-
ETS: informacje o wygranej nie mogą wiązać się z kosztami dla konsumenta
... . Wyrok sądu dotyczy wszelkiego rodzaju agresywnych praktyk marketingowych stosujących „nagrody” jako sposób na skłonienie konsumenta do ponoszenia kosztów. Obejmuje zarówno materiały promocyjne wysyłane bezpośrednio na adres konsumenta, jak i inne formy promocji, w których występuje zachęta typu "odbierz swoją nagrodę" czy podobna forma ...
-
Hostessa
... Jest to osoba zachęcająca do zapoznania się z ofertą danej firmy, rozdająca materiały promocyjne, udzielająca informacji na temat konkretnych produktów czy wydarzeń itp. ... , wystawach udzielanie pomocy gospodarzowi eventu wspieranie sprzedaży poprzez działania promocyjne, zachęcanie do kupna produktów, rozdawanie ulotek budowanie pozytywnego ...
Tematy: hostessa -
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2015 r.
... banki – Euro Bank oraz PKO BP. W prasie najwięcej w II kwartale zyskał dziennik „Fakt”, na którego łamach reklamodawcy z branży finansowej zamieścili materiały promocyjne za sumę 2,5 mln złotych. Najwięcej pieniędzy na reklamę w „Fakcie” przeznaczył SKOK. Reklamodawcy najchętniej przeznaczali środki na promocję w telewizji – aż 84 ...
-
Usługa marketingowa na gruncie przepisów o VAT
... przez którą należy rozumieć użycie nabytego towaru (lub usługi) ze skutkiem zaspokojenia jakiejkolwiek potrzeby przez konsumenta. Opisane zatem materiały promocyjne, informacyjne i reklamowe, pozbawione walorów użytkowych nie przedstawiają dla nabywcy konsumenta jakiejkolwiek wartości konsumpcyjnej, pełnią wyłącznie funkcję reklamową, informacyjną ...
-
Promocje cenowe przyciągają Polaków
... badań firmy Euro RSCG 4D wynika ponadto, że super- i hipermarkety źle wykorzystują techniki POS takie jak wobblery, wyspy promocyjne, standy promocyjne, ekspozycje półkowe, specjalne ekspozycje. Materiały POS są często błędnie dobierane do danej kategorii. Przykładowo, dla olejów jadalnych najefektywniejszym i bardzo popularnym działaniem promocji ...
-
Najlepsze sklepy drogeryjne 2010
... dodatkowe produkty powiązane z wybranym artykułem (w Polsce wynik ten wyniósł jedynie 42,3%). Zaproszenie do ponownej wizyty usłyszało 51,7% klientów (w Polsce - 67,3%). Materiały promocyjne wyeksponowane były w 79,7% przypadków (w Polsce - 71,2%). W tej kategorii najlepiej wypadła Słowacja - 74,3% możliwych do uzyskania punktów, tuż za nią Czechy ...
-
Zakup mieszkania: promocje deweloperów 2012
... , które kupią mieszkanie trzy- lub czteropokojowe dostaną w gratisie jego wykończenie (materiały można wybrać na oficjalnej stronie dewelopera). W inwestycji Nowy Żabiniec zaś, ... portalu RynekPierwotny.com. Trudno się z tą konkluzją nie zgodzić. Wakacyjne oferty promocyjne, przygotowane przez naszych deweloperów są na tyle interesujące, że ...
-
Employer branding w pigułce
... nas grupy docelowej. Szalenie istotna jest umiejętna promocja firmy w wyszukiwarkach i serwisach społecznościowych, na których potrzeby dobrze jest tworzyć odpowiednie materiały promocyjne. Filmy, gry czy relacje z eventów pracowniczych pomogą nam zbudować wizerunek firmy jako przyjaznego miejsca pracy. Employer branding obejmuje również działania ...
-
Polska centrum magazynowym Europy?
