-
Polacy wybierają polskie marki
... (lata 2001-2010) pokazało duże przywiązanie Polaków do marek, które darzą największym zaufaniem. Wśród 36 kategorii objętych badaniem, Polacy często wybierali marki polskie, jako najbardziej godne zaufania - szczególnie w przypadku kategorii finansowych. W badaniu European Trusted Brands pięć polskich marek zdominowało swoje kategorie, wygrywając ...
-
Które produkty spożywcze są polskie?
... podkategorii choć jedna z topowych marek jest w posiadaniu podmiotów innych niż polskie. Cukier Królewski, Diamant, O’sole, Basia to uznane przez konsumentów marki, które wbrew pozorom nie są stuprocentowo polskie. Należą do podmiotów zagranicznych. Przykładowe marki w podkategorii cukier, sól i mąka Cukier Polski Cukier – Producent: Krajowa Spółka ...
-
Moda: polskie sieci handlowe nie ustępują zagranicznym
... rozwijające się polskie sieci handlowe stanowią ... marki takie jak: Simple, Pretty One, Monnari, Solar, Green Point oraz Taranko. Big Star, Diverse, Tatuum czy Medicine to obecnie silne polskie marki mody młodzieżowej. Wśród najemców sektora biżuterii, akcesoriów oraz wyrobów skórzanych wymienić można: W.Kruk, Apart, Ochnik, Wittchen. Oprócz marki ...
-
Polskie firmy odzieżowe - królowe social mediów
... marki. Ponadto Mosqito przoduje również pod względem liczby hasztagów: #skleponline, #mosquitopl oraz #zakupyonline pokazały się łącznie pod 322 postami. A jak radzą sobie inne polskie ...
-
Budowanie marki: banki w tyle za motoryzacją i telekomami
... w diagnozie siły marki kluczowe są trzy cechy: kategorialna wiarygodność, konkurencyjność i ekspansywność. – Stworzyliśmy specjalną metodologię Brand Power Index, która pozwala wycenić siłę i wartość marki na podstawie określonych parametrów. Oceniając standard właściwy kategorii bankowej, doszliśmy do wniosku, że polskie banki nie w pełni ...
-
Polskie media a mocne alkohole
... są to informacje istotne, lub też wrażliwe wizerunkowo – wyjaśnia Magdalena Grabarczyk – Tokaj z Instytutu Monitorowania Mediów. - Mają wpływ na konkretny odbiór marki w oczach konsumentów, a pojawiać się mogą konotacje zarówno pozytywne, jak i silnie negatywne. Najszerzej o alkoholach informują media branżowe, sporo miejsca w kategoriach rynkowych ...
Tematy: media, prasa, internet, media społecznościowe, monitoring mediów, mocne alkohole, alkohole, whisky, wódka -
Ochrona prawna marki
... . Większość marek jest zarejestrowana i chroniona prawnie, jako znak towarowy. W każdym razie polskie firmy coraz częściej wyrażają obawy dotyczące tego czy ich marki będą dostatecznie chronione przed zalewem konkurencji z Zachodu. Ochrona prawna marki jest formą ochrony biznesu przed nieuczciwą konkurencją, również tą wewnętrzną. Przydatne ...
-
Branding - budowanie marki
... i werbalne są tylko podpisem, znakiem rozpoznawczym. Dlaczego polskie produkty, których jakość ... marki. Przy decyzjach zakupowych prawie zawsze brane są pod uwagę marki dobrze znane i kojarzone. Silne marki są polecane i rekomendowane przez klientów. W przypadku silnej marki konsumenci łatwiej i szybciej akceptują nowe inicjatywy i oferty danej marki ...
-
Media społecznościowe w służbie budowania marki osobistej
... w sieci jest monitoring social mediów. Taką usługę oferują największe polskie firmy zajmujące się monitoringiem mediów. Monitorujmy również to, co dzieje się ... kim nie jesteśmy. Bądźmy autentyczni. Niech wizerunek naszej marki osobistej on-line będzie spójny z wizerunkiem marki w świecie rzeczywistym. Jeżeli w mediach społecznościowych budujemy swój ...
