-
Media online o branży PR V-X 2007
... nowe kontrakty: z Dominet Bankiem i O-I, producentem szklanych opakowań. Partner of Promotion z tylko jedną publikacją mniej znalazł się tuż za Euro RSCG Sensors. Ilość ... PR Consulting Group GePRA. Ponadto, Partners of Promotion wraz z trzema innymi polskimi agencjami (Sigma International, Partner of Promotion, On Board PR oraz Profile) znalazła się ...
-
Koma stawia na PR
... agencją obsługującą firmy w zakresie reklamy i public relations, ofertę swoją kieruje do przedsiębiorstw polskich i zagranicznych z branży farmaceutycznej, finansowej i IT. Działania Tauber Promotion będą polegały na kreowaniu wizerunku firmy Koma oraz promowaniu jej produktów i usług. Głównym adresatem będą media oraz obecni i potencjalni klienci.
Tematy: koma -
Branża PR w mediach w 2009 r.
... 77), zazwyczaj, w kontekście kondycji rynku usług PR w czasie kryzysu ekonomicznego. Osobą, której wypowiedzi media najczęściej przywoływały w kontekście PR-u był Piotr Tymochowicz (180 materiałów). Był ... 28). Drugie miejsce zajęła agencja Ciszewski PR (25), a następne: Partner of Promotion (23), First PR (20), Liberty Group (16) i Euro RSCG Sensors ( ...
-
Branża PR w mediach VIII 2007
... głównych tematów poruszanych przez media była korzystna dla PR-owców sytuacja na rynku pracy - wynika z raportu opublikowanego przez PRoto. W sierpniu media najwięcej uwagi poświęciły zagadnieniom ... , w którym znalazło się 5 polskich agencji: Sigma International, Partner of Promotion, On Board PR, First Public Relations oraz Profile. W badanym okresie ...
-
Branża PR w mediach I 2007
... najczęściej cytowano ex aequo Piotra Czarnowskiego, prezesa agencji First PR, i Pawła Trochimiuka, prezesa Związku Firm Public Relations i agencji Partner of Promotion. Tym samym zdetronizowali oni Piotra Tymochowicza, który nieprzerwanie od września znajdował się na czele zestawienia. Agencje PR-owskie, które najczęściej pojawiają ...
-
Praca w branży PR 2009
... (oferty wszystkich agencji z Grupy pojawiły się w minionym roku 30 razy), agencja E.C.H.O.(22), On Board (15), Euro RSCG (14) i Partner of Promotion (13). Najwięcej ogłoszeń w 2008 spośród agencji zamieściły zaś kolejno On Board (28), Ciszewski PR (20), Multi Communications (18), 180° PR ...
-
Jest praca w Holandii
... za Economic Picture) - podaje Work Express. Holenderskie firmy nie rezygnują z zatrudniania pracowników z Polski, wręcz przeciwnie. Według Netherlands Council for Trade Promotion do 2015 w Holandii będzie pracować ponad 240 tys. Polaków. To prawie dwa razy tyle, ile obecnie. I chociaż politycy chętnie pozbyliby ...
-
Projekty unijne: jak zadbać o ich marketing?
... 4P, w której skład wchodzą produkt (Product), cena (Price), dystrybucja (Place) i promocja (Promotion). W praktyce musimy więc dokładnie zdefiniować, jaki produkt lub usługę zamierzamy ... nam działania w internecie, takie jak content marketing, SEO czy social media, czy raczej powinniśmy skupić się na np. bezpośrednich spotkaniach z klientami podczas ...
-
Agencje PR w Polsce
... rozwój to największe wyzwanie stojące przed specjalistami ds. komunikacji od dłuższego czasu. Społeczności. Broń skuteczna, ale obosieczna - Wzrost popularności social media w działaniach wizerunkowych firm przyczynił się do powstania nowych sposobów ich wykorzystania w public relations. Coraz częściej zintegrowane kampanie są prowadzone wyłącznie ...
-
Jak Internet wpływa na decyzje zakupowe klientów?
... ) jest jednym z fundamentów miksu marketingowego zwanego 4P (product, place, price oraz promotion) – ale o tym wiesz, prawda? Miks marketingowy jest ujęciem z punktu widzenia producenta. W ... szacunku i dużo miłości – lovemark Tradycyjna marka (w ujęciu jeszcze sprzed ery social media) to coś, co – według Robertsa – gromadzi dużo szacunku, ale niewiele ...
-
Debiut ASM GROUP SA na GPW
... odpowiedzialnością, a jeden podmiot działa w formie spółki akcyjnej. Emitent oraz Gruppo Trade Service, GreyMatters i New Line Media prowadzą działalność operacyjną na terenie Polski, natomiast TRADE oraz Promotion Intrade działają na terenie Włoch. Kapitał zakładowy Emitenta wynosi 57.019.642 zł i dzieli się 57 ...