... , ich naprawą, a nawet promocją. DHL Logistics składa zestawy promocyjne dla koncernu Gillette, firma FM Logistic będzie w swoich magazynach montować dla Thomson Telecom modemy i dekodery do telewizorów. Spółka kurierska TNT Express składa i rozwozi materiały promocyjne jednego z koncernów paliwowych. Zdaniem niektórych ekspertów poważną przeszkodą ...
-
Prawa konsumenta: rzetelna reklama
... na celu promowanie określonego produktu; oferowanie próbek towarów; konkursy (przy okazji – zawsze warto zastanowić się nad realną szansą wygranej!); wszelkie materiały promocyjne, które mają zwrócić uwagę klienta na produkt w miejscu sprzedaży; warto pamiętać, że nawet rozplanowanie ciągów komunikacyjnych w sklepie (czyli sposobów poruszania ...
-
Jakie będzie Euro 2012?
... symbolika związana z piłką nożną. Agencje reklamowe, a także drukarnie i producenci opakowań korzystają na turnieju jeszcze bardziej, gdy tuż przed Euro ulotki i materiały promocyjne przygotowują różnego typu firmy, dostawcy rozrywki, a także lokale. - Oprócz piłkarskich emocji turniej oznacza większe kwoty przeznaczane na reklamę m.in. restauracji ...
-
Koszty promocji i reklamy: prezenty a podatki firmy
... WDT nie wystąpi, jeżeli towarami, wydawanymi jako prezenty, będą drukowane materiały reklamowe i informacyjne, próbki oraz prezenty o małej wartości albo gdy ... związane z wydaniem prezentu podczas akcji promocyjnych (reklamowych) Wydatki ponoszone na akcje promocyjne czy reklamowe przeważnie wykazują związek z przychodami podatnika, mają one bowiem ...
-
Ekologia w biznesie - od biura po logistykę
... ekspozycyjnych, wykorzystywanych w branży FMCG. - Audyt ekologiczny składa się z dwóch części. W pierwszej analizujemy obecne zarządzanie materiałami POS. W drugim oceniamy materiały promocyjne pod kątem pakowania, sposobu dystrybucji, możliwości składowania oraz recyclingu – mówi Urszula Rąbkowska z firmy XBS Group, będącej inicjatorem akcji ...
-
Wyższe uczelnie na social media
... przede wszystkim wysokiej klasy materiały promocyjne, drugi - Harvard Business Publishing (stworzony w październiku 2007 r.) - profesjonalne wywiady skierowane przede wszystkim do specjalistów. Jednak oprócz oficjalnych materiałów w sieci bez problemu można znaleźć nagrania z zajęć. W większości nie są to materiały nagrane przez użytkowników, lecz ...
-
Będzie jeszcze taniej?
... , że w najbliższych dniach potanieją wszystkie konsole nowej generacji. Amerykańscy dystrybutorzy konsol Sony PlayStation 2, Microsoft Xbox i Nintendo GameCube podobno otrzymali już materiały promocyjne z informacjami o obniżce cen o 50 USD. Tak więc już wkrótce Amerykanie będą mogli kupić PS2 i Xboxa za 150 USD, a GameCube za ...
Tematy: konsole do gier -
Eurobank stawia na franchising
... oraz elementów wizualizacji zewnętrznej, pokrywa również koszty szkoleń pracowników i franczyzobiorcy. Placówki partnerskie będą zaopatrywane przez centralę banku w aktualne materiały promocyjne, mogą też liczyć na dofinansowanie lokalnej promocji. Źródła dochodów agenta to prowizja od sprzedaży. Na prowadzeniu placówki partnerskiej agent może ...
-
Uwaga na fałszywe wygrane
... skarg dotyczących nieuczciwych firm wysyłkowych. Mimo coraz nowszych form graficznych mechanizm praktyk zawsze jest identyczny. Spółki przesyłają konsumentom materiały promocyjne sprawiające wrażenie oficjalnych pism, w których obiecują otrzymanie wysokich nagród. Wrażenie wiarygodnych dokumentów mogą wywołać stwierdzenia typu „Oficjalne ...
