-
Rynek dóbr luksusowych: czołowe marki 2014
... z pierwszej edycji raportu Deloitte „2014 Global Powers of Luxury Goods”. Prognozy na przyszłość są optymistyczne, przy czym najdroższe marki muszą na szerszą skalę ... . Nadzór nad całością przyczynia się do zachowania wysokiej jakości, a więc i ochrony marki. Widocznym trendem stały się przejęcia na poddostawców, z usług których korzysta dana ...
-
Co czeka social media w 2014 r.?
... są ludzie i ich opinie, a nie marki mówiące o sobie – podsumowuje Rahim Blak z firmy Click Apps. – Rok 2014 powinien przynieść także weryfikację skuteczności działań z ... może w znaczącym stopniu przyczynić się do budowania świadomości marki poprzez efekt wirusowy – dodaje. – Wierzę, że rok 2014 będzie rokiem jakościowej komunikacji, na którą ...
-
Polski rynek hotelowy 2014
... i planowane W listopadzie 2014 r. na terenie lotniska im. Jana Pawła II otwarty został hotel marki Hilton Garden Inn, oferujący 155 pokoi oraz sale konferencyjne, które są w stanie pomieścić do 350 osób. Obiekt Kraków Expo, który pierwszych gości przyjął w maju, jak również ICE Kraków Congress Centre otwarty w ostatnim kwartale 2014 ...
-
Reklamy produktów dla dzieci w 2014 roku warte 170 mln zł
... marki na łamach krajowej prasy to ponad 3,8 mln zł. Niewiele mniej przeznaczyło na ten cen Nestlé (3,7 mln zł), a pierwszą trójkę prasową zamyka Bristol-Myers Squibb kwotą 1,5 mln zł. W ciągu 11 miesięcy 2014 ... W okresie od stycznia do listopada 2014 r. najczęściej emitowanym spotem telewizyjnym była kreacja marki Nestlé Polska promująca kaszki. ...
-
Budowlana Marka Roku 2014
... statuetki Budowlana Marka Roku 2014 i Champion Roku 2014. ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku przeprowadziło ogólnopolskie badanie ankietowe, które pozwoliło wyłonić marki materiałów budowlanych cieszące się największym zaufaniem wykonawców. Na podstawie wyników badania zostanie ogłoszony Ranking Budowlana Marka Roku 2014. Projekt realizowany jest ...
Tematy: Budowlana Marka Roku -
Sieci handlowe w mediach III kw. 2014
... zadebiutowała marka Freshmarket, należąca do spółki Żabka Polska. Wobec drugiego kwartału 2014 roku wydatki reklamodawców spadły o 7 proc. i taka dynamika zmian w budżetach jest zgodna ... więcej emisji spotów w tańszych pasmach reklamowych. Biedronka mocniej niż inne marki postawiła na promocję w prasie, a w radiu zdecydowanie najczęściej można ...
-
Najcenniejsze marki świata 2014 - telekomunikacja
... przykład rosyjska MTS z powodzeniem przekroczyła granice telefonii komórkowej, wchodząc w sektor bankowości i handlu detalicznego, a przy okazji notując wzrost o 14% przy wartości marki wynoszącej 12,2 mld USD. Kilka marek – w tym BT i Verizon – ukierunkowało się na osiąganie wysokich marż i bardzo obiecujące perspektywy wzrostu w usługach ...
-
Ford Focus 2014
... TDCi o pojemności skokowej 1,5 litra. Samochód będzie dostępny w sprzedaży od drugiej połowy 2014 roku. „Nie zadowalało nas bycie numerem 1: chcieliśmy zachwycić naszych ... System SYNC 2 z ekranem dotykowym Nowy Ford Focus będzie pierwszym modelem tej marki w Europie wyposażonym w system SYNC 2. Opracowany przez Forda zaawansowany system komunikacji ...
-
Sieci handlowe w mediach II kw. 2014
... marki był niemal dwukrotnie wyższy niż wydatki drugiej w rankingu Biedronki. Nawet w gorącym dla reklamodawców czwartym kwartale 2013 roku, kiedy reklamodawcy sięgnęli do kieszeni głębiej z uwagi na święta Bożego Narodzenia, Lidl wydał o 10 mln zł mniej niż w drugim kwartale 2014 ... drugim kwartale 2014 r. reklamodawcy najwięcej pieniędzy przeznaczali ...
