-
Orange zamiast Idei
... Idea oraz opinii publicznej o zmianie marki sieci Idea na Orange. Marka Idea zostanie zastąpiona marką Orange do końca tego roku. Media wykorzystywane w kampanii wprowadzającej markę Orange do Polski to główne ogólnopolskie stacje telewizyjne, prasa (najważniejsze dzienniki i tygodniki), radio, outdoor oraz Internet ...
-
Reklama w motoryzacji VIII 2005
... z sierpnia 2004 r. wydatki na reklamę samochodów skurczyły się aż o 36,5 procent, natomiast liczba emisji wyniosła łącznie 9.675. W rozbiciu na poszczególne media, wzrost wydatków na reklamę motoryzacyjną zanotowały wyłącznie gazety (o 0,7 proc.) przy jednoczesnym spadku liczby emisji do 1.011 razy (-21,5 proc.). Najczęściej ...
-
Reklama w motoryzacji IX 2005
... reklamę samochodów skurczyły się o 6,9 procent, natomiast liczba emisji wyniosła łącznie 17 tys. 787 razy (wzrost o 44,4 proc.). W rozbiciu na poszczególne media, wzrost wydatków na reklamę motoryzacyjną zanotowały wyłącznie stacje radiowe (o 52,1 proc.), przy jednoczesnym wzroście liczby emisji do 9 tys. 525 razy ...
-
AMD zapowiada nowości
... ze sprzętem Viiv Intela. Maszyny oparte na tej technologii będą wyposażone w pilota zdalnego sterowania i będą pracować pod kontrolą systemu operacyjnego Media Center Edition. Według Intela, użytkownik tego typu komputera powinien mieć możliwość przede wszystkim oglądania telewizji, grania w gry i pobierania danych z sieci ...
-
Autodesk kupił Alias
... im bardziej wyczerpujący pakiet rozwiązań. Rozwiązania, technologia i usługi Alias zostaną włączone do działów Manufacturing Solutions (Rozwiązania dla Przemysłu) i Media & Entertainment (Media i Rozrywka) Autodesk, oraz do jego organizacji doradczej. Alias StudioTools – oprogramowanie do projektowania, poczynając od prostych szkiców dwuwymiarowych ...
-
Lekki Prestigio Visconte 130
... 130 wykorzystuje panoramiczną matrycę LCD o przekątnej 13 cali i formacie 16:10 wykonaną w technologii Glare. W połączeniu z kartą graficzną Intel® Graphics Media Accelerator (GMA) 900 Extreme 3 pozwala uzyskiwać powierzchnię roboczą o rozdzielczości 1280x768. Dwuwarstwowa nagrywarka DVD±RW/DVD+R9 wykorzystana w notebooku umożliwia zapisywanie ...
-
Reklama na dużym ekranie
... o potrzebie znalezienia alternatywy dla tej drugiej. Reklamodawcy szukają jej w kategorii PRO. Jak widać skutecznie. Dominika Meinardi jest Project Directorem w PRO Media House. kontakt: dominika.meinardi@promediahouse.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Branża PR w mediach II 2006
... wzrosła liczba publikacji dotyczących PR w mediach innych niż prasa. W telewizji pojawiło się ich 71, a w radiu - 31. Najwięcej informacji o PR publikowały media o profilu informacyjnym (68%) oraz poświęcone tematyce biznesowej (20%). Wśród mediów najczęściej poruszających tę tematykę na pierwszym miejscu znajduje się stacja ...
-
Tydzień 11/2006 (13-19.03.2006)
... media źle reagują na polskie problemy wewnętrzne, a przede wszystkim na sposób ich rozwiązywania. ... kompetencji nad nadmierną odwagą i chęcią pokazania się za wszelką cenę, połączoną z brakiem krytycyzmu wobec siebie. Europejskie media źle reagują na polskie problemy wewnętrzne, a przede wszystkim na sposób ich rozwiązywania. Do jednego worka wrzucają ...
