-
Marketing: strategie wzrostu
... większych pakietach, dedykowane oferty i oferty premium. Istnieją dwa sposoby zwiększania ... marki dokonano w Polsce wobec motocykla Junak. Ogólnie mówiąc, marki światowe planują takie zarządzanie marką, aby jak najdłużej utrzymać klienta. Nowe oferty do obecnych użytkowników marki Badania rynkowe oraz poszukiwanie nowych sposobów używania marki ...
-
Skuteczne zarządzanie marką
... marki był jak największy, aby pojawił się jak najszybciej, był długotrwały i związany był z jak najmniejszym ryzykiem w przyszłości. Wszyscy zadają sobie pytanie: Jak powiększać cash flow? Potrzeba dobrej ceny, wyższego poziomu (premium ... dlaczego dojrzałe marki są najbardziej wartościowe na świecie. Kolejnym elementem jest zrozumiałe portfolio marki ...
-
Rośnie rynek słodyczy
... . Ponad 12-procentowy udział w rynku ma firma Kraft Foods (marki 3 Bit, Prince Polo), a 10-procentowy - Cadbury Wedel (marki Pawełek - 4 miejsce na liście 10 najpopularniejszych batonów, Bajeczny, ... kategorii, zostanie na pewno utrzymany. Coraz większą rolę będzie też odgrywać kategoria premium, której dynamiczny rozwój stanowi bezpośrednią odpowiedź ...
-
Kryzys gospodarczy a rynek kawy
... się zwyczajów picia kawy. - W najbliższych latach na rynku kawy utrzyma się trend wzrostu sprzedaży kaw z segmentu premium, a w szczególności wysokiej jakości kaw ziarnistych. Nasze dwie główne marki w tej kategorii zanotowały w 2008 roku prawie 30-proc. wzrost sprzedaży w porównaniu z rokiem poprzednim - mówi Beata Gostyńska. - Wzrasta ...
-
Produkty prozdrowotne coraz popularniejsze
... detalistów (z segmentu medium i premium) typu health and ... marki własnej Regain. Żywność tego typu to nadal novum w ofercie marek własnych w Polsce. Klienci z rosnącym zainteresowaniem, ale ciągle dość sceptycznie podchodzą do tego typu produktów. Ta rezerwa wynika w dużej mierze z ich wysokich cen, które są pokaźne nawet w porównaniu z ofertą premium ...
-
Sprzedaż droższych lodów rośnie
... urozmaicone smaki, nowe dodatki, atrakcyjne opakowania. Jednocześnie w sklepach pojawiają się lody z segmentu premium o klasycznych smakach. Czy to wynik tego, że... Polacy to tradycjonaliści? ... i młodzież. To grono otwarte na nowości, niekoniecznie zaś lojalne wobec marki. Dlatego producenci lodów co roku wprowadzają liczne innowacje, mające skłonić ...
-
Ford Evos Concept
... stylistyczne Ford Evos Concept, opracowany specjalnie w celu zaprezentowania nowego oblicza marki, wprowadza nowe elementy stylistyczne nadwozia i wnętrza, które docelowo trafią ... premium: Wszystkie elementy nowej koncepcji stylistycznej zawartej w Fordzie Evos Concept łączą się, aby stworzyć wizualne wrażenie najwyższej jakości segmentu premium. ...
-
Volvo V40 D2 Momentum
... podniesioną głową powróciła do gry. I znowu aspiruje do miana producenta aut segmentu Premium. Dodajmy, z powodzeniem. Modelowa rewolucja zaczęła się kilka lat temu. Modelem C30 ... najbardziej różni nową „fałkę” od innych aut z Goeteborga, to właśnie przód. Styliści marki wyraźnie zmienili grill, linię oraz kształt świateł. Na tym jednak nie koniec. ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 10/2013
... liderami Samsungiem i Apple. Prawdopodobnie smartfony marki Ascend wkrótce ... premium i luksusowej (w 2012 w Chinach sprzedano 1,25 mln samochodów osobowych klasy premium i luksusowej, kosztujących od 25.000 za sztukę, a w roku 2020 McKinsey przewiduje sprzedaż ok. 3 mln samochodów tej klasy). Czołowe miejsca w tym segmencie rynku zajmują takie marki ...