-
Miasto Marki na Catalyst
... kwietnia 2014 roku na rynku Catalyst zadebiutowały obligacje miasta Marki. To dziewiętnasty tegoroczny debiut oraz 183 emitent, którego dotychczas zanotowano na rynku papierów dłużnych. Marki położone są w powiecie wołomińskim, na północny wschód od Warszawy, zamieszkuje je 27,6 tysiąca mieszkańców. Historia Marek Podstołeczne Marki, leżące ...
-
BMW zwycięzcą Global Randstad Award 2014
... Award jest dowodem bardzo silnej pozycji marki pracodawcy niemieckiego koncernu. Widoczna jest też jednak rosnąca z roku na rok ocena całego sektora motoryzacyjnego w oczach potencjalnych pracowników. Przed kilkoma tygodniami miało miejsce ogłoszenie wyników polskiej edycji Randstad Award 2014, którego zwycięzcą został Mercedes-Benz Polska ...
-
Sieci handlowe w mediach IV kw. 2014
... zł. Najwięcej na reklamę wydaje Lidl, przed Biedronką i Tesco. Marki, które na promocję przeznaczyły najwięcej środków, cieszyły się też ... 2014 roku kwota, jaką sieci sklepów przeznaczyły cennikowo na emisję reklam w telewizji, radiu i prasie, przekroczyła 1 mld zł wobec 899 mln zł w roku 2013. Najwięksi reklamodawcy minionego roku to te same marki ...
-
Nowe marki w Polsce w 2014 r.
... , która wcześniej posiadała w Polsce jedynie 3 salony outletowe. Znaczący debiut miała również turecka sieć oferująca artykuły wyposażenia wnętrz – English Home, która w 2014 r. otworzyła kilka sklepów w Polsce. Powiększyła się również oferta klubów fitness – pierwsze lokalizacje uruchomiły brytyjska sieć CityFit oraz niemiecka McFIT – uzupełniła ...
-
YouTube: najpopularniejsze kanały markowe w 2014 r.
... branży GSM i Telekomunikacja (głównie Serce i Rozum – 36 mln i Play – 27 mln) oraz marki gier i produktów rozrywkowych (klocki LEGO, Electronic Arts). Ranking największych ... Arts (31 tys.) czy PlayStation EXTRA (30 tys.). 25 reklam umieszczonych w 2014 roku na kanałach markowych osiągnęło oglądalność powyżej 1 miliona. Oprócz najczęściej oglądanej w ...
-
Najcenniejsze marki świata 2015 - motoryzacja
... 2014 r. spadła o 2%. Najszybciej rosła wartość marki Audi – aż o 43%, co w dużej mierze było zasługą popularności na rynku chińskim. Czołową piątkę sektora, podobnie jak w 2014 r., ... marki w generowaniu sprzedaży i wartości dla akcjonariuszy. Kluczowym elementem przy określaniu wartości marki jest jej postrzeganie przez konsumentów, ponieważ marki ...
-
Phishing: trendy marzec 2014
... z broniącymi w tworzeniu coraz bardziej zaawansowanych rozwiązań. Według raportu RSA: W marcu 2014, RSA zidentyfikowało 42537 ataków typu phishing, co oznacza wzrost o 15% w porównaniu z lutym 2014. Ponad połowa ataków była ukierunkowana na marki amerykańskie, brytyjskie, indyjskie, australijskie i kanadyjskie (najwięcej USA - 28% i Wielka Brytania ...
-
Najlepsze firmy dla rozwoju liderów 2014
... 13 organizacji wyróżnionych w rankingu to marki, które na lokalizację swoich centrów usług wybrały Polskę. Best Companies for Leadership 2014 to największa globalna analiza ... Unilever, Intel, Samsung, 3M, Hewlett-Packard, Accenture, Siemens, Citigroup oraz Ikea, czyli marki, które są obecne w Polsce i otworzyły tutaj swoje centra usług. Jak wynika z ...
-
Strategia rozszerzania marki - rynek motoryzacyjny
... rozszerzania. Strategia rozszerzania a reaktywacja marki Reaktywacja marki Datsun to fragment planu Nissana, mającego na celu rozszerzanie rynku działania. To strategia rozszerzania marki i planowany wzrost w oparciu o rozwijające się rynki. Rozpoczęcie produkcji tanich samochodów z logo Datsun ma nastąpić w roku 2014. Docelowe rynki dla Datsuna to ...
