-
Sieci handlowe w social mediach III kw. 2016
W III kwartale bieżącego roku trójka najczęściej pojawiających się w mediach sieci handlowych nie zaskakuje: na pierwszym miejscu znalazła się Biedronka, za nią Lidl, a na trzeciej pozycji Tesco. Duże zaangażowanie internautów w kwestie związane z tematyką dotyczącą branży handlowej nie jest żadną nowością. Tym jednak, co rzuca się oczy podczas ...
Tematy: Boże Narodzenie, sieci handlowe, IMM, monitoring mediów, Biedronka, Tesco, Lidl, social media -
Call center walczy o dobre imię
„PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” na zlecenie Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego przyjrzał się emocjom, jakie w rodzimych mediach wzbudza branża call center. Okazuje się, że publikacje o negatywnym wydźwięku należą raczej do rzadkości. Jeżeli już się pojawiają, to przeważnie są to komentarze internautów do pojawiających się w sieci artykułów ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 22/2019
... już wielu z tych, którzy w rankingu najbogatszych zajmują czołowe miejsca. Media zwróciły ostatnio uwagę na to, że jak dotąd w tej grupie ... które, jako pierwsze pokolenie, powszechnie zaczęły palić – tłumaczy prof. nadzw. dr hab. n. med. Dariusz Kowalski, Prezes Polskiej Grupy Raka Płuca, Kierownik Oddziału Zachowawczego Kliniki Nowotworów ...
-
Wynagrodzenia w zawodach medycznych w 2019 roku. Kto zarabiał najwięcej?
W 2019 roku wzięło udział 2 990 osób z wykształceniem medycznym (absolwenci medycyny, farmacji, pielęgniarstwa, stomatologii oraz weterynarii). Wśród nich było 2 024 kobiety i 966 mężczyzn. Mediana wynagrodzenia całkowitego w tych zawodach wynosiła 4 900 PLN brutto. Luka płacowa była równa 21,05%. Dane prezentowane w artykule dotyczą wynagrodzeń ...
-
HYPERmedia dla Oracle
ORACLE zdecydował się na szersze wykorzystanie Internetu jako medium w swojej strategii komunikacji z klientami. Odpowiedzialna za realizację tej strategii jest firma HYPERmedia. Realizacja działań e-marketingowych oraz strategii e-komunikacji Oracle w Polsce została powierzona Agencji HYPERmedia. Firma odpowiedzialna jest za przeprowadzanie akcji ...
Tematy: hypermedia, oracle -
Telewizja w komórce?
Na dorocznej konferencji 'Mobile Internet' w Nicei Nokia przedstawiła swój pierwszy telefon z nowej grupy produktów, które można określić mianem telefonów multimedialnych, ponieważ mają zapewnić użytkownikom dostęp do wszystkich mediów, w tym do internetu. Jedną z zalet zaprezentowanego modelu 7700 jest właśnie bezprzewodowy, szybki dostęp do ...
-
Sport w komórkach pod lupą
Komisja Europejska zdecydowała się zbadać, czy przy sprzedaży praw medialnych do transmisji wydarzeń sportowych - szczególnie dostawcom internetowym i operatorom telefonii komórkowej trzeciej generacji - nie naruszane są zapisy prawne. To pierwsze szeroko zakrojone śledztwo prowadzone przez Komisję, które dotyczy obszaru nowych mediów. Celem akcji ...
Tematy: sport -
CRM dla mediów
Na rynku pojawił się pakiet CRM4Media służący do wspomagania zarządzania relacjami z klientami, partnerami i prasą przeznaczony dla agencji reklamowych, PR, domów mediowych i wydawnictw. Narzędzie ułatwia codzienną pracę z kontrahentami i pozwala na rozwijanie indywidualnych relacji z wybranymi osobami i firmami. Program umożliwia w łatwy sposób ...
