-
Olga Tokarczuk i literacka Nagroda Nobla. 60 tys. wzmianek w mediach
... , to temat, który porusza media. W ciągu zaledwie 10 dni w polskojęzycznych źródłach odniesiono się do niego niemal 59 tysięcy ... , 350, blogach 102 informacje oraz 86 w serwisie YouTube. Informacje na temat Tokarczuk podawały głównie media ogólnopolskie – stanowiły one 95,58 proc. przekazu.na temat Olgi Tokarczuk pojawiło się w mediach ogólnopolskim ...
-
Politycy w mediach społecznościowych: nie tylko Twitter
Media społecznościowe już od dłuższego czasu stanowią zupełnie naturalne środowisko polityków. Dopiero jednak teraz pojawia się pierwsza, ogólnoeuropejska analiza, w której wzięto ...
-
SEO i SEM. Jak maksymalizować sprzedaż?
... , jak obecnie. Zarządzanie własną marką w środowisku internetowym wymaga od firm nie tylko prowadzenia standardowych działań m.in. w ramach mediów społecznościowych czy media relations, ale również holistycznej obsługi reklam oraz pozycjonowania. Jak maksymalizować sprzedaż, wykorzystując SEM i SEO? Optymalizacja na miarę XXI wieku Szczególnie ...
-
Zostajemy w UE: echo protestów w mediach
... związanych w telewizji, radiu, prasie, portalach internetowych oraz social mediach minimum 5 razy. 32% zasięgu obejmują wzmianki dotyczące pośrednio reakcji lidera PO Media licznie informowały swoich odbiorców o orzeczeniu TK i planowanych protestach również w kontekście opublikowanego na Twitterze wpisu Donalda Tuska, w którym szef PO wzywał ...
-
Badania internetu Gemius/PBI I 2022
... 75,5%. Wydawcy - stream audio i wideo W zestawieniu audytowanych playerów wideo zwycięża Grupa Wirtualna Polska z zasięgiem 38,8%, na miejscu drugim Grupa ZPR Media z zasięgiem 33,9%, a na trzecim - Grupa Polsat-Interia z zasięgem 29,9%. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF z zasięgiem 2,8%. Badanie Mediapanel. Do badania ...
-
Badania internetu Gemius/PBI V 2022
... wideo zwycięża Grupa Wirtualna Polska z zasięgiem 39,67%, na miejscu drugim Grupa Polsat-Interia z zasięgiem 35.64%, a na trzecim - Grupa ZPR Media z zasięgiem 32,36%. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF z zasięgiem 3,07%. Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane o strukturze pochodzące ...
-
Badania internetu Gemius/PBI VI 2022
... %. Wydawcy - stream audio i wideo W zestawieniu audytowanych playerów wideo zwycięża Grupa Wirtualna Polska z zasięgiem 41,08%, na miejscu drugim Grupa ZPR Media z zasięgiem 33,81%, a na trzecim - Grupa Polsat-Interia z zasięgiem 32,23%. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF z zasięgiem 2,87%. Badanie ...
-
#BayraktarChallenge w mediach
... w atakach na rosyjskie kolumny zaopatrzeniowe i udzielał wsparcia w większości spektakularnych akcji armii ukraińskiej. W polską zbiórkę na Bayraktara zaangażowały się bardzo mocno media, które nagłośniły tę inicjatywę, a wokół akcji utworzyła się ogromna społeczność, skupiająca zwykłych ludzi, celebrytów, osoby ze świata polityki, sztuki i biznesu ...
-
Badania internetu Gemius/PBI VII 2022
... %. Wydawcy - stream audio i wideo W zestawieniu audytowanych playerów wideo zwycięża Grupa Wirtualna Polska z zasięgiem 37,83%, na miejscu drugim Grupa ZPR Media z zasięgiem 34,2%, a na trzecim - Grupa Polsat-Interia z zasięgiem 32,21%. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF z zasięgiem 2,84%. Badanie Mediapanel ...
-
Badania internetu Gemius/PBI VIII 2022
... %. Wydawcy - stream audio i wideo W zestawieniu audytowanych playerów wideo zwycięża Grupa Wirtualna Polska z zasięgiem 38,49%, na miejscu drugim Grupa ZPR Media z zasięgiem 37,24%, a na trzecim - Grupa Polsat-Interia z zasięgiem 35,57%. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF z zasięgiem 2,99%. Badanie ...
-
Badania internetu Gemius/PBI IX 2022
... wideo zwycięża Grupa Wirtualna Polska z zasięgiem 39,62%, na miejscu drugim Grupa Polsat-Interia z zasięgiem 37,25%, a na trzecim Grupa ZPR Media z zasięgiem 35,74%. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF z zasięgiem 3,02%. Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane o strukturze pochodzące ...