-
Idealne auto flotowe
... większość klientów w Polsce nadal trwa w przekonaniu, że lepszą lokatą kapitału są marki z Kraju Kwitnącej Wiśni i ojczyzny Goethego. Trzyletnia Toyota Avensis osiąga wartość ... i wyeksploatowanym samochodem kolor biały. Odstępstwem od tej zasady są modele z segmentu Premium, w których kolor biały uważany jest za modny i nie wpływa negatywnie ...
-
Nowy Ford Mondeo trafił do Polski
... lampy, tylne światła. Trzeba powiedzieć, że całość wygląda stylowo i… premium. Nowe pod maską to cała gama odświeżonych silników benzynowych i diesli. Wśród jednostek napędowych zasilanych benzyną znajdą się 1,5- i 2-litrowe silniki oraz duma marki, laureat „International Engine of the Year” 1-litrowy EcoBoost. Standardowo ...
-
Volvo XC70 D4 Drive-E FWD Summum Inscription
... się też kształt grilla. Tu designerzy poszli w kierunku nowego nurtu stylistycznego marki, który zapoczątkował model XC60. … i we wnętrzu Lifting liftingiem, ale dobrego ... oszczędnie. Wnętrze wprost otula pasażerów zapewniając im komfort adekwatny dla segmentu premium. A do tego, jadąc tyle godzin, doceniamy to, z czego wnętrze wyprodukowano i jak ...
-
Oszustwo na Ray Ban
... HTML e-maili. Niektóre wyglądają bardzo profesjonalnie i rzeczywiście mogłyby reklamować znane marki. Inne są wyjątkowo nudne i powinny od razu wzbudzać wątpliwości. Wszystkie ... i oprawek do szkieł korekcyjnych dla segmentów luksus, premium i sport. Luxottica jest właścicielem marek premium Ray-Ban, Oakley, Vogue oraz luksusowej Persol. Oszuści ...
-
Moda: wydatki na reklamę I poł. 2016 r.
... rozwijających się segmentów rynku dóbr luksusowych i premium w naszym kraju. Wzrost wydatków na reklamę produktów z kategorii zegarki i biżuteria w Polsce odzwierciedla nie tylko coraz większy popyt na produkty z kategorii premium, ale także trendy obserwowane w innych krajach europejskich. Zachodnie marki oferujące produkty luksusowe rok do roku ...
-
Volkswagen Passat GTE szansą na uratowanie wizerunku?
... „Volkswagen” i „ekologia” niespecjalnie kojarzą się ze sobą. Sposób niemieckiej marki na uratowanie wizerunku nazywa się Passat GTE i jest jedną z fajniejszych ... rozbudowany zestaw multimedialny, okno dachowe, dobry sprzęt audio) tworzy atmosferę klasy premium. Passat i klasa premium? Widzę te szydercze uśmiechy czytelników, ale… radzę po prostu ...
-
Fuzje i przejęcia w Polsce w I kw. 2017 r.
... , znajdującej się w stanie upadłości od listopada ubiegłego roku, sprzedającej miejskie rowery premium oraz wysokiej klasy rowery elektryczne przez największego polskiego producenta rowerów - spółkę Kross. Przejęcie ponad 40-letniej holenderskiej marki umożliwi spółce rozwój na jednym z najatrakcyjniejszych rynków rowerowych na świecie oraz da ...
-
Branża transportowa w 2017 i plany na 2018 rok
... , obecnie właściciele firm transportowych coraz częściej sięgają po ogumienie klasy premium, ze względu na ich jakość, stosowane technologie i rozwiązania. Przewoźnicy zwracają ... To będzie wyjątkowy rok dla nas, m.in. ze względu na jubileusz 90-lecia działalności marki. 25. urodziny obchodzić będzie także najpopularniejszy model - Volvo FH, który od ...
-
Mercedes-Benz CLS 400 d 4MATIC. Auto idealne
... Pamiętajmy jednak, że marki klasy premium oferują długie listy dodatków, z których klienci chętnie korzystają. Właśnie dlatego testowana sztuka wyposażona w szereg opcji została wyceniona na około 500 tysięcy złotych. Klienci decydujący się na zakup Mercedesów stawiają na różne formy finansowania, więc polski oddział marki ...
