-
Social Customer Care. 5 kroków do sprawnej komunikacji z klientami
... Polsce i na świecie" wynika, że w naszym kraju jest już 17 mln aktywnych użytkowników social media, z czego ponad 14 mln, czyli ponad 82%, korzysta z nich ... więc doskonale, że oba obszary mocno się przenikają. W codziennym kontakcie w social media z potencjalnymi klientami trzeba pamiętać o kilku kluczowych kwestiach. 1. Szybka reakcja Zadbajmy ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 2/2019
... . W kończącym się tygodniu prezydent Chin, Xi Jinping wręczył te nagrody a media poinformowały, że najlepsi naukowcy otrzymują nagrody pieniężne o większej wartości niż obecne ... . W kończącym się tygodniu prezydent Chin, Xi Jinping wręczył te nagrody a media poinformowały, że najlepsi naukowcy otrzymują nagrody pieniężne o większej wartości niż obecne ...
-
Asystent Google po polsku
... , że Polacy pokochają usługi głosowe? Komentuje Miłosz Kurzawski, ekspert Blue Media. Rynek asystentów głosowych i powiązanych z nimi inteligentnych głośników w Polsce - w porównaniu do Stanów ... testów produkcyjnych, jak np. głosowe doładowanie telefonu, udostępnione przez Blue Media. O ile nie wiadomo, kiedy Alexa od Amazona przemówi po polsku, ...
-
Strach o poufność danych osobowych coraz większy
... zależy od tego, jaką branżę reprezentuje dana firma. Największym zaufaniem cieszą się przedstawiciele służby zdrowia i bankowości. Najgorszy wynik uzyskały media społecznościowe, jedynie 14% uczestników badania wyraziło pewność, że ich administratorzy odpowiednio zabezpieczają dane osobowe. Ponadto respondenci mieli wątpliwości odnośnie poziomu ...
-
Rynek magazynowy blisko granicy 16 mln mkw.
... , taki scenariusz miałby niebagatelne znaczenie także dla naszego rynku pracy”. Damian Kołata, Associate w Dziale Powierzchni Przemysłowych i Logistycznych, Cushman & Wakefield, mówi: „Media od tygodni informują o możliwej masowej migracji ukraińskich pracowników do Niemiec w związku z uchwaleniem nowej ustawy, dzięki której podjęcie pracy za naszą ...
-
Postawy Polaków wobec pracowników z Ukrainy
... na te i inne pytania dostarcza badanie zrealizowane przez Intelligence Team w Havas Media Group. Usłyszeć język ukraiński na polskiej ulicy nie jest już żadnym ... takich samym zasadach jak Polacy – mówi Anna Ostrowska, Insight Specialist w Havas Media Group. Informacja o badaniu: Badanie zostało przeprowadzone w lutym na ogólnopolskim internetowym ...
-
Facebook, Instagram i LinkedIn na celowniku cyberprzestępców
... i 16 minut dziennie, czyli ⅓ całkowitego czasu, jaki przebywają w sieci. Z cytowanego raportu wynika również, że średnio co czwarty użytkownik wykorzystuje social media w swojej pracy. Zważywszy na ilość powstających profili firmowych, jak również rosnącą rolę social mediów w komunikacji, również biznesowej, możemy być pewni ...
-
Rynek reklamy z korektą wzrostu
... poziomem inwestycji. Kolejne miejsca zajmuje Metro Group - właściciel sieci sklepów Media Markt oraz firma zajmują się sprzedażą wysyłkową, czyli Direct ... o 2,4 pkt proc. z 33,6% do 36,0%. Udział reklamy kinowej wzrósł z 1,3% do 1,4%. Pozostałe media zmniejszyły swój udział w mediamiksie. Dużo straciła telewizja, której udział spadł o 1,5 pkt proc. ...
-
Jak znaleźć pracownika?
... , że pracodawcy coraz częściej dostrzegają potencjał, jaki mają w tym zakresie social media. Co skłania ich do zmiany strategii? Są to w główne mierze zasięgi ... Jobhouse. Jako kanał poszukiwania kandydatów do pracy coraz częściej wykorzystywane są również media społecznościowe. Powodów tej popularności jest kilka. Przede wszystkim ogłaszanie się na ...