-
Badania internetu Gemius/PBI X 2020
... %. Wydawcy - stream audio i wideo W zestawieniu audytowanych playerów wideo zwycięża Grupa Wirtualna Polska z zasięgiem 40,06%, na miejscu drugim Grupa ZPR Media z zasięgiem 38,03%, a na trzecim Grupa Polsat-Interia z zasięgiem 35,12%. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF z zasięgiem 2,79%. Badanie ...
-
Badania internetu Gemius/PBI XI 2022
... ,66%. Wydawcy - stream audio i wideo W zestawieniu audytowanych playerów wideo zwycięża Grupa Wirtualna Polska z zasięgiem 41,6%, na miejscu drugim Grupa ZPR Media z zasięgiem 39,23%, a na trzecim Grupa Polsat-Interia z zasięgiem 37,4%. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF z zasięgiem 2,88%. Badanie Mediapanel ...
-
Badania internetu Gemius/PBI II 2023
... miejscu trzecim aplikacja Facebook z zasięgiem 73,61%. Wydawcy - stream audio i wideo W zestawieniu audytowanych playerów wideo zwycięża Grupa Wirtualna Polska, ZPR Media na miejscu drugim, a na trzecim Grupa Polsat-Interia. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF. Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane ...
-
Badania internetu Gemius/PBI III 2023
... miejscu trzecim aplikacja Youtube z zasięgiem 71,51%. Wydawcy - stream audio i wideo W zestawieniu audytowanych playerów wideo zwycięża Grupa Wirtualna Polska, ZPR Media na miejscu drugim, a na trzecim Grupa Polsat-Interia. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF. Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane ...
-
Tesla i Volvo na medialnym szczycie
... został dodatkowo wzmocniony przez konferencję prasową z udziałem kierownictwa Volvo Cars. Mieliśmy do czynienia z efektem kuli śnieżnej. Po publikacji przez wiodące media, pozostałe zaczęły tę informację powielać – komentuje Stanisław Dojs, rzecznik prasowy Volvo Car Poland. Nvidia medialnym liderem wśród rozwiązań technologicznych Marka ...
-
Badania internetu Gemius/PBI IV 2023
... . Na miejscu trzecim aplikacja Youtube z zasięgiem 70,63%. Wydawcy - stream audio i wideo W zestawieniu audytowanych playerów wideo małe przetasowanie. Zwycięża ZPR Media, Grupa Wirtualna Polska spada na pozycję drugą, na trzecim Grupa Polsat-Interia. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF. Badanie Mediapanel ...
-
Badania internetu Gemius/PBI VI 2023
... pozycji drugiej. Na miejscu trzecim aplikacja Youtube z zasięgiem 66,35%. Wydawcy - stream audio i wideo W zestawieniu audytowanych playerów wideo zwycięża ZPR Media, Grupa Polsat-Interia na pozycji drugiej, na trzecim Grupa Wirtualna Polska. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF. Badanie Mediapanel. Do ...
-
10 wskazówek, jak rozpoznać fałszywych znajomych w social mediach
... dwie i pół godziny każdego dnia, czytając wiadomości, dzieląc się historiami czy wymieniając zdjęciami na wybranych przez siebie platformach . Tymczasem social media to przestrzeń szerzenia nie tylko prawdziwych, ale również fałszywych informacji, obrazów czy wydarzeń. Ogromna liczba osób korzystających z nich, dynamiczny charakter ...
-
Badania internetu Gemius/PBI X 2023
... ,53%. Youtube poza podium z zasięgiem 61,09%. Wydawcy - stream audio i wideo W zestawieniu audytowanych playerów wideo zwycięża GRUPA RAS Polska, ZPR Media na pozycji drugiej, na trzecim Grupa Polsat-Interia. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF. Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane ...
-
Badania internetu Gemius/PBI II 2024
... %. Youtube poza podium z zasięgiem 57,8%. Wydawcy - stream audio i wideo W zestawieniu audytowanych playerów wideo w lutym liderem została GRUPA RAS Polska, ZPR Media tym razem na pozycji drugiej, na trzecim Grupa Polsat-Interia. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF. Badanie Mediapanel. Do badania ...
-
Badania internetu Gemius/PBI III 2024
... 60,06%. Youtube poza podium z zasięgiem 56,52%. Wydawcy - stream audio i wideo W zestawieniu audytowanych playerów wideo w marcu liderem jest ZPR Media, GRUPA RAS Polska, na trzecim Grupa Polsat-Interia. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF. Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane ...
-
Badania internetu Gemius/PBI IX 2024
... W zestawieniu audytowanych playerów wideo we wrześniu liderem jest GRUPA RAS Polska. Grupa Polsat-Interia na miejscu drugim, na trzecim Grupa ZPR Media. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF. Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane o strukturze pochodzące z badania NetTrack Kantar Polska oraz ...
-
Badania internetu Gemius/PBI X 2024
... i wideo W zestawieniu audytowanych playerów wideo w październiku liderem jest Grupa Polsat-Interia. Grupa RAS Polska na miejscu drugim, na trzecim Grupa ZPR Media. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF. Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane o strukturze pochodzące z badania NetTrack Kantar Polska oraz ...