-
Volkswagen Amarok Aventura V6 3.0 TDI VS. Mercedes X350d V6 - mocarny pojedynek
... się w trend niemieckiej marki, lecz nie zabrakło potknięć. Mi nie przypadła do gustu deska, której górna część licuje z autem segmentu premium, lecz dolna jej część ... podróżowania oraz możliwości przewozowe. Mercedes pokonuje Volkswagena dynamiką, możliwościami przewozowymi oraz prestiżem marki. Jednak wiele zależy od subiektywnego wrażenia z jazdy ...
-
Eksploatacja samochodu: na czym oszczędzać, a na czym nie?
... za markami premium w przypadku, kiedy ... marki motoryzacyjne, dostarczające także części topowym koncernom. – Zamienniki można podzielić na kilka kategorii. Pierwszą są te klasyfikowane jako części „premium”. Są to części produkowane na tych samych liniach montażowych, co elementy oryginalne. Różnica jest taka, że nie mają firmowego znaczka danej marki ...
-
Dobra luksusowe z największym spadkiem w historii
... będą stanowić połowę wszystkich klientów marek premium. Tak jak i w innych segmentach handlu, również w segmencie premium pandemia przyśpieszyła rozwój e-commerce. ... Y i Z, które odpowiadają już za 57 proc. rynku, preferują marki realizujące odpowiedzialne etycznie i środowiskowo praktyki i angażujące się w niwelowanie nierówności społecznych ...
-
Mercedes-AMG E 53 4MATIC+, czyli supersedan
... a przy tym potrafią generować niemal tyle samo emocji. We flocie niemieckiej marki ze Stuttgartu znajduje się kilka takich aut. Jednym z przykładów jest ... duże zaskoczenie. Spodziewałem się nieźle wyprofilowanych siedzisk, a dostałem pełnoprawne kubełki w wydaniu premium. Genialnie wyglądają i są wzorcowo wykonane, oferują duży zakres regulacyjny, a ...
-
10 nowych marek zadebiutowało, 5 zniknęło z Polski w 2020 r.
... roku kilka marek premium zrezygnowało z otwarcia swoich salonów w Polsce, pomimo wcześniejszych zapowiedzi. W efekcie na naszym rynku zadebiutowało dziesięć nowych marek, o 8 mniej niż rok wcześniej. Większość otworzyła swoje salony w Warszawie, ale debiuty odbyły się też w Gdańsku, Wrocławiu i Częstochowie. Dominowały marki modowe, ale nie ...
-
Czy Peugeot 308 SW 1.2 PureTech GT jest dobrym wyborem?
... materiały wykończeniowe i staranne spasowanie. Pod tym względem mamy do czynienia z klasą premium. Przed kierownicą charakteryzującą się niewielkim wieńcem znalazły się cyfrowe wskaźniki. ... przekładnia manualna. Takie wartości nie imponują, ale kompaktowe kombi francuskiej marki waży 1345 kilogramów, dlatego osiągi nie są złe. Sprint do setki ...
-
Leasing samochodu: 5 najważniejszych trendów 2025 r.
... tys. zł, a w pierwszej trójce najczęściej wybieranych w 2024 r. marek znajdują się marki luksusowe. Kierunek premium oddaje też jeden z kluczowych projektów firmy – partnerstwo finansowe z Inchcape JLR Poland. W 2025 r. na znaczeniu będą zyskiwały w Polsce również chińskie marki i ich modele we wszystkich segmentach. Ostatnie miesiące upłynęły pod ...
-
Co shopper ma w koszyku?
... uwagę na to, że zakupy impulsowe często dotyczą marek z segmentu premium. Ich zakup jest silnie skorelowany z promocjami, najczęściej cenowymi. Okazuje się, że w ... marketingowych, które z jednej strony będą lepiej dopasowane do konkretnej kategorii i samej marki, z drugiej zaś pozwolą na modelowanie zachowań shopperów. WERYFIKACJA PRZEDE WSZYSTKIM ...