-
Branża PR w mediach VI 2007
... 55 publikacjach o tej tematyce analizowano pomysły promocyjne lokalnych władz, ogłaszano i odwoływano konkursy na logotypy oraz kampanie reklamowe miejscowości - wynika z najnowszego raportu PRoto. W czerwcu 2007 roku zostało opublikowanych 187 artykułów dotyczących branży public relations. 8 z nich to materiały z radia i telewizji, pozostałe - to ...
-
Emigracja zarobkowa: MPiPS nakłania Polaków do powrotu
... mających duże szanse osiągnięcia sukcesu w segmencie małych przedsiębiorstw usługowych do podjęcia tego wyzwania. W tym celu powinny zostać przygotowane materiały promocyjne w placówkach konsularnych oraz przeprowadzona kampania w mediach elektronicznych. Należy również zapewnić dostęp do wszelkich dokumentów a także porad prawnych i praktycznych ...
-
Kiedy 0-proc. stawka VAT na albumy?
... sponsorów środków finansowych, w zamian za co ich dane i logo umieszczone będą w albumie. Albumy takie będą wykorzystywane przez te firmy jako materiały promocyjne. Część nakładu jednak jest finansowana ze środków podatnika. Zamierza on go sprzedawać poprzez księgarnie. Egzemplarze te nie będą posiadały informacji ...
-
Sieć abc liczy już 3350 sklepów
... na osiedlach, w centrach małych miast lub na wsi. Przynależność do abc gwarantuje sklepom szerokie wsparcie marketingowe (foldery, reklama, wizualizacja sklepów, materiały promocyjne) oraz lepsze warunki zakupowe (upusty, dedykowane promocje produktów) w hurtowniach Eurocash.
-
Sprzedaż lawinowa a piramidy finansowe
... przekracza w znaczny sposób ich rzeczywistej wartości rynkowej; Po drugie, osoba rezygnująca z udziału w systemie sprzedaży lawinowej może odsprzedać organizatorowi systemu towar i materiały promocyjne zakupione w ciągu ostatnich 6 miesięcy za co najmniej 90% ceny, po której je nabyła. W przypadku, gdy choćby jeden z powyższych warunków nie ...
-
Najlepsze polskie marki: podstawą dobra nazwa
... z ochrony prawnej przed nami. Wydatki na wprowadzenie nowej marki produktu lub firmy na rynek są tak ogromne (reklama i promocja, opakowania, materiały promocyjne etc.), że warto w trakcie procesu nazewniczego lub tworzenia znaku ponieść dodatkowe, a stosunkowo niewielkie koszty sprawdzenia nazwy pod kątem jej zarejestrowania ...
-
Meritum Bank tworzy placówki partnerskie
... 30 m2. Bank dostarczy przedsiębiorcy wszystko to, co jest niezbędne do uruchomienia placówki – m. in. system informatyczny, kompleksowe szkolenie, podręcznik oraz materiały promocyjne dotyczące Banku i jego oferty.
-
Rezerwacje wakacji przez Internet XI 2010
... klienci portali Wakacje.pl i EasyGo.pl w tej kategorii wynosi 5,0. Katalog, a realia Zdaniem listopadowych klientów powracających z wakacji najlepsze i najbardziej rzetelne materiały promocyjne i opisowe ( w których rodzaj i jakość usług zbliżone były do sytuacji rzeczywistej na miejscu wypoczynku) miały biura 7islands, Ecco Travel, Konsorcjum Biur ...
-
Charakterystyka energetyczna budynków - zmiany
... budynków albo modułów budynków. Informację na temat liczbowego wskaźnika opisującego charakterystykę energetyczną będą także musiały uwzględniać wszystkie materiały promocyjne, reklamujące sprzedaż lub wynajem obiektów posiadających świadectwa energetyczne. „Regulacje pozostawiają uprawnienia do wydawania świadectw charakterystyki energetycznej ...
