-
Kadra zarządzająca w social media II 2012
... „Wirtualnych Telefonów” przyznawanych corocznie przez Mobile Internet. Media przypominały również, że szefujący Polkomtelowi Solorz – Żak jest w czołówce przygotowanego przez miesięcznik Forbes rankingu najbogatszych Polaków. PGE rządzi w branży energetycznej – konkurs na prezesa, zamieszanie wokół Dolnej Odry i strategia na 20 lat W lutym media ...
-
Najczęściej cytowane media VII 2012
... w których mogło dojść do nadużyć. Publikacja z Pulsu Biznesu miała w lipcu największy medialny oddźwięk i wywołała najżywszą dyskusję w mediach tradycyjnych. Inne media odwołały się do ... Wprost. Miesięcznikiem, na który najczęściej powoływały się inne media, był magazyn Forbes. Telewizja Spośród stacji telewizyjnych najczęściej powoływano się na ...
-
Michał Sołowow ulubieńcem mediów
... Monitoring Mediów”. Jej autorzy wzięli pod lupę 15 tys. materiałów, w których pojawiały się najcenniejsze nazwiska, które figurują w rankingu miesięcznika „Forbes”. Najbardziej medialnym milionerem okazała się Michał Sołowow, na którego temat pojawiło się 3,4 tys. publikacji. Drugie miejsce przypadło w udziale Zygmuntowi Solorzowi-Żakowi ...
-
Private banking: co piszą media?
... kolejności eurobankier.pl (106). W prasie najwięcej informacji na omawiany temat zamieścił „Parkiet” - 123 materiały. Aż o połowę mniej opublikowały „Rzeczpospolita” i „Forbes”. Ponad 52% materiałów na temat private banking miało neutralny wydźwięk w mediach. Blisko 48% stanowiły publikacje o wydźwięku pozytywnym. Procentowo najwięcej informacji ...
-
Media w Polsce wymagają repolonizacji?
... Polsce niechętnych. Numer 6. to Grupa Polska Press, której właścicielem jest niemiecki koncern medialny, Verlagsgruppe Passau. Dalej są: polska grupa medialna ZPR Media (wydawca ... i uznane, poważniejsze, specjalistyczne tytuły, jak: polska edycja magazynu ekonomicznego „Forbes” i „Komputer Świat” (Axel Springer), „PC Format” (Bauer), czy „Focus” i ...
-
Konkurs na najlepszą reklamę
... 65 ekspertów z różnych dziedzin e-marketingu, reprezentujących m.in. takie firmy jak DoubleClick, Procter & Gamble czy OgilvyOne worldwide. Patronat medialny nad tegoroczną edycją konkursu AD:TECH objęli Forbes.com, AdAge.com, Creativity, AdCritic.com i BtoB Magazine. Rozdanie nagród przewidziane jest na 8 listopada 2004 w Hotelu ...
-
Najczęściej cytowane media X 2011
... do komentowania kolejnych etapów zmian kadrowych w PiS. Na ile był to medialny temat świadczy fakt, że dzięki „nieoficjalnemu wywiadowi” z europosłem Cymańskim ... Uważam Rze. Miesięcznikiem, na który najczęściej powoływały się inne media w październiku był Forbes. Telewizja Spośród stacji telewizyjnych najczęściej powoływano się na informacje podawane ...