-
Ile kosztuje własna firma?
... jaki rodzaj i format przedsiębiorca wybierze. Na chwilę obecną, kiedy większość dokumentów przesyłamy elektronicznie, pieczątka jest rzadko używana, materiały i urządzenia biurowe, czynsz za lokal, pomieszczenie biurowe lub halę produkcyjną, opłaty za media (prąd, woda, gaz) związane z użytkowaniem pomieszczeń, w których jest prowadzona działalność ...
-
Komunikacja z mediami w zarządzaniu kryzysowym
... i ich udostępnienie umożliwi im przygotowanie artykułu bądź materiału radiowo-telewizyjnego. Materiały te muszą być cały czas dostępne, muszą zawierać aktualne informacje związane np ... w sytuacji uprzywilejowanej, mogąc wykorzystać na ten cel budynki biurowe. Należy w swych przewidywaniach uwzględnić możliwość skorzystania np. z sali konferencyjnej, ...
-
Księgi rachunkowe: remanent a zaliczka na podatek
... koniec okresu, oczywiście tylko w stosunku do tych, które są bezpośrednio związane z przychodem, będą to więc tylko materiały bezpośrednie, towary, wyroby gotowe i produkty w toku. Inne materiały, np. pomocnicze, biurowe, wyposażenie, jako koszty pośrednio związane z przychodami, mogą być zaliczane w koszty z chwilą zakupu. Tylko podatnicy, którzy ...
-
Jakie trendy na rynku mieszkań?
... na znaczeniu zyskują projekty multifunkcyjne, gdzie obok mieszkań są lokale handlowo-usługowe czy biurowe. Nabywców przyciąga miastotwórczy charakter tego typu obiektów oraz fakt, że w ich ... mieszkania, co wraz z innymi czynnikami, takimi jak np. wzrost cen za materiały budowlane prowadzi do wzrostu cen za metr kw. Nie widzimy oznak ochłodzenia ...
-
Jak na koniec roku obniżyć podatek dochodowy?
... koszty – może to być np. nowy sprzęt, wyposażenie biura, artykuły pomocnicze czy biurowe, potrzebne do bieżącej pracy. Czy warto robić zakupy na koniec roku? ... opodatkowania za grudzień, jednak w zeznaniu rocznym podatnik będzie musiał wykazać towary i materiały, które nie zostały sprzedane bądź zużyte na koniec roku. Będzie więc konieczność dopłaty ...
Tematy: podatek od firmy, podatek dochodowy, podatek dochodowy od osób fizycznych, podatek PIT, koszty firmy, wydatki a koszty, koszty uzyskania przychodu, koszty podatkowe, KUP, majątek firmy, leasing samochodu, towary handlowe, amortyzacja jednorazowa, działalność gospodarcza, rozliczenia z urzędem skarbowym, zeznanie roczne, rozliczenie roczne -
Jak działać efektywnie?
... ze zbędnych dokumentów i uporządkować w ten sposób, aby wszystkie przedmioty biurowe znajdowały się pod ręką. Na biurku nie przechowujemy dokumentów. - Przechowywanie dokumentów. Konieczne jest wprowadzenie podziału dokumentów na te, które załatwiamy w danej chwili (materiały wpływające, sprawy w toku) – powinny znajdować się jak najbliżej nas ...
Tematy: -
W upalne dni klimatyzacja w biurze niezbędna
... i jak zadbać o zdrowie i dobre samopoczucie? Lato to pora roku, w której wszelkie biurowe niedogodności podwójnie dają się nam we znaki. W takich chwilach większość z nas ... temperatura powietrza przekracza 30 stopni, należy ze szczególną uwagą wybierać stroje i materiały. Oczywiście w większości biur pracownikom nie wypada nosić bluzek na ramiączka ...