-
Przekazanie kilku prezentów a podatek należny VAT
... towaru, przy nabyciu którego przysługiwało prawo do odliczenia VAT, jest czynnością opodatkowaną. Na zasadzie wyjątku opodatkowaniu nie podlegają przekazywane drukowane materiały reklamowe i informacyjne, prezenty o małej wartości i próbki. Definicja prezentów o małej wartości zawarta jest w art. 7 ust. 4 ustawy o VAT i obejmuje przekazywane przez ...
-
Co drugi Europejczyk nie zna numeru 112
... ostatnich latach Komisja Europejska współpracowała z biurami podróży w celu rozpowszechnienia informacji o numerze 112 wśród podróżujących po Europie. Komisja przygotowała także materiały promocyjne (w tym logo, plakaty, banery, quiz dla dzieci itp.), które mogą być wykorzystywane przez organy administracji publicznej lub wszelkie inne organizacje ...
-
Wellman gotuje, Facebook wrze, a Lidl zyskuje 1 mln zł
... sierpnia opublikowano 95 informacji. Ekwiwalent reklamowy materiałów wyniósł 933 tys. złotych. - Prawie milion złotych musiałaby wydać firma, gdyby chciała wyemitować materiały w TV, radiu i prasie czy zamieścić artykuły sponsorowane na portalach internetowych o takiej samej powierzchni reklamowej – mówi Marlena Sosnowska, rzeczniczka prasowa ...
-
Branża finansowa a wydatki na reklamę III kw. 2015 r.
... , firmy leasingowe, firmy udzielające kredytów i pożyczek, biura maklerskie oraz fundusze inwestycyjne. Tradycyjnie już największa część ich budżetów sfinansowała materiały promocyjne emitowane w telewizji. Podkreślić należy jednak, że wydatki na promocję uszczupliły się zarówno względem poprzedniego roku, jak i kwartału. Charakterystyczną ...
-
Tajemniczy klienci ocenili placówki bankowe. Wyniki zaskakują
... placówek oraz otoczenie bankomatów zdobyły noty 95 proc. i 98 proc., a wnętrze oddziałów – 92 proc. Placówki były zadbane, posiadały widoczne materiały promocyjne i ulotki, odpowiednią liczbę miejsc dla oczekujących klientów, a biurka, przy których obsługiwano petentów, były uporządkowane. Praktycznie wszyscy pracownicy banków wyglądali czysto ...
-
Nowy voucher od Biedronki. Jest decyzja Prezesa UOKiK
... paragonie. Voucher można było przeznaczyć na kolejne zakupy. W reklamach zamieszczonych w sklepach brakowało jednak dokładnej listy produktów, które można było kupić. Materiały marketingowe opatrzone były gwiazdką, przy której mniejszym drukiem informowano o ograniczeniach promocji, która miała obowiązywać tylko na wybrane artykuły przemysłowe lub ...
-
Budowanie wizerunku firmy i produktów
... , aż po wszelkie akcydensy, materiały informacyjne i promocyjne kształtuje wizerunek marki. Na wizerunek firmy składają się następujące elementy: identyfikacja werbalna (nazwy, slogany, hasła) i wizualna (logo, system identyfikacji wizualnej), formy komunikacji marketingowej (materiały marketingowe, reklamowe i promocyjne) oraz system zachowań ...
-
Promocje sprzedażowe a podatki
... czyli podatek dochodowy od osób fizycznych Nieco innego spojrzenia na akcje promocyjne wymaga od ich organizatorów ustawa o pdof. To właśnie zapisy tej ustawy ... rozporządzania towarami jak właściciel. Oznacza to, że w przypadku, gdy firma nabywa materiały i towary, które następnie przekazuje uczestnikom danej akcji, spełnia ona przesłanki dotyczące ...
-
Ulubione sklepy Polaków
... ale trójka ta wyglądałaby dokładnie odwrotnie, gdyby wziąć pod uwagę same materiały z radia i telewizji. Z kolei tylko w prasie platforma handlowa Allegro występuje znacząco ... , natomiast w przypadku sieci sklepów będzie wspomagać działania promocyjne. Niemniej jednak rezultaty w zestawieniu występowalności marek w mediach społecznościowych są ...