-
Marki kojarzone z Euro 2012
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez On Board PR i Instytut Badania Opinii Homo Homini, markami z którymi najbardziej Polakom kojarzy się reprezentacja Polski są Biedronka oraz Nike. Natomiast najczęściej wymieniane marki, z którymi Polacy kojarzą Euro 2012 to: Adidas, Nike, Coca-cola, Warka, PKN Orlen, Orange, Biedronka i McDonald's. Marką ...
-
Siedem mitów o MLM
... , nieporównywalna z niczym, okazja. Wyobraź sobie, że w twoim mieście w środku miasta wybudowano dziesięć Mc Donaldow - na każdym rogu ulicy. Załóżmy, że cię stać na to ... innym dokładnie to samo co ty... To właśnie dlatego Mc Donald nigdy nie buduje drugiego Mc Donalda w tej samej dzielnicy! Podsumowanie Niestety, dla przeważającej ilości osób ...
Tematy: -
Tydzień 51/2002 (16-22.12.2002)
... ( administracja chce przedłużyć czas wypłacania zasiłku, aż 750 tys. osobom pozostającym bez pracy) i inwestorzy (przewiduje się ulgi podatkowe dla przedsiębiorców). Mc Donald's, największa na świecie sieć barów szybkiej obsługi, oznajmił, że po raz pierwszy w swej historii odnotuje straty. Oprócz ogłoszenia zamknięcia barów ...
Tematy: -
Co przegapił duży e-biznes?
... zaczął sprzedawać telefony komórkowe ? Jaki byłby Twój portfel gdybyś pierwszy w kraju sprzedawał komputery PC ? Gdzie spędzałbyś wakacje jeśli pierwszy polski Mc Donald należałby do Ciebie ? Jakim samochodem dzisiaj jeździłbyś sprzedając pierwsze w Polsce chipsy ? Tego już nie możesz zrobić, ale możesz TERAZ zacząć ...
Tematy: -
Spada sprzedaż detaliczna w USA
... (i słusznie) jako sygnał ostrzegawczy dla producentów półprzewodników i przeceniło cały sektor poczynając od Intela. Zapowiedź lepszych zysków w pierwszym kwartale podana przez Mc Donald’s i Merck niewiele rynkowi pomogły. Tak jak niewiele pomogą wczorajsze raporty kwartalne AMD i Apple. W czwartek wyniki makro ze świata nie powinny ...
-
USA: dane makro i raporty spółek wspierają NASDAQ
... ceny. Rynek akcji nie dzielił włosa na czworo. „Dobre” dane makro były podłożem, na który nałożyły się informacje ze spółek. Mc Donald podniósł prognozę zysków. Cena akcji BEA Systems rosła więcej niż o 30 procent po informacji o ofercie przejęcia przez Oracle. Ta informacja ...
-
Co i gdzie jedzą Polacy?
... się na drugim miejscu pod względem najczęściej wybieranego lokalu typu „Street Food” (lokale typu fast food z wyłączeniem lokali sieciowych, np. Mc Donald’s, KFC, Burger King) z wynikiem 13 proc. Pierwsze miejsce zajmuje kebab (50 proc.), a trzecie budki z hot dogami (10 proc.). Mamy świadomość ...
-
Badania internetu Gemius/PBI IV 2018
... znajduje się też nadal Aplikacja Mapy z zasięgiem 43,22%. Aplikacja Messenger (35,88%) pozostaje na miejscu czwartym. Zestawienie zamyka Aplikacja Mc Donald's Polska z zasięgiem 6,03%.
-
Badania internetu Gemius/PBI VII 2019
... drugiej. Aplikacja Mapy Google z zasięgiem 61,73% na miejscu trzecim. Aplikacja Messenger (53,93%) na pozycji czwartej. Zestawienie zamyka Aplikacja Mc Donald's z zasięgiem 10,79%. Liczebność próby: N= 174803. Grupa objęta badaniem 7-75 lat. Do badania wykorzystano dane o strukturze internautów pochodzące z badania NetTrack ...
-
Reklamy przyspieszają: 2,9% wzrostu po 9. miesiącach br. Są szanse na 3,5%
... , czyli +7,4%). Najbardziej wzrosły wydatki sektora podróże i turystyka, hotele i restauracje – o 2,8 mln zł (dynamika +104%) – głownie za sprawą kampanii sieci restauracji Mc Donald’s. Istotnie więcej niż w 2018 r. wydali także reklamodawcy z sektorów: finanse (+2,7 mln zł, dynamika +31,5%), handel (+2,6 mln zł, dynamika +62,4%), napoje i alkohole ...
-
Rynek reklamy w Polsce wart 10 mld zł. Będą spadki?
... wszystkich mediów (+7,5%). Najbardziej wzrosły wydatki sektora podróże i turystyka, hotele restauracje – o 5,2 mln zł (dynamika +112,5%) – głownie za sprawą kampanii sieci restauracji Mc Donald’s. Istotnie więcej niż w 2018 r. wydali także reklamodawcy z sektorów: napoje i alkohole (+3,4 mln zł, dynamika +26,9%), finanse (+3,2 mln zł, dynamika +23 ...