-
Czego potrzebują marki własne?
... na zmieniający się tryb i tempo życia konsumentów niezbędne jest, by również marki własne wkroczyły w nową rzeczywistość i pracowały nad lepszym dotarciem do ... Metodologia badania Badanie zostało przeprowadzone w dniach 18.12.2013 - 6.01.2014 metodą internetowych zestandaryzowanych wywiadów kwestionariuszowych (CAWI). Próba badawcza miała charakter ...
-
Pełne odliczenie VAT od zakupu motocykla dopiero od kwietnia 2014 r.
... marki, modelu pojazdu i jego numeru rejestracyjnego, jak również daty poniesienia pierwszego wydatku związanego z danym pojazdem, oraz uwzględniając potrzebę umożliwienia prawidłowej aktualizacji złożonej informacji. Na podstawie powyższej delegacji, przedmiotowy wzór informacji określono w rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 21 marca 2014 ...
-
Najcenniejsze marki świata 2015
... 2014 roku oraz o 126% w stosunku do pierwszego rankingu opracowanego 10 lat temu. David Roth z WPP zauważył: „Wartość marek wzrosła znacząco mimo turbulencji, jakie przeżywaliśmy w minionej dekadzie. Jest to niesłychanie istotny moment dla firm budujących swoje marki ... wyparte z Top 100 przez marki chińskie pochodziło właśnie z Europy. Marki o ...
-
Najpopularniejsze marki własne w Polsce: Tesco liderem
... składu czy funkcjonowania produktu jest stosunkowo łatwe, marki własne odnotowują największy wzrost udziału. Sięganie po marki własne ułatwia konsumentom fakt, że ... " Metodologia badania: Badanie zostało przeprowadzone w dniach 18.12.2013 - 6.01.2014 metodą internetowych zestandaryzowanych wywiadów kwestionariuszowych (CAWI). Próba badawcza miała ...
-
Najcenniejsze marki świata 2014 - handel detaliczny
... należąca do właścicieli sieci WalMart (nr 20 w globalnym rankingu detalistów, wartość marki: 4.6 mld USD) przetestowała ideę odbioru towarów tego samego dnia ... rankingu marek z sektora handlu detalicznego największy wzrost odnotowała IKEA, zwiększając wartość swojej marki aż o 61% i osiągając pułap 19,4 mld USD dzięki dużej sprzedaży w Chinach, ...
-
Branża motoryzacyjna w Polsce II kw. 2014
... Motoryzacyjnego. W I poł. 2014 roku wolumen rejestracji marek popularnych wzrósł o 18,0% r/r (do 158,5 tys. szt.). Znacznie lepszy wzrost wypracowały marki premium+. ... doradców dla branży motoryzacyjnej w KPMG w Polsce. W ciągu pierwszych sześciu miesięcy 2014 roku największy wzrost rejestracji pośród znaczących segmentów odnotowały duże SUVy i ...
-
Najsilniejsze marki w Polsce – Top20
... 2014 r., wyniki były ważone do struktury populacji ze względu na płeć oraz przedział wiekowy. Badanie uwzględniało ponad 2400 marek konsumenckich w 110 kategoriach produktów i usług. W badaniu mierzono wspomaganą znajomość marki oraz skłonność do polecenia marki ...
-
Obroty na rynkach GPW IV 2014 r.
... obrotu produktami strukturyzowanymi w kwietniu 2014 r. wzrosła o 177% rdr i ... 2014 r. na rynku Catalyst zadebiutowało 8 nowych emitentów: Poznańska 37 SPV, WDB Brokerzy Ubezpieczeniowi, PCC Autochem, Polbrand, Miasto Marki, Certus Capital, Mikrokasa oraz Wratislavia-BIO. Łączna wartość emisji tych emitentów wyniosła 122,7 mln zł. W kwietniu 2014 ...
-
Jak postrzegamy marki własne?