-
Cześć, mam wielką prośbę, czyli wyłudzenie w mediach społecznościowych
... jednak mieć świadomość, że schemat postępowania przestępców również ulega zmianie, a ma to związek z tym, że część z nich swoją działalność rozszerzyło o media społecznościowe. Praktyka pokazuje, że w przypadku mediów społecznościowych narzędziem do wyłudzania staje się przede wszystkim Facebook i powiązany z nim komunikator, czyli Messenger ...
-
Jak polskie miasta promują elektromobilność?
... - aż 44 proc. Najwięcej informacji pojawiło się w województwie śląskim – 6 384, dolnośląskim – 6119 i małopolskim – 5 792, a także wielkopolskim – 5 309 i mazowieckim – 5 201. Media regionalne informowały przede wszystkim o inwestycjach w autobusy elektryczne, coraz większej sieci rowerów, skuterów, hulajnóg elektrycznych oraz powiększającej się ...
-
Content marketing - dlaczego warto inwestować w treści?
... przekonwertować w wyznawców marki. Recepta na ad-blocki – w ostatnich latach coraz więcej osób korzysta z programów blokujących reklamy. Według danych opublikowanych przez Social Media Today odsetek ten wynosi już nawet 30% internautów. Inwestując środki z reklam płatnych w treści, zwiększasz szanse dotarcia z ofertą do większego grona ...
-
Ukraińcy w Polsce, czyli rosnąca siła konsumencka
... stają się również coraz silniejszą rzeszą nabywców. Ukraińcy nie tylko kupują i konsumują media, ale nawet głosują. Tym bardziej zastanawiający może być fakt, że ... Banku Pekao SA zachęcały do założenia “Konta Przekorzystnego” na dworcach we Lwowie i Kijowie. Media dla Ukraińców w Polsce Pomijając kilka tytułów istniejących w Polsce od lat - jak ...
-
Jak uwolnić potencjał m-commerce?
... ciągle słabe przygotowanie sprzedawców, obawy o bezpieczeństwo przy takich transakcjach oraz fakt, że m-commerce rozwija się wolniej niż zakupy poprzez social media. Świadomość tych trendów jest szczególnie istotna z punktu widzenia sprzedawców, którzy w gorącym okresie świątecznych wyprzedaży zamierzają poszerzyć grono zagranicznych klientów ...
-
Jak HoReCa walczy o doświadczenia konsumentów?
... oczekiwaniom swoich klientów i gwarantować im jak najwyższą jakość customer experience? Odpowiedzi na to pytanie dostarcza Trendbook opracowany przez Mood Media. Opracowanie Mood Media można potraktować jako swoistego rodzaju przewodnik, z którego dowiemy się, co dzisiaj stanowi dźwignię dla poprawy doświadczeń klientów branży HoReCa ...
-
Na czym bazuje cyberprzestępczość? 4 główne wektory ataków
... zadanie, gdyż cyberprzestępcy oprócz zainfekowanych, umieszczają w ruchu sieciowym również przypadkowe pakiety danych, aby zmylić specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa. Media społecznościowe – targowisko dla cyberprzestępców Cyberprzestępczość kojarzy się z najciemniejszymi odmętami Internetu. Nic bardziej mylnego. Osoby zajmujące się tworzeniem ...
-
Jak zmiany klimatu odczujemy w polskich domach?
... z nim odbiją się szerokim echem wśród zwykłych obywateli. Programy informacyjne i media społecznościowe od końca grudnia były pełne dramatycznych obrazów płonącej Australii, a ... odczuwać zmiany klimatu i próby radzenia sobie z nimi. Od końca grudnia media społecznościowe zalewane były apokaliptycznymi zdjęciami z płonącej Australii. I choć pożary ...
-
Rosnące ceny mieszkań. Czy czeka nas bańka spekulacyjna?
... , o 6800 procent(!) Co ciekawe, niezwykle trudno w tamtych czasach było o jakiekolwiek sygnały ostrzegawcze przed przegrzaniem rynkowym czy jakąś bańką. Wręcz przeciwnie, media dodatkowo podgrzewały atmosferę zakupowej euforii wieszcząc rychłe zrównanie cen mieszkań w krajowych metropoliach z tymi europejskimi, bodajże z Madrytem na czele. Z kolei ...