-
Kreatywna kreacja, czyli budowanie marki
... polskie prawo. Segmentacja odbiorców Ważnym czynnikiem przed podjęciem decyzji o wejściu marki ...
-
Najlepsze polskie marki: podstawą dobra nazwa
... prawie 4 miliardami złotych. Na liście są oczywiście marki o ogromnej tradycji, jednak spora ich część to marki nowe, budowane w czasie ostatniej dekady. Przykładami ... lub naśladownictwo. W skrajnych przypadkach pozwala uniknąć kosztów związanych z wycofaniem marki z rynku. Nazwa bezpieczna pod względem językowym nie narazi nas na śmieszność ...
-
Marki godne zaufania 2014
... telefonii komórkowej), Casio (Zegarki i biżuteria),Nestlé (Płatki śniadaniowe) oraz Falvit (Suplement diety). W tegorocznej edycji badania laureatami Kryształowego Godła zostały również marki: Fairy (Płyn do mycia naczyń), Samsung (Urządzenie AGD), Falvit (Witaminy), Pantene(Kosmetyk do pielęgnacji włosów), Super-Pharm (Apteka oraz Drogeria), L'Or ...
-
Jak postrzegamy marki własne?
... własnych, niechętnie się do tego przyznaje. - Im bardziej rozwinięty i bogaty w marki własne sektor, tym bardziej rozwinięta powinna być także komunikacja tych marek ... sektora, ale też posiadanie narzędzi, wiedzy i doświadczenia w budowaniu komunikacji marki. Dobrze komunikowana marka własna może być silnym graczem nawet w wysokomarżowych segmentach ...
-
Najsilniejsze marki w Polsce – Top20
... produkty mięsne i rybne to przykłady branż, w których w czołówce znajdują się wyłącznie polskie marki. Z roku na rok dostrzegamy na rynku coraz więcej dobrze budowanych polskich marek ... płci i wieku, a także mapę archetypów, czyli wskazanie archetypu dominującego dla marki oraz dla jej bezpośrednich konkurentów. Informacje o badaniu Tegoroczne badanie ...
-
Polacy kochają marki własne
... wydatki na marki własne w Polsce? Co napędza rozwój marek własnych w Polsce? Kto najchętniej sięga po marki własne? Na przestrzeni ostatniej dekady marki prywatne (private ... wskazuje Rafał Dobrowolski, strategic insight manager w Consumer Panel Services GfK. Marki dla rodziny Po marki własne sięgają wszyscy. Ich penetracja w rynku, czyli odsetek ...
-
Marki wspólne, coobranding, grupy zakupowe i dystrybucyjne
... tyko do budowania świadomości marki. Ważnym aspektem jest zrozumienie potrzeb i ograniczeń wizerunkowych. Nie wszystkie marki będą pasowały do marki naszej firmy, czy to ze ... w końcu próbować budować wspólną sieć dystrybucji, jak to na przykład uczyniły Polskie Składy Budowalne, lansując markę sieci. Działanie takich grup oparte jest o bezpośrednie ...
-
Marketing miejsc - promocja miasta jako marki
... pozytywnej i rozpoznawalnej marki miejscowości jest jego promocja" – mówi Jakub Oleksy, Chief Executive Officer w Agencji Reklamowej Q, która w swojej ofercie posiada usługę promocji miejscowości i regionów. Do niedawna promowanie miejscowości było rzadkością, dziś slogany reklamowe mają nie tylko największe polskie miasta, ale i maleńkie ...
-
Miasto Marki na Catalyst
... Marki” przeszły na własność przemysłowców angielskich. Pojawili się oni w Królestwie polskim z zamiarem uruchomienia na tym terenie filii, aby w ten sposób przeskoczyć barierę celną, narzuconą przez Rosję, broniącą się w ten sposób przed obcą konkurencją. Królestwo Polskie ... liczne cegielnie. Pod koniec XIX w. Marki liczyły około 10 tysięcy ...
-
Niemotoryzacyjne marki samochodów bez szans na sukces?