-
Rośnie europejski rynek Web-to-Print
... będzie używać systemu do wykonywania wydruków próbnych. W przypadku rozwiązania Web-to-Print najpopularniejszymi produktami są materiały marketingowe, oferowane przez ośmiu na dziesięciu drukarzy dysponujących takim systemem, a następnie artykuły biurowe (69%), katalogi (56%), instrukcje (53%) oraz przesyłki reklamowe (50%). Europejscy drukarze są ...
-
Rynek nieruchomości w Polsce - grudzień 2007
... dominując nad niższą zabudową urozmaicają panoramę miasta, przeznaczona jest na cele biurowe. Dla tych, którzy chcieliby zamieszkać "w chmurach" oferta rynku jest dość ... jego wnętrze zaprojektował doświadczony architekt, a do wykończanie zostały wykorzystane wysokiej jakości materiały. Cena apartamentu - 4 600 000 PLN plus 90 000 PLN za 2 miejsca w ...
-
Analiza mediów - źródło informacji biznesowych
... bazę danych na temat klientów i ich potrzeb. Jeżeli sprzedajemy meble biurowe i naszymi klientami są deweloperzy lub firmy odpowiedzialne za wynajem powierzchni biurowych, ... przyciągającym klientów mieszkających w promieniu 100 km. Firma Z przeanalizowała materiały prasowe dotyczące inwestycji w obiekty handlowe w mieście na przestrzeni ostatnich ...
-
Albatross Towers w Gdańsku
... mieszkania i apartamenty o powierzchni od 27 m kw. do 126 m kw. oraz lokale handlowo-usługowe i powierzchnie biurowe. Ich zaletą – obok widoku na miasto i morze – ma być wysoka jakość wykonania (m.in. szlachetne materiały wykończeniowe części wspólnych i elewacji, ciche i szybkie nowoczesne windy oraz systemy umożliwiające samodzielne zarządzanie ...
-
Przetargi - raport IV 2012
... podstawowego, różne produkty spożywcze, usługi ochroniarskie, roboty w zakresie konserwacji dróg, olej napędowy, różny sprzęt i artykuły biurowe, usługi ubezpieczeniowe, produkty farmaceutyczne czy materiały medyczne. Są to typowe wahnięcia sezonowe. Względem kwietnia ubiegłego roku zwiększyło się zapotrzebowanie na usługi ubezpieczeniowe (wzrost ...
-
Biurowiec Artim w Opolu
... , toalety i pomieszczenia socjalne biurowca Artim zostały wyłożone kamieniem naturalnym (granit), a pomieszczenia biurowe – deskami z bambusa skręcanego, dostarczonymi i zamontowanymi przez firmę Kopp-Podłogi Naturalnie Doskonałe. Materiały używane do budowy i wykańczania biurowców klasy A, muszą być najlepszej jakości, nowoczesne i jednocześnie ...
-
Montaż drzwi przesuwnych z 8% stawką podatku VAT?
... przesuwnymi, meble kuchenne w zabudowie, drzwi przejściowe przesuwne na prowadnicach pomiędzy pomieszczeniami, meble biurowe itp.). Wnioskodawca zakupuje u producentów płyty meblowe, prowadnice, obrzeża, uchwyty oraz inne niezbędne akcesoria. Materiały te są następnie odpowiednio obrabiane do potrzeb klienta i u niego montowane. Wnioskodawca zadał ...
-
Canon PIXMA iP8750, iX6850, MX475, MX535 i iP2850
... urządzenia PIXMA zaprojektowano z myślą o użytkownikach, którzy chcą drukować zróżnicowane materiały, w tym zdjęcia o jakości dorównującej odbitkom z zakładu fotograficznego oraz ... funkcje drukowania, kopiowania, skanowania i faksowania. Aby usprawnić procesy biurowe, nowe modele obsługują kopiowanie i skanowanie wielostronicowe dzięki szybkiemu ...