-
Smartfon Gigaset GS80
... Carrefour, Media Markt oraz Selgros trafił Gigaset GS80. Ten 5-calowy smartfon z 4G LTE ma baterię o pojemności 2000 mAh i pracuje pod kontrolą ... czujnik położenia, czujnik zbliżeniowy oraz czujnik oświetlenia. Hipermarket Carrefour do 21 marca br. oferuje GS80 w promocyjnej cenie 199 zł. W Media Markt i Selgrosie urządzenie jest dostępne za ok. 250 ...
-
Darmowy Netflix na czas pandemii to zwykłe oszustwo!
... powinni być zachwyceni. Problem w tym, że za tą obietnicą stoją cyberprzestępcy. Bitdefender Polska przestrzega przed wiadomościami wysyłanymi przede wszystkim przez media społecznościowe i aplikację WhatsApp. Rzekoma aktywacja dostępu do darmowych treści popularnego serwisu to sposób na kradzież danych i zainfekowania urządzenia ofiary. Darmowy ...
-
Grupa Polsat kupuje Interię
Telewizja Polsat zawarła z Bauer Media Group przedwstępną umowę nabycia Grupy Interia. Sfinalizowanie transakcji będzie możliwe po uzyskaniu przez Polsat zgody antymonopolowej od Prezesa UOKiK. Dla ...
-
Pandemia odciska piętno na rynku reklamy. Ponad 9% spadku, broni się digital
... kwartale bieżącego roku spadek wpływów z reklamy odczuły prawie wszystkie media. „Prawie”, ponieważ wyjątkami pod tym względem okazały się internet (+7,5%) oraz radio (+1%). ... zacząć inwestować na rzecz ożywienia gospodarczego. Wzrost poziomu wydatków na media tradycyjne będzie powolny Spośród tradycyjnych mediów najmniej ucierpiały telewizja i ...
-
Customer experience: kto przoduje w ochronie danych osobowych?
... urzędy i instytucje państwowe (39 proc. respondentów). Z kolei 48 proc. konsumentów za najmniej godne zaufania, jeśli idzie o ochronę danych osobowych, uważa media społecznościowe. Dostawcy kryptowalut i firmy produkujące inteligentne urządzenia zostały wskazane jako niegodne zaufania przez 23 proc. badanych. Obawy o bezpieczeństwo danych różnią ...
-
Wzrost e-commerce będzie trwał w 2021 r.? Co sądzą eksperci?
... roku duże wzrosty sprzedaży internetowej. Czy rok 2021 będzie równie udany? Oto opinie ekspertów z Blue Media, merce.com, PromoTraffic i Comperia.pl. Krystian Wesołowski, Head of Sales, Blue Media: Patrząc na wyniki warto pamiętać, że nie mamy do czynienia z dwoma odrębnymi światami - e-commerce ...
-
Czy reklamy znikną z powodu nowej daniny?
... ; podnoszenie poziomu wiedzy społeczeństwa na temat zagrożeń w mediach cyfrowych, a także wspieranie rozwoju radiofonii i kinematografii. Pozostaje zatem odpowiedzieć na pytanie, jakie media (w Polsce) pełnią takie role jak np.: „promowanie dziedzictwa narodowego”. Jeśli wpływy miałyby zasilić jedynie wybrane (także pośrednio ...
-
Pokolenie Z: życie i zakupy online przestały bawić młodych?
... korzysta z platform streamingowych do oglądania filmów lub słuchania muzyki. To blisko dwukrotnie więcej osób niż w grupie milenialsów. Z badania wynika, że media społecznościowe są dla generacji Z coraz istotniejsze podczas zakupów. Dla 57% ankietowanych z młodego pokolenia to źródło informacji o promocjach (aż 15 p.p. więcej ...