-
SHELL ma sieć reklamy POS TV
Od początku grudnia 2004 roku, na mocy podpisanej umowy, międzynarodowy dom sprzedaży mediów ARBOmedia Polska stał się wyłącznym sprzedawcą powierzchni reklamowej sieci monitorów LCD zlokalizowanych na stacjach benzynowych SHELL. Sieć monitorów LCD to nowoczesny system komunikacji marketingowej w punktach sprzedaży detalicznej określany mianem POS ...
-
Tani komputer przenośny
Nicholas Negroponte - znany teoretyk nowych mediów i założyciel MIT Media Lab - pracuje nad stworzeniem taniego komputera przenośnego. Urządzenie, którego cena nie powinna przekroczyć 100 USD, ma znaleźć zastosowanie w edukacji i pomóc ...
-
BMW i Samsung: wspólne multimedia
Samsung Electronics i Dział Badań i Technologii Grupy BMW wprowadzają nowe możliwości korzystania z technologii multimedialnych podczas jazdy samochodem. Najnowsze dzieło konstruktorów to połączenie systemów Samsung Smartphone i BMW iDrive, zaprezentowane po raz pierwszy przez obydwie firmy podczas Monachijskich Dni Mediów. Elementy zestawu to: ...
-
Kadra zarządzająca w mediach IV 2006
Cezary Stypułkowski został liderem kwietniowego rankingu "Bossowie polskiej gospodarki w mediach". To pierwsze zwycięstwo prezesa PZU w zestawieniu przygotowanym przez Instytut Monitorowania Mediów. Na podium znaleźli się również Igor Chalupec, szef PKN Orlen i Andrzej Podsiadło, prezes PKO BP. W kwietniu 2006 roku odnotowano 394 materiały prasowe ...
-
Kadra zarządzająca w mediach V 2006
Po trzech miesiącach przerwy Igor Chalupec, szef PKN Orlen powrócił na pierwsze miejsce rankingu "Bossowie polskiej gospodarki w mediach". W czołówce majowego zestawienia przygotowanego przez Instytut Monitorowania Mediów znaleźli się również Cezary Stypułkowski, ówczesny prezes PZU i Krzysztof Skóra, prezes KGHM. O szefach największych firm w ...
-
Pachnące reklamy
Instytut Psychologii UJ przeprowadził przy współpracy domu mediowego PRO Media House badania na temat roli zapachu w reklamie papierowej. Badani wypowiadali się na temat ulotek dwóch produktów: "racjonalnego" (kuchenka mikrofalowa) i "emocjonalnego" ( ...
-
Starlink: rynek reklamowy zwolnił
Zdaniem domu mediowego Starlink rynek reklamowy w Polsce wyhamował w III kwartale br. Dynamika wydatków po trzech kwartałach osiągnęła poziom 10,4 proc., na reklamę w mediach wydano łącznie w tym roku 3 mld 838 mln zł - wynika z najnowszego raportu. - Wyhamowanie rynku, którego się spodziewaliśmy, jest konsekwencją dwóch aspektów. Po pierwsze mamy ...
-
MNI: mobilna telewizja w technologii 3G
Grupa MNI SA wprowadza 3G Video Call, platformę do zarządzania usługami mobilnymi dla mediów i biznesu. Jest to rozwiązanie oparte na technologii 3G, które pozwala na przesyłanie multimedialnych treści za pomocą różnorodnych kanałów komunikacyjnych. Z usługi MNI jako pierwsza skorzysta stacja MTV Polska. Projekt rusza na początku grudnia. ...
-
Wydatki na reklamę w Europie 2007-2009
Wydatki na reklamę w Europie Środkowo-Wschodniej wzrosną do 2009 r. o 51 proc. Będzie to najszybciej rozwijający się region na świecie - wynika z najnowszych prognoz sieci domów mediowych ZenithOptimedia. Według prognoz sieci domów mediowych ZenithOptimedia w 2007 r. rynek reklamowy w Europie Środkowo - Wschodniej wzrośnie o 15,6 proc. (w ...