... nowych technologii, a w efekcie - właściwego tempa innowacji.Z drugiej strony transakcje M&A nieuchronnie oznaczają kurczenie się grona rynkowych graczy. W takich warunkach niemotoryzacyjne marki samochodów mogą mieć ograniczone pole do działania. Przebicie się na rynku automotive może być nieosiągalne nawet dla takich gigantów technologicznych ...
-
Marki własne detalistów w Polsce 2010
... swoim klientom produkty marek własnych co najmniej dwóch poziomów cenowych i jakościowych. Marki własne w Polsce to już nie tylko produkty najtańsze, w prostym opakowaniu ... labels stoi ponadto szybko rosnąca sieć sklepów dyskontowych, w których marki własne odpowiadają za największy spośród wszystkich kanałów udział w sprzedaży – przekraczający 60%. ...
-
Najpopularniejsze marki w Polsce 2022: Allegro, E. Wedel i Lidl
... , Lidl, zaś poza podium w pierwszej dziesiątce mamy marki Rossmann (w kategorii sieci detalicznych), Winiary, Pudliszki, Biedronka, ... marki, które od lat konsekwentnie pracują nad swoim wizerunkiem i relacją z konsumentami. Zdobycie tak silnej pozycji to ogromne osiągnięcie, szczególnie nas zatem cieszy, że wśród TOP 10 znajdują się polskie marki ...
-
Slogan reklamowy a tożsamość marki
... firm musiało zmierzyć się z zadaniem ponownego zdefiniowania tożsamości swoich marek. Polskie Linie Lotnicze LOT zostały do tego zmuszone wraz z liberalizacją ... ale i Słowacja, a hasło „Życie jest piękne” dzieliły Honda i Citroën. Polszczyzna góralska Tożsamości marki nie przysłuży się również slogan naruszający zasady stosowności: obraźliwy, wulgarny ...
-
Cebra 2010: znane osobistości + marki
... Chylińska 7) Cezary Pazura 8) Beata Tyszkiewicz 9) Kuba Wojewódzki 10) Jerzy Stuhr Dla przykładu marki „bliskie” Adamowi Małyszowi to Skoda i Nivea. Justyna Kowalczyk ma najmniejszy ... co niekoniecznie musi budzić doń sympatię, a często wręcz przeciwnie - zniechęcenie. Gwiazdy polskie mają większy potencjał wśród polskich konsumentów, niż zagraniczne. ...
-
Najlepsze jakościowo marki według Polaków
... że – przy założeniu posiadania nieograniczonych środków pieniężnych i kierowaniu się wyłącznie jakością – przeciętny Polak kupiłby laptopa marki Apple, poszedłby na koncert Eltona Johna, skorzystał z usług PKO i rozmawiał przez telefon marki Samsung. Jak podkreślają specjaliści z ICERTIAS, badania QUDAL - QUality meDAL mają na celu upowszechnienie ...
-
Oto polskie miasta, w których mieszka się najlepiej
... powyżej 20 000 mieszkańców okazało się, że polskie miasta oferujące najlepsze warunki mieszkaniowe to: Sopot (miejsce 1 w rankingu dotyczącym 2015 r.) Świnoujście (miejsce 2) Warszawa (miejsce 3) Zakopane (miejsce 4) Wrocław (miejsce 5) Piaseczno (miejsce 6) Kołobrzeg (miejsce 7) Józefów (miejsce 8) Marki (miejsce 9) Poznań (miejsce 10) Wyniki dla ...
-
Marki własne detalistów w Polsce 2009
... zakupowych konsumentów oraz ich poglądów na temat marek własnych. Najpopularniejsze marki własne Z badania wynika, że najbardziej rozpoznawalnymi w Polsce markami własnymi są Tesco ... deklaruje, że kupuje produkty detalistów częściej niż rok temu, a 27%, że marki własne stanowią znaczną część ich zakupów. Podczas badania zadano także między innymi ...