-
Meaningful Brands 2021: konsumenci poszukują marek, które zmienią ich życie
... wyniki corocznego rankingu Meaningful Brands - zestawienia, które wskazuje na korelację istniejącą pomiędzy markami a jakością życia i samopoczuciem konsumentów. Tegoroczne badanie Havas Media Group, podobnie jak jego poprzednie edycje, przygląda się zachowaniom konsumentów i korzyściom, które marki są w stanie wnieść w życie nabywców. Dowodzi ...
-
W Play na Kartę nawet 200 GB na lato
... w prezencie 100 GB. Także 100 GB będzie można otrzymać do wykorzystania na social media i aplikacje. Dołącz do Play i odbierz darmowy pakiet danych Od dzisiaj każdy nowy klient, który ... teraz dzięki Play każdy może korzystać z ekstra paczki 100 GB na social media bez dodatkowych opłat! Klienci mogą aktywować darmowy pakiet danych do wykorzystania na ...
-
Zmiany klimatyczne dostrzega 3/4 Polaków
... kolejnych 20 lat. Świadomość kryzysu klimatycznego jest większa wśród kobiet, mieszkańców miast oraz osób z najstarszej grupy wiekowej – wynika z badania Blue Media. Respondenci poprawnie wskazują przyczyny pogłębiających się zmian klimatycznych: nadmierna produkcja śmieci, emisja spalin i gazów cieplarnianych wpływają negatywnie na stan środowiska ...
-
Dlaczego drożeją mieszkania komunalne?
... mieszkania z komunalnego zasobu dowiadują się o podwyżkach stawek czynszowych za 1 mkw. Jest to dość ważny temat, o którym informują między innymi lokalne media. Dlatego postanowiliśmy wyjaśnić, jak gminy ustalają czynsz za komunalne mieszkania. Przy okazji warto wspomnieć o zasadach dotyczących mniej licznych lokali socjalnych ...
-
Sprzedaż treści i usług cyfrowych - zmiany w prawach konsumenta
... zmiany adresowane są do przedsiębiorców dostarczających treści i usługi cyfrowe na rzecz konsumentów oraz świadczących usługi hostingu, przechowywania danych w chmurze, czy media społecznościowe. W związku z rozwojem technologii, regulacji prawnej doczekały się zawierane z konsumentami umowy o dostawę treści lub świadczenie usług cyfrowych. Są to ...
-
Jak sektor OTC inwestuje w reklamy?
... OTC w 2023 r?. Co daje reklamie cyfrowej przewagę, jakiej nigdy nie miały media tradycyjne W jaki sposób digitalizacja wspomaga dostosowywanie komunikatów do potrzeb formułowanych ... do potrzeb odbiorców daje reklamie cyfrowej przewagę, jakiej nigdy nie miały media tradycyjne. Pandemia skupiła uwagę konsumentów na ich zdrowiu i sprawiła, że odeszli ...
-
Ukraińcy w Polsce, wojna w Ukrainie. Co sądzą Polacy?
... Media Group, przedstawia wyniki badania poświęconego stosunkowi Polaków do Ukraińców oraz wydarzeń rozgrywających ... straty wizerunkowe zostaną z tymi markami naprawdę na długo – mówi Anna Kuropatwa, Head of Strategy w Havas Media Group. Największy odsetek badanych deklaruje, że słyszał o działaniach pomocowych prowadzonych przez markę Biedronka (78 ...
-
6 rad jak chronić tożsamość w mediach społecznościowych
... miłosnymi czy awansami w pracy. Tego typu informacje docierają zarówno do znajomych, jak i osób obcych, w tym również wszelkiej maści oszustów przeszukujących media społecznościowe. Ze statystyk Bitdefendera wynika, że konsumenci aktywni w mediach społecznościowych są o 30 proc. bardziej narażeni na kradzież tożsamości. Obecność na ...
-
Polskie REIT-y na razie nie powstaną. Dlaczego?
... media niedawno poinformowały, że rząd wstrzymał prace nad ustawą o spółkach inwestycyjnych typu REIT. ... że polskie REIT-y były tematem rozważań już około sześć lat temu. Jesienią 2016 roku krajowe media poinformowały o projekcie ustawy, który zakładał stworzenie spółek inwestujących w nieruchomości (typu REIT) na wzór rozwiązań z krajów anglosaskich. ...