-
Reklama w motoryzacji 2005
... na reklamę samochodów osobowych zmniejszyły się o 4,1 procent, natomiast liczba emisji wyniosła łącznie 168.094 (wzrost o 35,6 procent). W rozbiciu na poszczególne media, wzrost wydatków reklamowych zanotowały wyłącznie stacje radiowe (wzrost o 28,9 procent) oraz gazety (o 21,4 procent więcej). Liczba emisji reklam samochodów osobowych ...
-
Branża PR w mediach III 2006
... publikacji o public relations w mediach innych niż prasa - w tym miesiącu w radiu i telewizji ukazały się aż 72 materiały. Najwięcej informacji o PR publikowały media o profilu informacyjnym (43,5%) oraz poświęcone tematyce biznesowej (25%). Wśród mediów najczęściej poruszających tę tematykę na pierwszym miejscu znajduje się stacja ...
-
Jak poradzić sobie psychicznie z kryzysem medialnym
... na tym, że po przyznaniu się do błędu/pomyłki/wpadki, Twoja sytuacja z negatywnej (czyli takiej, która media lubią) poprzez wprowadzenie programu naprawczego przekształca się w pozytywną (czyli taką, która nudzi media). Całowanie atrakcyjnej dziewczyny to nie to samo, co całowanie siostry, prawda? Właśnie dlatego Twoje ...
-
Branża PR w mediach V 2006
... i instytucją była Polska Organizacja Turystyczna. Natomiast w przypadku agencji PR, pierwsze miejsce ponownie zajęła agencja On Board, która była cytowana przez media dziewięciokrotnie. Mimo spadku liczby publikacji o PR w maju, ich liczba w mediach utrzymuje się nadal na stosunkowo wysokim poziomie. Na takie kształtowanie ...
-
Elektroniczny numer identyfikacji ISAN
... w postaci cyfrowych znaków wodnych. Producenci aplikacji multimedialnych również zaangażowali się w projekt ISAN, czego dowodem jest integracja systemu z najnowszym odtwarzaczem Windows Media Player 11 firmy Microsoft.
-
Wirusy i robaki VI 2006
... poniżej robakiem Nyxem.e. Nyxem.e zajął w czerwcowym zestawieniu drugie miejsce. Analitycy wirusów z pewnością dobrze pamiętają tego robaka. Pojawił się w styczniu 2006 r. i media poświęciły mu wiele uwagi. Zdaniem wielu producentów oprogramowania antywirusowego Nyxem.e zainfekował setki tysięcy komputerów na całym świecie (głównie w Indiach i Peru ...
-
Branża PR w mediach VII 2006
... ukazało się, tak jak w zeszłym miesiącu, w kategorii PR-u Polski - stanowiły one 42,5% przekazów na ten temat. Najwięcej informacji o PR publikowały media o profilu informacyjnym (67,2%) oraz poświęcone biznesowi i gospodarce (15,3%). Wśród mediów najczęściej poruszających tematykę PR-u na pierwszym miejscu, z dwunastoma publikacjami, uplasowała ...
-
Tydzień 32/2006 (07-13.08.2006)
... media analizują przyczyny i potencjalne skutki podjęcia właśnie teraz przez Stany Zjednoczone ... sprzedaż. Komentarz do wydarzeń gospodarczych ROSJA SKREŚLONA PRZEZ STANY ZJEDNOCZONE Z LISTY PAŃSTW OBJETYCH ULGAMI Światowe media analizują przyczyny i potencjalne skutki podjęcia właśnie teraz przez Stany Zjednoczone decyzji o wykreśleniu Rosji z ...
-
Blogi w służbie PR
... przykłady. Blogi polskiego biznesu "W polskiej blogosferze dominują agencje oraz osoby związane z szeroko pojętą reklamą i tutaj nietrudno znaleźć przykłady - bloguje Mediapolis, Media Cafe, Brief, Mediarun i od niedawna MindChili. Nie powinno to jednak nikogo dziwić, gdyż firm zajmujących się e-marketingiem nikt nie musi ...