-
Badania internetu Gemius/PBI XI 2024
... i wideo W zestawieniu audytowanych playerów wideo w listopadzie liderem jest Grupa Polsat-Interia. Grupa RAS Polska na miejscu drugim, na trzecim Grupa ZPR Media. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF.
-
Badania internetu Gemius/PBI XII 2024
... i wideo W zestawieniu audytowanych playerów wideo w grudniu liderem jest Grupa Polsat-Interia. Grupa RAS Polska na miejscu drugim, na trzecim Grupa ZPR Media. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF. Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane o strukturze pochodzące z badania NetTrack Kantar Polska oraz ...
-
Badania internetu Gemius/PBI III 2025
... liderem jest Grupa Polsat-Interia. Grupa RAS Polska na miejscu drugim, na trzecim Agora. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa ZPR Media. Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane o strukturze pochodzące z badania NetTrack Kantar Polska oraz badania Maluchy.
-
Inteligentny budynek
... i instalacji centralnego ogrzewania. Wszystkie te urządzenia strzegą z poziomu jednego centralnego komputera komfortu pracy i bezpieczeństwa pracowników oraz gości odwiedzających Media Business Center. „MEDIA BUSINESS CENTRE” jest siedzibą Grupy ITI i mieści się w Warszawie u zbiegu ulic Wiertnicznej i Augustówki. Obiekt przeznaczony jest do celów ...
Tematy: computerland -
To mój temat
... newsroomie mówią, "Ale historia! Tego jeszcze nie było!". Jak więc wyszukać haczyk na media? A może dwa? Czy mogę zadać kilka pytań? Kiedy rozpoczynam współpracę z nowym klientem, ... tematem, który gazeta już poruszała. Oczywiste? Nie zawsze. Profesjonalista wie, że media lubią wracać do opisywanych historii. Starają się jednak robić to w odmienny ...
Tematy: -
Branża PR w mediach XII 2007
... PO. W grudniu najczęściej cytowaną osobą był Mateusz Zmyślony, na którego media powoływały się w kontekście PR-u 5 razy. Wypowiedzi Izabeli Helbin przytaczano 4 razy, a ... pierwszym miejscu wśród wzmiankowanych firm i instytucji znalazł się wortal PRoto.pl (media powoływały się na niego 4 razy). W grudniu 2007 roku opublikowano 175 artykułów ...
-
Branża PR w mediach VIII 2008
... analizowanym miesiącu PR polityczny powrócił na pierwsze miejsce w zestawieniu najpopularniejszych tematów. Media interesowały także zagadnienia PR-u politycznego poza granicami Polski. W zestawieniu ... On Board PR (każda była wspominana w mediach po 4 razy). Media zainteresowała szczególnie współpraca agencji On Board PR z NSZZ Solidarność. W ...
-
Wydatki na reklamę online wzrosną
... na zasięg, skuteczność, efektywność i inne aspekty, zbadania struktury wydatków na poszczególne media reklamowe, porównanie dynamiki i wydatków reklamowych na poszczególne media w pierwszym półroczu danych lat oraz plany struktury wydatkowej na poszczególne media reklamowe na najbliższe sześć miesięcy. Co ważne, Barometr IAB, dotyczący roku 2008 ...
-
Branża PR w mediach w 2009 r.
... ) dotyczyło PR-u politycznego. To o 109 proc. publikacji więcej niż w 2008 roku. Media najczęściej poruszały ten temat w lutym, kiedy to Prawo i Sprawiedliwość ... zazwyczaj, w kontekście kondycji rynku usług PR w czasie kryzysu ekonomicznego. Osobą, której wypowiedzi media najczęściej przywoływały w kontekście PR-u był Piotr Tymochowicz (180 ...
-
Rynek reklamy w Polsce I-II kw. 2011 r.
... inwestycji w tym okresie, wzrost rynku wyniósłby 5,4% - podaje raport "MPG Media Market Scan 1H 2011. Analiza rynku reklamy w Polsce". I. Rynek ogółem Jak czytamy w ... . Ich udział w wygenerowanych na rynku EqGRP wzrósł o 40%. II. Media Radio Z raportu wynika, że najwięcej reklam radiowych wyemitowano w stacjach miejskich i regionalnych. ...
-
Sezonowe wydatki reklamowe VII-VIII 2011
... 11,1 mln zł o ponad połowę więcej niż rok temu. Pozostałe media tradycyjne zanotowały spadki, niewielki wzrost w lipcu odnotował Internet - poinformował Komitet Badań ... reklamodawców sezonowych na radio w wakacje 2011 wzrosły aż o 54 proc. Pozostałe media straciły – najbardziej outdoor i kino (odpowiednio o 37 proc. i 31 proc.), prasa o 15 proc., a ...