-
Obiecujące perspektywy dla reklamy
Universal McCann, ZenithOptimedia oraz GroupM nadal widzą w reklamie duży potencjał. Agencje przedstawiły swoje prognozy na rok 2007 podczas poświęconej mediom konferencji w Nowym Jorku. Średnie szacunki tych firm przewidują, iż tempo wzrostu wydatków na reklamę w przyszłym roku osiągnie poziom 4,3 proc. w Stanach Zjednoczonych, a na rynku ...
-
26" monitor NEC MultiSync LCD2690WUXi
NEC Display Solutions wprowadził na rynek model monitora z serii 90 - NEC MultiSync LCD2690WUXi. Nowy monitor NEC został zaprojektowany dla profesjonalistów korzystających z oprogramowania CAD/CAM i DTP, pracowników bankowości oraz sektora ubezpieczeń. Monitor nadaje się również do zastosowań multimedialnych, obsługi aplikacji medycznych oraz ...
-
Rynek reklamy w Europie rozwija się
Kraje Europy Środkowo-Wschodniej najmocniej odczują wzrost wydatków reklamowych w 2007r. - wynika z najnowszych prognoz sieci domów mediowych ZenithOptimedia. Dynamika rynku reklamowego w Europie Środkowej i Wschodniej osiągnie w tym roku 16,9 proc. Drugim pod względem wzrostu rejonem świata będzie Afryka i Bliski Wschód - 15,6 proc. Tegoroczna ...
-
Najpopularniejsze blogi w polskim Internecie
Zespół NewsPoint przygotował raport na temat najbardziej znanych blogów poruszających tematykę mediów online oraz ich autorów. Od początku roku w mediach internetowych najczęściej pisano o Dominiku Kaznowskim (Kaznowski.blox.pl), Tomaszu Karwatce (webusability.pl) oraz o Arturze Kurasińskim (blog.kurasinski.com). Blogerem najczęściej obecnym w ...
-
Rynek reklamy: spada udział telewizji
Udział telewizji w globalnym rynku reklamowym osiągnie w przyszłym roku 38,2 proc. - wynika z najnowszej prognozy sieci domów mediowych ZenithOptimedia. Wartość reklamy telewizyjnej wyniesie 182,4 miliarda dolarów. Telewizja traci udziały w rynku reklamowym zarówno w Ameryce Północnej jak i Europie Zachodniej. Spadek znaczenia telewizji na tych ...
-
Dzienniki telewizyjne XII 2008
W grudniu twórcy serwisów informacyjnych najczęściej sięgali po tematy związane z polityką. Dziennikarze zastanawiali się m.in. nad szansami Radosława Sikorskiego w staraniach o fotel szefa NATO, komentowali częste weta prezydenta, z wielką wnikliwością przyglądali się pracom sejmu nad ustawą medialną. Dość często przywoływali temat ...
-
Sony Ericsson XPERIA X2
Sony Ericsson przedstawił nowy multimedialny telefon XPERIA X2 na platformie Windows, z dotykowym ekranem i aparatem fotograficznym o rozdzielczości 8.1 megapiksela. XPERIA X2 oferuje SlideView, która pozwala na dostęp do często używanych funkcji telefonu, umożliwiając interakcję z listą kontaktów, wiadomościami, dostępem do multimediów czy z ...
-
Notebook Toshiba Qosmio X500-110
Toshiba wprowadziła na rynek multimedialny notebook Toshiba Qosmio X500-110 przeznaczony dla graczy komputerowych. Urządzenie posiada procesor Intel Core i7, 6GB pamięci RAM, dysk twardy 1TB oraz kartę graficzną NVIDIA GeForce GTS 250M. Komputer nadaje się do gry i multimediów. Oglądanie obrazów możliwe jest dzięki 18,4 calowemu ekranowi, w ...
-
Promocja polskich miast w mediach 2008
To media są najlepszą formą kształtowania wizerunku dla miast. Żadne billboardy, spoty i inne formy reklamy nie są w stanie przesłonić tego aspektu promocji. ...
