu i ... dla wielu marek. Należy jednak pamiętać, że nie jest to strategia uniwersalna i istnieją obszary rynku i segmenty produktów, przy których nacisk na obniżenie ...
-
CRM dla dużych i małych
... sprecyzowana wizja i misja firmy, obrót, struktura organizacyjna, płynność finansowa, strategia inwestycyjna. Oprócz pozycji dostawcy, z punktu widzenia przyszłego użytkownika ... , że CRM nadal trudno zdefiniować. Zbyt wielu menedżerów usiłuje zastąpić zarządzanie technologią. Należy również zwrócić uwagę, że systemy CRM jeszcze ... miesięcznika Marketing ...
Tematy: -
Holding a tożsamość korporacyjna
... przyjął holding. Korzyści z budowy tożsamości holdingów Zarządzanie zmianami struktury Holding to płynny zespół ... bez dobrego wizerunku nie ma efektywnego marketingu, słaby marketing nie wspiera firmy w realizacji strategii, więc i ... kapitałowa, rodzaj powiązań w grupie, wielkość i strategia grupy, oraz dotychczasowa reputacja spółki nadrzędnej i ...
-
Marka jako wartość finansowa
... Wattie (GFW). Strategia RHM ... zarządzanie marką jest czymś bardziej skomplikowanym, ponieważ polega na dopasowaniu strategii marketingowej do strategii biznesowej firmy. Ta jest zawsze nadrzędna i powinna wyznaczać działania, które są podejmowane przez działy marketingu w firmach po to, aby nie były jedynie jednostkami kosztotwórczymi. Marketing ...
-
Jakie błędy w CV odstraszą rekrutera?
... ” wyjaśnia Anna Wygaś, Konsultant zespołu Sales & Marketing z międzynarodowej firmy rekrutacyjnej HAYS Poland. „ ... wygląda zbyt profesjonalnie. Z drugiej strony strategia wypisywania wszystkich stanowisk, które zajmowaliśmy ... złotówki. Warto z nich korzystać, na przykład: Zarządzanie 10-osobowym działem marketingu i budżetem w wysokości 150 000 PLN; ...
-
Ulice handlowe w Polsce - alternatywa z potencjałem
... przede wszystkim od władz lokalnych, należy strategia rozwoju miasta oraz polityka zagospodarowania przestrzennego. Prawidłowe zarządzanie miastem jest niezwykle istotne pod ... , jak i użyteczności publicznej, strategii doboru najemców, promocja i marketing obszaru oraz administrowanie terenem BID (sprzątanie, wywóz śmieci, bezpieczeństwo i ...
-
Przemysł: zasoby ludzkie ważniejsze niż nowe technologie
... Training Within Industry (TWI) – działania ugruntowujące zarządzanie wiedzą o procesach produkcyjnych, zasadach i ... przepływu informacji od działów rynkowych firmy (sprzedaż, marketing, obsługa klienta) do działów odpowiadających za produkcję ... ona w stanie znacznie szybciej realizować zamówienia. Strategia QRM adresowana jest przede wszystkim do firm ...
-
Media społecznościowe znacznie efektywniejsze niż call center
... jasne staje się, że prawidłowo zdefiniowana strategia społecznościowej komunikacji z klientem przynosi firmom ... z badania, obecnie najczęściej wykorzystywane przez marketing platformy społecznościowe to Facebook, Twitter, ... mediach. Krok 3: Zbuduj wewnętrzną sieć ekspertów merytorycznych Zarządzanie komunikacją to proces, w którym podobnie jak ...
1 2