-
Rynek nieruchomości mieszkaniowych III kw. 2013
... że w rzeczywistości firmy deweloperskie popełniają błędy (np. kupują zbyt drogie materiały budowlane, nabywają zbyt dużo terenów budowlanych, niewłaściwie oceniają przyszły popyt ... jak w latach poprzednich po około 45% wartości transakcji przypadło na nieruchomości biurowe oraz handlowe, pozostałe około 10% na nieruchomości magazynowe. Wśród ...
-
Budownictwo ekologiczne: Polska w czołówce Europy
... i wody, jakość powietrza (wewnątrz budynku), oświetlenie, gospodarkę odpadami, użyte materiały i technologie, lokalizację budynku. Co więcej, w obu systemach ocenie podlegają zarówno ... 17, a przemysłowe 14% wszystkich certyfikowanych. W przypadku LEED, obiekty biurowe stanowią aż 88% wszystkich budynków posiadających amerykański certyfikat. Projekty ...
-
Nowe inwestycje w Legnickiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej
... dobre pomysły są szybko wprowadzane w życie. Firma Bisek – Asfalt może dostarczać materiały do budowy S3 wzmacniając nasz projekt „S3 – DROGA WIELKICH MOŻLIWOŚCI ... się stworzyć jak najlepsze warunki, mamy atrakcyjne tereny, budujemy hale przemysłowo- biurowe, w których przy niższych kosztach startowych można rozpocząć działalność, oferujemy wsparcie ...
-
Nowe mieszkania: gdzie po podwyższony standard?
... , czy klub fitness. W budynku znajdą się także parking podziemny, powierzchnie biurowe i handlowe oraz restauracja. Iwona Chmielewska, wicedyrektor ds. sprzedaży i marketingu ... . Poza bardzo dobrą lokalizacją, osiedla wyróżnia ciekawy projekt, wysokiej jakości materiały oraz zastosowane technologie, np. stworzona na terenie Fabryki Czekolady ...
-
Nieruchomości komercyjne: Polska liderem Europy Środkowej
... systemy). W związku z tym, deweloperzy stają się coraz bardziej innowacyjni. – Zielone budynki biurowe oraz osiedla coraz lepiej dopasowane do oczekiwań mieszkańców i ... powiązanymi dotyczącymi wartości lub usług niematerialnych, działalnością przedsiębiorców produkujących materiały budowlane czy też funkcjonujących na rynku nieruchomości. - Skala i ...
-
Wyposażenie sfinansowane dotacją jest kosztem podatkowym
... otwarcie firmy otrzymała dotację z Urzędu Pracy w kwocie 18.800 zł. Za te środki kupiła komputer, laserowe urządzenie wielofunkcyjne, niszczarkę, meble biurowe, fotel i krzesła. Wartość poszczególnych składników majątku nie przekroczyła netto 3.500 zł (wnioskodawczyni zarejestrowała się jako czynny podatnik VAT). Zainteresowana zadała ...
-
Inwestycyjny zakup nieruchomości: czym kierują się kupujący?
... Service Sp. z o.o. Przede wszystkim lokalizacją, czy w pobliżu są uczelnie czy centra biurowe, jak daleko jest do tramwaju, ale też stopą zwrotu, każdy ... będą inwestycyjnym sukcesem. Nowoczesne rozwiązania użytkowe, architektura, standard wykończenia i użyte materiały - w tym również elewacyjne - decydują o tym, czy budynek zda test czasu. Dla ...
-
Upadłości firm V 2019 r.
... Stracą, bowiem zainwestowali swoje środki finansowe, zatrudnili ludzi i sprzęt oraz zamówili materiały budowlane a nie zrealizują w pełni zakładanych przychodów, zysków. Tego można się ... utrzymującym się popytem (m.in. w sektorze budownictwa mieszkaniowego, czy na powierzchnie biurowe, handlowe czy magazynowe), ale też nie było sztywnych reguł ...
-
Home office: jak organizować pracę w czasie pandemii?