-
Rynek opakowań: wygląd jest ważny
... podkreślić charakter premium oraz jej międzynarodowość. Viola Śpiechowicz, podobnie jak Żubrówka, jest uznana nie tylko w kraju, ale również za granicą - mówi brand manager marki Żubrówka. ... postaci szklanek oraz kieliszków na rzecz elementów, które budują emocjonalny świat marki. Jeszcze kilka lat temu promocja Żubranka mogłaby nie odnieść sukcesu ...
-
Internetowy Samochód Roku 2010
... całej japońskiej marki w dotychczasowej ... marki z pierwszych ośmiu pozycji rankingu również rok temu, w nieco tylko zmienionej kolejności, plasowały się w czołówce. Z pierwszą dziesiątką musiały się pożegnać tylko Fiat oraz Honda, a w ich miejsce pojawiły się wspomniana już Dacia oraz Hyundai. Tak jak i rok wcześniej jedyną marką z segmentu premium ...
-
Obniżki cen: czy warto je stosować?
... które są lepsze? David A. Aaker, ojciec współczesnego brandingu, w artykule dotyczącym mierzenia wartości marki różnych produktów i na różnych rynkach, dokonał następującego podsumowania: „Cena premium jest całkiem rozsądnym podsumowaniem siły danej marki”. Ludzie płacą więcej za markowy samochód, telefon, telewizor czy jogurt. Wyobraź sobie dwóch ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych VIII 2017
... , jak: wzmocnienie dyscypliny asortymentowej, większe ujednolicenie standardów wizualizacyjnych oraz szersze wprowadzenie produktów marki własnej. Poprawa wyników sprzedażowych jest również możliwa dzięki wprowadzeniu czterech podformatów, VIP, Premium, Standard, Partner, co powoduje lepsze dostosowanie oferty do potrzeb lokalnych nabywców. Firma ...
-
Rynek reklamy: poprawa prognoz, ale nie dla Polski
... o 9% do 58,5 mln gospodarstw domowych, czyli 48% ogółu. AVOD łączy w sobie telewizję premium z możliwościami targetowania danych w ramach reklamy cyfrowej. Oferuje wysoką ... zasięg na kluczowych rynkach. Marketerzy powinni wykorzystywać ją zarówno do budowania marki, jak i do zwiększania zasięgów, dzięki jej wysokiej rozpoznawalności reklam oraz ...
-
Rynek ciastek rośnie w siłę
... recepturę opracowaną przez naukowców - wyjaśnia Magdalena Potocka i jako przykład podaje nowe ciastka marki LU, których jakość i korzystne dla zdrowia działanie potwierdziły badania kliniczne. ... zakładów decyduje się na wprowadzenie do swojej oferty ciastek klasy premium. - Wchodzimy w sprzedaż produktów wysokiej jakości. Zdążyliśmy już zauważyć, że ...
-
Polski Internet a wody mineralne
... sytuacja w segmencie marek Premium, który w naszym kraju rozwija się w ostatnim czasie najszybciej. W Polsce w tym segmencie znane są 2 marki: Cisowianka Perlage i Classic ... ) oraz składem mineralnym poszczególnych wód. Okazuje się także, że różne marki pojawiają się w internecie w różnych kontekstach. Dla większości wód głównym źródłem publikacji ...
-
Dobra luksusowe muszą zawalczyć o młode pokolenia
... Reality). Dziś ta technologia jest najpowszechniej wykorzystywana podczas sprzedaży kosmetyków premium. Umożliwia klientom testowanie produktów w domu przed dokonaniem zakupu. Na ... niemal 70 milionów ludzi. Aby podnieść jakość doświadczeń klientów, luksusowe marki coraz częściej wykorzystują w mediach społecznościowych sztuczną inteligencję. Ostatnio ...
-
Automotive: drogie auta, restrykcje i pogoń za marżą
... pozycji najcenniej marki aut luksusowych. ... premium, wart 600 tys. zł, trafia do odbiorcy bez aktywnego tempomatu. Średniej klasy auto osobowe zamiast elektrycznie otwieranych szyb ma „korbki”. Samochód dostawczy przyjeżdża bez radia. Co ciekawe, dany element wyposażenia może być objęty restrykcjami w jednym modelu, a w innym modelu tej samej marki ...