-
Branża PR w mediach VIII 2006
... , tak jak w dwóch poprzednich miesiącach, w kategorii PR-u Polski - stanowiły one 41,17% przekazów na ten temat. Najwięcej informacji o PR publikowały media o profilu informacyjnym (46,98%) oraz poświęcone biznesowi i gospodarce (13,86%). Wśród mediów najczęściej poruszających tematykę PR-u na pierwszym miejscu uplasowały ...
-
Sprzedaż telefonów komórkowych na świecie
... sobą - wynika z opublikowanego właśnie raportu. Według firmy badawczej Informa Telecoms and Media, wyzwaniem będzie obecnie przekonanie posiadaczy komórek, aby regularnie zastępowali swoje ... zacznie się znacząco obniżać od 2007 roku – podaje Informa Telecoms & Media. Według raportu "Future Mobile Handsets" nasycenie rynków dobrze rozwiniętych ...
-
Nagie kampanie są nieskuteczne
... . Nagość przyciąga uwagę do samej reklamy, ale jednocześnie powoduje spadek zapamiętywalności reklamowanego produktu - wynika z badań przeprowadzonych przez Pro Media House wspólnie z Instytutem Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego. Mężczyznom w wieku 24-35 lat, pracującym w średniej firmie, zaprezentowano reklamę perfum w trzech wariantach ...
-
Radio - kolejny cel Google
... . - Krążą plotki, że gigant prowadzi rozmowy z Clear Chanel Communications dotyczące miejsca reklamowego w radiu za 1 mld dolarów - mówi Bill Figenshu z Software Media Exchange. Inne źródła podają, iż Google szuka kontaktów ze wszystkimi operatorami radiowymi. - Wydaje się, że to dobry moment na inwestowanie ...
-
Nowe telefony Samsung
... zewnętrzna - microSD Pamięć - ROM 128MB / RAM 64MB Wymiary - 113 x 59 x 11,8mm Windows Mobile 5.0 dla Smartphone Obsługa formatów wideo – Microdoft Media Player Obsługa słuchawek stereo Bluetooth (A2DP) WLAN (802.11b/g) Klawiatura QWERTY Mobilna poczta „push e-mail”
-
Branża PR w mediach XII 2006
... pisały dzienniki – artykuły z gazet codziennych stanowią 64% wszystkich publikacji, a na czele rankingu uplasował się Puls Biznesu (25 publikacji). W świątecznym miesiącu media poświęciły bardzo dużo uwagi społecznej odpowiedzialności biznesu. Na łamach Gazety Prawnej znaleźliśmy teksty na temat Forum Odpowiedzialnego Biznesu i samej idei ...
-
Konkurencja dla HD DVD i Blu-ray
... , dzięki zastosowaniu zaawansowanych kodeków VC-1 i MPEG-4 AVC. Tak jak HD DVD i Blu-ray, także VMD wymaga specjalnych odtwarzaczy. Ceny HD VMD Media Player Duo zaczynają się od 199$, a HD VMD Media Player Quattro od 249$. Oba mają być dostępne w drugim kwartale 2007 roku.
-
Interbrok Investment: oszustwa na kwotę do 500 mln zł
... Investment. Według wstępnych doniesień oszukali oni co najmniej 100 osób na kwotę do 500 mln zł. Dzień później, 27 kwietnia, media doniosły, że Prokuratura Okręgowa Warszawa Praga postawiła trzem współwłaścicielom Interbrok Investment zarzuty oszustwa na kwotę 100 mln zł i przywłaszczenia po ...
