-
Zarobki w mediach, reklamie, wydawnictwach i PR w 2011r.
... stanowiskach. Zarobki zatrudnionych jako „account manager” i „media planner” kształtowały się na poziomie 5 200 PLN. Specjaliści ds. reklamy otrzymywali 2 800 PLN. Mediana płac grafików komputerowych wyniosła 3 000 PLN. Jak i w innych sektorach gospodarki, tak i w mediach wyraźne różnice w wynagrodzeniach zaobserwowano porównując firmy zagraniczne ...
-
Studia MBA to wyższe wynagrodzenie
... i przemyśle lekkim - mediana ich zarobków kształtowała się na poziomie 15 000 PLN. O 750 PLN mniej otrzymywały osoby pracujące w energetyce i ciepłownictwie, natomiast płace pracowników zatrudnionych w IT sięgały 14 000 PLN. Najniższe wynagrodzenia otrzymywali pracownicy branży usługowej oraz grupy: media, wydawnictwa, reklama i PR ...
-
Płace w mediach, reklamie i wydawnictwach w 2010 roku
... kierownicze w mediach, reklamie i wydawnictwach otrzymywały pensje w wysokości 6 000 PLN, a jedna czwarta z nich zarabiała powyżej 9 000 PLN brutto miesięcznie. Dla porównania, mediana wynagrodzeń pracowników szeregowych wyniosła 2 500 PLN, a 25% z nich mogło liczyć na płace powyżej 3 315 PLN. Zarobki specjalistów kształtowały się na ...
-
Płace w firmach o różnej wielkości w 2011 roku
... był pracownik, tym wyższe były jego zarobki. W przedsiębiorstwach liczących do 9 pracowników mediana płac całkowitych kształtowała się na poziomie 2 500 PLN brutto. W średnich ... w branżach: technologie informatyczne (3 500 PLN brutto) oraz bankowość, media, wydawnictwa, reklama i PR (3 000 PLN). Pracujący w małych firmach najwięcej otrzymywali w IT ...
-
Zarobki w mediach, reklamie i PR w 2008r.
... Najgorzej zarabiali pracownicy szeregowi (np. asystenci), dla których mediana dochodów wyniosła 2 600 PLN. Miesięczna płaca najliczniejszych w branży – ... siedzibę mają największe podmioty działające w branży. Silna konkurencja powodowała, że media czy wydawnictwa chcąc przyciągnąć i utrzymać najlepszych fachowców musiały zaoferować odpowiedni ...