-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych V 2011
... liczącym się graczem na polskim rynku detalicznym. Topaz skutecznie rozwija się w województwie mazowieckim, niejako „na zapleczu” najsilniejszych sieci detalicznych w kraju. Sukcesy rynkowe odnoszone przez sieci sklepów własnych z rodzimym kapitałem, takie jak Topaz, Polomarket czy Arhelan wskazują, że na rynku jest miejsce nie ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych X 2010
... , a nawet zmiana hasła, z którego wynikało wcześniej, że „Lidl jest tani”, a teraz okazuje się, że zakupy w sklepach tej sieci to „Mądry wybór”. Menedżerowie tej sieci wyraźnie muszą przyglądać się poczynaniom rynkowym swojego głównego konkurenta, jakim jest Biedronka, a wnioski przekuwają w przemyślane poczynania marketingowe. O szczególną ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych V 2012
... , gdzie lokuje się większość nowych sklepów w mniejszych formatach. W tym roku dostrzec można wzmożony wpływ zachowań nabywczych polskich konsumentów na działania sieci handlowych. Polacy nadal preferują niskie ceny, jednakże przykładają coraz większą wagę do jakości produktów i wygody dokonywania zakupów. W efekcie wiele wiodących ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych w Polsce
... Lidla (70,79 pkt.) z pozycji dziewiątej na siódmą. Wynika to głównie z coraz większego uznania, jakie zyskują produkty marek własnych tej sieci oraz z aktywnych działań promocyjnych. Z pierwszej dziesiątki wypadła natomiast najwyżej notowana sieć supermarketów o polskim kapitale Piotr i Paweł. Nowością w sierpniowym wydaniu rankingu ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych IX 2010
... polski) można włożyć do lamusa. Rodzimi handlowcy mogą być również dumni z sieci POLOmarket (67,34 pkt.), która zajmuje stabilną i silną 14. pozycję wyprzedzając wiele sieci o zachodniej proweniencji. Po raz kolejny ranking ukazuje także klasyfikację w ramach poszczególnych formatów. Wśród supermarketów liderem jest Intermarche (70 ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych VIII 2017
... konsumenckich związanych z patriotyzmem konsumenckim i preferowaniem produktów regionalnych. Problemem strategicznym sieci jest jej regionalny charakter, co ogranicza rozwój organiczny i osiąganie efektu skali. Informacje o badaniu Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych. Ranking ten stanowi wszechstronną ocenę w skali 1-100 (według 75 kryteriów ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych VIII 2012
... są w stanie zyskać powszechnej sympatii wśród polskich konsumentów. Na przeszkodzie stoi organizacja sprzedaży i problemy związane z wyglądem tych sklepów. Operator tej sieci musi dużo popracować nad likwidacją pojawiających się często kolejek, poprawić jakość obsługi klientów i sprawić, by regały i alejki miały bardziej atrakcyjny ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych X 2013
... historii. Sklepy zwane do niedawna tradycyjnymi na potęgę przyłączają się do różnej maści sieci detalicznych. W Polsce mamy sieci sklepów własnych, franczyzowych, partnerskich, agencyjnych… Coraz częściej jednak kryterium podziału będzie prostsze – sieci będą dzieliły się na mocne i słabe. Grupy sprawnie zarządzane i mające silne zaplecze ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych XI 2010
... locally” będą zmuszeni pomyśleć o zastosowaniu wariantu greckiego, czyli podjęcia decyzji o opuszczeniu polskiego rynku. KOMENTARZ Przedświąteczna huśtawka - czyli sieci w górę, sieci w dół Pod koniec roku większość sieci detalicznych w naszym Rankingu zachowuje się tak, jak kolarze przed wjazdem na ostatnią prostą przed metą. Wzmaga się ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych IX 2011
... zanotowały wzrost aż o 2,47 punktu. Wśród najbardziej dynamicznych sieci zwraca uwagę obecność Alma Delikatesy (wzrost o 1,97 punktu), która wyraźnie odżyła po poważnych rynkowych trudnościach w poprzednim okresie. W obecnej edycji po raz pierwszy zamieszczono ranking sieci zarządzanych przez firmy z dominującym polskim kapitałem. W tej kategorii ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych I 2012
... dużymi i małymi, a nieraz bezpośrednio konkurującymi między sobą. Zadanie to jest karkołomne pod względem logistycznym. Interesująco wygląda ranking sieci o największym wzroście uzyskanych punktów. Wśród najbardziej dynamicznych sieci prym wiodą grupy średniej wielkości, lecz wyraźnie wyróżniające się na swoich rynkach działania. Liderem jest sieć ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych II 2013
... również miejsce na ofertę z wyższej półki jakościowej. Pod warunkiem, że ceny nie są z księżyca, a lokalizacje są w największych miastach. Porównanie aktywności sieci detalicznych na polskim rynku jednoznacznie wskazuje na coraz większe zróżnicowanie w polskim handlu spożywczym. Nadal czynnikiem najważniejszym jest cena, lecz na ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych II 2018
... standardy) na poziomie premium. W organizowaniu akcji promocyjnych Lidl zostawił daleko w tyle handlowy peleton, z Biedronką na czele. Główną barierą rozwoju tej sieci jest standardowa wielkość placówek handlowych (średnio ok. 1260 m²), co uniemożliwia ekspansję do małych miejscowości i na mniejsze osiedla mieszkaniowe. 4. Kaufland Kaufland ...
-
Sieci detaliczne w Polsce: Tesco liderem
... ranking firm handlowych prowadzących sieci detaliczne w Polsce. Dość niespodziewanie wygrało Tesco przed Biedronką i Carrefourem. W rankingu SBK Marketing dokonano oceny sieci ... dziedzinach. W rankingu dokonano oceny 30 największych firm handlowych prowadzących 46 sieci detalicznych. Ranking oparto na wynikach badania Detal Spożywczy w Polsce 2010. ...
-
Polskie sklepy online dobrze sobie radzą
... badanie firm handlujących w sieci, a także pierwszy w Polsce ranking sklepów na podstawie wyników finansowych - to wszystko serwis Internet Standard zawarł w swoim ... Internet Standard zapytał polskie sklepy internetowe o ich wydatki na marketing. Roczny budżet marketingowy 80% badanych sklepów nie przekroczył 25 tys. zł, ale prawie 5% przeznaczyło ...
-
10 zaskakujących trendów w polskiej gastronomii
... – to triada tworząca podstawę wyboru restauracji. Strateg biznesowy i marketingowy oraz ekspert rynku gastronomicznego Mateusz ... akurat kulinarny influencer z największymi zasięgami rozpropaguje w sieci. Trip Advisor do lamusa. Tylko 4 proc. ... było przekonanie „Forbesa”, aby powstał prestiżowy ranking. To jest, również dla nas – ludzi z branży, ...