... posiadanie narzędzi, wiedzy i doświadczenia w budowaniu komunikacji marki. Dobrze komunikowana marka własna może być silnym graczem nawet ... marki te zyskiwały swój własny, skuteczny sprzedażowo wizerunek, a nie były postrzegane jako np. tani zamiennik dobrych produktów. Metodologia badania Badanie zostało przeprowadzone w dniach 18.12.2013 - 6.01.2014 ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce w I poł. 2014
... budów kolejnych dużych centrów handlowych Nieruchomości magazynowe: W ciągu pierwszej połowy 2014 r. ukończono budowę niemal takiej ilości powierzchni, jak w całym 2013 roku Wolumen transakcji ... Żabka, Freshmarket, Carefour Express oraz, należąca do Grupy Metro, właściciela marki Makro Cash & Carry, sieć Odido (otwarcie ok. 2 tys. sklepów w ciągu ...
-
Najsilniejsze marki w Polsce 2015 – Top20
... oni są prawdziwymi bohaterami tego rankingu - dodaje. Pierwsze trzy miejsca zajęły te same marki, co w ubiegłym roku – Google, Lego i YouTube. Co ciekawe do T20 wkroczyła marka Apple, nieobecna w czołówce w 2014. Widoczna w zestawieniu przewaga zagranicznych reprezentantów została przełamana obecnością czterech polskich przedstawicieli - najwyżej ...
Tematy: najsilniejsze marki, najlepsze marki, Superbrands, marki, badania konsumentów, Allegro, Google, YouTube, Tymbark, Lego -
Rynek mediów: trendy 2014
... autorów raportu jest to najważniejsze wyzwanie dla marketów na rok 2014. Marketerzy będą potrzebowali pogłębionej wiedzy o odbiorcach docelowych, co pozwoli im na ... nakłady na komunikację w mediach mobilnych, zwłaszcza w przypadku marek skierowanych do młodzieży; Marki będą tworzyć treści w formie odpowiedniejszej dla emisji w mediach mobilnych ...
-
Rynek nieruchomości komercyjnych w Polsce w II kw. 2014 r.
... 2014 roku rozpoczęto realizację projektów o łącznej powierzchni około 160.000 m2, z czego największe to Zielone Arkady w Bydgoszczy (48.000 m2) oraz Galeria Galena w Jaworznie (32.500 m2). Zainteresowanie rynkiem handlowym ze strony najemców stale utrzymuje się na wysokim poziomie. Marki ...
-
Peugeot 308 1.6 THP – Miss Roku 2014
... się ja polubi, albo nie. Nie ma półśrodków. Peugeot 308 w 2014 roku otrzymał tytuł Samochodu Roku. Tak się składa, że ostatni tydzień miałem przyjemność ... zastępują światła do jazdy dziennej. Peugeot 308 tak jak każdy samochód z gamy francuskiej marki poznamy po podwójnym grillu i szerokim uśmiechu. To znak szczególny Peugeota. Znajdziemy w nim ...
-
Inspiracja czy wierna kopia? Naśladownictwo marki w rozkwicie
... mylenie produktów. Czy Polacy mają w ogóle świadomość istnienia naśladownictwa marki? Naukowcy z Uniwersytetu SWPS przyjrzeli się, jak imitacje oryginałów są w stanie ... nawyki podejmowania decyzji – dodaje profesor Falkowski. Informacje o badaniu Badanie zrealizowano w 2014 roku. Autorzy: prof. dr hab. Andrzej Falkowski (kierownik), dr Justyna ...
-
Najlepsze jakościowo marki według Polaków
... jakością – przeciętny Polak kupiłby laptopa marki Apple, poszedłby na koncert Eltona Johna, skorzystał z usług PKO i rozmawiał przez telefon marki Samsung. Jak podkreślają specjaliści ... Certification Association GmbH na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w maju 2014 r. za pomocą ankiety online i metody CAWI - DEEPMA (Wspomagany komputerowo wywiad ...
-
Samochód zastępczy 2014: pełne odliczenie VAT z faktury za najem?
... z pełnym odliczeniem VAT w 2014 r.? - Pełne odliczenie VAT 2014 od samochodu a dodatkowy przegląd VAT-2 - Leasing samochodu w podatku VAT po 1 kwietnia 2014 r. Jak stanowi art. 86a ... potrzebę zawarcia w niej danych pozwalających na identyfikację pojazdu samochodowego, w szczególności marki, modelu pojazdu i jego numeru rejestracyjnego, jak również ...