... swoją wygodę. Zapewnijmy sobie odpowiednie biurko, krzesło oraz dobre oświetlenie. Przygotujmy urządzenia biurowe, które będą niezbędne przy wykonywaniu codziennych zadań. Znajdźmy także miejsce na dokumenty potrzebne do pracy. Wszystkie segregatory i materiały, które wykorzystujemy podczas pracy trzymajmy w miejscu, do którego będziemy mieli łatwy ...
-
Coface: Rok 2020 to wzrost liczby niewypłacalności o 22 proc.
... , że działalność hurtowa obejmuje bardzo szeroki wachlarz artykułów: od stali, przez materiały budowlane (w tych segmentach sytuacja wygląda bardzo dobrze, ze względu na ... , gdzie obserwujemy spadek liczby nowych inwestycji. Zapotrzebowanie na nowe powierzchnie biurowe maleje, natomiast nieźle ma się budownictwo przemysłowe. Nie zmienia to faktu ...
-
Jak wygląda wymiana handlowa Polski z Norwegią? Jakie wymogi?
... USD), lampki elektryczne i oprawy oświetleniowe (12,8 mln USD) oraz meble biurowe (3,4 mln USD). Eksport pozostałych produktów Pozostała część polskiego eksportu ... destylacji (3,26% wartości całego eksportu), plastik i artykuły z plastiku (3,01%) oraz drewno i materiały drewniane (2,83%). Wśród paliw najpopularniejszym towarem był koks z węgla ...
-
Rynek mieszkaniowy pod presją w 2022 roku
... okazały się więc formułowane przed kilkoma miesiącami nadzieje na to, że materiały budowlane stanieją. Po obserwowanych wtedy spadkach cen niektórych surowców nie ma już ... różnych źródeł wsparcia międzynarodowego – np. po to, aby wynająć od właścicieli wolne powierzchnie biurowe i w miarę możliwości adaptować je przynajmniej na jakiś czas na potrzeby ...
-
Czy deweloperzy wstrzymają inwestycje mieszkaniowe?
... . Na początku lata br. wprowadziliśmy do oferty najmu nowoczesne lokale biurowe w centrum Legionowa o łącznej powierzchni 120 mkw. oraz trzeci etap Osiedla Natura 2 w ... stabilizować i koszty mogłyby zacząć spadać, ale należy pamiętać, że zakłady produkujące materiały budowlane muszą być oświetlane i ogrzewane, a maszyny potrzebują zasilania. Dopóki ...
-
Propozycje nowych przepisów budowlanych w ocenie deweloperów
... garaży (aby wymusić korzystanie z komunikacji miejskiej) i adaptować istniejące obiekty o innych funkcjach (np. biurowe czy handlowe) na cele mieszkalne, aby minimalizować szkodliwy ... komfortowe metraże, dbamy o nasłonecznienie mieszkań, wykorzystujemy wysokiej klasy materiały budowlane, tworzymy przestrzenie do rekreacji dla mieszkańców w każdym ...
-
Praca zdalna po nowelizacji Kodeksu pracy - korzyści i obowiązki
... stanowiska pracy do wymogów określonych w zasadach bhp (np. biurko, krzesło biurowe, dostęp do światła dziennego, itp.), co będzie musiał potwierdzić w składanym pracodawcy ... lub hybrydowej) pracodawca jest zobowiązany: Zapewnić pracownikowi wykonującemu pracę zdalną materiały i narzędzia pracy, w tym urządzenia techniczne, niezbędne do wykonywania ...
-
Praca zdalna trafia do Kodeksu pracy, ale traci popularność?
... pracy zdalnej. Dodatkowo, pracodawca będzie zobowiązany zapewnić zdalnym pracownikom materiały i narzędzia pracy oraz ich instalację, serwis oraz konserwację. Wszystkie ... minionym roku, znacznie wyprzedzając wynik osiągnięty przez pozostałe dni. Na obowiązki biurowe wciąż poświęcamy początek tygodnia. Pracę w biurze w poniedziałki preferuje obecnie ...
1 2