-
Telekomunikacja a wydatki na reklamę w 2013
... licząc na pozyskanie klientów z konkurencji - czytamy w najnowszym raporcie sporządzonym przez dom mediowy Equinox Polska. Jednak to nie Play, a T-Mobile wydaje najwięcej, aby ... TP), na drugim miejscu P4, na 3 miejscu PTC + T Mobile, a ranking zamyka Polkomtel na 4 pozycji. Podsumowując analitycy Equinox Polska obliczyli całkowitą wartość wydatków ...
-
Najbardziej dochodowe programy TV 2013 r.
... Zapendowskiej, Paulinie Sykut, Adamowi Sztabie, Wojciechowi Łozowskiemu i Maciejowi Rockowi. Dom mediowy Lowe Media przeanalizował przychody reklamowe telewizji pod kątem najbardziej „dochodowych“ ... pod względem kosztu spotu zakupionego przy tym programie. Szerokie podium zamyka piąta „Jaka To Melodia”. Teleturniej Roberta Janowskiego swoją pozycję ...
-
Lidl liderem reklamy telewizyjnej
... mediowy Codemedia przeprowadził analizę najaktywniejszych marek w telewizji, z której wynika, że w I półroczu ... pojawiła się w obecnym to Nivea. Ze wzrostem 29% uplasowała się na 9. miejscu, natomiast marka Winiary, która zamyka ranking TOP 10 zanotowała największy wzrost w tabeli i jest to 55%. Największym spadkiem procentowym charakteryzuje się ...
-
Branża farmaceutyczna a wydatki na reklamę 2013
... procent wydatków całej branży. Takie wnioski płyną z najnowsze analizy przeprowadzonej przez dom mediowy Equinox Polska. To juz kolejny raz, kiedy branża farmaceutyczna znalazła się w ... powyżej 50 mln zł przekroczyło w ubiegłym roku aż 17 reklamodawców. Stawkę zamyka polska firma Adamed, która zwiększyła budżet o ponad 53% w stosunku do roku 2012 ...
-
Wydatki na reklamę I–IV 2014 r. - sektor finansowy
... danych przedstawionych przez dom mediowy Equinox Polska, należący do niezależnej grupy komunikacyjnej Group One. W okresie styczeń-kwiecień bieżącego ... złotych, a bank ma w planach pozyskanie miliona klientów w ciągu dwóch lat. Podium zamyka Eurobank z udziałem na poziomie 8% i prawie podwojonym budżetem w stosunku do wyniku z roku poprzedniego. To ...
-
Więź klienta z luksusową marką
... nabiera cech masowości na skutek nieodpowiedniej polityki marketingowej, wówczas na dobre zamyka mu się drogę do bycia obiektem pożądania. Aby temu zapobiec, możemy ... się jednak ryzykowny… Aby sprawdzić, czy przyniesie korzyści producentom, dom mediowy PRO Media House wraz z Instytutem Psychologii UJ przeprowadził badania, które miały zweryfikować ...
-
Wyhamowanie tempa spadku cen domów w USA
... jedynie pogorszyć bilans giełdowy tego miesiąca. Po wczorajszych notowaniach zamyka się on zniżką o blisko 8%, co oznacza zniwelowanie prawie w całości październikowego ruchu ... to telekomunikacja i energia, czyli typowo defensywne. Najgorzej zachowują się sektory mediowy, surowcowy, deweloperski i budowlany. Słabo wypadają też banki. We wszystkich ...
-
Najbardziej wpływowi polscy sportowcy
... sportowcy? Odpowiedzi na to pytanie poszukiwał dom mediowy MediaCom. Okazuje się, że pierwsze miejsce w rankingu zajmuje Kuba Błaszczykowski, któremu udało się wyprzedzić zarówno Krzysztofa Hołowczyca, Marcina Gortata, jak i kapitana swojej drużyny. Pierwszą piątkę zestawienia zamyka "Orzeł" z Wisły. Bazą opracowanego przez MediaCom wskaźnika ...