-
Netbook Aspire One 522
Firma Acer poszerza swoją rodzinę netbooków wprowadzając model Aspire One 522, zaprojektowany z myślą o płynnym odtwarzaniu multimediów HD, tworzeniu i udostępnianiu treści multimedialnych oraz wydajniejszej pracy wielozadaniowej. Aspire One 522 jest połączeniem eleganckiego wzornictwa oraz dobrej wydajności, która daje pełną satysfakcję z dużej ...
-
Notebooki Acere Aspire 8951G i 5951G
Nowe notebooki Acer Aspire Ethos zostały opracowane z myślą o uzyskaniu dobrej wydajności oraz jakości obrazu, dzięki czemu powinny spełniać oczekiwania miłośników multimediów oraz osób tworzących treści multimedialne. W tym celu zostały wyposażone w procesory Intel® Core™ i drugiej generacji oraz pamięć DDR3, gwarantujące szybsze przetwarzanie ...
-
Kluby piłkarskie a zainteresowanie mediów
Piątka najbardziej medialnych klubów piłkarskich to drużyny z największych miast - wynika z badania POLSKA PIŁKA prowadzonego przez "PRESS-SERVICE Monitoring Mediów". Podczas rundy wiosennej w prasie i Internecie najczęściej pojawiał się Lech Poznań, Cracovia, Legia Warszawa, Wisła Kraków i Polonia Warszawa. Warto zwrócić uwagę, że w czołowej ...
-
Nowa ustawa medialna a działalność przedsiębiorstw
W kwietniu br. Prezydent podpisał nowelizację Ustawy o Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji - zwanej dalej "ustawą medialną" (Dz. U. 1993 r. Nr 7 poz. 34), którą miesiąc wcześniej przyjął Sejm. Weszła ona w życie 23 maja br. i jest pierwszą nowelizacją tej ustawy od czasu jej uchwalenia tj. od 29 grudnia 1992 roku. Dzięki nowelizacji w Polsce ...
-
Najbardziej dochodowi dziennikarze telewizyjni
Czołowi dziennikarze telewizyjni zaczynają przynosić telewizyjnym stacjom dochody reklamowe porównywalne z gwiazdami show businessu. Którzy prowadzący telewizyjne programy publicystyczne zarobili w pierwszym półroczu najwięcej dla swoich stacji? Dom mediowy PanMedia Western w ramach swojego cyklicznego raportu TV Flash przeanalizował przychody ...
-
Wigilijny karp w polskim Internecie
... raz do roku, ale za to w dwóch odsłonach. Jako tradycyjna potrawa na wigilijnym stole oraz jako temat społeczny. Kompas Social Media Instytutu Monitorowania Mediów zbadał skalę i charakter dyskusji na temat karpia w polskim Internecie. Co jest dla nas ważniejsze? Dobro karpia czy ...
-
Sylwester dla singli
... na singli. Znak czasów czy wstydliwe przemilczanie kłopotów? - sytuację singli przed Sylwestrem zbadał Instytut Monitorowania Mediów w ramach projektu Kompas Social Media. Największym wygranym raportu okazał się... film. Sylwestrowa cisza w Internecie Single to wdzięczny temat w Internecie – ponad 15 tysięcy przekazów w ciągu dwóch ...
-
Najbardziej dochodowe programy TV 2011 r.
Którzy prowadzący i gospodarze telewizyjnych show zarobili w 2011 roku najwięcej dla swoich stacji? Dom mediowy PanMedia Western w ramach swojego cyklicznego raportu TV Flash przeanalizował przychody reklamowe telewizji pod kątem najbardziej "dochodowych" celebrytów. Listę zwycięzców otwiera Robert Janowski, gospodarz programu „Jaka to melodia“ ( ...
-
Najbardziej dochodowi dziennikarze telewizyjni 2011
Czołowi dziennikarze telewizyjni zaczynają przynosić telewizyjnym stacjom dochody reklamowe porównywalne z gwiazdami show businessu. Którzy prowadzący telewizyjne programy publicystyczne zarobili w 2011 roku najwięcej dla swoich stacji? Dom mediowy PanMedia Western w ramach swojego cyklicznego raportu TV Flash przeanalizował przychody reklamowe ...