-
Handel i wydatki na reklamę w I poł. 2017 r.
... na promocję niemal dwukrotnie więcej niż wicemistrz zestawienia - Metro Group. Kategorie Jeżeli przyjrzeć się kategoriom, to na miano najbardziej hojnego reklamodawcy ... TOP 10 reklamodawców stanowiły w pierwszej połowie 2017 roku 54% wydatków mediowych całego sektora handel. Media W podziale na media reklamodawcy z sektora handel przeznaczyli ...
-
Boom na rynku reklamy internetowej
... w 2007 roku pracownicy domów mediowych optymistycznie spoglądają na rynek europejski, a reklamodawcy zacierają ręce. - Bo w internecie dzieje się wszystko co najważniejsze - tłumaczy J. Barnard, head of publications ZenithOptimedia w Londynie. Badania i prognozy dotyczące tego obszaru w pełni uzasadniają optymizm. Group M przewiduje, że wydatki na ...
-
Jakie wydatki reklamowe w e-commerce? Analizujemy 2016 rok
... w promocję TOP 10 reklamodawców stanowiły w 2016 roku ponad połowę (52%) wydatków mediowych całego sektora. W porównaniu do 2015 roku jest to spadek o ... strategii reklamowej właściciela popularnej wśród Polaków platformy zakupowej – mówi Anna Lipińska, Group Account Director z domu mediowego Codemedia. W TOP 10 najchętniej wybieranych mediów przez ...
-
Jakie wydatki na reklamę w e-commerce? Analizujemy I poł. 2017 r.
... 10 uplasowało się ich aż siedem. Liderem sektora pod względem wydatków mediowych jest Bon Prix, który tylko w pierwszej połowie tego roku zainwestował w promocję ... Internecie – na promocję w nim przeznaczył 78% wydatków – mówi Anna Lipińska, Group Account Director z domu mediowego Codemedia. W TOP 10 najchętniej wybieranych mediów przez ...
-
Polska Ekstraklasa - przychody 2017
... Białystok – mówi Przemysław Zawadzki, Dyrektor w Dziale audytu, ekspert Sports Business Group Deloitte. Po raz pierwszy w historii raport Deloitte zawiera również informacje na ... zwiększać przychody w kolejnych latach. Najważniejszym projektem będzie proces sprzedaży praw mediowych, który rusza w tym roku. Dodatkowe wpływy ma nam przynieść także ...
-
Fuzje i przejęcia w Polsce w I kw. 2019 r.
... WP, który jako przeglądarka internetowa dostarcza coraz więcej usług mediowych i e-commerce. Jak poinformował Prezes Grupy - Wirtualna Polska Holding nie wyklucza dalszych ... w postaci wody mineralnej” – podsumowuje Wojciech Sosnowski, manager w Navigator Capital Group. W opinii ekspertów konsolidacja w przetwórstwie i produkcji wędlin nasili się ze ...
-
Rynek reklamy: kto straci w kryzysie?
... 6,2 proc. - Wynika to z różnych ocen wartości lub przydatności poszczególnych mediów lub grup mediowych do celów kampanii lub wizji strategicznych marki. Presja na akumulację gotówki w ... proponują m.in.: takie firmy jak Trade Doubler, Afilo, Novem, Online Media Group i AdLeader. Inwestycje.pl podają, iż zdaniem niektórych reklama bannerowa może ...
-
Kadra zarządzająca w social media XI 2012
... około 5 proc.” – powiedział szef spółki. Trzecia pozycja należy do Franza Fuchsa, prezesa Vienna Insurance Group w Polsce. Informacje o raporcie wykonano na podstawie 3 669 materiałów z prasy i internetu, w których pojawili się prezesowie ... wyłącznie ogólnodostępne wpisy internautów. Nina Olszewska, starsza specjalistka ds. analiz mediowych ...
-
Sieci handlowe w mediach XII 2012
... pamiętać, że Saturn i Media Markt należą do jednego koncernu Media Group. Wydatki reklamowe obu tych sieci - pokrywane poniekąd z jednej „kieszeni” – ... RTV AGD, Media Expert, Komputronik, Saturn, Avans, Neonet, Mix Electronics. Analiza przekazów mediowych obejmuje materiały, które nie stanowiły przekazów promocyjnych. Pod uwagę brane były publikacje ...
-
Kadra zarządzająca w social media I-III 2013
... Na drugim miejscu wśród szefów firm ubezpieczeniowych uplasował się Franz Fuchs, prezesa Vienna Insurance Group w Polsce. Drugie miejsce prezesa jest efektem, m.in. Awansu VIG na trzecie miejsce wśród firm ubezpieczeniowych, ... obejmują wyłącznie ogólnodostępne wpisy internautów. Nina Olszewska, starsza specjalistka ds. analiz mediowych ...