-
Polacy i prezenty świąteczne: liczy się cena, ale i reputacja marki
... promocje świąteczne (51%), a także dobra jakość towarów (50%) oraz atrakcyjność cenowa (39%). Kolejnymi kwestiami, z którymi liczą się kupujący są: reputacja marki (24%), polskie pochodzenie produktu (20%), opinia znajomych (19%), prestiż (14%). W opinii prof. UW Dominiki Maison, eksperta ds. zachowań konsumenckich z Wydziału Psychologii ...
-
Polskie opakowania, czyli rozwój i konsolidacja
... marki czy też środowiskowe i technologiczne. Wszystkie te zmiany owocują wzrostem zamówień na produkty takie jak żywność, gotowe posiłki czy leki, które wymagają opakowania – podkreśla Dawid Michalik, Prezes Zarządu Equity Advisors. Polskie ...
-
Mniej ataków hakerskich na polskie firmy. Nanocore zdetronizował Emotet
... , trojan bankowy Emotet, znalazł się poza podium. Tygodniowa liczba ataków hakerskich na polskie firmy wreszcie spadła - i to po raz pierwszy w 2023 roku poniżej ... w celu dystrybucji złośliwego oprogramowania, takich jak podszywanie się pod znane marki lub wysyłanie złośliwych plików pocztą elektroniczną. W listopadzie rozpoczyna się sezon zakupowy, ...
-
Celebryci a budowanie marki
... do Polski i brał udział w reklamie Banku Zachodniego WBK, co szeroko skomentowały polskie media. Sława Chucka Norrisa jak widać sięga i naszego rodzimego marketingu. ... jednej z najlepiej zarabiających na świecie par artystów wspiera sprzedaż narkotyków tej „marki”. Beyonce i Jay-Z nazwali swoje dziecko nieświadomymi konsekwencji i nie mają nic ...
-
Stary, dobry Volkswagen, czyli polskie drogi pełne leciwych samochodów
... górą - w garażu statystycznego Kowalskiego najczęściej stoi kilkunastoletnie auto znanej niemieckiej marki. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak stare są samochody ... miesięcy. Samochód, samochodowi nierówny Średni wiek aut zmienia się w zależności od marki. Sprawdzono to na przykładzie 10 najpopularniejszych marek i modeli. Toyoty i Skody ...
-
Rosyjskie embargo na polskie mięso zniesione?
... , iż zawarto porozumienie w sprawie rosyjskiego embarga na polskie mięso - podało RMF FM. Formalnie porozumienie to zacznie obowiązywać za tydzień, ponieważ ... polskiego drobiu. W przyszłym miesiącu ma zostać również rozważona kwestia embarga na polskie produkty roślinne. Ministrowie Sawicki i Gordiejew spotkają się w tej sprawie w Berlinie podczas ...
-
Polskie banki a płatności mobilne
... która przekształca telefon komórkowy w narzędzie płatnicze. First Data Polska S.A., właściciel marki POLCARD przeprowadziła sondaż wśród ośmiu polskich banków, by poznać opinie na ... portmonetce Google Wallet (program partnerski Google, First Data, Sprint i grupy Citi). Polskie banki przygotowują lub już prowadzą pilotaże płatności mobilnych NFC, ...
-
Czy pandemia to powód, żeby kupować polskie produkty?
... . Świadomy konsument wymaga więcej od producenta i to nie tylko w kwestii jakości samych produktów i usług, ale również w zakresie ekologii czy wizerunku marki w sieci. Ten sam świadomy i wymagający konsument zdaje sobie sprawę, że jakość kosztuje. Na pytanie: „Czy byłby Pan skłonny/ byłaby Pani ...
-
Najbardziej rozpoznawalne polskie marki odzieżowe, wśród nich...Zara
... , unikalność oraz wartości, jakie marka sobą reprezentuje. Polskie marki bez względu na to, czy mają wieloletnią tradycję, czy są stosunkowo młode, kryją w sobie ogromne pokłady potencjału – tłumaczy Sho Kondo, managing partner w Kondo&Partners Consulting. Najbardziej rozpoznawalne polskie marki – te z tradycją, jak i nowoczesne Respondenci na ...