-
Marki piwa w Internecie
... temat wybranych popularnych marek piwa, opublikowanych przez konsumentów w mediach społecznościowych w listopadzie 2011 roku. Monitoringiem objęto marki: Kasztelan, Ciechan, Lubuskie, Tyskie, Lech, Żubr, Heineken, Żywiec, Warka, Carlsberg, Okocim, Harnaś, Redd’s. Raport ukazuje ilość wzmianek na temat wybranych marek w ciągu 10 dni, źródła opinii ...
-
Wypić reklamowane piwo
... cieniu. Mariola ma piwne oczy, Okocim, Okocim spojrzeniu" KONTROWERSJE I AWANGARDA Kompania Piwowarska SA była pomysłodawcą niestandardowej kampanii marki piwa Lech. Na początku ... . Polsat nie podał przyczyny. Sprzeciw środowisk profeministycznych wzbudziła kampania piwa marki Okocim. Mężczyzna, który ma dosyć partnerki, która mówi, mówi i mówi, ...
-
Rozrywkowa reklama z marką
... telewizyjnych marki Plus (spoty z kabaretem Mumio). W tych reklamach umiejętnie połączono informacje o marce oraz argumenty przemawiające za wyborem produktu z rozrywkową stroną przekazu. Tego typu opcja widoczna jest również w reklamie marki Sprite („Ja Sprite. Ty pragnienie” z hasłem „Pragnienie nie ma szans”) czy w przekazie marki Okocim Mocne ...
-
UOKiK wziął pod lupę rynek piwa i chmielu. Są wyniki badania
... Lech, Tyskie, Żubr), Grupa Żywiec (Żywiec, Warka, Królewskie) oraz Carlsberg Polska (Okocim czy Kasztelan). Łącznie te podmioty odpowiadały w 2022 r. za ok. 80 proc. sprzedaży ... akceptowalnej w środowisku polityki. Mogłaby ona obejmować działania ukierunkowane na budowę polskiej marki, wsparcie promocji i sprzedaży polskich odmian chmielu czy piw na ...
-
Rośnie rynek opakowań do napojów
... Veenwater, oraz zespół niemieckiego ośrodka projektowego. Nowością na polskim rynku są wprowadzone ostatnio przez Browar Carlsberg butelki "grawerowane" dla nowej marki piwa Okocim Mocne. Produkowane w polskich zakładach spółki Ardagh Glass, poddawane są działaniu lasera, który pozostawia na szkle określone znaki. Na światowym ...
-
Rynek piwa w Polsce maleje
... piwa mogą być nawet wyższe od prognozowanych. Na kurczącym się rynku piwa nasili się konkurencja, przewidują eksperci. Okocim jest jedną z marek, która mimo spadków sprzedaży, chce wzrosnąć w 2010 r. Carlsberg pracuje nad reaktywacją tej marki od marca 2009 r. Jej udziały w rynku nadal rosną.