-
MOTORAZR² - następca Motoroli RAZR
... : dedykowane muzyczne klawisze do nawigacji, w celu bezpośredniego zarządzania zasobami muzycznymi; transfer muzyki dzięki High Speed USB 2.0; zarządzanie zasobami muzycznymi – Windows Media Player ułatwia przesyłanie muzyki z PC-ta, możliwość odebrania telefonu przy podłączeniu do komputera; możliwość zachowania do 2GB plików (ok. 1000 piosenek ...
-
RealPlayer z nowymi możliwościami
... telewizyjnym, telefonie komórkowym lub odtwarzaczach przenośnych. Nowy RealPlayer pozwoli na jednoczesne ściąganie plików w różnych formatach, takich jak Flash, Windows Media czy QuickTime. Najnowsza wersja może dolać oliwy do ognia, jeżeli chodzi o dyskusję dotyczącą sposobu korzystania z materiałów chronionych prawami autorskimi. RealNetworks ...
-
Kobiety i Internet
... może być przyjacielem samotnych kobiet, ale to bez Internetu kobiety nie mogą się obejść - wynika z raportu Burst Media. Ponad 2/3 respondentek przebadanych przez Burst Media stwierdziło, że ich życie codzienne zostałoby zakłócone gdyby nagle zabrakło w nim Internetu, w tym ponad 43 proc. przyznało ...
-
Telewizja HD w laptopie
... Card. Co istotne, urządzenie obsługuje wszystkie standardy TV analogowej. Zgodnie z zapewnieniami producenta, karta TV jest w pełni kompatybilna z systemami XP, XP Media Center Edition 2005 oraz Windows Vista Premium Certified 32/64 bity. Tak jak sama nazwa wskazuje, AverMedia AVerTV Hybrid Express Card ...
-
Tydzień 35/2007 (27.08-02.09.2007)
... Współpracy (SOW) i mam wrażenie, że polskie media nie dostrzegają znaczenia tej regionalnej grupy państw, której celem jest wzajemne zapewnienie ... ale niewiele mówi się Szanghajskiej Organizacji Współpracy (SOW) i mam wrażenie, że polskie media nie dostrzegają znaczenia tej regionalnej grupy państw, której celem jest wzajemne zapewnienie sobie ...
-
Branża PR w mediach VIII 2007
... uplasowały się materiały dotyczące zagadnień ogólnych z branży. Jednym z głównych tematów poruszanych przez media była korzystna dla PR-owców sytuacja na rynku pracy - wynika z raportu opublikowanego przez PRoto. W sierpniu media najwięcej uwagi poświęciły zagadnieniom z branży PR. Dominowały publikacje dotyczące korzystnej sytuacji PR-owców na ...
-
Programy informacyjne w TV IX 2007
... widzów w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. "Wiadomości" TVP1, lider wśród programów informacyjnych, oglądało we wrześniu br. średnio 4,98 mln ... proc. udziałów w rynku) i 1,67 mln widzów (18,05 proc. udziałów w rynku). Dane AGB Nielsen Media Research obejmują okresy: 1 - 27 września 2006 r. ...
-
Polskie spółki najlepsze w Europie Środkowej 2007
... rankingu zajęły firmy z sześciu krajów: Czech, Słowacji, Węgier, Łotwy, Polski oraz - po raz pierwszy w historii - z Bułgarii. Polska firma Blue Media, integrator innowacyjnych technologii informatycznych w sektorach telekomunikacji, bankowości i finansów została zwycięzcą tegorocznego rankingu Technology Fast 50. Zanotowała ona wzrost przychodów ...
-
Branża PR w mediach I 2008
... w grudniu 2007 r. i zaledwie o 8 mniej niż w rekordowym listopadzie 2007 r. Najczęściej poruszanymi przez media zagadnieniami związanymi z public relations była ogólna tematyka branży PR ... przypadku PR-u Polski (22), co w PR Politycznym (23), o którym zazwyczaj media piszą nieprzychylnie. W styczniu aż 134 razy cytowano i 65 razy wzmiankowano osoby w ...